Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt hyviä kokemuksia nettideiteistä!

Vierailija
27.03.2016 |

Vastapainoksi tuolle toiselle ketjulle, jonka lukemisen jälkeen nettideittailu ei houkuta. Eli miksi nais(t)en kannattaisi liittyä deittipalstalle? Onko jollain vakavaa suhdetta etsineellä lykästänyt?

Kommentit (150)

Vierailija
121/150 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hauskaa näiden valittavien miesten jutuissa on se, ettei olla valmiita panostamaan pariutumiseen lainkaan. Naiset yleensä pitää ulkonäköstään hyvää huolta, käy säännöllisesti kampaajalla, pitää huolta kunnostaan, yrittää kirjoittaa mahdollisimman hyvän profiilin sinne nettideittiin, ottaa hyvän kuvan (jos ei osaa, niin opettelee tai pyytää kaveria ottamaan). Jos oikeasti haluaa parisuhteen, siihen pitää panostaa. Kukaan ei halua sinua "omana itsenäsi", jos se oma itse on itsestä huolehtimaton turhapuro.

Ai, minä taas käsitin, että on panostettu alkuun oman parhaansa mukaan ja lannistuttu, kun panostus ei tuota mitään tulosta. Yksi nainen kirjoitti, että ei saa huijata ja huijaaminen vie fiilikset. Eikö huijaamista silloin ole se, jos otattaa itsestään mahdollisimman edustavan kuvan vääristävästä kuvakulmasta ja mahdollisesti vielä muokkaa kuvaa kuvankäsittelyohjelmilla (kuten naiset tekevät)? Ja laittaa kaverin kirjoittamaan oman profiilin, kun omat kirjalliset taidot ei riitä? Naiset sanovat, että pitää olla luonnollinen oma itsensä, pitää olla rehellinen jne. mutta tämä ei sittenkään kelpaa, kun se julkikuva pitää sittenkin olla jotain ihan muuta? Eikö tämä ole vähän ristiriitaista?

Ei se luonnollisuus valitettavasti vaan riitä nykyään. Voin kertoa, että esimerkiksi 39-vuotias nainen saattaa olla "luonnontilassa" aika jäätävä ilmestys, mutta kun hän käy kampaajalla, kauneushoitolassa, punttisalilla yms säännöllisesti ja pitää painonsa kurissa sekä jaksaa jatkuvasti kehittää itseään esimerkiksi matkustelemalla, harrastamalla uusia asioita ja opiskelemalla, niin lopputuloksena on ihan simpsakka pakkaus. Kaikessa, myös nettideittailussa on kyse mielikuvista, ei niinkään siitä mitä todellisuudessa olet. Ja jos jotain haluaa, pitää olla vähän yritystä pelissä. Jos ei mitään anna, ei mitään saakaan.

Olen 33-vuotias enkä osaa kuvitella, että olisin vaivaisen 6 vuoden päästä "jäätävä ilmestys" kun en ole nytkään. Ihan siedettävältä näytän ilman kuntosalia ja kauneushoitolaa, kuten olen aina näyttänyt. Kampaajalla käyvät kaikki, ei se nettideittailuun liity. Kuten ei opiskelu tai harrastuksetkaan.

Vierailija
122/150 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen oikein hyvä mies ja nettideittejä harrastava nainen saattaa päästä treffeille juuri mun kanssa

Miksi olet hyvä mies? Jos osaat perustella hyvin, luotan siihen, että netistä voi löytyä hyviä miehiä ja lupaan liittyä deittipalstalle. :)

Koska olen kaikinpuolin kunnollinen. En ryyppää, polta tai räyhää. Osaan hoitaa raha-asiat ja käyn töissä. Olen kiltti, mukava ja fiksu ja kohtelisin naista hyvin

En ikinä vastaisi miehelle, joka kirjoittaa olevansa kiltti tai että kohtelisi naista hyvin, koska tuo kertoo mahdollisesta passiivisaggressiivisuudesta. Muut mainitsemasi asiat ovat puolestaan itsestäänselvyyksiä. Sitä et kerro, mikä sinusta tekisi kiinnostavan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/150 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen oikein hyvä mies ja nettideittejä harrastava nainen saattaa päästä treffeille juuri mun kanssa

Miksi olet hyvä mies? Jos osaat perustella hyvin, luotan siihen, että netistä voi löytyä hyviä miehiä ja lupaan liittyä deittipalstalle. :)

Koska olen kaikinpuolin kunnollinen. En ryyppää, polta tai räyhää. Osaan hoitaa raha-asiat ja käyn töissä. Olen kiltti, mukava ja fiksu ja kohtelisin naista hyvin

En ikinä vastaisi miehelle, joka kirjoittaa olevansa kiltti tai että kohtelisi naista hyvin, koska tuo kertoo mahdollisesta passiivisaggressiivisuudesta. Muut mainitsemasi asiat ovat puolestaan itsestäänselvyyksiä. Sitä et kerro, mikä sinusta tekisi kiinnostavan.

Niinpä. Nää on perusasioita, jotka aika iso osa miehistä täyttää. Lisäksi mun mielestä on aika outoa sanoa erikseen, ettei räyhää. Ei tietenkään kukaan normaali mies räyhää.

Vierailija
124/150 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hauskaa näiden valittavien miesten jutuissa on se, ettei olla valmiita panostamaan pariutumiseen lainkaan. Naiset yleensä pitää ulkonäköstään hyvää huolta, käy säännöllisesti kampaajalla, pitää huolta kunnostaan, yrittää kirjoittaa mahdollisimman hyvän profiilin sinne nettideittiin, ottaa hyvän kuvan (jos ei osaa, niin opettelee tai pyytää kaveria ottamaan). Jos oikeasti haluaa parisuhteen, siihen pitää panostaa. Kukaan ei halua sinua "omana itsenäsi", jos se oma itse on itsestä huolehtimaton turhapuro.

Naurettava miesvihakommentti,joka ei perustu mihinkään muuhun kuin omaan mutuun. Mutta varmasti voimaannutit monta kanssasisarta tuolla sonnallasi.

Vierailija
125/150 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin muutaman kuukauden e-kontaktissa. Kaikki miehet joita tapasin, oli fiksuja ja mukavia. Yhden kanssa sitten kipinöi vähän enemmän. Yhdessä oltu 6 vuotta.

Vierailija
126/150 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai, minä taas käsitin, että on panostettu alkuun oman parhaansa mukaan ja lannistuttu, kun panostus ei tuota mitään tulosta. Yksi nainen kirjoitti, että ei saa huijata ja huijaaminen vie fiilikset. Eikö huijaamista silloin ole se, jos otattaa itsestään mahdollisimman edustavan kuvan vääristävästä kuvakulmasta ja mahdollisesti vielä muokkaa kuvaa kuvankäsittelyohjelmilla (kuten naiset tekevät)? Ja laittaa kaverin kirjoittamaan oman profiilin, kun omat kirjalliset taidot ei riitä? Naiset sanovat, että pitää olla luonnollinen oma itsensä, pitää olla rehellinen jne. mutta tämä ei sittenkään kelpaa, kun se julkikuva pitää sittenkin olla jotain ihan muuta? Eikö tämä ole vähän ristiriitaista?

Ei se luonnollisuus valitettavasti vaan riitä nykyään. Voin kertoa, että esimerkiksi 39-vuotias nainen saattaa olla "luonnontilassa" aika jäätävä ilmestys, mutta kun hän käy kampaajalla, kauneushoitolassa, punttisalilla yms säännöllisesti ja pitää painonsa kurissa sekä jaksaa jatkuvasti kehittää itseään esimerkiksi matkustelemalla, harrastamalla uusia asioita ja opiskelemalla, niin lopputuloksena on ihan simpsakka pakkaus. Kaikessa, myös nettideittailussa on kyse mielikuvista, ei niinkään siitä mitä todellisuudessa olet. Ja jos jotain haluaa, pitää olla vähän yritystä pelissä. Jos ei mitään anna, ei mitään saakaan.

Tuohan on totta, jos haluaa vain harrastaa deittailua. Jos taas haluaa pysyvämmän suhteen, niin siihen ei mielikuvat riitä. Suurin osa naisista on myös ihan tavallisia tallukoita, aika harvalla on mitään hienoja harrastuksia tai säkenöivää luonnetta. Todella harvan ihmisen elämä on mitään muuta, kuin ihan sitä perusarkea, joten en ymmärrä tätä mielikuvan luontia, ellei kyse ole sitten siitä, että haluaa vain keräillä mahdollisimman paljon suhteita.

Näitä pitää olla jännittävä harrastus ja mielenkiintoinen persoona, puhelias, eksoottinen jne. vaatimuksista tulee aina väkisinkin mieleen, että miten "jännittävä" ja "erikoinen" kyseinen vaatija mahtaa olla? Yleensä suurin osa naisistakin on ihan tavan perusirmoja tavallisineen asioineen.

Vierailija
127/150 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä uskallan kyllä vahvasti olla sitä mieltä että suurin osa naisista etsii juurikin niitä tavismiehiä. Yleensä ne pullistelijat on jo varattuja tai muuten vaan päästään pimeitä.

Ihan pikkujutut riittää. Leikkaa kyntesi, mikään ei ole kamalampaa kuin pitkät kynnet miehellä ja jos bonuksena on vielä autonrasvasta mustuneet kynnenaluset en voi koskaan olla kuvittelematta niitä pöpöpesiä naisen alapäässä...hyi v*ttu! :D

Käy suihkussa joka päivä ja pese itsesi saippualla, pelkkä vesi ei riitä!

Pese myös hiuksesi ja pidä ne siistinä=käy parturissa tarpeeksi usein. SUIHKAUS dödöä tai mietoa partavettä riittää, siinä ei tarvitse uida.

Katso että housusi on sopivan mittaiset. Maassa laahaavat rikkinäiset housunpuntit on yhtä kamalat kuin nousuvesihousutkin.

Hyvä ryhti ja riittävä itsevarmuus saa jalat alta moneltakin naiselta. Älä anna itsevarmuuden valua kusipäisyydeksi kuitenkaan.

Itseäni ei maha miehellä haittaa ollenkaan. Minusta semmonen pömppö on kiva :D.

Tuntuu että miehet luulee jonkun HottisMartan idioottimielipiteiden takia että kaikkien miesten olisi naisten mielestä oltava jotain sikarikkaita sixpäkkiuroksia. Ei tarvitse! Mä tunnen monta "tavismiestä" jotka saa housut kostumaan ihan vaan olemalla omia itsejään :).

Vierailija
128/150 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi vain kanssasisaret, mutta kyllä tässä ketjussa sympatiani menevät miehille. Nyt tajuan sen vaativuuden, millä naiset ovat netissä liikenteessä. Profiiliin pitäisi panostaa sata lasissa, vaikka siltikin joutuu kirjoittamaan useita kymmeniä viestejä ja vastauksia saa sen pari. Kuka meistä naisista jaksaisi tuollaisessa maailmassa ihan oikeasti panostaa sata lasissa koko ajan, kun kukaan ei edes vastaa?

Ja sitten nuista muista vaatimuksista: kaikki miehet eivät voi olla supliikkeja sanaseppoja, ektroverttejä ja helvetin itsevarmoja. Monet meistä naisistakin on erilaisia, on introverttiä ja ujoa tyyppiä, miehissä on ihan samanlainen vaihtuvuus. Emme pidä ujoja naisia huonoina ja epäonnistuneina yksilöinä, mutta ujo mies on sitten kaikkea tuota?

Kyllä tämä ketju valitettavasti todistaa, että monet naiset ovat ihan väärällä asenteella liikenteessä. Ei itse haluata laittaa viestiä, miehen pitää hurmata ja laittaa kaikki peliin. Tavallisuus on tylsää, positiiviset piirteet ovat tylsiä ellei niitä osaa runoilla nettiin, kuin ruuneberi konsanaan. Ja loukkaannutaan ihan mitättömistä asioista sekä valehdellaan. En valitettavasti lukenut yhtään törkyviestiä tästä ketjusta, ainakaan miesten kirjoittamina. Muutaman turhautuneen miehen bongasin, mutta turhautumista en yhtään ihmettele, kun tajuaa, millaista nettideittailu on miesten silmissä. Ja yksi prinsessa kehtaa väittää, että netti on täynnä mörököllejä ja huonosti kouluttautuneita, eli suoraan sanottuna sivistymättömiä juntteja. Ja valehtelee, että naisia on enemmän kuin miehiä tietyillä paikkakunnilla. Mitä tällainen valehtelu ja asenne kertoo arvon neidosta itsestään?

Kyllä monen naisen pitäisi ottaa peili kauniiseen käteen ja mennä vähän itseensä. Että mikä on kun ei onnistu sitten millään. Vika voi olla myös siellä omien korvien välissä.

Et sinä nainen ole.

Oletko edes itse kokeillut nettideittailua?  Ja jos olisit oikeasti lukenut ketjun viestit, olisit nähnyt että naistenkin osalle tulee vastaamattomuutta, katoamisia ja valehtelua. Täällä on kirjoitellut monta naista jotka kertovat tehneensä aloitteita. Valikoit vain ne viestit, jotka sopivat valmiiksi päättämiisi "faktoihin".

Enkä käsitä, mitä kukaan saa siitä että väittää etteivät ilmiselvät törkyviestit ole törkyä.

Kyllä minä ihan nainen olen. Ja miehenikin on todennut minut naiseksi, se vasta yllätys olisikin, jos yht äkkiä alkaisi löytyä jotain ylimääräisiä ulokkeita paikoista, joissa niitä ei pitäisi olla :D. Onko se niin mahdoton ajatus, että naisillakin olisi jotain mietittävää tämän nettideitti asian suhteen? Joo, naisetkin saavat pakkeja, mutta vertaatko niitä ihan tosiaan siihen, että miehet saavat niitä keskimääräisesti monenkertaisesti verrattuna naiseen? Minä voin ihan rehellisesti myöntää, että takuulla moni nainen jättäisi homman saman tien, jos niitä pakkeja ja vastaamattomuuksia tulisi lähellekään yhtä paljon kuin miehille!

Vierailija
129/150 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi vain kanssasisaret, mutta kyllä tässä ketjussa sympatiani menevät miehille. Nyt tajuan sen vaativuuden, millä naiset ovat netissä liikenteessä. Profiiliin pitäisi panostaa sata lasissa, vaikka siltikin joutuu kirjoittamaan useita kymmeniä viestejä ja vastauksia saa sen pari. Kuka meistä naisista jaksaisi tuollaisessa maailmassa ihan oikeasti panostaa sata lasissa koko ajan, kun kukaan ei edes vastaa?

Ja sitten nuista muista vaatimuksista: kaikki miehet eivät voi olla supliikkeja sanaseppoja, ektroverttejä ja helvetin itsevarmoja. Monet meistä naisistakin on erilaisia, on introverttiä ja ujoa tyyppiä, miehissä on ihan samanlainen vaihtuvuus. Emme pidä ujoja naisia huonoina ja epäonnistuneina yksilöinä, mutta ujo mies on sitten kaikkea tuota?

Kyllä tämä ketju valitettavasti todistaa, että monet naiset ovat ihan väärällä asenteella liikenteessä. Ei itse haluata laittaa viestiä, miehen pitää hurmata ja laittaa kaikki peliin. Tavallisuus on tylsää, positiiviset piirteet ovat tylsiä ellei niitä osaa runoilla nettiin, kuin ruuneberi konsanaan. Ja loukkaannutaan ihan mitättömistä asioista sekä valehdellaan. En valitettavasti lukenut yhtään törkyviestiä tästä ketjusta, ainakaan miesten kirjoittamina. Muutaman turhautuneen miehen bongasin, mutta turhautumista en yhtään ihmettele, kun tajuaa, millaista nettideittailu on miesten silmissä. Ja yksi prinsessa kehtaa väittää, että netti on täynnä mörököllejä ja huonosti kouluttautuneita, eli suoraan sanottuna sivistymättömiä juntteja. Ja valehtelee, että naisia on enemmän kuin miehiä tietyillä paikkakunnilla. Mitä tällainen valehtelu ja asenne kertoo arvon neidosta itsestään?

Kyllä monen naisen pitäisi ottaa peili kauniiseen käteen ja mennä vähän itseensä. Että mikä on kun ei onnistu sitten millään. Vika voi olla myös siellä omien korvien välissä.

Et sinä nainen ole.

Oletko edes itse kokeillut nettideittailua?  Ja jos olisit oikeasti lukenut ketjun viestit, olisit nähnyt että naistenkin osalle tulee vastaamattomuutta, katoamisia ja valehtelua. Täällä on kirjoitellut monta naista jotka kertovat tehneensä aloitteita. Valikoit vain ne viestit, jotka sopivat valmiiksi päättämiisi "faktoihin".

Enkä käsitä, mitä kukaan saa siitä että väittää etteivät ilmiselvät törkyviestit ole törkyä.

Kyllä minä ihan nainen olen. Ja miehenikin on todennut minut naiseksi, se vasta yllätys olisikin, jos yht äkkiä alkaisi löytyä jotain ylimääräisiä ulokkeita paikoista, joissa niitä ei pitäisi olla :D. Onko se niin mahdoton ajatus, että naisillakin olisi jotain mietittävää tämän nettideitti asian suhteen? Joo, naisetkin saavat pakkeja, mutta vertaatko niitä ihan tosiaan siihen, että miehet saavat niitä keskimääräisesti monenkertaisesti verrattuna naiseen? Minä voin ihan rehellisesti myöntää, että takuulla moni nainen jättäisi homman saman tien, jos niitä pakkeja ja vastaamattomuuksia tulisi lähellekään yhtä paljon kuin miehille!

Mikä siinä on, että aina on alettava vääntää vitsiä noista "ulokkeista". Ja vielä hymiö perään, ihan kuin olisi keksinyt jotain ratkiriemukasta ihan itse. Yksikään nainen ei nimittele prinsessoiksi, siksi tiedän että vain esität naista. Etkä vastannut mitään kysymyksiini, oletko itse nettideittaillut tai miksi yrität väittää että törkyjutut eivät ole törkyä? Mitä iloa siitä saat, että yrität pakottaa muut sietämään törkypuheita?

Vierailija
130/150 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On kyllä huolestuttava maailmankuva ihmisellä, joka pitää tarpeellisena luvata että kohtelisi naista hyvin. Ihan kuin se olisi jotenkin epätavallista. Sehän tarkoittaa, että naisen huono kohtelu olisi sitten vain normaalia, ei mitenkään erityisen paheksuttavaa.

Vierailija
131/150 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On kyllä huolestuttava maailmankuva ihmisellä, joka pitää tarpeellisena luvata että kohtelisi naista hyvin. Ihan kuin se olisi jotenkin epätavallista. Sehän tarkoittaa, että naisen huono kohtelu olisi sitten vain normaalia, ei mitenkään erityisen paheksuttavaa.

Niin onhan se paljon muakavampaa huomata sitten myöhemmin kun suhde on syventynyt, että tulikin mentyä kimpaan väkivaltaisen jännämiehen kanssa. Naisten typeryys jaksaa ihmetyttää. - ohis -

Vierailija
132/150 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huolestuttava vai realistinen? Eiköhän turvakodit ja auttavat linjat kannata lopettaa, kun eihän niitä tarvitse mihinkään. Ihan kuin joku muka kohtelisi kumppania huonosti

Vierailija
133/150 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen eronnut hyvännäköisestä jännämiehestä, joka petti, räyhäsi ja jätti laskut maksamatta. Minulle on ollut erittäin tärkeä että uusi kumppani on kiltti, rauhallinen ja kunnollinen. Ulkonäkö ei ole ollut tärkeää mutta silti laadukkaisiin, hyvin istuviin vaatteisiin pukeutuminen antaa kuvan miehestä jolla on elämä kunnossa. Onneksi tällaisia miehiä ei ole ollut vaikeaa löytää :-)

Vierailija
134/150 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et sinä nainen ole.

Mikä siinä on, että aina on alettava vääntää vitsiä noista "ulokkeista". Ja vielä hymiö perään, ihan kuin olisi keksinyt jotain ratkiriemukasta ihan itse. Yksikään nainen ei nimittele prinsessoiksi, siksi tiedän että vain esität naista. Etkä vastannut mitään kysymyksiini, oletko itse nettideittaillut tai miksi yrität väittää että törkyjutut eivät ole törkyä? Mitä iloa siitä saat, että yrität pakottaa muut sietämään törkypuheita?

Anteeksi mutta mikähän sinua riivaa? Olen nainen, vaikka yrität miten vääntää minua joksikin toiseksi. Voit kuvitella mielessäsi, että mieshän minun pn pakko olla, mutta nainen olen. Monikin nainen puhuu prinsessoista, minä olen puhunut niin koulussa kuin kavereidenkin kanssa prinsessoista, kun olemme puhuneet tietynlaisista naisista.

Olen pitänyt deittiprofiilia hetken aikoinaan ja siskoni löyti miehen deittipalstan kautta, joten tässä vastaus maagiseen kysymykseesi. Minä löysin oman mieheni yhteisen harrastuksen kautta, joten ei ole ollut tarvetta pitää profiilia pitkään aikaan. Mutta tuttavissani ja ystävissäni on naisia, sekä miehiä, joilla profiili on.

Saat tietysti tästäkin väittää, että en ole nainen, koska olen käyttänyt sitä ja sitä sanaa. Minua ihmetyttää, miten sinä olet niin epäuskoinen sen suhteen, että ihan nainen tässä näin kirjoitaa? Onko sinulla tapana aina olla noin tökerö ja harhainen muita ihmisiä kohtaan, kysympähän vain?

Vierailija
135/150 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on paljon hyviä kokemuksia nettideittailusta! Melkeinpä kaikki on Tinderin kautta. Tähän vaikuttaa myös varmaan paljon se että tapaan vain miehiä kenen kanssa juttu luistaa jo kirjoittaessa.

Yksi tapaus oli vastavalmistunut insinööri, tosi fiksu ja siisti mies. Hengailtiin varmaan 3-4kk mutta sitten tultiin tulokseen että oltiin liian erilaisia ja välimatkaa liikaa ja se juttu jäi siihen. Mutta edelleen ollaa kavereita eikä jäänyt mitään pahaa ajatusta tästä tapauksesta.

Nykyisen kanssa alku oli erittäin tahmeaa ja se oli tosi ärsyttävä mun mielestä, mutta jotenkin suostuin tapaaman tän miehen ja osoittautuikin fiksummaksi mitä aluksi ajattelin. Että kannatti vähän joustaa omista periaatteista ja tavata sellanen "urpo".

Kannatan nettideittailua tai ihan miten päin vain deittailu, saa uusia kokemuksia tapaa uusia ihmisiä ja varmasti oppii kaikkea uutta vaikka vastapuoli olisikin "karmea" tapaus. :D

Vierailija
136/150 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nettideittailu oli mielestäni hirveän hauskaa. Ja löysin myös mieheni sitä kautta. Parempaa, komeampaa ja muutenkin ihanampaa miestä ei voisi toivoakaan. Hankalaahan se seuraa onkin löytää, jos ei sitä baarista halua etsiä ja ei harrasta mitään sellaista, jossa tapaisi uusia ihmisiä. Tositarkoituksella ja asiaan panostaen kun deittailee, niin kyllä tärppää. Ja useampiakin todella hyviä kandidaatteja tuli vastaan.

Vierailija
137/150 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En sanonutkaan olevani kiinnostava. Kerroin vain, että olen hyvä mies. Voisit ihan rehellisesti sanoa, että et halua kilttiä ja kunnollista miestä. Ei siinä ole mitään väärää, sulla on oikeus omaan miesmakuun. Se sen sijaan on vähän ikävää, että keksit jotain tuollaista vastaukseni perusteella

Vierailija
138/150 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et sinä nainen ole.

Ja mistä ihmeen törkypuheesta sinä jankkaat? Minä en ole missään viestissä sanonut, että törkypuheet ovat ok, vai lainaatko selkeästi kohdan, missä väitän näin? Sinähän tuota törkyä tänne kirjoitat, et osaa asiallisesti puhua ollenkaan, vaan pilkkaat ja väität, ettei kanssakeskustelija voi muka olla nainen, koska sinä olet sitä mieltä. Joten kannattaisiko korjata omaa ulosantiaan ensin, ennen kuin raivoaa toiselle törkypuheesta ja sen sallimisesta - mistä en ole sanonut edes mitään tuollaista!

Vierailija
139/150 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kykynevätkö naiset ollenkaan analysoimaan mistä hyvät tai huonot kokemukset nettideiteillä johtuvat? Tässä ketjussa kuitenkin on paljon positiivisia kokemuksia ja sitten näitä "hyi kauheeta" juttuja. Mikä erottaa henkilön jolla homma toimii siitä jolla se ei toimi? 

Itsellähän miehenä kokemukset ovat huonoja, tai lähinnä niitä ei ole. Mutta tiedän syynkin. En ole erityisen komea(tai lähinnä kuvauksellinen) ja yritän nettideittailla paikkakunnalla, jossa miehiä on 3x enemmän kuin naisia. En myöskään osaa kirjoittaa erityisen mielenkiintoisesti koska en ole kirjailija vaan tekniikan ammattilainen. Kilpailu on liian kovaa minulle. En minä 3:1 m/n sukupuolijakaumassa olevasta baaristakaan saa naista pokattua, joten ei tässä hiljaisuudessa mitään ihmeellistä sinänsä ole.

Vierailija
140/150 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin hyvän miehen ja seurustelimme liki 4 vuotta. Erosimme, kun mm. asumisjärjestelyt menivät mahdottomiksi jne. Mutta muutaman vuoden päästä olin valmis uuteen suhteeseen, löysin varmaan loppuelämäni miehen. En ole koskaan tuntenut tällaista rakkautta, mikä kasvaa vuodesta toiseen ja elämämme on todella hyvää ja nautinnollista.

Tapasin kyllä molemmilla taipaleilla monenlaisia miehiä treffeillä. Oli ressukkaa, epätoivoista, narsistisia, sarjakaatajia jne. Mutta valinta pitää miellyttää molempia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kuusi