Mä en pysty tekemään naisten kanssa töitä
Mä en vaan enää pysty. :(
Tämän sanon nyt ihan suoraan sydämestä ja hyvällä omallatunnolla: Olen hyvä työssäni.
Mutta se hemmetin kyräily ja juoruilu (johon itsekin osallistun kyllä)...en jaksa enää. Koko ajan väännetään jostakin asiasta, mutta ei suoraan vaan piikitellen. Asioita ei puhuta läpi kunnolla ja toiset jättävät töitä tekemättä ja syyt laitetaan "heikoimpien" niskaan.
Työvuoroista ei pidetä kiinni ja toiset tekevät hommia niska limassa ja toiset mielistelevät pomoa ja esittävät ties mitä.
EN JAKSA ENÄÄ!!! Ja kuitenkin pitää olla onnellinen kun on työpaikka tallella ja käyttäytyä ystävällisesti.
Sosiaalisiin taitoihini olen todella pettynyt nykyään. Olen mielestäni iloinen ja kiitti ihminen, mutta työyhteisössä olen nykyään täysi p*ska itsekin.
Ja siis naisvaltaisella alalla työskentelen n. 25-50 -vuotiaiden kanssa.
Olen yrittänyt vaikka mitä; päätän aamulla että tänään keskityn vain työhöni, vietän tauot (mitä ne onkaan?) omassa rauhassa, en puhu pahaa muista vaan annan suoraa palautetta, myönnän omat virheet - ja siltikin löydän itseni tilanteissa joissa jonkun toisen käytös ärsyttää niin paljon että en pysty olemaan hiljaa vaan möläytän itsekin juorun jne.
Olen myös varma, että minua arvostellaan kun en kuule, se on selvä.
Mitä työtä voisi tehdä ihan yksin?
Kommentit (108)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku väitti ettei ole kunnon todisteita. Suomalaiset naiset työpaikkakiusaavat europpalaisiin kanssasisariin verrattuna kaksi kertaa enemmän ja lähes kaikki työpaikkakiusaaminen tapahtuu naisvaltaisilla aloilla.
Joten kysymys kuuluu mikä saa suomalaisen naisen kiusaamaan noin paljon.
Ensimmäinen kysymys kuuluu: missä ovat linkkisi?
Toinen kysymys kuuluu: kun joka alalla ja molempien sukupuolien kesken on kiusaamista, miksi miehet eivät uskalla puhua kiusatuksi tulemisestaan?
Mies ei voi puhua siitä, koska meidän kulttuurissa valittava mies on lassukka ja uli-uli-ulisija jonka pitää kasvattaa pallit ja lakata ruikuttamasta, ellei halua kotiinsa hamekangasta.
Ja naisten harratama kiusaaminen on yleensä enempi henkistä väkivaltaa, johon on vaikeampi puuttua.
Jätit sitten edelleen ne linkit laittamatta.
Loppu oli pelkkää uhriutumista ja itsesäälissä rypemistä. Kyllä, edes tuo valituksesi ei tee sinua koskemattomaksi. Edelleenkin voin sanoa että ryvet itsesäälissä, kun teet niin.
Rouva tai neiti on hyvä ja klikkaa laittamaani linkkiä, en ole tuo jolle kirjoitit mutta ole hyvä.
Ole hyvä ja lue ketju, jos osaat. Vastasin jo linkkiisi ja totesin sinun vääristelevän sitä.
Mitä edes oikein sekaannut muiden viestienvaihtoon?
Vierailija kirjoitti:
Toki naiset on myös uhreja eli naiset kiusaavat toisiaan ja miehiä naisvaltaisilla aloilla, 2x enemmän kuin Euroopassa. Suomalaiset naiset ovat työpaikkakiusaajien ehdotonta eliittiä maailmassa.
Ja TAAS se linkki on hukassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku väitti ettei ole kunnon todisteita. Suomalaiset naiset työpaikkakiusaavat europpalaisiin kanssasisariin verrattuna kaksi kertaa enemmän ja lähes kaikki työpaikkakiusaaminen tapahtuu naisvaltaisilla aloilla.
Toinen kysymys kuuluu: kun joka alalla ja molempien sukupuolien kesken on kiusaamista, miksi miehet eivät uskalla puhua kiusatuksi tulemisestaan?
Mies ei voi puhua siitä, koska meidän kulttuurissa valittava mies on lassukka ja uli-uli-ulisija jonka pitää kasvattaa pallit ja lakata ruikuttamasta, ellei halua kotiinsa hamekangasta.
Ja naisten harratama kiusaaminen on yleensä enempi henkistä väkivaltaa, johon on vaikeampi puuttua.
Loppu oli pelkkää uhriutumista ja itsesäälissä rypemistä. Kyllä, edes tuo valituksesi ei tee sinua koskemattomaksi. Edelleenkin voin sanoa että ryvet itsesäälissä, kun teet niin.
Mä en ole aloittanut keskustelua työpaikkakiusaamisesta? Jos multa jotain linkkiä kaipaat?
Aiheeseen liittyvää se kai on mutta itse en ole puhunut mitään työpaikkakiusaamisesta. Ap
Riippuu täysin ihmisistä ja työoloista. Itse olen miesvaltaisella alalla (it) hyvässä työpaikassa, ja on täällä useampi muukin nainen lisäkseni eikä heistä kukaan harrasta mitään ap:n kuvailemaa.
Kaikkihan sen tietää, että monet naisvaltaiset työpaikat on helvettejä. Siskoani työpaikkakiusattiin systemaattisesti vuosia, niin että hän kieltäytyi lopulta menemästä töihin ja vaihtoi alaa.
Tänne kirjoittelevat ovat luultavasti itse työpaikkakiusaajia, niin kova on tosiasioiden kieltäminen.
Hei mammat, menkää itseenne! :'D
Naiset on niiiiiiiiin rehtejä ja reiluja! :'D
Mä oon sairaanhoitaja ja voin luvata että meillä naiset kyllä ottaa yhteen ja vanhat eukot on niitä pahimpia!
Uuuu, antaa palaa alapeukkuja. :P
Vierailija kirjoitti:
Mä oon sairaanhoitaja ja voin luvata että meillä naiset kyllä ottaa yhteen ja vanhat eukot on niitä pahimpia!
Eivät miehet ole naisia rehdimpiä tai reilumpia. Siksi on typerää ja lyhytnäköistä tehdä tästä sukupuolikysymys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en ole aloittanut keskustelua työpaikkakiusaamisesta? Jos multa jotain linkkiä kaipaat?
Aiheeseen liittyvää se kai on mutta itse en ole puhunut mitään työpaikkakiusaamisesta. Ap
En ole sinulta kysellyt mitään, vaan tuolta aiemmalta kommentoijalta. Kai osaat lukea?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se vittumaisuus ja katkeruus johtuu ihan ihmisestä ja hänen omista ongelmistaan, ei siitä, että sattuu olemaan jotain tiettyä sukupuolta.
Annoin myös alapeukun, kun nätisti pyysit.
Vierailija kirjoitti:
Kaikkihan sen tietää, että monet naisvaltaiset työpaikat on helvettejä. Siskoani työpaikkakiusattiin systemaattisesti vuosia, niin että hän kieltäytyi lopulta menemästä töihin ja vaihtoi alaa.
Tänne kirjoittelevat ovat luultavasti itse työpaikkakiusaajia, niin kova on tosiasioiden kieltäminen.
Siskosi ei kuulu tähän. Yhden ihmisen kokemuksella ei ole mitään merkitystä.
Tässä väitetään, että naiset muka olisivat pahempia työpaikkakiusaajia kuin miehet ja se on ongelma. Se kertoo pahasta asenneongelmasta naisia kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä väitetään, että naiset muka olisivat pahempia työpaikkakiusaajia kuin miehet ja se on ongelma. Se kertoo pahasta asenneongelmasta naisia kohtaan.
Se nyt vain on totta.
Kuinkahan moni näistä Nainen on naiselle susi -valittajista tiedostaa syrjivänsä sukupuolen perusteella?
Varmaan moni teistä olisi raivoissaan, jos työhaastattelussa mieshaastattelija sanoisi teille: "Kuules tyttö, me on tavattu palkata vaan miehiä." Teette itse täsmälleen samaa. Mutta ette taida ajatella asiaa niin. Jostain omituisesta syystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se nyt vain on totta.
Kannattiko noin typerää kommenttia vaivautua kirjoittamaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta kun naisethan on huomattavasti pahempia työpaikkakiusaajia kuin miehet. Sehän on vain fakta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta kun naisethan on huomattavasti pahempia työpaikkakiusaajia kuin miehet. Sehän on vain fakta.
Jo toinen jolla on niin vähän tekemistä, että jaksaa kirjoitella täysin sisällöttömiä kommentteja keskustelupalstalle.
Tiesittekö, että naiset syrjii itseään kauniimpia naisia työhönotossa, kokevat heidät uhaksi. Eli kaunis nainen, jos tiedät että rekrytoimassa on toinen nainen, rumenna itseäsi muuten et saa työpaikkaa.
Luojan kiitos, nykyisin olen työpaikassa, jossa suhde noin 60/40 miesten hyväksi. Onneksi on vielä ihan ok pomo miehenä.
4. v. sitten olin naisvaltaisessa työpaikassa. Pomo oli mies, mutta alemmat naispomot hoitivat käytännön asioita. Aivan kauheita kärhämiä koko ajan, kyttäämistä ja selän takaa puhumista. Naispomolla oli omat lemmikit ja vihan kohteensa. Työt jaettiin epäreilusti kenen naama sattui miellyttämään. Paljon kärttyisiä ja työhönsä leipääntyneitä eläkeikää lähentyviä naisia.
Kerran olin miesvaltaisessa paikassa, jossa oli huono henki, muutamat miehet eivät voineet sietää toisiaan. Naurettavin oli eräs Frasierin Nilesmainen tyyppi, työnsi nokkansa muitten papereihin, arvosteli kielioppivirheitä niin papereista kuin puheesta. Vinoili eräälle pohjoista murretta puhuvalle, lausui perästä sanat v-mäisellä äänellä. Harvoin missään työpaikassa selviää täysin jotain kärhämiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Opettele yhdestä korvasta sisään ja toisesta ulos -taktiikka.
T: päiväkodissa työskentelevä mies
Mä ihmettelin kun kerran näin ulkona päiväkodin lapsia ja tätejä sekä joukossa päiväkotisedän?!
Ei niitä sinällään kaikissa kunnissa ole, mutta kuvittelin kyllä, että useimmat olisivat sellaisen nähneet joskus?
Itse en viihdy naisten kanssa, koska naiset arvottaa miehiä sen mukaan jolle antaisivat ei heidän kanssa viihdy. Muuten voisin pitää naisista, mutta he ajattelevat ja toimivat liikaa alapäänsä mukaan.
Toki naiset on myös uhreja eli naiset kiusaavat toisiaan ja miehiä naisvaltaisilla aloilla, 2x enemmän kuin Euroopassa. Suomalaiset naiset ovat työpaikkakiusaajien ehdotonta eliittiä maailmassa.