Nyt hyviä kokemuksia nettideiteistä!
Vastapainoksi tuolle toiselle ketjulle, jonka lukemisen jälkeen nettideittailu ei houkuta. Eli miksi nais(t)en kannattaisi liittyä deittipalstalle? Onko jollain vakavaa suhdetta etsineellä lykästänyt?
Kommentit (150)
Vierailija kirjoitti:
Ketjussa näkee, että tässäkin asiassa osaajat osaa ja ne jotka eivät osaa haukkuvat vain "seksinvonkausta, kauheita setämiehiä, ihan kauheaa..." Yllättäen näiden onnistujien viestit ovat muutenkin hyvällä kieliopilla, positiivisella asenteella ja logiikalla kirjoitettuja. Ja niinhän se meneekin. Jos fiksu nainen ei löydä siitä nettideittien miestulvasta fiksua seuraa, niin pitää katsoa peiliin ja miettiä toimintatavat uusiksi.
Ilmainen vinkki. Kaikista helpoiten pettymykseen pääsee kun tosiaan tulee istumaan perseelleen ja sitten valitsee sieltä viestitulvasta sen kaikista "sytyttävimmän" viestin komeimmalla kuvalla. Noh kyllä se sua nussii, mutta eipä varmaan muuta.
Kiitos paljon vinkistä. Eli siis: valitse viestitulvasta tylsä ja tökerö viesti rumalla kuvalla. Saat miehen jonka kanssa ei voi jutella, häntä on vastenmielistä katsoa ja joka pysyy rinnallasi ikuisesti.
Miksi, voi MIKSI nainen ei valitsisi miestä joka kirjoittaa hyvin ja miellyttää silmää? Miksi jotain muunlaista kannattaisi edes harkita?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämän ketjun perusteella monilla nettideittailevilla miehillä on vihanhallintaongelmia. Ei ole tervettä syyttää omista epäonnistumisistaan naisia.
Ollaan perusteltu aika hyvin postimme. Jännästi käy aina niin, että kun pistää faktat pöytään niin väitteen esittäjänainen ei enää kommentoikkaan mitään. Vain alapeukut jäävät ryhmätukena :D Tuossa just ylempänä piti kertoa ylimieliselle naiselle faktat(suoraan otettu suomi24 tilastoista), että miehiä tosiaan on enemmän kuin naisia nettideiteillä. Miten joku ei edes voi tietää tätä?
Mä yritin selittää sulle, että kyse on niiden miesten laadusta. Sitä et voi kiistää, että suurin osa sinkkunaisista on korkeakoulutettuja kaupunkilaisia, kun taas sinkkumiehissä on eniten huonosti koulutettuja ja maalaisia. Eli toisin sanoen, toiset pyrkii elämässä eteenpäin ja haluaa kehittää itseään ja osaamistaan, kun toiset tyytyy vain siihen, mihin ovat syntyneet. Ei ole mielenkiintoa opiskella tai muuttaa tai harrastaa, odotellaan vaan himassa, että joku prinsessa kävelee ovesta sisään. EI näitä kahta ryhmää vaan saa löytämään toisiaan. Kaupungissa taas on niin vähän koulutettuja miehiä, ettei niitä mitenkään riitä kaikille naisille, joten osa jää ilman, jos ei ota sitä mörökölliä. Sekin on varmaan ihan hyvä mies jollekin, jolla ei itsellä ole suuria toiveita elämässä.
Esitä tilastot äläkä keksi mitään omia teorioita. Kait ymmärrät miten naurettavalta kuulostat ilman mitään dataa? Koulutetut kaupunkilaisnaiset vs. metsästä revityt huonotapaiset junttimiehet...
Ole hyvä, tässä faktoja luettavaksi: http://www.iltasanomat.fi/seksi-parisuhde/art-2000000973325.html
Itse olen kerran tehnyt ilmoituksen ja sain muutaman viikon aikana muutaman yhteydenoton naisilta. Pari lopetti viestittelyn kun selvisi, että olin työtön sillä hetkellä. Yksi jatkoi kirjoittelua, mutta siitä ei lopulta syntynyt mitään.
Olen huonossa asemassa muihin miehiin nähden sen vuoksi etten ole koulutettu, enkä muutenkaan menestynyt elämässäni. Olen kuitenkin luonteeltani keskivertomiehestä poikkeava, joten uskon että netin kautta voin löytää naisen vielä joskus. Olen suhteellisen kirjoitustaitoinen ja vaikken mikään tosikko olekaan, olen syvällinen persoona. Luulen että tuo erilaisuus on valttia, sillä itseni kaltaiset naiset ovat luultavasti myös tuskailleet kumppanin etsimisessä ja ehkä näkevät minussa jotain mihin ei usein törmää. Jos on ns. tavallinen tyyppi, niin silloin voi olla vaikeutta erottautua. Siinä tarvitaan sitten ulkonäköä, rahaa tmv. Ja lopputulos onkn sitten täysin sattumanvaraista. Fiksut osaavat kyllä karsia ne turhat pois aika helposti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämän ketjun perusteella monilla nettideittailevilla miehillä on vihanhallintaongelmia. Ei ole tervettä syyttää omista epäonnistumisistaan naisia.
Ollaan perusteltu aika hyvin postimme. Jännästi käy aina niin, että kun pistää faktat pöytään niin väitteen esittäjänainen ei enää kommentoikkaan mitään. Vain alapeukut jäävät ryhmätukena :D Tuossa just ylempänä piti kertoa ylimieliselle naiselle faktat(suoraan otettu suomi24 tilastoista), että miehiä tosiaan on enemmän kuin naisia nettideiteillä. Miten joku ei edes voi tietää tätä?
Mä yritin selittää sulle, että kyse on niiden miesten laadusta. Sitä et voi kiistää, että suurin osa sinkkunaisista on korkeakoulutettuja kaupunkilaisia, kun taas sinkkumiehissä on eniten huonosti koulutettuja ja maalaisia. Eli toisin sanoen, toiset pyrkii elämässä eteenpäin ja haluaa kehittää itseään ja osaamistaan, kun toiset tyytyy vain siihen, mihin ovat syntyneet. Ei ole mielenkiintoa opiskella tai muuttaa tai harrastaa, odotellaan vaan himassa, että joku prinsessa kävelee ovesta sisään. EI näitä kahta ryhmää vaan saa löytämään toisiaan. Kaupungissa taas on niin vähän koulutettuja miehiä, ettei niitä mitenkään riitä kaikille naisille, joten osa jää ilman, jos ei ota sitä mörökölliä. Sekin on varmaan ihan hyvä mies jollekin, jolla ei itsellä ole suuria toiveita elämässä.
Esitä tilastot äläkä keksi mitään omia teorioita. Kait ymmärrät miten naurettavalta kuulostat ilman mitään dataa? Koulutetut kaupunkilaisnaiset vs. metsästä revityt huonotapaiset junttimiehet...
Ole hyvä, tässä faktoja luettavaksi: http://www.iltasanomat.fi/seksi-parisuhde/art-2000000973325.html
Tässä ketjussa käsitellään nettideittailua eikä live-elämää. Siinä olen samaa mieltä, että vapaita naissinkkuja on pk-seudulla enemmän kuin miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä v...ua mä just luin. Naiset valittaa että nettideittailu on perseestä. Kokeilisitte kuukauden vähemmän komeana miehenä niin tietäisitte siitä huonosta kokemuksesta jotain. Tyhjille seinille kirjoittamisesta. Pettymyksestä toiseen seilaamisesta. Naisten mahdottomien vaatimusten täyttämisestä. Nettideittisaiteillahan on kaikilla ns. naisten markkinat. Hyviä naisten kokemuksia pitäis olla netti pullollaan. Ei pitäisi olla valittamisen aihetta. Kävisitte niitten puolitylsien ukkojen kanssa ulkona niin saattaisitte yllättyä että elämäkin saattaa joskus yllättää.
Minä sain ilmoitukseeni toistakymmentä alatyylisesti kirjoitettua p****nvonkausviestiä, en muuta.
Montako aloitetta teit itse?
Jaha, täällä näkyy aika moni vastanneen minun puolestani. Väärin on mennyt, joten vastaan tässä minuna vastanneiden saamiin kommentteihin.
En kirjoittanut "ota selvää" -ilmoitusta vaan huolellisen selostuksen siitä, mitä itse olen. Etsinnän kohteena oli suurin piirtein samanlainen ihminen kuin minä. Kaikki saamani viestit tulivat miehiltä, jotka eivät kertoneet itsestään oikeastaan mitään, ja oli aihetta epäillä, että ne annetutkaan tiedot eivät pitäneet paikkaansa. Yhteydenotot eivät sisältäneet asiallisia tapaamisehdotuksia vaan "mä tarviin sexii", "tule mun luo mä olen kieli mies" ja siltä väliltä. Seurankartoitukseni jäi tähän. Ei tehnyt mieli viipyä nettideittisivustolla yhtään tuon kauempaa. Ehkä siellä jossain olisi ollut sopiviakin miehiä, mutta ei se tunkio lupaavalta näyttänyt.
Nro 20
Vierailija kirjoitti:
Harkitsin hetken taas nettideittailua, mutta enpä taida taas uskaltaa. Sen verran hemaisevia tämänkin ketjun miesten mielipiteet. Yritäpä siinä avoimin mielin tutustua mieheen, joka todellisuudessa luokittelee naiset mielessään jostain syndroomasta kärsiviksi...
Ei kannatakkaan jos on noin herkkä. Järkyttyisit niistä "anna pillua tiedän, että sulla on" tason viesteistä muutenkin. Ne on vähän vielä eri tasoa kuin tämä debaatti täällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harkitsin hetken taas nettideittailua, mutta enpä taida taas uskaltaa. Sen verran hemaisevia tämänkin ketjun miesten mielipiteet. Yritäpä siinä avoimin mielin tutustua mieheen, joka todellisuudessa luokittelee naiset mielessään jostain syndroomasta kärsiviksi...
Ei kannatakkaan jos on noin herkkä. Järkyttyisit niistä "anna pillua tiedän, että sulla on" tason viesteistä muutenkin. Ne on vähän vielä eri tasoa kuin tämä debaatti täällä.
Eihän ole kätevämpää aloitusta kuin se, että juntti ilmoittaisi heti alkuviesteissä olevansa juntti tuollaisella viestillä.
Olen aiemmin jo kokeillut nettideittailua. Enitenhän pelkään sitä, että se ensin kivalta vaikuttava mies paljastuukin myöhemmin juuri sovinistiksi, joka ajattelee naisista alentuvasti. Toivon mukaan suurin osa sellaisista ei ole mestariesittäjiä vaan se asenne tulee paljastumaan suhteellisen nopeasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ihminen ole mitenkään erityisen herkkä, jos ei vain jaksa kuunnella ilkeilyä.
Eivätkä nuo törkyviestit saa tänne kirjoitettuja törkyviestejä näyttämään yhtään hyväksyttävämmiltä.
Jos heikko koulutustaso vaikuttaa pariutumiseen, niin sitähän on mahdollista muuttaa vielä aikuisena. Itsekin opiskelen työn ohessa toista korkeakoulututkintoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä ketjussa käsitellään nettideittailua eikä live-elämää. Siinä olen samaa mieltä, että vapaita naissinkkuja on pk-seudulla enemmän kuin miehiä.
Sitten kohdista kommenttisi aiemmalle kommentoijalle, sillä siinä viestissä puhuttiin kaupunkien sukupuolten epätasaisuudesta määrä/koulutus, ei suoranaisesti nettideitistä.
Nyt voi olla jo eri tilanne kuin melkein 5v sitten, jolloin tein nettideittiprofiilin suomi24. Ekana iltana sain parilta mieheltä viestiä, yhden kanssa viestiteltiin muutama päivä kunnes nähtiin.
Nyt vuosi kihloissa, vauva syntyy ensi kuussa, häät reilun vuoden päästä.
Oltiin tavatessamme 23vuotiaita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ihminen ole mitenkään erityisen herkkä, jos ei vain jaksa kuunnella ilkeilyä.
Eivätkä nuo törkyviestit saa tänne kirjoitettuja törkyviestejä näyttämään yhtään hyväksyttävämmiltä.
Nyt ihan puhtaalta pöydältä. Mitä ihmeen törkyviestejä tänne on kirjoitettu? Vai tarkoitatko palstaa ihan yleensä. En kertakaikkiaan näe tässä ketjussa mitään törkyä. Harvinaisen asiallinen ketju, eikä ketään olla edes haukuttu tai huoriteltu. En ole varma onko lassukka-korttiakaan kovin paljoa ainakaan käytetty. Jos on eri mielipiteitä, niin ei se ketju pysy sellaisena tsemppiketjuna mitä täällä näkee, mutta ei se tee siitä törkyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt ihan puhtaalta pöydältä. Mitä ihmeen törkyviestejä tänne on kirjoitettu? Vai tarkoitatko palstaa ihan yleensä. En kertakaikkiaan näe tässä ketjussa mitään törkyä. Harvinaisen asiallinen ketju, eikä ketään olla edes haukuttu tai huoriteltu. En ole varma onko lassukka-korttiakaan kovin paljoa ainakaan käytetty. Jos on eri mielipiteitä, niin ei se ketju pysy sellaisena tsemppiketjuna mitä täällä näkee, mutta ei se tee siitä törkyä.
Viesti numero 45 oli ainakin törkyä. Tai kuten te miehet sanotte: suoraa puhetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viesti numero 45 oli ainakin törkyä. Tai kuten te miehet sanotte: suoraa puhetta.
Ja sitten ois aika ottaa ne lääkkee tai pysytellä pois internistä. Todellista törkyä. Miten sinun kanssakin voi edes keskustella mitään jos loukkaannut tuollaisesta ja olet heti huutamassa lassukkaa kun et muuhun kykene? Tämä oli törkyä.
viesti 45:
"Ketjussa näkee, että tässäkin asiassa osaajat osaa ja ne jotka eivät osaa haukkuvat vain "seksinvonkausta, kauheita setämiehiä, ihan kauheaa..." Yllättäen näiden onnistujien viestit ovat muutenkin hyvällä kieliopilla, positiivisella asenteella ja logiikalla kirjoitettuja. Ja niinhän se meneekin. Jos fiksu nainen ei löydä siitä nettideittien miestulvasta fiksua seuraa, niin pitää katsoa peiliin ja miettiä toimintatavat uusiksi.
Ilmainen vinkki. Kaikista helpoiten pettymykseen pääsee kun tosiaan tulee istumaan perseelleen ja sitten valitsee sieltä viestitulvasta sen kaikista "sytyttävimmän" viestin komeimmalla kuvalla. Noh kyllä se sua nussii, mutta eipä varmaan muuta."
Mitäs muuta tuo kommentin loppuosa on kuin törkyä? Niin.
Tietysti jos oma ystäväpiiri ja sosiaalinen asema on sellainen, että tuon tason puhe on aivan normaalia ei sitä kykene "näkemään" törkynä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sitten ois aika ottaa ne lääkkee tai pysytellä pois internistä. Todellista törkyä. Miten sinun kanssakin voi edes keskustella mitään jos loukkaannut tuollaisesta ja olet heti huutamassa lassukkaa kun et muuhun kykene? Tämä oli törkyä.
viesti 45:
"Ketjussa näkee, että tässäkin asiassa osaajat osaa ja ne jotka eivät osaa haukkuvat vain "seksinvonkausta, kauheita setämiehiä, ihan kauheaa..." Yllättäen näiden onnistujien viestit ovat muutenkin hyvällä kieliopilla, positiivisella asenteella ja logiikalla kirjoitettuja. Ja niinhän se meneekin. Jos fiksu nainen ei löydä siitä nettideittien miestulvasta fiksua seuraa, niin pitää katsoa peiliin ja miettiä toimintatavat uusiksi.
Ilmainen vinkki. Kaikista helpoiten pettymykseen pääsee kun tosiaan tulee istumaan perseelleen ja sitten valitsee sieltä viestitulvasta sen kaikista "sytyttävimmän" viestin komeimmalla kuvalla. Noh kyllä se sua nussii, mutta eipä varmaan muuta."
Mitäs muuta tuo kommentin loppuosa on kuin törkyä? Niin.
Tietysti jos oma ystäväpiiri ja sosiaalinen asema on sellainen, että tuon tason puhe on aivan normaalia ei sitä kykene "näkemään" törkynä.
On aika erikoista, että netissä aletaan aina huutaa että on syytä poistua täältä jos ei kestä kuunnella. Että täällä on pahempaakin. Miksi kenenkään pitäisi kestää kuunnella edes hivenenen epäkunnioittavaa puhetta?
Vierailija kirjoitti:
Itse olen kerran tehnyt ilmoituksen ja sain muutaman viikon aikana muutaman yhteydenoton naisilta. Pari lopetti viestittelyn kun selvisi, että olin työtön sillä hetkellä. Yksi jatkoi kirjoittelua, mutta siitä ei lopulta syntynyt mitään.
Olen huonossa asemassa muihin miehiin nähden sen vuoksi etten ole koulutettu, enkä muutenkaan menestynyt elämässäni. Olen kuitenkin luonteeltani keskivertomiehestä poikkeava, joten uskon että netin kautta voin löytää naisen vielä joskus. Olen suhteellisen kirjoitustaitoinen ja vaikken mikään tosikko olekaan, olen syvällinen persoona. Luulen että tuo erilaisuus on valttia, sillä itseni kaltaiset naiset ovat luultavasti myös tuskailleet kumppanin etsimisessä ja ehkä näkevät minussa jotain mihin ei usein törmää. Jos on ns. tavallinen tyyppi, niin silloin voi olla vaikeutta erottautua. Siinä tarvitaan sitten ulkonäköä, rahaa tmv. Ja lopputulos onkn sitten täysin sattumanvaraista. Fiksut osaavat kyllä karsia ne turhat pois aika helposti.
Minusta ei ole olemassa mitään keskivertoihmisen luonnetta. Kaikki ovat erityisiä kun toisen oppii tuntemaan oikein hyvin.
Ei ole hyvä ajatus jättää kertomatta jos on työtön. Siinä tuhlaa muiden aikaa. On paras olla rehellinen alusta asti.
Oma kokemus on että yhteydenottoja tuli muutama kun joskus aikanaan hetken olin jollain treffi-sivustolla. Silloin olin sen ikäinen ettei oikeen nuo eronneet ja lapsia aikanaan hankkineet miehet innostanut. Sitten vaan jäin sivustolta pois, nyt tosin olisi mielessä liittyä uudelleen ja ottaa asia vähän vakavammin. :)
Oma veljeni kyllä löysi itselleen netistä todella mukavan naisen, menivät naimisiin reilu vuosi sitten ja hyvin tuntuu pyyhkivän. :)
Löysin nykyisen kumppanini eliitin kautta. Valitsin kenen kanssa halusin kirjoitella, en vastannut mitään niille selkeille "etsin mitä vaan, mielellään sellaista joka ei puutu juomiseeni" tyypeille. Olin erittäin rehellinen alusta lähtien, samoin mieheni - paitsi ei paljastettu yhteystietojamme ennen kuin luotimme toisiimme (ei heti soita mulle tyylisesti). Tavattiin parin viikon kirjoittelun jälkeen ja ihastuttiin tosissaan. Nyt takana kolme vuotta ja ihan yhtä hyvin tuntuu menevän vieläkin. Ei kannata olla epätoivoinen, kannattaa tietää mitä haluaa. Ja jos oikeasti haluaa elämänkumppania, kannattaa miettiä kumpi on tärkämpi, ulkonäkö vai luonne. Ainakin keski-ikäisten keskuudessa nettideittaus on yleistä, ei jakseta juosta kapakoissa. Paremmin netin kautta löytää kuin jostain kapakasta, jos perehtyy ensin luonnekuvauksiin ja seuraa mitä ihmiset kirjoittavat (mistä kirjoittaa ja mistä ei kertoo jo aika paljon ihmisestä).
Ihmetyttää kyllä nää joidenkin miesten kommentit, että ei huvita panostaa kirjoitteluun jonkun randomin kanssa. Mitä ihmettä sitten tekevät näillä seuranhakupalstoilla? Senhän takia sitä nimenomaan kirjoitellaan, että saadaan toinen kiinnostumaan itsestään! Luullaan vaan, että ollaan jotenkin niin mahtavia, että toisen pitäisi se haistaa, ja sen jälkeen alettas muka panostaa kirjottelun sisältöön. Paskat, sanon minä. Se, joka ei viitsi panostaa, saakin kyllä sitten jäädä nuolemaan näppejään.
Ite oon kyllä törmänny moniinkin hyviin tyyppeihin, tottahan siellä seassa on ollut kaikenlaista p****n vonkaajia aina vaippamiehiin asti, mutta niille ei voi muuta kuin nauraa.