miehen syrjäytyminen elämästä naisen puutteen takia?
Itselleni kävi näin. nuorempana minulla oli lukuisia yrityksiä tyttöjen kanssa, mutta kukaan ei minusta ikinä kiinnostunut. Tulin siihen lopputulokseen etten ole naisten mielestä tarpeeksi kiinnostava ja monien pettymysten jälkeen masennuin koska en kiinnosta naisia. Tämä sitten ajanut minut syrjätymiseen, työttömyyteen, ja siihen että menetin uskoni elämään.
Kommentit (446)
Miesten ilmoituksissa on teksteissä paljon vikaa eikä niihin vastata.
Naisilla on myös ennakkoluuloja miehistä esim. tietyt ammatit jne.
Vierailija kirjoitti:
Miehet ovat todella vaativia. Minä haluan viikonloppuna levätä enkä koko ajan siivota, touhuta ja mennä ja tulla joka paikkaan.
Vierailija kirjoitti:
Tiettyjen ammattien miehistä pysytään erossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiettyjen ammattien miehistä pysytään erossa.
Vaativat naiselta liikaa, en jaksa.
Vierailija kirjoitti:
Vieläkö tämä itkupillialoitus on täällä? "Nyyh nyyh, miks mulle ei tuoda kaikkea valmiina eteen, miks mä en oo tän elokuvan suuri ja mahtava sankari jolle on käsikirjoitettu upea elämä, mä en rupee enää mitään ennenku saan karkkia ja jätskiä ja oman ponin!!1! *itkupotkuraivari*"
Jos et halua 1. ottaa jumalauta itseäsi niskasta kiinni kuin aikuinen ihminen ainakin ja tehdä töitä haluamiesi asioiden eteen tai 2. kestää sitä että kaikki ei vaan mene niinkuin saduissa luvattiin, niin voisitko edes pitää sen turpasi ummessa ettei muiden tarvitse kuunnella tuota jatkuvaa kitinää? Helvetin vellihousuiset mammanpojat.
- N34 jota alkaa suoraan sanoen vituttamaan nämä vänisevät mieslapset
Kuvottava kommentti. Luuletko etteivät monet miehet ole nimenomaan toimineet kuten kuvasit? Ilmeisesti luulet olevasi joku bosslady tai parempi henkilö oletettu.
Tyypillinen ylimielinen suomalainen nainen jolla on persoonallisuus häiriö tai muita ongelmia.
Tämä