Vituttaa, jouduin hakemaan jälkiehkäisypillerin koska kumi unohtu
Ja apteekkarin naishenkilö (about mun ikäinen) alkoi saarnaamaan, ettei tää sit oo mikään ehkäisykeino, kannattaa harkita jotain muuta ehkäisytapaa plaa plaa.
Kyllähän minä tuon tiedän! Herraisä, ei tässä mitään teinejä olla. On se pilleri ennenkin ostettu ilman saarnoja.
Kommentit (23)
Montako jälkiehkäisypilleriä siis olet elämäsi aikana syönyt? Ja miten kumi voi "unohtua"? Sano nyt vain suoraan, että olet niin matalaälyinen, laiska ja elämänhallintakyvytön, ettet kykene huolehtimaan edes perusasioista.
Taudeista olisin enemmän huolissani, jos kumi unohtuu
Vierailija kirjoitti:
Taudeista olisin enemmän huolissani, jos kumi unohtuu
Kivahan se on ottaa sisää hiv/klamydia munaa.
Vierailija kirjoitti:
Montako jälkiehkäisypilleriä siis olet elämäsi aikana syönyt? Ja miten kumi voi "unohtua"? Sano nyt vain suoraan, että olet niin matalaälyinen, laiska ja elämänhallintakyvytön, ettet kykene huolehtimaan edes perusasioista.
Varmaankin joku kymmenen kertaa.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaankin joku kymmenen kertaa.
ap
miten olis ammattiapu
Mulle on pidetty sama saarna pari kertaa ja olin 30v. Niitten on varmaan pakko pitää se jos sanoo ettei ole käyttänyt mitään ehkäisyä. Ja ihan aiheesta pitävät. Ärsyttäähän se mutta oikeassa ovat et jos käyttäytyy kuin teini, ansaitsee teinin puhuttelun 😅 Ja nuo jälkkärit on vahvaa ainetta, voivat vaikuttaa tavoilla joita ei välttämättä siinä hetkessä tajua. Itse oon miettinyt aikaistuiko mun vaihdevuodet niiden takia..
Ei sitä aina naidessa tiedä, haluaako lapsen vai ei. Kuulostelen tuntemuksia aktin jälkeen, jos universumi sanoo ei tai muuten tulee huonot fiilikset, marssin apteekkiin hankkimaan sen pillerin.
Miehenhän se kumi kuuluu muistaa.
Vierailija kirjoitti:
"kumi unohtu"
eli saarna meni ihan oikein
Tämä kohta aloituksessa paljastaa, että kirjoittaja on mies.
Samoja junttitason aloituksia jälkeen kerran.
Ja tuosta vielä kun jotkut moralisoi kumin unohtamista et ihteltä vie kaikki halut jos mies vetää muovipussin päälle. Ja olen add et aika impulsseilla elän ja rationaalinen ajattelu tulee siellä jossain viimeisessä vaunussa. Ei tarkoita että olisi matala-älyinen, kaikkien aivot ei vaan toimi samalla tavalla. Enkä paneskele ympäriinsä myöskään, vakkarikumppani on.
Vierailija kirjoitti:
Entä miehen/miesten vastuu?
Ainako turvaudut pilleriin. Pidä polvesi visusuti yhdessä niin ei satu tälläisia vahinkoja joka kerta.
Pääsee ilman saarnaa kun sanoo että kumi meni puhki.
Mä oon laittanut ukon hakemaan pillerin. 😂
Kannattaisi käyttää lyijykyniä, joiden päässä on kumi, ei pääse kumi unohtumaan vahingossa.
Vierailija kirjoitti:
Ja tuosta vielä kun jotkut moralisoi kumin unohtamista et ihteltä vie kaikki halut jos mies vetää muovipussin päälle. Ja olen add et aika impulsseilla elän ja rationaalinen ajattelu tulee siellä jossain viimeisessä vaunussa. Ei tarkoita että olisi matala-älyinen, kaikkien aivot ei vaan toimi samalla tavalla. Enkä paneskele ympäriinsä myöskään, vakkarikumppani on.
Samaa mieltä miehenä, että menee fiilikset, jos pitää kumin kanssa panna ja ei saa laskea sisään.
"kumi unohtu"
eli saarna meni ihan oikein