Nyt hyviä kokemuksia nettideiteistä!
Vastapainoksi tuolle toiselle ketjulle, jonka lukemisen jälkeen nettideittailu ei houkuta. Eli miksi nais(t)en kannattaisi liittyä deittipalstalle? Onko jollain vakavaa suhdetta etsineellä lykästänyt?
Kommentit (150)
Vierailija kirjoitti:
Ihmetyttää kyllä nää joidenkin miesten kommentit, että ei huvita panostaa kirjoitteluun jonkun randomin kanssa. Mitä ihmettä sitten tekevät näillä seuranhakupalstoilla? Senhän takia sitä nimenomaan kirjoitellaan, että saadaan toinen kiinnostumaan itsestään! Luullaan vaan, että ollaan jotenkin niin mahtavia, että toisen pitäisi se haistaa, ja sen jälkeen alettas muka panostaa kirjottelun sisältöön. Paskat, sanon minä. Se, joka ei viitsi panostaa, saakin kyllä sitten jäädä nuolemaan näppejään.
Ite oon kyllä törmänny moniinkin hyviin tyyppeihin, tottahan siellä seassa on ollut kaikenlaista p****n vonkaajia aina vaippamiehiin asti, mutta niille ei voi muuta kuin nauraa.
Aika ronskia kielenkäyttöä, mutta sitähän on riittänyt tässä ketjussa.
Itse en yleensä aloitusviestiin hirveästi panostanut, kunhan kokeilin kepillä jäätä. Jos mies oli kiinnostunut, sitten aloin kirjoitella vähän pitempiä viestejä.
Voisko joku selittää mulle miehistä Tinderissä? Kun saan matchin ja yritän jutella miehelle, ei tämä joko ikinä vastaa tai poistaa äkkiä matchin ettei vaan tarvitse jutella mitään. Muutaman kanssa olen jopa pari kommenttia saanut vaihdettua ja sitten ovat kadonneet tuhka tuuleen. Kukaan ei koskaan ole minulle alkanut jutella. Miksi edes painaa sydäntä jos ei kuitenkaan kiinnosta?
Vierailija kirjoitti:
Voisko joku selittää mulle miehistä Tinderissä? Kun saan matchin ja yritän jutella miehelle, ei tämä joko ikinä vastaa tai poistaa äkkiä matchin ettei vaan tarvitse jutella mitään. Muutaman kanssa olen jopa pari kommenttia saanut vaihdettua ja sitten ovat kadonneet tuhka tuuleen. Kukaan ei koskaan ole minulle alkanut jutella. Miksi edes painaa sydäntä jos ei kuitenkaan kiinnosta?
Ajan tuhlausta pohtia sitä, kun toisten ajatuksia ei voi lukea. Paljon fiksumpaa vain jatkaa etsimistä, että se kiinnostunut löytyisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajan tuhlausta pohtia sitä, kun toisten ajatuksia ei voi lukea. Paljon fiksumpaa vain jatkaa etsimistä, että se kiinnostunut löytyisi.
Yli vuoden jo etsinyt, sama toistuu joka ikisen miehen kohdalla :D
Mulla lykästi, nyt jo 1,5 kk yhdessä
M22
Vierailija kirjoitti:
Keskitason miehet saa tässä naisten karkkikaupassa ja egon nostatus karusellissa niin vähän matcheja, että tämä ei-valokuvamalli tasoa oleva osasto laittaa monesti kaikille naisille yes. Sitten jos tulee mätsi jonkun vähän rumemman kanssa niin se poistetaan.
Tossa toi mun nettideitti on pysynyt nyt jo 10 vuotta. Tutustuttiin silleen, etten edes halunnut että hän lähettää kuvansa (tai minä lähettänyt omaani) ennen kuin vasta kun oli tarkoitus tavata livenä. Karsin siis kaikki ulkonäkökeskeiset tyypit pois, kun olin aivan riittävästi saanut huomiota vain naamallani, mutta pään sisässä olevat asiat eivät sitten enää kiinnostaneetkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keskitason miehet saa tässä naisten karkkikaupassa ja egon nostatus karusellissa niin vähän matcheja, että tämä ei-valokuvamalli tasoa oleva osasto laittaa monesti kaikille naisille yes. Sitten jos tulee mätsi jonkun vähän rumemman kanssa niin se poistetaan.
Miksi sitten edes painaa sydäntä jos ei kuitenkaan kiinnosta? Miksi semmoisten kanssa haluaisi matchata? En vaan tajua tätä :D
Tässä omat kokemukset miehenä nettideittailuista. Kirjotat tyyliin 20 naiselle kohdistetun ja asiallisen viestin. Saat kaksi vastausta, josta toisesta ei kuulu enää mitään ensimmäisen vastauksen jälkeen ja toisen kanssa vaihdat muutaman viestin kunnes yhtäkkiä nainen katoaa vain pois. Kun katsoo työmäärää suhteessa sen tuloksiin niin eipä houkuta. Tästä on kyllä jo jokunen vuosi, joten ehkä nyt toisella tai kolmannella kierroksella olevat yh-mammat voisivat arvostaa viestejäni.
Tuossa tuo mun nettideitti vetelee sikeitä sohvalla. Kohta kolme vuotta yhdessä, yksi niistä kihloissa. Neljä päivää ehdin olla suomi24 treffit- sivustolla ennen kuin tuli viesti kyseiseltä Herralta :) Siinäkin ajassa tuli käsittämätön määrä törkyviestejä pervoilta setämiehiltä, mutta ne poistin vain suoraan kummempia lukematta. Omasta puolesta voin ainakin suositella kokeilemista, kunhan ei ota törkyviesteistä liikaa itseensä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei saman tien voi laittaa ruksia niille rumille? Halutaan matchejä, mutta sitten ei halutakaan?
Kävin aika paljon nettitreffeillä. Ihan hullujakin tuli vastaan, mutta myös kultakimpale: nyt ollaan naimisissa kolmatta vuotta. Ei kannata luovuttaa. Joukkoon mahtua monenlaisia tyyppejä, myös niitä hyviä!
Olen viime vuosina deittaillut paljon, n. 2 deittiä kuukaudessa. Kymmeniä deittejä. Olen itse ollut aloitteellinen ja olen ollut erittäin avoimin mielin liikenteessä. Pääasiassa kokemukset ovat olleet ihan mukavia, ja olen löytänyt elämääni uusia ihmisiä, joskaan en parisuhdetta. Miehet ovat vastanneet lähes aina, mutta jotkut eivät ole reagoineet mitenkään. Saan paljon vonkausviestejä ja kaikenlaista ällöä, ne poistan saman tien.
Itsesäälissä rypevät miehet ovat myös tulleet tutuksi ja jopa sellaiset, jotka deiteillä avautuvat, että naiset vaativat sitä ja tätä, ja että tavallinen mies ei kelpaa. Tosi hyvän kuvan kyllä antavat itsestään, tai sitten eivät... :/ Olen siis itse ollut pitkässä suhteessa melkein nelikymppiseksi, joten miksikään ikisinkkuprinsessaksi on hieman koomista nimitellä. Sitäkin olen kohdannut. No, nämä miehet varmasti uskovat omiin juttuihinsa, vaikka olisin sanonut mitä, niin eipä sille mitään voi. Nätti ja kohtuullisen liikunnallinen 40 v. nainen ei ole voinut valita ihan tavallisia miehiä, ja se, että esimerkiksi deitin iso maha, joka oli kuvissa piilotettu, ei voi olla se syy, miksi nainen ei tunne vetoa. Ei kannata valehdella, saati loukkaantua, jos toinen ei lämpene valheelliselle profiilille.
Kokonaisuudessaan on ollut kuitenkin aivan hauskaa ja ehdottomasti netti on paras tapa tavata ihmisiä, kun ei juuri käy baareissa. Nahkansa on parempi parkita nopeasti, jos ei aio pahoittaa mieltään pakeista ja katoamisista, sellaista tulee varmasti tapahtumaan, oli sitten mies tai nainen. Mutta miksi sieltä ei joskus voisi tavata sellaista, jonka kanssa kaikki osuu oikealle kohdalle. :) Itse kiinnostuin viimeksi sellaisesta, joka ei kiinnostunut minusta, samoin on käynyt toisin päin. (Mies oli tosi mukava ja älykäs mies, ei mitenkään perinteisellä tavalla komea, n. 170 cm pitkä, minua vähemmän koulutettu ja hyvin tavallisissa töissä, että ei tarvitse huudella koripalloilija-toimitusjohtajista :D) Ehkäpä vielä joskus alan parisuhteeseen. Jos en, teen elämästäni mukavaa näin. :)
Anteeksi vain kanssasisaret, mutta kyllä tässä ketjussa sympatiani menevät miehille. Nyt tajuan sen vaativuuden, millä naiset ovat netissä liikenteessä. Profiiliin pitäisi panostaa sata lasissa, vaikka siltikin joutuu kirjoittamaan useita kymmeniä viestejä ja vastauksia saa sen pari. Kuka meistä naisista jaksaisi tuollaisessa maailmassa ihan oikeasti panostaa sata lasissa koko ajan, kun kukaan ei edes vastaa?
Ja sitten nuista muista vaatimuksista: kaikki miehet eivät voi olla supliikkeja sanaseppoja, ektroverttejä ja helvetin itsevarmoja. Monet meistä naisistakin on erilaisia, on introverttiä ja ujoa tyyppiä, miehissä on ihan samanlainen vaihtuvuus. Emme pidä ujoja naisia huonoina ja epäonnistuneina yksilöinä, mutta ujo mies on sitten kaikkea tuota?
Kyllä tämä ketju valitettavasti todistaa, että monet naiset ovat ihan väärällä asenteella liikenteessä. Ei itse haluata laittaa viestiä, miehen pitää hurmata ja laittaa kaikki peliin. Tavallisuus on tylsää, positiiviset piirteet ovat tylsiä ellei niitä osaa runoilla nettiin, kuin ruuneberi konsanaan. Ja loukkaannutaan ihan mitättömistä asioista sekä valehdellaan. En valitettavasti lukenut yhtään törkyviestiä tästä ketjusta, ainakaan miesten kirjoittamina. Muutaman turhautuneen miehen bongasin, mutta turhautumista en yhtään ihmettele, kun tajuaa, millaista nettideittailu on miesten silmissä. Ja yksi prinsessa kehtaa väittää, että netti on täynnä mörököllejä ja huonosti kouluttautuneita, eli suoraan sanottuna sivistymättömiä juntteja. Ja valehtelee, että naisia on enemmän kuin miehiä tietyillä paikkakunnilla. Mitä tällainen valehtelu ja asenne kertoo arvon neidosta itsestään?
Kyllä monen naisen pitäisi ottaa peili kauniiseen käteen ja mennä vähän itseensä. Että mikä on kun ei onnistu sitten millään. Vika voi olla myös siellä omien korvien välissä.
Hyvät puolet nettideittailusta on se että saa melko helposti karsittu pois ne tyypit mitkä ei miellytä. Jos puhe kääntyy heti seksiin tai ruvetaan lähettelemään jotain pippelinkuvia niin homman voi lopettaa heti ennen kun edes käy kahvilla kyseisten tyyppien kanssa.
Itse kaksi vuotta jo naimisissa nettideitin kanssa. Ennen ensimmäistä tapaamista juteltiin noin kuukausi netissä. En ole joutunut pettymään
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi vain kanssasisaret, mutta kyllä tässä ketjussa sympatiani menevät miehille. Nyt tajuan sen vaativuuden, millä naiset ovat netissä liikenteessä. Profiiliin pitäisi panostaa sata lasissa, vaikka siltikin joutuu kirjoittamaan useita kymmeniä viestejä ja vastauksia saa sen pari. Kuka meistä naisista jaksaisi tuollaisessa maailmassa ihan oikeasti panostaa sata lasissa koko ajan, kun kukaan ei edes vastaa?
Ja sitten nuista muista vaatimuksista: kaikki miehet eivät voi olla supliikkeja sanaseppoja, ektroverttejä ja helvetin itsevarmoja. Monet meistä naisistakin on erilaisia, on introverttiä ja ujoa tyyppiä, miehissä on ihan samanlainen vaihtuvuus. Emme pidä ujoja naisia huonoina ja epäonnistuneina yksilöinä, mutta ujo mies on sitten kaikkea tuota?
Kyllä tämä ketju valitettavasti todistaa, että monet naiset ovat ihan väärällä asenteella liikenteessä. Ei itse haluata laittaa viestiä, miehen pitää hurmata ja laittaa kaikki peliin. Tavallisuus on tylsää, positiiviset piirteet ovat tylsiä ellei niitä osaa runoilla nettiin, kuin ruuneberi konsanaan. Ja loukkaannutaan ihan mitättömistä asioista sekä valehdellaan. En valitettavasti lukenut yhtään törkyviestiä tästä ketjusta, ainakaan miesten kirjoittamina. Muutaman turhautuneen miehen bongasin, mutta turhautumista en yhtään ihmettele, kun tajuaa, millaista nettideittailu on miesten silmissä. Ja yksi prinsessa kehtaa väittää, että netti on täynnä mörököllejä ja huonosti kouluttautuneita, eli suoraan sanottuna sivistymättömiä juntteja. Ja valehtelee, että naisia on enemmän kuin miehiä tietyillä paikkakunnilla. Mitä tällainen valehtelu ja asenne kertoo arvon neidosta itsestään?
Kyllä monen naisen pitäisi ottaa peili kauniiseen käteen ja mennä vähän itseensä. Että mikä on kun ei onnistu sitten millään. Vika voi olla myös siellä omien korvien välissä.
Kiitos! Itse totesin miehenä nettideittailun aivan liian työlääksi tuloksiin nähden, kyllä siellä miehiä on tarpeeksi vaikka minä lähdinkin pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei saman tien voi laittaa ruksia niille rumille? Halutaan matchejä, mutta sitten ei halutakaan?
Varmaankaan eivät jaksa panostaa? Menevät siitä mistä aita on matalin, on helpointa tehdä karsinta vasta siitä pienestä määrästä naisia joka tulee matchiksi, kuin miettiä jokaisen naisen kohdalla ensin voisiko olla kiinnostunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sitten edes painaa sydäntä jos ei kuitenkaan kiinnosta? Miksi semmoisten kanssa haluaisi matchata? En vaan tajua tätä :D
On huomattavasti nopeampaa rämpyttää yes -nappia kuin pysähtyä jokaisen kohdalla miettimään edes hetkeksi. Jos haussa on seksi- tai bileseura iltaa varten niin pohjustaviin analyyseihin ei kannata tuhlata aikaa turhaan.
Tapasin mieheni eKontaktissa, kesällä tulee 4-v hääpäivä.
Ennen mieheni viestiä kävin treffeillä reilusti yli kymmenen miehen kanssa. Heistä jokainen oli oikein mukava. Ja kaikki he pysyivät tiukasti kaverialueella koko tapaamisen ajan.
Sitten lähetin silmäniskun miehelle, joka harrastaa laillani vaeltamista. Hän vastasi ja heti ehdotin tapaamista, sillä en jaksanut enää kirjoitella ja tutustua.
Menin tapaamispaikalle ja koska olin etuajassa, ajattelin hakea kahvia ja mennä pöytään. Siinä seistessäni mies tuli taakseni ja sanoin: 'tunsin sinut heti. Olet upea Nainen!'. Hän on ihana miehinen mies, joka kohtaa minut miehenä, ei kaverina.
Siitä se sitten alkoi, kuukauden kuluttua oltiin jo ensimmäisellä matkalla ja vuoden kuluttua naimisissa.
Tapasin mieheni nettideittailun kautta yli kymmenen vuotta sitten. Menimme aika nopeasti naimisiin koska tiesimme mitä halusimme ja ikää ja elämänkokemustakin oli kertynyt. Olemme edelleen onnellisesti yhdessä, nyt kahden lapsen kera:)