Söin just maksalaatikkoa ja jostain pompsahti ajatus että maistuiskohan ihmisen maksasta tehtynä samalta. En pystynyt enää syömään.
Kommentit (15)
Varmaan, jos se on sian maksaa. Sian elimet ovat niin samankaltaisia ihmisen kanssa, että niitä on käytetty korvikkeina elinsiirroissa paremman puutteessa.
Mulle kävi joskus siten että ajattelin joulukinkun possun pyllyksi ja jäi (jää) kinkut syömättä.
Syödään siis possun pyllyä.
Juon täysmaitoa kuvitellen että se tulee milloin kenenkin julkkiksen tisseistä.
Vierailija kirjoitti:
Juon täysmaitoa kuvitellen että se tulee milloin kenenkin julkkiksen tisseistä.
M-m-m-mmMaitua!
Siinä laatikossa on myös kypsennettyjä rypäleitä, joista tule mieleen joku hyönteinen tai iho-ongelma. Pitää tolkuttaa itselleen, että se on ollut joskus uljas ja tuore viinirypäle.
Kun syön maksalaatikkoa niin ajattelen netettä mikä on kulkenut maksan kautta
Mulla alkoi aikoinaan pyöriä kuolleiden eläinten kuvat ja teurastamot mielessä lihaa syödessä. Ei siinä auttanut, kuin lopettaa lihankäyttö. Omatunto hiljeni ja olen ollut kasvissyöjä 90-luvulta saakka.
Tiedän että myös kasvit ovat elollisia ja jopa viestivät keskenään. Saa nähdä mitä sitten syön, jos kuolleet kasvit alkavat kummitella. Ehkä pikkukiviä.
Vierailija kirjoitti:
Siinä laatikossa on myös kypsennettyjä rypäleitä, joista tule mieleen joku hyönteinen tai iho-ongelma. Pitää tolkuttaa itselleen, että se on ollut joskus uljas ja tuore viinirypäle.
Peräpukamia 🍇
Vierailija kirjoitti:
Kun syön maksalaatikkoa niin ajattelen netettä mikä on kulkenut maksan kautta
Nestettä? Veri maksan kautta taitaa kiertää. Siitä tehdään esim mustaa makkaraa, verilettuja, veripalttua. Ei eläimestä mene paljon mitään hukkaan. Roippeet ja elimet lyödään johonkin makkaraan minkä rakenteella ei niin väliä.
Joskus tulee muuten outo tunne kun syö broileria ja on kananjalka kädessä. Ja katselee sitä.
Vierailija kirjoitti:
Alkoholilla marinoitu on mureaa.
Ja munuaisissa on ureaa. Kidney pie.
Ihmisen liha maistuu kuulemma kuin kananlihalta. Meni iho kananlihalle. Andien lentokoneonnettomuuden selviytyjät.
Millä vegemaksankorvikkeella voisi korvata oikean maksan itse tehdyssä maksalaatikossa?
Vierailija kirjoitti:
Ihmisen liha maistuu kuulemma kuin kananlihalta. Meni iho kananlihalle. Andien lentokoneonnettomuuden selviytyjät.
Outoa. Luulisi, että ihmisliha olisi lähempänä sian- kuin linnunlihaa.
Alkoholilla marinoitu on mureaa.