Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

miehen syrjäytyminen elämästä naisen puutteen takia?

Vierailija
22.03.2016 |

Itselleni kävi näin. nuorempana minulla oli lukuisia yrityksiä tyttöjen kanssa, mutta kukaan ei minusta ikinä kiinnostunut. Tulin siihen lopputulokseen etten ole naisten mielestä tarpeeksi kiinnostava ja monien pettymysten jälkeen masennuin koska en kiinnosta naisia. Tämä sitten ajanut minut syrjätymiseen, työttömyyteen, ja siihen että menetin uskoni elämään.

Kommentit (446)

Vierailija
361/446 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se tapa, millä jotkut tai joku täällä hölisee karmivasta puutteestaan, tuo mieleen kysymyksen, pitävätkö he minkään arvoisina ihmisinä niitä, joilta seksiä haluaisivat? Tuosta puheesta tulee se vaikutelma, että tärkeintä on se seksi ja se tarve pitäisi vain päästä tyydyttämään äkkiä jonkun kanssa ja on epäreilua kun ei sitä pääse tekemään. Jos on oikeasti vain noin alkeellisesta tarpeesta kyse, on olemassa prostituoitujakin.

No tuo on naisten oma ongelma. Jos jollain on nälkä niin ompa kauhea ihminen.

Siis mitä?

Jos joku mies tulisi juttelemaan mulle ja selittäisi, kuinka nyt pitäisi saada seksiä, jäisi kyllä ilman. Silloinhan se on nimenomaan sen miehen ongelma, ei mun. Monen mielestä tuollainen ei ole kovin tahdikasta ja kannattaisi opetella parempi lähestymistapa, tai sitten mennä prostituoidulle. 

Jos miehellä on puute niin se nimenomaan ei estä mitään muuta mikä on omassa päässä luotu ongelma. Täten naisen oma ongelma. Jos minä keksin valheita sinusta, niin ongelma on minussa. Eikö?

Jos miehellä on puute ja kokee tarpeelliseksi ilmaista sen mulle heti alkajaisiksi, en halua hänen kanssaan mitään muutakaan. Mulle se ei ole ongelma, koska en kerran mitään halua. Mies taas haluaa seksiä, mutta ei sitä saa, jolloin asia on nimenomaan miehen ongelma. Eikö?

Ei kun se on sun ongelma. Jos sinun päässäsi on esim. mielenterveyden ongelma, niin ongelma on sinun, eikä minun.

:DDDD Ei voi olla totta....

On se totta. Vaikka olisit puutteessa niin pystyt hengittämään, sydämesi lyö edelleen ja voit vaikka syödäkin jotain nälkääsi. Eikö ole hienoa? Voi olla muutakin kuin vain se pelkkä puute ja voi vaikka lähteä kivan naisen kanssa merelle purjehtimaan. Eikö? Aivan puutteessakin.

Vierailija
362/446 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

194 täällä edelleen huutelee. Kertokaa nyt, millaisia palveluita toivoisitte poikalapsille ja nuorukaisille? Kouluilla on mahdollisuus pyytää eri alojen ammattilaisia kouluihin puhumaan. Nämä on juuri sellaisia juttuja, joissa vanhempainyhdistyskin voi toimia järjestäjänä ja välikätenä. Esimerkiksi HYKS:iltä jo nyt on mahdollisuus saada ammattilainen puhumaan koko luokalle, jos yksi oppilas on erityisoppilas. Haluaisitteko jonkun puhumaan kokonaisille kouluille? Haluaisitteko, että jokin taho järjestäisi tunnetyöpajoja pojille koulun tiloissa? Vai olisiko mieluisampaa, jos toiminta olisi vaikka nuorisotalolla?

Ei mitään puhetta vaan pimppaa.

Olethan tietoinen, että missään ei ole vielä toteutettu senkaltaista sosialismia, että se pimppa olisi aivan oikeasti sosialisoitu (vaikka tätähän vasemmistolaisaktiivit ovat aina toisinaan historian saatossa lupailleet). En usko, että tällaista tullaan yhteiskunnan rakenteiden puitteissa toteuttamaankaan. Juuri kukaan villeimmistä libertaareistakaan ei kannata ruumiin ja henkilön erottamista toisistaan, siten että tällainen tulisi edes aatteellisesti mahdolliseksi.

Realistisempaa siis olisi tukea sosiaalisia taitoja, joita tarvitaan parisuhteessa ja syrjäytymisen ehkäisyyn muutenkin. Oliko se parisuhteettomuus ja syrjäytymättömyys ja yhteiskunnan haitallisten rakenteiden purkaminen nyt kuitenkin toissijaista? Miksi täältä ei saa muunlaisia vastauksia kuin "pillupillupillupillu..."? 194

Ja taas tämä taikasana sosiaaliset taidot.

Ettekö huomaa, että se on aivan samaa huttua kuin ilmastonmuutos, monikulttuurisuus ja vastaavat, joita voidaan tarjota ratkaisuksi aivan kaikkeen mahdolliseen? Parinkymmenen vuoden kuluttua koko termille nauretaan, että miten tuollainenkin meni täysillä lävitse ja ihmiset sitä papukaijoina toistelivat.

Siis miten ihmeessä jonkun mielestä ei ole olemassa mitään "sosiaalisia taitoja"? Miten itselleen voi selittää tuollaista ihan vakavissaan?

No kun ei vain ole. Se on tyhjä muotisana, jonka sisällön kuka tahansa voi määritellä miten hyvänsä.

Mietipä vähän aikaa taaksepäin: silloin puhuttiin kuinka joku on:

- Kohtelias

- Hyväkäytöksinen

- Tahdikas

- Puhelias

Nyt näiden tilalle on tullut huttusana sosiaaliset taidot. Pikemminkin ko. sanasta tulee mieleen narsistinen toisen ihmisen manipulointi kuin mitään em. positiivista.

Edelleenkään nämä "sosiaaliset taidot" eivät ole mitään mitään sellaista, jota pitäisi opetella. Kaikki ne osaavat, jos on suomalaisessa tapakulttuurissa elänyt ja kasvanut. Kyse on vain viitseliäisyydestä miten haluaa käyttäytyä. Kuka se vastapuoli on, vanha kaveri vai joku ärsyttävän oloinen kusipää? Jaksanko olla ystävällinen ja kiinnostunut, vai haistatanko vitut.

Tässä on jokainen lause niin päin persettä että kumppanikin jo kysyi että mitä sä siellä oikein huokailet =). Noin 70% suomalaisista saavuttaa ns. normaalin älyn enkä usko että heille on tarpeen ruveta selostamaan itsestään selviä asioita.

Minustakin pitäisi olla itsestään selvää kuinka typerä ja turha muotisana tämä sosiaaliset taidot -fraasi on. Mutta silti vain tälläkin palstalla sitä hoetaan. Joku voisikin laskea kumpi toistuu näissä keskusteluissa useammin, lassukka vai sosiaaliset taidot?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/446 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se tapa, millä jotkut tai joku täällä hölisee karmivasta puutteestaan, tuo mieleen kysymyksen, pitävätkö he minkään arvoisina ihmisinä niitä, joilta seksiä haluaisivat? Tuosta puheesta tulee se vaikutelma, että tärkeintä on se seksi ja se tarve pitäisi vain päästä tyydyttämään äkkiä jonkun kanssa ja on epäreilua kun ei sitä pääse tekemään. Jos on oikeasti vain noin alkeellisesta tarpeesta kyse, on olemassa prostituoitujakin.

Siis mitä?

Jos joku mies tulisi juttelemaan mulle ja selittäisi, kuinka nyt pitäisi saada seksiä, jäisi kyllä ilman. Silloinhan se on nimenomaan sen miehen ongelma, ei mun. Monen mielestä tuollainen ei ole kovin tahdikasta ja kannattaisi opetella parempi lähestymistapa, tai sitten mennä prostituoidulle. 

Jos miehellä on puute niin se nimenomaan ei estä mitään muuta mikä on omassa päässä luotu ongelma. Täten naisen oma ongelma. Jos minä keksin valheita sinusta, niin ongelma on minussa. Eikö?

Jos miehellä on puute ja kokee tarpeelliseksi ilmaista sen mulle heti alkajaisiksi, en halua hänen kanssaan mitään muutakaan. Mulle se ei ole ongelma, koska en kerran mitään halua. Mies taas haluaa seksiä, mutta ei sitä saa, jolloin asia on nimenomaan miehen ongelma. Eikö?

Ei kun se on sun ongelma. Jos sinun päässäsi on esim. mielenterveyden ongelma, niin ongelma on sinun, eikä minun.

Jos en koe tuota ongelmaksi, se ei ole ongelma.

Tää provoilu alkaa olla aika hedelmätöntä, ei tätä voi edes kutsua keskusteluksi.

Vierailija
364/446 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko nyt niin, te pilluttomat, että jos sitä pillua tosissaan ei sosialisoida ja naisia suljeta pakolla ilmaisbordelleihin, niin teille ei kelpaa minkään muunkaanlainen tuki yhteiskunnalta? Siksikö aiheesta ei synny keskustelua? 194

Jos on kiinnostunut pillusta niin runonlausuntapa ei pillunpuutteeseen paljon auta.

Vierailija
365/446 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

naisenapu? kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

naisenapu? kirjoitti:

Miten minä naisena voisin estää miesten syrjäytymistä naisen puutteen takia? Haluan ymmärtää miehiä ja heidän erilaista seksuaalisuuttaan, haluan auttaa, mutta miten? Kertoisitteko ihan konkreettisia keinoja, kuinka minä naisena voisin vaikuttaa asiaan ja auttaa, kiitos?

Ainut hyvä keino lienee se, ettei hauku yksinäisiä ja työttömiä miehiä netissä. Toki voi kritisoida, jos joku sellainen mies kirjoittaa ihan hirveää tuubaa. Sitä kirjoitusta, ei henkilöä.

En ole ikinä haukkunut yksinäisiä ja työttömiä miehiä netissä enkä muuallakaan. On omaakin kokemusta molemmista elämäntilanteista, ja tiedän ettei kumpikaan ole helppoa. Minun kaltaisiani naisia on tuhansia ja taas tuhansia. Tavallisia naisia, jotka eivät hauku ihmisiä yksinäisyyden taikka työttömyyden takia.

Mutta eikö siis tosiaan mitään muuta tapaa yritää auttaa ole kuin tämä? Kun eihän tämä haukkumatta jättäminen mitään tunnu auttavan. Joka päivä katkeruus lisääntyy, joka päivä samat ongelmat purkautuvat tännekin. Joka päivä yhä uusia ja uusia aloituksia samasta aiheesta, tuntuu, että joka päivä enemmän ja enemmän naisten syyllistämistä :( Minusta tuntuu oikeasti pahalta, kun jotkut kärsivät noin. Siksi haluaisin tietää, mitä me naiset voisimme tehdä auttakseemme. Ilmeisesti emme mitään, mikä oikeasti auttaisi?

Luopukaa hypergamiasta.

Valitan, mutta me naiset ei olla identtisiä keskenämme, eikä meillä ole telepatiakykyä jolla kertoa toisille naisille, miten toimia. Oma mieheni on esimerkiksi aivan tavallinen mies ja ystävieni kohdalla pikemminkin heidän miehensä ovat hypergamisia.

Vankien kanssako ystäväsi seukkaavat?

No ei, mistä tuollaista päättelit?

Ystäväni ovat kauniita, miehensä tavallisen näköisiä. Ystäväni opiskelevat tai työskentelevät, miehet eivät kumpaakaan. Näin esimerkkinä.

Vierailija
366/446 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

194 täällä edelleen huutelee. Kertokaa nyt, millaisia palveluita toivoisitte poikalapsille ja nuorukaisille? Kouluilla on mahdollisuus pyytää eri alojen ammattilaisia kouluihin puhumaan. Nämä on juuri sellaisia juttuja, joissa vanhempainyhdistyskin voi toimia järjestäjänä ja välikätenä. Esimerkiksi HYKS:iltä jo nyt on mahdollisuus saada ammattilainen puhumaan koko luokalle, jos yksi oppilas on erityisoppilas. Haluaisitteko jonkun puhumaan kokonaisille kouluille? Haluaisitteko, että jokin taho järjestäisi tunnetyöpajoja pojille koulun tiloissa? Vai olisiko mieluisampaa, jos toiminta olisi vaikka nuorisotalolla?

Ei mitään puhetta vaan pimppaa.

Olethan tietoinen, että missään ei ole vielä toteutettu senkaltaista sosialismia, että se pimppa olisi aivan oikeasti sosialisoitu (vaikka tätähän vasemmistolaisaktiivit ovat aina toisinaan historian saatossa lupailleet). En usko, että tällaista tullaan yhteiskunnan rakenteiden puitteissa toteuttamaankaan. Juuri kukaan villeimmistä libertaareistakaan ei kannata ruumiin ja henkilön erottamista toisistaan, siten että tällainen tulisi edes aatteellisesti mahdolliseksi.

Realistisempaa siis olisi tukea sosiaalisia taitoja, joita tarvitaan parisuhteessa ja syrjäytymisen ehkäisyyn muutenkin. Oliko se parisuhteettomuus ja syrjäytymättömyys ja yhteiskunnan haitallisten rakenteiden purkaminen nyt kuitenkin toissijaista? Miksi täältä ei saa muunlaisia vastauksia kuin "pillupillupillupillu..."? 194

Ja taas tämä taikasana sosiaaliset taidot.

Ettekö huomaa, että se on aivan samaa huttua kuin ilmastonmuutos, monikulttuurisuus ja vastaavat, joita voidaan tarjota ratkaisuksi aivan kaikkeen mahdolliseen? Parinkymmenen vuoden kuluttua koko termille nauretaan, että miten tuollainenkin meni täysillä lävitse ja ihmiset sitä papukaijoina toistelivat.

Siis miten ihmeessä jonkun mielestä ei ole olemassa mitään "sosiaalisia taitoja"? Miten itselleen voi selittää tuollaista ihan vakavissaan?

No kun ei vain ole. Se on tyhjä muotisana, jonka sisällön kuka tahansa voi määritellä miten hyvänsä.

Mietipä vähän aikaa taaksepäin: silloin puhuttiin kuinka joku on:

- Kohtelias

- Hyväkäytöksinen

- Tahdikas

- Puhelias

Nyt näiden tilalle on tullut huttusana sosiaaliset taidot. Pikemminkin ko. sanasta tulee mieleen narsistinen toisen ihmisen manipulointi kuin mitään em. positiivista.

Edelleenkään nämä "sosiaaliset taidot" eivät ole mitään mitään sellaista, jota pitäisi opetella. Kaikki ne osaavat, jos on suomalaisessa tapakulttuurissa elänyt ja kasvanut. Kyse on vain viitseliäisyydestä miten haluaa käyttäytyä. Kuka se vastapuoli on, vanha kaveri vai joku ärsyttävän oloinen kusipää? Jaksanko olla ystävällinen ja kiinnostunut, vai haistatanko vitut.

Tässä on jokainen lause niin päin persettä että kumppanikin jo kysyi että mitä sä siellä oikein huokailet =). Noin 70% suomalaisista saavuttaa ns. normaalin älyn enkä usko että heille on tarpeen ruveta selostamaan itsestään selviä asioita.

Sivusta

Siitä edellisestä oli päinvastoin 95% oikein. Muutama prosentti voi olla täysin sosiaalisesti kyvyttömiä jotka eivät tule toimeen edes "kavereiden" kanssa.

Vierailija
367/446 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

naisenapu? kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

naisenapu? kirjoitti:

Miten minä naisena voisin estää miesten syrjäytymistä naisen puutteen takia? Haluan ymmärtää miehiä ja heidän erilaista seksuaalisuuttaan, haluan auttaa, mutta miten? Kertoisitteko ihan konkreettisia keinoja, kuinka minä naisena voisin vaikuttaa asiaan ja auttaa, kiitos?

Ainut hyvä keino lienee se, ettei hauku yksinäisiä ja työttömiä miehiä netissä. Toki voi kritisoida, jos joku sellainen mies kirjoittaa ihan hirveää tuubaa. Sitä kirjoitusta, ei henkilöä.

En ole ikinä haukkunut yksinäisiä ja työttömiä miehiä netissä enkä muuallakaan. On omaakin kokemusta molemmista elämäntilanteista, ja tiedän ettei kumpikaan ole helppoa. Minun kaltaisiani naisia on tuhansia ja taas tuhansia. Tavallisia naisia, jotka eivät hauku ihmisiä yksinäisyyden taikka työttömyyden takia.

Mutta eikö siis tosiaan mitään muuta tapaa yritää auttaa ole kuin tämä? Kun eihän tämä haukkumatta jättäminen mitään tunnu auttavan. Joka päivä katkeruus lisääntyy, joka päivä samat ongelmat purkautuvat tännekin. Joka päivä yhä uusia ja uusia aloituksia samasta aiheesta, tuntuu, että joka päivä enemmän ja enemmän naisten syyllistämistä :( Minusta tuntuu oikeasti pahalta, kun jotkut kärsivät noin. Siksi haluaisin tietää, mitä me naiset voisimme tehdä auttakseemme. Ilmeisesti emme mitään, mikä oikeasti auttaisi?

Luopukaa hypergamiasta.

Siitä on Suomessa aika pitkälti jo luovuttu. Meillä pariudutaan enimmäkseen rakkaudesta.

Vierailija
368/446 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä?

Tää provoilu alkaa olla aika hedelmätöntä, ei tätä voi edes kutsua keskusteluksi.

Joo. Veikkaan että promillet alkaa olla jo aika korkealla tällä ajatusten tonavalla.

Vierailija
369/446 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä?

Pahoin pelkään, että kyseessä ei ole trolli vaan oikeasti mieleltään järkkynyt henkilö. Psykoosi tai jotain? Ei näytä yhtään hyvältä nyt tämä.

Vierailija
370/446 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulen että aika moni niistä jotka jauhaa "pillun saamisen" autuudesta yllättyisivät jos joskus saisivat pillua ja parisuhteen. Että ei se auvo kuulkaa siitä aukea ja kaikki elämän ongelmat ole sitä myöten ratkaistu.

Muakaan ei joskus kouluaikoina oikein hyväksytty ja ajattelin, että kyllä kaikki siitä paranee kun muutan, saan miehen, teen sitä ja tätä jne. Sain kyllä miehen, mutta ei se riittänyt onnellisuuteen. Edelleen oli paha olla itseni kanssa, vaikka joku mut hyväksyikin viimein. Piti oppia hyväksymään itsensä, ennen kuin alkoi tuntua hyvältä ja silloin ei sinkkuuskaan haittaa. Itsensä hyväksyvät ihmiset ovat myös helpompia lähestyä sekä ystävyystarkoituksessa että parisuhdemielessä.

Miehenä asia on toisin. Kun on ollut pillua = onnellinen, ei pillua = ei niin juurikaan kummoisia päiviä.

Päivittäinen pillukaan ei kyllä mun eksää tehnyt onnelliseksi. Eikä kukaan muukaan tapaamani mies ole tyytyväinen vain pilluun, vaikka se olisikin tärkeä osa heidän onnellisuuttaan.

Ei siinä niin lukenutkaan. VAIN sanan te keksitte aivan itse kerta toisensa jälkeen.

Vierailija
371/446 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsekkasin justiinsa Maslowin tarvehierarkian ja kyllä, siinä onkin kuin onkin mainittu heti alimmalla tasolla "pillu" ja "paneminen"! Kuka olisi arvannut o.O

Vierailija
372/446 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lopettakaa jankutus ja kaikki puutteessa elävät, menkää prostituoidulle. Jos teillä on päällimmäisenä ongelmana puute, se saadaan kyllä korjattua helposti. Kun olette selvinneet päällimmäisestä ongelmasta ettekä koe tarvetta jankuttaa siitä koko ajan ja kaikille, joku voi ehkä kiinnostua seurustelumielessä, jos se on teidän seuraava tavoitteenne.

No deal. En ole menossa mihinkään enkä myöskään ota enää naista, mutta faktoista jatkan keskustelua. Vaihda ketjua, jos pää ei kestä totuutta.

Tuleeko niitä faktoja siis joskus? Vai lupailetko vain?

Koko ketju täynnä. On 3 perustarvetta ja ne on kyllä ilmoitettu.

Missä on perustelut näille sun "faktoille"? Ne on tällä hetkellä sun omasta päästä keksittyjä asioita, joita itse pidät perustarpeina. Sun mielipide ≠ fakta

No ne on mulle faktoja kun olen aivan itse ne mitannut. Näin.

Vierailija
373/446 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä miten näkyy naisten syrjäytyminen miehen puutteen takia? Vaadin joka naiselle miestä. Oli nainen sitten minkälainen risahammas tonnikeiju päihderiippuvainen jne. Muuten tää maa ei ole tasa-arvoinen. 

Kyllähän näille ukko löytyisi jos tyytyisivät tasoonsa. Mutta tämä naisten c-luokka ihan oikeasti lähestyy ja kuvittelee, että ovat samalla tasolla jonkun introvertti insinöörimiehen kanssa jonka ainoa "vika" on, että hän ei osaa naisten iskemisen aakkosia. 

Miehet oikeasti ymmärtävät oman "parisuhdetasonsa" vielä naisia huonommin. Harva mies osaa ja pystyy myöntämään että itsessä olisi parannettavaa tai sitten näkee ne parannuskohteet aivan eri asioissa, missä naiset näkevät. 

Esimerkiksi tuollainen introvertti insinöörimies kuvittelee ongelmakseen naisten iskemistaitojen puutteet, mutta naisten silmissä mies on ulkoisesti epämiellyttävä (myös naiset katsovat miehen ulkonäköä vaikkakin vähemmän kuin miehet naisten), tämän hygieniataso ei ole tyydyttävä, tämän arvot ovat naisen kanssa päinvastaisia, tyyppi voi olla jopa naisvihamielinen jnejne. Myös se, että miehelle pelkällä naisen ulkonäöllä on väliä on todella vastamielistä valtaosalle naisista: valtaosa naisistakin haluaa tuntea itsensä halutuksi ihan päänsisällönkin eikä vain ulkokuoren vuoksi.

Näistä puutteista huolimatta tuo insinööri arvottaa itsensä parisuhdemarkkinoilla 8-10 tyypiksi, jolle kuuluu kaunis hoikka fitnessnainen (ja nimenomaan tämä ulkonäkö on se ykkösvaatimus monesti), jolla on kenties vielä korkeakoulututkintokin takataskussa. Niitä oman alan naispuolisia introvertti opiskelukavereita ei vilkaistakaan, jos nämä asettuvat miehen mittapuulla ulkonäöltään asteikossa tasolle 7 tai alaspäin tai näillä sattuu olemaan jonkin verran ylipainoa.

What a load of bullshit. Naisille on vissiin oikeasti mahdotonta ymmärtää, että pelkkä ujous ja sen lieveilmiöt riittävät tavismiehellä sinkkuuteen aika helposti. EI siihen tarvita mitään haisevia kainaloita ja äidin ostamia flanellipaitoja ja huonoja hampaita kakskymppisenä. Mutta joo ymmärrän, että tässä ollaan taas niin eri katsantokannoissa, ettei jaksa alkaa väitteleen. 

Vierailija
374/446 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä?

Pahoin pelkään, että kyseessä ei ole trolli vaan oikeasti mieleltään järkkynyt henkilö. Psykoosi tai jotain? Ei näytä yhtään hyvältä nyt tämä.

Jotain diagnoosia itsekin veikkaan, mutta samalla toivon trolliksi.

Vierailija
375/446 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lopettakaa jankutus ja kaikki puutteessa elävät, menkää prostituoidulle. Jos teillä on päällimmäisenä ongelmana puute, se saadaan kyllä korjattua helposti. Kun olette selvinneet päällimmäisestä ongelmasta ettekä koe tarvetta jankuttaa siitä koko ajan ja kaikille, joku voi ehkä kiinnostua seurustelumielessä, jos se on teidän seuraava tavoitteenne.

No deal. En ole menossa mihinkään enkä myöskään ota enää naista, mutta faktoista jatkan keskustelua. Vaihda ketjua, jos pää ei kestä totuutta.

Missä on perustelut näille sun "faktoille"? Ne on tällä hetkellä sun omasta päästä keksittyjä asioita, joita itse pidät perustarpeina. Sun mielipide ≠ fakta

Ja sen tietää helposti siitä, että kun nuo 3 tarvetta on tyydytetty niin makaa onnellisena kuin leijona savannilla.

Tietenkin jos nainen olisi väärä voisi päätyä erilaiseen tulkintaan, mutta kukaanhan ei ole tässä sellaista esittänytkään.

Vierailija
376/446 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tsekkasin justiinsa Maslowin tarvehierarkian ja kyllä, siinä onkin kuin onkin mainittu heti alimmalla tasolla "pillu" ja "paneminen"! Kuka olisi arvannut o.O

Sitä tarvehierarkian seksiosuuttakin on niin paljon kritisoitu, että jännä jos joku poimii sieltä "faktaksi" pillun tärkeyden elämisen kannalta.

Vierailija
377/446 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitäiskö sun hei nyt mennä vähän lepäämään? Soittelet aamulla sitten terkkarille ja kyselet minne kannattais suunnistaa. Kerrot ihan rauhassa ja rehellisesti tosta tilanteestas ja noista ajatuksista joita päässäs pyörii, niin saat varmaan apua.

Ja tämä ei nyt ole mitään keljuilua, olen ihan oikeesti susta huolissani.

Vierailija
378/446 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulen että aika moni niistä jotka jauhaa "pillun saamisen" autuudesta yllättyisivät jos joskus saisivat pillua ja parisuhteen. Että ei se auvo kuulkaa siitä aukea ja kaikki elämän ongelmat ole sitä myöten ratkaistu.

Muakaan ei joskus kouluaikoina oikein hyväksytty ja ajattelin, että kyllä kaikki siitä paranee kun muutan, saan miehen, teen sitä ja tätä jne. Sain kyllä miehen, mutta ei se riittänyt onnellisuuteen. Edelleen oli paha olla itseni kanssa, vaikka joku mut hyväksyikin viimein. Piti oppia hyväksymään itsensä, ennen kuin alkoi tuntua hyvältä ja silloin ei sinkkuuskaan haittaa. Itsensä hyväksyvät ihmiset ovat myös helpompia lähestyä sekä ystävyystarkoituksessa että parisuhdemielessä.

Miehenä asia on toisin. Kun on ollut pillua = onnellinen, ei pillua = ei niin juurikaan kummoisia päiviä.

En usko että olet koskaan edes saanut mitään pillua. Missä on se näkökulma jossa sinulla on ollut kanssakäymistä IHMISEN eikä pillun kanssa? Jos olisit oikeasti saanut, kirjoittaisit ihan toisella lailla. Tai sitten olet niin täysin autistinen tai jotain että ihmiset ovat oikeasti sulle pelkkiä pillutelineitä. Jälkimmäisessä tapauksessa en näe ymmärrä miten voisit päätyä koskaan parisuhteeseen ainakaan kenenkään muun kuin toisen autistin kanssa.

Ei se vika ole missään muualla kuin omassa päässäsi.

Nälkäisenä voi syödä muutakin kuin porkkanoita.

Tämä on enää pelkkä provoilija, paukut loppui.

Päinvastoin löin faktat tiskiin ja lujaa. Tässä muutama nainen väittää, että jos miehellä on puute niin ei voi rakastaa naista, joka on aivan yhtä suurta lööperiä kuin että nälkäisenä voisi syödä vain porkkanoita.

Erä ja ottelupallo.

Vierailija
379/446 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En usko että olet koskaan edes saanut mitään pillua. Missä on se näkökulma jossa sinulla on ollut kanssakäymistä IHMISEN eikä pillun kanssa? Jos olisit oikeasti saanut, kirjoittaisit ihan toisella lailla. Tai sitten olet niin täysin autistinen tai jotain että ihmiset ovat oikeasti sulle pelkkiä pillutelineitä. Jälkimmäisessä tapauksessa en näe ymmärrä miten voisit päätyä koskaan parisuhteeseen ainakaan kenenkään muun kuin toisen autistin kanssa.

Ei se vika ole missään muualla kuin omassa päässäsi.

Nälkäisenä voi syödä muutakin kuin porkkanoita.

Tämä on enää pelkkä provoilija, paukut loppui.

Päinvastoin löin faktat tiskiin ja lujaa. Tässä muutama nainen väittää, että jos miehellä on puute niin ei voi rakastaa naista, joka on aivan yhtä suurta lööperiä kuin että nälkäisenä voisi syödä vain porkkanoita.

Erä ja ottelupallo.

Jos on tarpeeksi nälkä ja tarjolla on vain porkkanoita, syö niitä porkkanoita. Sinä olet nyt hieman harhainen omasta vaikuttavuudestasi.

Vierailija
380/446 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

naisenapu? kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

naisenapu? kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Makunsamenettäjä kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Arto kirjoitti:

Neuvo: lopeta määrittelemästä itseäsi naisen saannin perusteella. Kuulostat nyt samalta kuin naiset jotka mankuvat jatkuvasti miehen perään ihmetellen että "mistä kunnon miehiä löytää". He kuvittelevat että ollakseen oikea nainen, heidän pitää seurata määrättyä polkua saadakseen arvostusta; koulutus jonka aikana poikaystävän löytyminen, yhteen muuttaminen, koira/kissa, uraputkeen pääsy, lapsi, isompi talo, toinen tai muutama lisälapsi, kakkosauto, mökki, ja niin edelleen kunnes kuolema erottaa. Ilman tätä nainen on epäonnistunut tai vähintään outo. He kuvittelevat että he tarvitsevat miehen ollakseen onnistuneita naisina. Valituksesi kuulostaa kieltämättä samalta.

Lopeta tämä. Maailmassa on paljon muutakin kuin naiset. Voit suorittaa, keksiä loistavia ideoita, saavuttaa suuria työn saralla, keskittyä hyvän tekemiseen, parantaa maailmaa, matkustaa, jne. Muista että monessa näissä asioissa parisuhde on vain este. Nainen vaatii huomiota koska muuten hänen mielestään "et välitä suhteesta". Jos nainen on löytyäkseen niin sitten, mutta ilmankin on hyvä.

Tajusin itse tämän noin 23-vuotiaana enkä sen jälkeen ole naisiin keskittynyt. Terveiset:

Mies, 31-v. Neitsyt, en ole koskaan suudellut naista, en ole koskaan ollut suhteessa tai edes treffeillä. Kauppatieteiden maisterin paperit kädessä, mukava palkka ja hyvin menee.

Säälittävä naisen kirjoitus jota ei jaksanut edes lukea loppuun.

Ensinnäkin mennäänpä faktoihin. Puute on sama tilanne kuin nälkä. Se tulee kun on tullakseen. Sillä ei ole mitään tekemistä minkään määrittelyjen, eikä minkään muun naisten horinoiden kanssa, vaan se on vallitseva fakta silloin kuten nälkäkin.

Menetkö sanomaan nälkäiselle: älä määrittele itseäsi nälkäsi kautta, vaan lopeta se porkkanoiden viljely?

Eri asia. Nälkään voi kuolla, puutteeseen ei. Nälkä on pakko saada tyydytetyksi, se on ihmisen selviämisen kannalta välttämätöntä.

Ei mikään eri asia. Sama tunne. Puute jostakin.

Joo, mutta seksin puutteen tyydyttäminen ei ole elintärkeää. Sen kanssa voi elää.

Silti puhutaan samasta asiasta. Aivan vertailukelpoisia. Puute tulee siinä missä nälkäkin.

Asiat eivät liity mihinkään itsensä määrittelyihin, kuten esimerkissäni aukottomasti osoitin. Jos nälkä tulee se tulee, jos puute tulee se tulee. Mikään valheellinen itselleen lässytys ei asiaan vaikuta, että älä tee sitä, älä tee tätä tai tee näin. No se tulee silti yhtä takuuvarmasti kuin nälkäkin.

Okei. Entä sitten? Mitä muuta vaihtoehtoa tässä on kuin oppia elämään asian kanssa?

No sitä sitten että se kommentti oli väärin kirjoitettu. 

En usko että nälän kanssa voi oppia elämään. 

Seksin puutteen kanssa voi.

No en ole samaa mieltä, koska sijoitan sen samaan kategoriaan nälän kanssa. Se tulee jos on tullakseen ja mitäänhän et voi.

Anteeksi että sekaannun tähän, mutta vastaisitko kysymykseeni. Jos sinä olet sitä mieltä, että pillun puutteen kanssa ei voi oppia elämään, niin mitä ehdotat ratkaisuksi ongelmaan? Miten esim. minä naisena voisin auttaa kaltaisiasi miehiä ihan konkreettisesti?

Epäilisin että lähimmäksi päästään joskus tulevaisuudella lääketieteen avulla. Jos miehillä ei olisi naisen puutetta niin moni varmasti eläisi yksinään oikein mielellään.

Siitä mitä sinä voit tehdä niin enpä oikein tiedä, tee mitä lystäät, enkä sellaista ole ehdottanutkaan.

Miten arvelet lääketieteen ratkaisevan ongelman tulevaisuudessa?

Jos muuten siis naiset eivät mitään voi tehdä auttaakseen, niin mitä hyödyttää tällä palstalla valittaa asiasta naisille? Saatko valittamisesta enemmän tyydytystä kuin oikeiden ratkaisuehdotusten etsimisestä?

Sekoitat varmaan kirjoituksia keskenään, koska en ole mitään valittanut. Naista en ole enää edes ottamassa, joten se siitä .. 

Lääketiede jos vaikka keksisi käänteisin viagran niin sitä voisi keskittyä omiin tekemisiin naisten sijaan "puutteessa" tai oikeastaanhan sitä ei olisi.