Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voi jestas!!! Huonoimmat selitykset kun on jäänyt pettämisestä kiinni?

Vierailija
21.03.2016 |

Kuulin just yhden huonoimmista. Vaimo löysi kotoaan vieraat naisten alushousut ja vielä sängyn takaa. Niin mies siihen että on varmaan jäänyt kiinteistönvälittäjältä :D :D.

Kommentit (263)

Vierailija
161/263 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisella raiskaus ja sitten uhriutuminen josta voidaan jatkaa manipuloinnilla kunnes tilanne on ohi.

Vierailija
162/263 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kun se toinen nainen oli niin innokas, sanoi aviomieheni, kun jäi kiinni pitempään jatkuneesta sivusuhteesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/263 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kun se toinen nainen oli niin innokas, sanoi aviomieheni, kun jäi kiinni pitempään jatkuneesta sivusuhteesta.

Heh, tämä on tullut kuultua myös. "Nainen koko ajan lähetteli viestejä, minä siis vain vastasin niihin jotain lyhyttä". Sai lapikasta.

Vierailija
164/263 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bautismo de Fuego kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lainasin kämppää kaverille :) kirjoitti:

Mies toiselle kuntosalin pukuhuoneessa: "mistä lähtien sä olet käyttänyt sukkahousuja?"

"No siitä asti kun muija löysi ne mun matkalaukusta"

Hyvä neuvo jonka sain joskus: älä koskaan myönnä mitään; vaikka päältä jäisit kiinni niin sano että "en ainakaan liikkunut!"

Miksi ei pitäisi myöntää?

Pääsisi helposti eroon siitä entisestä huonosta ja voisi ottaa sen uuden paremman.

Siksi, että kiistämällä voi pitää molemmat.

Kiistämällä menetät molemmat.

Huolellisuudella saatat pärjätä.

Vierailija
165/263 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi itku näitä stooreja!!!! Kyllä pettäjät on vaan sitte melkosia paskiaisia.

Itselle kävi näin:

Aloin epäillä eksääni pettämisestä kun kesken romanttisen illallisen...miehen asunnon ovi lävähtää auki ja miehen eksä tupsahti sisään. Leukani loksahti ja ilmapiiri muuttui tosi jäätäväksi. Se naikkonen vaan toteaa "ai...tota...hups".

Sanoin vaan että: "Jahas. Hei."

Mies oli erittäin järkyttyneen näköinen ja pienen hiljaisuuden jälkeen nousee pöydästä ja sanoo "Heeeeeeei pitkästä aikaa Jenna!!!" Mies keksi feikkinimen. Tiesin miltä eksä näyttää ja tiesin nimenkin koska mies oli näyttänyt kuviakin. Mies jätti illastamisen kanssani ja meni vittu TUNNIN TUPAKILLE sen naisen kanssa vaikka sanoi poistuvansa ihan hetkeksi.

Kihisin kiukusta ja menin makkariin pillittämään. Sen tunteroisen jälkeen mies tulee takaisin ja sanoo että se oli ala-asteen koulukaveri jota ei oo nähnyt yli viiteen vuoteen. Juupajuu. Teeskentelin uskovani... :)

Viikko tämän jälkeen mies oli jäänyt kirjautuneeksi fb:hen mun läppärille ja sielä oli sen eksänsä kanssa keskustelu auki välilehdessä. Siinä leperreltiin sydämien kera ja puhuttiin treffeistä ja että milloin mies olisi vapaana tapaamista varten. Kaikista loukkaavin teksti oli tämä:

Mies: Mä haluan sua ;)

Miehen eksä: Eikös sun pitäis sun tyttöystävääs haluta eikä mua? ;)

Mies: No pah, ei se kumminkaan edes anna... ;) Sua mä vaan haluan!<3

Miehen eksä: Voi sun kanssas! Pyörität kahta naista samaan aikaan! ;)

Mies: Pelimies, pelimies! ;)<3

Oltiin seurusteltu puoli vuotta ja seksiä oli ihan käsittämättömän paljon. En muka anna?? Joo-o. Oli kiva lukea kaikki se loukkaava paskateksti ja tein väärin että luin miehen viestittelyjä. Mutta mitäs jätti mun koneelle auki ne ja omat epäilyt ja vaistot ei jättäny mua rauhaan.

Screenshottasin kaiken. Otin asian puheeksi ja mies selitti että jutteli kaverimielessä sellaisia asioita. Että eksän kanssa on vähän tollasta läppää. Joopa-joo :---Ddd

Mies ei osannut selittää että kuinkas tämä mysteerikoulukaveri "Jenna näytti

ihan prikullee. miehen eksältä.

Mies vaan totesi että "Ei niissä oo yhtään samaa näköä" ::::Ddd Voitteko kuvitella??? Paskin valehtelija ikinä! 😂

Voi että mua kiukutti tuolloin :::D Mä nään niin punaista jos valehdellaan päin naamaa vaikka tiedän totuuden ja on vielä todisteet näkösällä. Pettäjät pitää niitä kumppaneitaan ihan helkkarin tyhminä!!! Jätin sen paskahousun siihen paikkaan ja se vielä jaksoi ulista mun perään melkein 2 vuotta. En tiiä miten sillä menee nykyään. Varmaan on vieläkin kunnon pelimies-äijä ;)

Vierailija
166/263 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maistelua kirjoitti:

Miehelle voi olla vaikeampaa hylätä vastustamaton tarjous jos on ollut puutetta kunnon seksistä pitkään.

Miksi mies ei voisi suoraan myöntää että toinen naikkonen oli vaan sillä hetkellä niin panettava että ei osannut muuta. Eksotiikan nälkä?

Ihminen on vaihtelunhaluinen "eläin", ei vahva parisuhde välttämättä tuollaiseen välillä-vetäsin-väärään-viikseen-temppuun kaadu.

Mutta jos asioista ei ole keskusteltu etukäteen niin suhteen rajat kyllä venyvät ja paukkuvat.

Monet miehet ehkä haluaisivat elää kuin itämaiden sheikit, ainakin hetkittäin.

Tästä syystä varmaan mormonitkin sallivat moniavioisuuden.

Ja naisillakin on välillä haluja maistaa toisenlaista.

Täytyy vaan sopia rajat ja tekojensa seuraukset ja suojata itsensä taudeilta.

Eli jos panettaa niin ei sitä kyllä kannata liian kännissä tehdä ettei tolkku katoa.

Mormoneista pelkästään pienet fundamentalistiryhmät hyväksyvät ja harjoittavat moniaivoisuutta, muiden mormonien keskuudessa ne tunnetaan halventavalla nimityksellä plig.

Vierailija
167/263 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yli viisikymppisen exäni makuuhuoneen kaapista vaateripustimista riippuvien kauluspaitojen välistä pilkisti shokkipinkki, napapaidan mallinen T-paita, jonka rinnassa luki strasseilla "GIRL". Ensimmäinen selitys oli se, että paita oli minun. Ei ollut, koska en ikimaailmassa vetäisi ylleni tuollaista paitaa, vaikka se mahtuisikin. Toinen selitys oli se, että pesulassa oli erehdytty. En tiedä pesuloiden systeemejä, mutta jos lähetteessä on kymmenen vaaleaa kauluspaitaa, se räikeä riepu kyllä pistää silmiin. Sitä, miksi herra itse oli purkanut paidat ja siirtänyt myös tämän henkarille kaappiin, hän ei osannut selittää, koska ei ollut tehnyt niin. Lopulta hän muisti, että eräs tuttavamme oli vaihtanut vaatteita ja varmaan jättänyt paidan vahingossa. Valinnan kohteeksi osunut nainen oli noin kaksitoista kokoa liian iso tuohon paitaan. Päädyimme pattitilanteeseen, kun minä en ymmärtänyt paidan liikkeitä eikä ymmärtänyt mieskään.

Sama mies narahti seuranhakupalvelun kausimaksusta. Selitys: joku oli tehnyt hänen nimissään profiilin ihan pitkien selitysten ja valokuvien kanssa ja maksanutkin sen. Ja monelta aikaisemmaltakin vuodelta. Lisäselitys: joku hakkeri oli murtautunut hänen koneelleen tekemään profiilin. Miehen sähköposti oli täynnä luettuja ja lukemattomia viestejä, joiden otsikoissa kujerrettiin ja pusuteltiin ja puhuteltiin etunimellä (oli tehokas ilmoitus, minäkin yllätyin). Mies ei ollut niitä nähnyt eikä lukenut, eivätkä ne olleet hänelle. Viimeinen selitys oli se, että nuo naiset olivat hänen ystäviään ja minä luonnevikainen, kun kehtasin epäillä häntä. Ilmoituksessa kyllä etsittiin elämän suurta rakkautta pitkille kävelyille rannalla kuunvalossa.

Saman miehen kylpyhuoneen peilikaapista löytyi suuri ja erittäin sekalainen valikoima kondomeja, suurin osa joitain ekstra strong -mallia. Selitys: hän lainasi asuntoaan silloin tällöin kavereilleen, jotka olivat varmaan jättäneet ne sinne.

Nämä kaikki selitykset ihan kirkkain silmin ja viattomana. Ja lopuksi sitten suuttuminen, kun noin halpamaisesti epäilin rehtiä miestä. Lopetin uskomisen teeskentelemisen sinä myöhäisiltana, kun soitin miehelle ja hänen yöpöydällään olevaan lankapuhelimeen vastasi uninen naisääni.

Patologinen valehtelija kyseessä. Itse tunsin myös vastaavan yli viiskytvuotiaan miehen Helsingistä Krunasta. Kaikki nuo tapahtumat olisivat hyvin voineet sattua myös hänelle. Valehteli aina kun siitä oli hänelle jotain hyötyä. Johtaja-asemassa eräässä firmassa. 

Vierailija
168/263 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paras mitä minä olen kuullut on työkaverin tuttu. Oli yllättänyt miehensä rysän päältä toisen kanssa kriittisellä hetkellä, jolloin mies oli nostanut kädet ilmaan "Ei lasketa, ei ole sisällä!". En tiedä miten kävi, mutta uskoisin, että eiköhän se muna olisi sisällekin mennyt ihan just..

Ja on ihan tosi juttu...

Vierailija
169/263 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin paljon surullisia tarinoita. Ne kertovat siitä, että monet ihmiset ovat aika tavalla vieraantuneet todellisesta onnesta. Heidän elämänsä täyttyy satunnaisilla tyydytyksen hetkillä vieraan kanssa. Säälin heitä ja heidän tyhjää elämäänsä. 

Elämä on liian lyhyt viettämiseen huonoissa suhteissa, liian lyhyt tuhlattavaksi pettämiseen. Jos ei suhde ole sellainen kuin toivoisi, kannattaa erota ja sitten etsiä uutta kumppania. Ei mitään niin ihanaa kuin voida vapaasti ja avoimesti rakastaa toista ihmistä. 

Vierailija
170/263 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oijvoi, kyllä voi kaulahuivi tai hanskat jäädä vahingossakin, pikkarit ei voi olla vahinko lyhyellä tapaamisella.. Naurattaa vaan kun niiden löytäjät uskoo kaikki selitykset;) yksikään parisuhteessa elävä, edes mies, ei ole niin typerä että käyttää kotonaan vieraita muijia mutta kertoo siitä vaimolleen vasta kun todisteet löytyy.. ja toisekseen jos epäilee, niin kannattaisko tsekata puhelin? Kun tulee viesti pyydät näyttään... Ei onnistu valehtelu enää. Ai jätkien jalkapalloporukan viestejä ei saa vaimot lukea;) huh ihmiset on sokeita!

171/263 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blondi... kirjoitti:

Oijvoi, kyllä voi kaulahuivi tai hanskat jäädä vahingossakin, pikkarit ei voi olla vahinko lyhyellä tapaamisella.. Naurattaa vaan kun niiden löytäjät uskoo kaikki selitykset;) yksikään parisuhteessa elävä, edes mies, ei ole niin typerä että käyttää kotonaan vieraita muijia mutta kertoo siitä vaimolleen vasta kun todisteet löytyy.. ja toisekseen jos epäilee, niin kannattaisko tsekata puhelin? Kun tulee viesti pyydät näyttään... Ei onnistu valehtelu enää. Ai jätkien jalkapalloporukan viestejä ei saa vaimot lukea;) huh ihmiset on sokeita!

En minä ainakaan haluaisi, että ystävieni miehet lukisivat jotain vuodatustani jostain arasta asiasta. Eikä minulle kuulu mieheni firman salassapidettävät asiat. Että ei kannattaisi.

Vierailija
172/263 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hassua miten naisten on pakko merkata paikat missä ovat käyneet varkaissa. Itse olen aina pitänyt huolen että mitään omaa ei jää vieraisiin nurkkiin löydettäväksi.

Minusta oli paljon mukavampaa merkata jörnimäni varattu nainen imemällä fritsuista pimpsan ja navan väliin nimikirjaimet...

Hauska jippo, mutta ei välttämättä toimi suomalaisessa avioliitossa. Meinaan tämän naisen mies ei todennäköisesti näe tuota aluetta naisestaan kuin jouluna ja juhannuksena.

Päivän paras kommentti😂

Vierailija
173/263 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen pitänyt 17-vuotiaana kotivileet, joissa oli sitten eräs kaverini käynyt touhuilemassa jonkun pojan kanssa vanhempieni sängyssä. Häneltä meni korvakoru hukkaan, siis kaveriltani, ja hän kyseli sen perään minulta.

Joskus parin viikon päästä niistä bileistä äiti oli löytänyt sängystä juuri kyseisen korvakorun. Kysyi minulta että tiedänkö asiasta, ja vastasin että en tiedä. Ilmeeni varmasti kertoi että valehtelen. Asiaan ei palattu enää.

Ei tietääkseni äitini missään vaiheesaa epäillyt isää. Jos olisi sellaisesta ollut kyse niin olisin tietnkin myöntäny.t

Vierailija
174/263 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exäni petti minua lukemattomia kertoja (kyllä, olin typerä, kun en heti lähtenyt, mutta ei mennä nyt siihen). Selityksiä tuli laidasta laitaan, hain hänet kerran toisen naisen sängystä ja silti yritti väittää ettei mitään tapahtunut, vähätteli panojansa kertomalla että he olivat haisseet ja minä olin parempi (joo joo..) ja jossain kohen myös syytti minua asiasta, koska olin häntä kerran epäillyt pettämisestä niin sama kun hän sen oikeasti tekisikin. Toisten naisten vaatteita oli asunnossamme, samoin meikkejä, siidereitä jne. Ja hänelle oli aivan sama oliko toinen nainen 16-vuotias teini vai +50-vuotias juoppo.Nyt olen onnellisesti hänestä eronnut jo vuosia sitten ja uudessa hyvässä suhteessa :) Exä yritti pari kertaa itkeä takaisin, mutta onneksi järkeni alkoi lopulta pelata.

Vierailija
175/263 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"ootko varma, ettet itse oo pettänyt?"

Öö...tässä ei nyt kuule oo musta kyse, vaan susta. :D

Eiks pettäjät yleensä syytäkin toista pettämisestä saadakseen oikeutuksen omille teoilleen?

Syyttävät. Ex-avovaimoni/kihlattuni kävi valehtelusta kiinni jäädessään aina vastahyökkäykseen (ei siis pelkästään pettämisasioissa). Kerran siivotessa löysin puoliksi popsitun Prozac -paketin vaatekaapista. Kysyin, että miksi hän ei ole kertonut minulle, että syö mielialalääkkeitä ja eihän siinä ole mitään pahaa, eikä niitä tartte vaatteiden seassa piilotella. Vastaus: "Itse syöt. Eivät ole mun lääkkeitäni! Ovat varmaan sun lääkkeitäsi!" Kun hän jäi kiinni pettämisestä ilman mitään selityksen sijaa, niin hän raivosi: "Itse petät, saatanan idiootti!". Tavarat lentelivät kiroilun ja meuhkaamisen ohessa.

Valehtelija :) Ei Suomessa myydä Prozacia.

176/263 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"ootko varma, ettet itse oo pettänyt?"

Öö...tässä ei nyt kuule oo musta kyse, vaan susta. :D

Eiks pettäjät yleensä syytäkin toista pettämisestä saadakseen oikeutuksen omille teoilleen?

Syyttävät. Ex-avovaimoni/kihlattuni kävi valehtelusta kiinni jäädessään aina vastahyökkäykseen (ei siis pelkästään pettämisasioissa). Kerran siivotessa löysin puoliksi popsitun Prozac -paketin vaatekaapista. Kysyin, että miksi hän ei ole kertonut minulle, että syö mielialalääkkeitä ja eihän siinä ole mitään pahaa, eikä niitä tartte vaatteiden seassa piilotella. Vastaus: "Itse syöt. Eivät ole mun lääkkeitäni! Ovat varmaan sun lääkkeitäsi!" Kun hän jäi kiinni pettämisestä ilman mitään selityksen sijaa, niin hän raivosi: "Itse petät, saatanan idiootti!". Tavarat lentelivät kiroilun ja meuhkaamisen ohessa.

Valehtelija :) Ei Suomessa myydä Prozacia.

Ihan ohis, ja en tiedä tuleeko yllätyksenä, mutta kaikki av:llakaan eivät asu vakituiseen Suomessa... 

Vierailija
177/263 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverilla oli kauheet fritsut, ja kävi ostamassa sairaalan vaksilta vaahtomuovisen kaulatuen. Selitti vaimolle että siksi oli yötä poissa kun kaatui kännipäissään ja oli sairaalassa tarkkailussa. Meni täydestä kun oli niskatuki. Piti sitä muutaman päivän aina kotona, kunnes fritsut parani.

Vierailija
178/263 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

lukasin päiväkirjan ja EX sano vain että

en oo, löin takaraivon siltä seinään

ja sit sano JOO.

myöhemmin kuulin että olisi

ajautunut huumeisiin ja myynyt itseään

saadakseen niitä. Mahdan olla oikein

alkuunpanija

Vierailija
179/263 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kko perkele jäi kiinni runkkaamasta kymmentä vuotta nuorempaa serkun poikaa taloyhtiön saunan pukkarista. Selitys: me harjotellaan rajatkiinni mielenosoitukseen. Siis mitä vittua, luuliko että uskon... Ja miksi vitussa je runkkais mielenosoituksessa toisiaan? En olis heti homoksi uskonu kun on niin tyylitön junttura, mutta pakkohan se oli uskoa kun omin silmin näki.

miksi tällaisia juttuja ei poisteta?

näistä ei voida syyttää ketään paniikin lietsomisesta,

kato oma peppu ekana aina :)

Vierailija
180/263 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne treenikassithan ei edes ole mitään salilla käymistä varten vaan pelkkää rekvisiittaa, joka otetaan mukaan, kun lähdetään vieraita panemaan