miehen syrjäytyminen elämästä naisen puutteen takia?
Itselleni kävi näin. nuorempana minulla oli lukuisia yrityksiä tyttöjen kanssa, mutta kukaan ei minusta ikinä kiinnostunut. Tulin siihen lopputulokseen etten ole naisten mielestä tarpeeksi kiinnostava ja monien pettymysten jälkeen masennuin koska en kiinnosta naisia. Tämä sitten ajanut minut syrjätymiseen, työttömyyteen, ja siihen että menetin uskoni elämään.
Kommentit (15)
Vierailija kirjoitti:
Miksi te miehet tuon takia syrjäydytte? Itsekään en ole ikinä kellekään kelvannut, mutta olen nainen, ja ihan syrjäytymätöntä ja hyvää elämää olen elänyt. Nyt olen 41-vuotias.
En nää mitään syytä tavoitella materiaa tai muuta, ellei saa rakkautta naiselta. En minä yksin halua mitään kokea, vaan jakaa sen naisen kanssa. ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi te miehet tuon takia syrjäydytte? Itsekään en ole ikinä kellekään kelvannut, mutta olen nainen, ja ihan syrjäytymätöntä ja hyvää elämää olen elänyt. Nyt olen 41-vuotias.
En nää mitään syytä tavoitella materiaa tai muuta, ellei saa rakkautta naiselta. En minä yksin halua mitään kokea, vaan jakaa sen naisen kanssa. ap
Itseltäsihän tuo vain on pois, joten hyvää loppuelämää valintasi kanssa.
Ihan itte luovutit ja syrjäydyit. Naisten vika se ei ole. Varmasti olisi nainen löytynyt, jos olisit viitsinyt yrittää.
Vierailija kirjoitti:
Te olisitte hyvä pari ap:n kanssa ;)
Mäkin syrjäydyin miesten takia, koska mun itsetunto tuhottiin kiusaamalla yhdeksän vuoden ajan ja nykyään olen mt-ongelmainen. Aiemmin jos joku kiinnostuikin, olin ihan liian solmussa tekemään muuta kuin ahdistumaan siitä. Nykyään on sentään vähän paremmin asiat.
Sä olet ap vaan masentunut. Unohda naiset vähäksi aikaa ja keskity tekemään kivoja asioita kavereiden tai vaikka kavereiden lasten kanssa. Menkää keilaamaan ja jätskille tms. Ei ihminen välttämättä omaa kultaa tai omia lapsia tarvitse, lainaa toisten! Ihan yhtä tärkeitä ja ikimuistoisia hetkiä voi viettää sellaisten ihmisten kanssa, johon ei ole jotain väestörekisterikeskuksen hallinnoimaa ihmissuhdetta.
Parinhaku on kilpailu, ei hyväntekeväisyyttä. Sinuna yrittäisin vielä. Tee määrätietoinen suunnitelma, verkot mahdollisimman laajalti vesille ja hymyä huuleen. :) t. mies
Tässä elämässä ei ole järkeä ilman naista, mutta itse uskon että on olemassa useita elämiä, ja jossain toisessa niistä mekin voimme loistaa :)
t. kiltimmänpuoleinen mies
Et kiinnosta edelleenkään. Mene pois.
Mulla sama paitsi että olen nainen. En ole koskaan seurustellut. Yksikään mies ei ole lähestynyt ja itse kun olen lähestynyt, olen aina saanut pakit. Joskus myös ”oot ruma”-lauseen kaupan päälle. Että näin. N30
vaikka olenkin vähän eri mieltä ap:n kanssa niin ihmetyttää miksi monissa tilanteissa kutsutaan vaan pareja juhlimaan. Mitä se haittais jos olisi 4 parin sijaan 2 paria ja 3 sinkkumiestä ja yksi sinkkunainen?
Entäs kun olen nainen ja mulla on mies ja olen silti aika syrjäytynyt kun ei ole ystäviä ja opiskelu takkuaa ja kolmen kympin rajakin jo kolkuttelee? Ei se parisuhde kaikkea taio eteen.