Nyt hyviä kokemuksia nettideiteistä!
Vastapainoksi tuolle toiselle ketjulle, jonka lukemisen jälkeen nettideittailu ei houkuta. Eli miksi nais(t)en kannattaisi liittyä deittipalstalle? Onko jollain vakavaa suhdetta etsineellä lykästänyt?
Kommentit (150)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisko joku selittää mulle miehistä Tinderissä? Kun saan matchin ja yritän jutella miehelle, ei tämä joko ikinä vastaa tai poistaa äkkiä matchin ettei vaan tarvitse jutella mitään. Muutaman kanssa olen jopa pari kommenttia saanut vaihdettua ja sitten ovat kadonneet tuhka tuuleen. Kukaan ei koskaan ole minulle alkanut jutella. Miksi edes painaa sydäntä jos ei kuitenkaan kiinnosta?
Keskitason miehet saa tässä naisten karkkikaupassa ja egon nostatus karusellissa niin vähän matcheja, että tämä ei-valokuvamalli tasoa oleva osasto laittaa monesti kaikille naisille yes. Sitten jos tulee mätsi jonkun vähän rumemman kanssa niin se poistetaan.
Miksi sitten edes painaa sydäntä jos ei kuitenkaan kiinnosta? Miksi semmoisten kanssa haluaisi matchata? En vaan tajua tätä :D
On huomattavasti nopeampaa rämpyttää yes -nappia kuin pysähtyä jokaisen kohdalla miettimään edes hetkeksi. Jos haussa on seksi- tai bileseura iltaa varten niin pohjustaviin analyyseihin ei kannata tuhlata aikaa turhaan.
Mulla on sellainen asenne tinderissä ja badoossa että ruksin vaan kaikki ehdottomasti väärät vaihtoehdot pois naisista(siis ne jotka saa sut meneen vessanpöntölle yrjöömään). Nyt kun olen tykännyt sadoista neitosista ja vain yks tai kaks on tykännyt takaisin niin kai siinä tyhmempikin neitonen ymmärtää miksi on parempi tykätä lähes kaikista kuin ruveta yksitellen lukemaan ja karsimaan neitosen sanomisien perusteella. Se homma toimii teillä naisilla hieman toisella tavalla.
Ja jatkan vielä: tässä piilee vastaus myös niihin tosimaailman kukasta kukkaan kulkevien miesten ajatuksenjuoksussa. Joskus vaan "Brute Force" -menetelmä toimii paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä v...ua mä just luin. Naiset valittaa että nettideittailu on perseestä. Kokeilisitte kuukauden vähemmän komeana miehenä niin tietäisitte siitä huonosta kokemuksesta jotain. Tyhjille seinille kirjoittamisesta. Pettymyksestä toiseen seilaamisesta. Naisten mahdottomien vaatimusten täyttämisestä. Nettideittisaiteillahan on kaikilla ns. naisten markkinat. Hyviä naisten kokemuksia pitäis olla netti pullollaan. Ei pitäisi olla valittamisen aihetta. Kävisitte niitten puolitylsien ukkojen kanssa ulkona niin saattaisitte yllättyä että elämäkin saattaa joskus yllättää.
Mä aina mietin, että mitä tarkoittaa vähemmän komea mies? Lyhyt, lihava, epäsiisti, mitä?
En tiedä tuliko tähän jo vastaus kun en jaksanut koko ketjua lukea, mutta mietin samaa. Ja etenkin, mitä tarkoittaa tavismies? Oma mieheni ei ole ulkonäöllisesti varmasti sellainen, että saisi hirveästi "sydämiä" tindermarkkinoilla tms. (en ole käyttänyt), mutta on fyysisesti tosi hyvässä kunnossa ja mukava, hauska ihminen. Itse olen kyllä tosi hyvännäköinen ja viehättävä, mutta luonne on vaikea ja siksi ystäviä ei olekaan kovin paljoa, kun eristäydyn ennemmin omiin oloihini :D En kaipaa rinnalleni mitään mallia tms., karisma on jotain muuta kuin täydellinen ulkonäkö tai perinteinen komeus edes.
Tämä on eräänlainen "fakta", mutta monet itsensä vaatimattoman näköisiksi luokittelevat voisivat helposti tehdä monia parannuksia; kuntoilemalla, pukeutumalla tyylikkäästi ja huolehtimalla hygieniasta ja yleensä siisteydestä. Myös tukan leikkaus vaikuttaa paljon ja muutenkin oma käytös. Itsevarmuus on paras karismaa lisäävä tekijä, jota voi opetella. Itsevarma ihminen myös näyttää muiden silmissä - samoin omissaan - aina "kauniimmalta".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä v...ua mä just luin. Naiset valittaa että nettideittailu on perseestä. Kokeilisitte kuukauden vähemmän komeana miehenä niin tietäisitte siitä huonosta kokemuksesta jotain. Tyhjille seinille kirjoittamisesta. Pettymyksestä toiseen seilaamisesta. Naisten mahdottomien vaatimusten täyttämisestä. Nettideittisaiteillahan on kaikilla ns. naisten markkinat. Hyviä naisten kokemuksia pitäis olla netti pullollaan. Ei pitäisi olla valittamisen aihetta. Kävisitte niitten puolitylsien ukkojen kanssa ulkona niin saattaisitte yllättyä että elämäkin saattaa joskus yllättää.
Mä aina mietin, että mitä tarkoittaa vähemmän komea mies? Lyhyt, lihava, epäsiisti, mitä?
No jaa. Itsellä se ainakin tarkoittaa vain, että olen nippanappa alle 180cm pitkä, normaalipainoinen tavallinen suomalainen pallinaama. En siis mikään miesmalli. Siihen kun yhdistetään, että en osaa ottaa itsestäni edustavia kuvia enkä kehtaa/viitsi pyytää muitakaan ottamaan, niin ulkonäkö on yksinkertaisesti liian huono nettideiteille vaikka en ruma olekkaan ja naiset eivät netin ulkopuolella juokse karkuun.
Hei! Älä lannistu. Sanoit aiemmin että laihdutat koko ajan - jos tunnet olevasi ylipainoinen, se on tosi jees! Mielestäni miehen ei tarvitse olla missään priimakunnossa, saa olla vähän vatsaa jne. etenkin jos on muuten "raamikas" ja sinulla on mielestäni ihan hyvät mitat. Tärkeää on, että profiilistasi saa ns. aktiivisen kuvan. Ja kuvien ottamista voi harjoitella, todellakin. Niillä on suuri vaikutus.
t. se aiempi nainen, joka kyseli mitä tarkoittaa "tavis" :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä sain ilmoitukseeni toistakymmentä alatyylisesti kirjoitettua p****nvonkausviestiä, en muuta.
Minä en ole ainuttakaan pillunvonkausviestiä lähettänyt (en koskaan kehtaisi varsinkaan ventovieraalle), mutta kai se sitten on sinun mukaan sen vonkausta jos ehdotan suoraan treffejä. Ja ilmeisesti oon tylsä kun en niitä vonkausviestejä lähetä. Se varmaan naisen logiikan mukaan tarkoittaa että minua ei kiinnosta seksuaalisesti.
Tai jos minä aloitan että "moi mitä kuuluu? Minulla oli tänään hyvä päivä, kävin koiran kanssa lenkillä etc." niin kai se on tylsää, mutta sitä se mun arki on. En minä jaksa kenellekä ventovieraalle mitään rakkausromaania kirjoittaa, koska se vie paljon energiaa ja tuntuu älyttömän idioottimaiselta kun mitään ei kuulu vastaan. Naisilla kun on joku ylimaalinen oikeus sen perusteella että pillunvonkausviestejä tulee kuulemma satoja niin olla asiallisille tyypeille vastaamatta kohteliaasti "ei kiitos." Se vaan turhauttaa niin penteleesti.
Ja lopuksi pahoitteluni, nyt piti saada purkaa höyryjä.
Ainakin suomi24 treffeissä voi viestiä ilmatteeksi vain kolmen kanssa per vrk, siinä on vaikea vastata kaikille "moi"-viestittelijöille. En ole aiempi kommentoija, mutta olen saanut paljon viestejä varatuilta seksisuhdetta hakevilta miehiltä. Itse haen profiilini mukaan vain parisuhdetta. Nyt pääsiäisen aikaan on lisäksi tullut paljon pikkutuhmaa muna-viestiä. Mutta sinun mielestäsi tässä pitäisi olla kiitollinen ja ottaa vastaa nämä elämän yllätykset! Oih, kivaa, munaviestiä pukkaa! Kiitos!
Paljon sinäkin siihen nettideittailuun näemmä panostat, joku mitään sanomaton profiili nettiin, ehkä vielä vihjaileva kuva ja sitten odottamaan että mies, adonis jumalan armosta kirjoittaa sulle kuvan kanssa että ei vahingossakaan tule epächarmantille miehelle vastailtua. Kaiken pitäisi olla sulle naisena ilmaista. Ainakin tuosta vastauksesta saa niin jyrkähtämättömästi sen kuvan :P
Oma kokemukseni nettideittilusta ei ole kovinkaan kattava, mutta kyllä siellä miehenkin näkökulmasta on melko pelottavia tapauksia liikenteessä. Naisilla on piintynyt tapa ajatella että miehillä on vain ja ainoa tavoite päästä sänkyyn. Toki se on tavoite minulle myös, mutta ainoastaan, jos tunnen naista kohtaan jotain. Tunteminen taas vaatii tutustumista ja ihastumista. Naisia on kiva huomioida, mutta kyllä parisuhteen on oltava voimaannuttavaa molemminpuolin. On aikamoinen klisee että mies elää pelkällä seksillä ja ruoalla. Kyllä se vaatii muutakin, esim. naisen kunnioitusta, tasapainossa olevaa persoonallisuutta ja usein pelkästään profiilien perusteella näkee että sitä ei tule olemaan. Kuvaavaa voisi olla vaikka lause "tulot pitää olla yli 100k€/vuosi". Jokainen saa tietysti etsiä mitä haluaa. Itse en hae rahanperässä juoksevaa naista, haen ihanaa naista, oli hän köyhä tai rikas. Kysymyksiä kuten "miksi et ota köyhää tyttöä" saa myös sietää. Minulla on kuitenkin ajatuksena sietää myös omaa itseäni jatkossa. Olen kuitenkin löytänyt kaksi ihanaa naista netistä, molempien kanssa 'frend-zonella'. Lopetin etsinnän, en saamattomuutta vaan elämäntilanteen takia. Keski-ikäisille netti on varmaan paras reitti kuitenkin löytää potentiaalinen kumppani.
Hauskaa näiden valittavien miesten jutuissa on se, ettei olla valmiita panostamaan pariutumiseen lainkaan. Naiset yleensä pitää ulkonäköstään hyvää huolta, käy säännöllisesti kampaajalla, pitää huolta kunnostaan, yrittää kirjoittaa mahdollisimman hyvän profiilin sinne nettideittiin, ottaa hyvän kuvan (jos ei osaa, niin opettelee tai pyytää kaveria ottamaan). Jos oikeasti haluaa parisuhteen, siihen pitää panostaa. Kukaan ei halua sinua "omana itsenäsi", jos se oma itse on itsestä huolehtimaton turhapuro.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisko joku selittää mulle miehistä Tinderissä? Kun saan matchin ja yritän jutella miehelle, ei tämä joko ikinä vastaa tai poistaa äkkiä matchin ettei vaan tarvitse jutella mitään. Muutaman kanssa olen jopa pari kommenttia saanut vaihdettua ja sitten ovat kadonneet tuhka tuuleen. Kukaan ei koskaan ole minulle alkanut jutella. Miksi edes painaa sydäntä jos ei kuitenkaan kiinnosta?
Keskitason miehet saa tässä naisten karkkikaupassa ja egon nostatus karusellissa niin vähän matcheja, että tämä ei-valokuvamalli tasoa oleva osasto laittaa monesti kaikille naisille yes. Sitten jos tulee mätsi jonkun vähän rumemman kanssa niin se poistetaan.
Mikäs järki tässä nyt on? Siis laittaa alun perinkään sydäntä jos ei kerran tykkää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikäs järki tässä nyt on? Siis laittaa alun perinkään sydäntä jos ei kerran tykkää?
Vastasin tähän jo kertaalleen mutta vastataan edelleen: Sydäntä tulee jos on edes normaali, ei kaunis mutta ei niin ruma että tuntee tarvetta yrjötä. Koska mahdollisuus saada tykkäystä takaisin on erittäin pieni, on parempi vaan tykätä nopeesti potentiaalisesta ehdokkaasta kuin uhrata aikaa yksittäiselle profiilille. Kun tulee tykkäys niin sitten on mielekkäämpää uhrata aikaa profiilille kun on edes potentiaalinen mahdollisuus että hommasta tulisi jotain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sitten edes painaa sydäntä jos ei kuitenkaan kiinnosta? Miksi semmoisten kanssa haluaisi matchata? En vaan tajua tätä :D
On huomattavasti nopeampaa rämpyttää yes -nappia kuin pysähtyä jokaisen kohdalla miettimään edes hetkeksi. Jos haussa on seksi- tai bileseura iltaa varten niin pohjustaviin analyyseihin ei kannata tuhlata aikaa turhaan.
Mulla on sellainen asenne tinderissä ja badoossa että ruksin vaan kaikki ehdottomasti väärät vaihtoehdot pois naisista(siis ne jotka saa sut meneen vessanpöntölle yrjöömään). Nyt kun olen tykännyt sadoista neitosista ja vain yks tai kaks on tykännyt takaisin niin kai siinä tyhmempikin neitonen ymmärtää miksi on parempi tykätä lähes kaikista kuin ruveta yksitellen lukemaan ja karsimaan neitosen sanomisien perusteella. Se homma toimii teillä naisilla hieman toisella tavalla.
Tässä on hyvä esimerkki miesten törkypuheesta eli tuo yrjölle vessanpöntölle -kommentti. Naiset eivät hienotunteisuuttaan näin rajuja sanamuotoja halua käyttää, ja jos käyttäisivätkin, niin mikä myrsky siitä nousisikaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinäkin viittaat kommentissasi geneerisesti kaikkiin miehiin ja naisiin kun osuvampaa olisi sanoa, että olet itse ruma mies, joka ei saa kuin korkeintaan toisista rumista naisista mätchejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä on hyvä esimerkki miesten törkypuheesta eli tuo yrjölle vessanpöntölle -kommentti. Naiset eivät hienotunteisuuttaan näin rajuja sanamuotoja halua käyttää, ja jos käyttäisivätkin, niin mikä myrsky siitä nousisikaan.
Käytinkö minä sitä kenestäkään henkilökohtaisesti. Minusta on törkypuhetta kun miehistä käytetään sanaa "Sika". Ja kun näitä ketjuja lueskelee niin aika useasti niitä kirjoitetaa vain tietystä miehestä puhuttaessa. Vai onko vain naisilla oikeus törkypuheisiin.
Vierailija kirjoitti:
Hauskaa näiden valittavien miesten jutuissa on se, ettei olla valmiita panostamaan pariutumiseen lainkaan. Naiset yleensä pitää ulkonäköstään hyvää huolta, käy säännöllisesti kampaajalla, pitää huolta kunnostaan, yrittää kirjoittaa mahdollisimman hyvän profiilin sinne nettideittiin, ottaa hyvän kuvan (jos ei osaa, niin opettelee tai pyytää kaveria ottamaan). Jos oikeasti haluaa parisuhteen, siihen pitää panostaa. Kukaan ei halua sinua "omana itsenäsi", jos se oma itse on itsestä huolehtimaton turhapuro.
Ai, minä taas käsitin, että on panostettu alkuun oman parhaansa mukaan ja lannistuttu, kun panostus ei tuota mitään tulosta. Yksi nainen kirjoitti, että ei saa huijata ja huijaaminen vie fiilikset. Eikö huijaamista silloin ole se, jos otattaa itsestään mahdollisimman edustavan kuvan vääristävästä kuvakulmasta ja mahdollisesti vielä muokkaa kuvaa kuvankäsittelyohjelmilla (kuten naiset tekevät)? Ja laittaa kaverin kirjoittamaan oman profiilin, kun omat kirjalliset taidot ei riitä? Naiset sanovat, että pitää olla luonnollinen oma itsensä, pitää olla rehellinen jne. mutta tämä ei sittenkään kelpaa, kun se julkikuva pitää sittenkin olla jotain ihan muuta? Eikö tämä ole vähän ristiriitaista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, millä palstalla sinä yleensä pyörit, mutta kyllä täällä av:lla saa aikamoista kirjoitusta miehistä lukea nimenomaan naisten kirjoittamana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai, minä taas käsitin, että on panostettu alkuun oman parhaansa mukaan ja lannistuttu, kun panostus ei tuota mitään tulosta. Yksi nainen kirjoitti, että ei saa huijata ja huijaaminen vie fiilikset. Eikö huijaamista silloin ole se, jos otattaa itsestään mahdollisimman edustavan kuvan vääristävästä kuvakulmasta ja mahdollisesti vielä muokkaa kuvaa kuvankäsittelyohjelmilla (kuten naiset tekevät)? Ja laittaa kaverin kirjoittamaan oman profiilin, kun omat kirjalliset taidot ei riitä? Naiset sanovat, että pitää olla luonnollinen oma itsensä, pitää olla rehellinen jne. mutta tämä ei sittenkään kelpaa, kun se julkikuva pitää sittenkin olla jotain ihan muuta? Eikö tämä ole vähän ristiriitaista?
Ei se luonnollisuus valitettavasti vaan riitä nykyään. Voin kertoa, että esimerkiksi 39-vuotias nainen saattaa olla "luonnontilassa" aika jäätävä ilmestys, mutta kun hän käy kampaajalla, kauneushoitolassa, punttisalilla yms säännöllisesti ja pitää painonsa kurissa sekä jaksaa jatkuvasti kehittää itseään esimerkiksi matkustelemalla, harrastamalla uusia asioita ja opiskelemalla, niin lopputuloksena on ihan simpsakka pakkaus. Kaikessa, myös nettideittailussa on kyse mielikuvista, ei niinkään siitä mitä todellisuudessa olet. Ja jos jotain haluaa, pitää olla vähän yritystä pelissä. Jos ei mitään anna, ei mitään saakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään ristiriitaa.
Hyvä kuva =//= harhaanjohtava, liian imarteleva kuva
Opettelee oikeinkirjoituksen ja kehittää kirjallista antiaan on eri asia kuin valehdella ja teetättää profiiliteksti jollain muulla. Vinkkejä ja korjausehdotuksia kannattaakin kysyä muilta, mutta jos oma kirjallinen taso on niin alhainen ettei saa vaivaista pientä tekstinpätkää profiiliin on aika perusteltua että miettii vielä uudemman kerran kannattaisiko iskeä naisia ihan oikeassa elämässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se luonnollisuus valitettavasti vaan riitä nykyään. Voin kertoa, että esimerkiksi 39-vuotias nainen saattaa olla "luonnontilassa" aika jäätävä ilmestys, mutta kun hän käy kampaajalla, kauneushoitolassa, punttisalilla yms säännöllisesti ja pitää painonsa kurissa sekä jaksaa jatkuvasti kehittää itseään esimerkiksi matkustelemalla, harrastamalla uusia asioita ja opiskelemalla, niin lopputuloksena on ihan simpsakka pakkaus. Kaikessa, myös nettideittailussa on kyse mielikuvista, ei niinkään siitä mitä todellisuudessa olet. Ja jos jotain haluaa, pitää olla vähän yritystä pelissä. Jos ei mitään anna, ei mitään saakaan.
Se, että treenaa ja käy kampaajalla, ei mielestäni vertaudu kyllä photoshoppiin mitenkään. Ei se kroppa siitä levähdä tapaamiseen mennessä. Meikkaaminen ja kampaajalla käyminen nyt ovat feikkaamista vielä vähemmän, tietääkseni kumpikin ovat ihan arkipäiväistä itsestään huolehtimista. Vai onko ainoa "aito" ihminen mielestäsi ruokoton, lihava ihminen joka ei liiku, ja kaikki muu on epäluonnollista? Siis jos kuitenkin puhutaan ihmisestä, jolla on kevyt meikki ja hillitty hiustenväri, vaikka olisikin värjätty?
Vierailija kirjoitti:
Olen viime vuosina deittaillut paljon, n. 2 deittiä kuukaudessa. Kymmeniä deittejä. Olen itse ollut aloitteellinen ja olen ollut erittäin avoimin mielin liikenteessä. Pääasiassa kokemukset ovat olleet ihan mukavia, ja olen löytänyt elämääni uusia ihmisiä, joskaan en parisuhdetta. Miehet ovat vastanneet lähes aina, mutta jotkut eivät ole reagoineet mitenkään. Saan paljon vonkausviestejä ja kaikenlaista ällöä, ne poistan saman tien.
Itsesäälissä rypevät miehet ovat myös tulleet tutuksi ja jopa sellaiset, jotka deiteillä avautuvat, että naiset vaativat sitä ja tätä, ja että tavallinen mies ei kelpaa. Tosi hyvän kuvan kyllä antavat itsestään, tai sitten eivät... :/ Olen siis itse ollut pitkässä suhteessa melkein nelikymppiseksi, joten miksikään ikisinkkuprinsessaksi on hieman koomista nimitellä. Sitäkin olen kohdannut. No, nämä miehet varmasti uskovat omiin juttuihinsa, vaikka olisin sanonut mitä, niin eipä sille mitään voi. Nätti ja kohtuullisen liikunnallinen 40 v. nainen ei ole voinut valita ihan tavallisia miehiä, ja se, että esimerkiksi deitin iso maha, joka oli kuvissa piilotettu, ei voi olla se syy, miksi nainen ei tunne vetoa. Ei kannata valehdella, saati loukkaantua, jos toinen ei lämpene valheelliselle profiilille.
Kokonaisuudessaan on ollut kuitenkin aivan hauskaa ja ehdottomasti netti on paras tapa tavata ihmisiä, kun ei juuri käy baareissa. Nahkansa on parempi parkita nopeasti, jos ei aio pahoittaa mieltään pakeista ja katoamisista, sellaista tulee varmasti tapahtumaan, oli sitten mies tai nainen. Mutta miksi sieltä ei joskus voisi tavata sellaista, jonka kanssa kaikki osuu oikealle kohdalle. :) Itse kiinnostuin viimeksi sellaisesta, joka ei kiinnostunut minusta, samoin on käynyt toisin päin. (Mies oli tosi mukava ja älykäs mies, ei mitenkään perinteisellä tavalla komea, n. 170 cm pitkä, minua vähemmän koulutettu ja hyvin tavallisissa töissä, että ei tarvitse huudella koripalloilija-toimitusjohtajista :D) Ehkäpä vielä joskus alan parisuhteeseen. Jos en, teen elämästäni mukavaa näin. :)
Jatkan vielä: ne miehet, jotka ovat valittaneet naisten pinnallisuudesta ensimmäisillä treffeillä, ovat jokainen tehneet jotakin näistä: valehdelleet pituutensa tai painonsa tai ottaneet kuvia, joissa paino ei näy, olleet ulkoisesti epäsiistejä ja osa suorastaan vastenmielisiä (hyvin likaiset hiukset tms.). Olen tavannut myös kuvattomia miehiä, jos toinen on kuulostanut mukavalta, mutta näistä ei ole oikein positiivista sanottavaa. Edellämainitut pätevät siis edelleen. Ihmettelen, miksi siitä suututaan, jos paljon liikkuva, huoliteltu ja normaalipainoinen nainen ei kiinnostu reippaasti ylipainoisesta miehestä, joka ei ole yhtään panostanut ulkoiseen olemukseensa? Itselleni pieni ylipaino ei ole este, isompi sitten jo on, koska en viehäty ollenkaan sellaisesta => seksi ei tule kysymykseen, ja se on tärkeää.
MInua on moitittu myös liiallisesta sosiaalisesta elämästä, ilmeisesti olisi pitänyt istua kotona, jos en ole töissä tai deiteillä. Eikä siinä mitään, jos ystäväpiiri on jollekin turn off, mutta tarvitseeko siitä alkaa moittia toista, ja vieläpä ensikohtaamisella?
Suurin osa miehistä on ollut kuitenkin ihan kivoja ja samoin kuin minä, ovat kuvanneet sitä, että etsivät sitä, että jonkun kanssa tuntuu "oikealta", ts. fyysinen vetovoima ja yhteisen olemisen helppous. Minä en ole ollut heille se nainen, kuten nyt tälle viimeisimmälle ihastukselleni (joka edelleenkään ei ollut komea menestyjä :D). Ei se vain aina mene niin, että kiinnostus herää molemminpuolisesti.
Monet ikäiseni etsivät 15-10 vuotta nuorempia, ja se onkin lopulta suuri este pariutumiselle. Eipä siinä mikään itsestään huolen pitäminen, aktiivinen liikunta, älyllinen uteliaisuus ja aktiivisuus auta, jos oman ikäisille ei kelpaa. Olen todennut, että näillä sitten mennään. En haluaisi ihmistä joka ei ymmärrä itse vanhenevansa, ja osa näistä nuorempien etsijöistä tuntuu olevan juuri sellaisia profiilitekstiensä kuvausten perusteella. Osa ei, mutta hekin etsivät sitten jotain muuta.
Suurin este on se, että en etsi uusperhettä. Takana on pitkä lapsettomuus yrityksineen (lapsen saaminen on mahdotonta millään keinoin itse, adoptiota en halua), enkä koe pystyväni elämään toisen lapsiperhe-elämää sivustakatsojana. Sellaisella miehellä ei ole edes oikein aikaa suhteelle, minkä totta kai ymmärrän. Mutta tosiaan tiedän myös kaveripiiristäni sen, että kaltaiseni naiset pariutuvat hyvin hankalasti, lapsettomiksi on näyttänyt jäävän eniten näitä syyllistäviä valittajia ja ne mukavat ovat usein perheellisiä. Tämä oli sitten kärjistys. :) Tapaan edelleen kiinnostavia ihmisiä, jos sellainen osuu netissä vastaan, mutta olen kyllä ymmärtänyt, että pitkä liittoni taisi jäädä ainoakseni, jos ei todella suuri onni osu kohdalle. Elämässä pitää olla muutakin kuin parisuhde, ja siihen aion sitten panostaa (ystävät, lähilapset, mielekäs työ, luonnosta nauttiminen, liikunta, se että yritän tehdä jotain hyvää toisten eteen jne.).
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi vain kanssasisaret, mutta kyllä tässä ketjussa sympatiani menevät miehille. Nyt tajuan sen vaativuuden, millä naiset ovat netissä liikenteessä. Profiiliin pitäisi panostaa sata lasissa, vaikka siltikin joutuu kirjoittamaan useita kymmeniä viestejä ja vastauksia saa sen pari. Kuka meistä naisista jaksaisi tuollaisessa maailmassa ihan oikeasti panostaa sata lasissa koko ajan, kun kukaan ei edes vastaa?
Ja sitten nuista muista vaatimuksista: kaikki miehet eivät voi olla supliikkeja sanaseppoja, ektroverttejä ja helvetin itsevarmoja. Monet meistä naisistakin on erilaisia, on introverttiä ja ujoa tyyppiä, miehissä on ihan samanlainen vaihtuvuus. Emme pidä ujoja naisia huonoina ja epäonnistuneina yksilöinä, mutta ujo mies on sitten kaikkea tuota?
Kyllä tämä ketju valitettavasti todistaa, että monet naiset ovat ihan väärällä asenteella liikenteessä. Ei itse haluata laittaa viestiä, miehen pitää hurmata ja laittaa kaikki peliin. Tavallisuus on tylsää, positiiviset piirteet ovat tylsiä ellei niitä osaa runoilla nettiin, kuin ruuneberi konsanaan. Ja loukkaannutaan ihan mitättömistä asioista sekä valehdellaan. En valitettavasti lukenut yhtään törkyviestiä tästä ketjusta, ainakaan miesten kirjoittamina. Muutaman turhautuneen miehen bongasin, mutta turhautumista en yhtään ihmettele, kun tajuaa, millaista nettideittailu on miesten silmissä. Ja yksi prinsessa kehtaa väittää, että netti on täynnä mörököllejä ja huonosti kouluttautuneita, eli suoraan sanottuna sivistymättömiä juntteja. Ja valehtelee, että naisia on enemmän kuin miehiä tietyillä paikkakunnilla. Mitä tällainen valehtelu ja asenne kertoo arvon neidosta itsestään?
Kyllä monen naisen pitäisi ottaa peili kauniiseen käteen ja mennä vähän itseensä. Että mikä on kun ei onnistu sitten millään. Vika voi olla myös siellä omien korvien välissä.
Et sinä nainen ole.
Oletko edes itse kokeillut nettideittailua? Ja jos olisit oikeasti lukenut ketjun viestit, olisit nähnyt että naistenkin osalle tulee vastaamattomuutta, katoamisia ja valehtelua. Täällä on kirjoitellut monta naista jotka kertovat tehneensä aloitteita. Valikoit vain ne viestit, jotka sopivat valmiiksi päättämiisi "faktoihin".
Enkä käsitä, mitä kukaan saa siitä että väittää etteivät ilmiselvät törkyviestit ole törkyä.
en kehtaisi edes lääkityksen alaisena valehdella itselleni, että ihastuimme netissä. olette sairaita, mutta niin kauan kuin kumppaninnekin on samasta puusta veistetty niin ei sen väliä.