Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voi jestas!!! Huonoimmat selitykset kun on jäänyt pettämisestä kiinni?

Vierailija
21.03.2016 |

Kuulin just yhden huonoimmista. Vaimo löysi kotoaan vieraat naisten alushousut ja vielä sängyn takaa. Niin mies siihen että on varmaan jäänyt kiinteistönvälittäjältä :D :D.

Kommentit (263)

Vierailija
141/263 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä musta olisi ihan kiva, että jos mies toisi yhteiseen kotiimme jonkun hoidon, niin siitä joku vihjaus (vaikka se meikkivoide kylppäriin sitten) jäisi. Varsinkin jos esim vasta aamulla kämpästä herätessä huomaa että hei täällähän asuu nainenkin, niin sen verran voisi naista mäessä auttaa että antaa toiselle mahdollisuuden totuuteen ja parempaan mieheen.

Vierailija
142/263 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkuhousut,korvakoru ym. treenikassissa selittyy silläkin että mies on itse löytänyt vehtuuhetken jäljiltä kotoaan todisteet vieraasta naisesta ja pyrkinyt pääsemään eroon /palauttamaan omaisuuden takaisin. Treenikassi on hyvä paikka jemmata väliaikaisesti. Vaimo ei tutki haisevaa kassia ja kassin voi helposti napata mukaansa/pitää autossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/263 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää tapaukset on jotenkin tragikoomisia jo siitäkin syystä, että kaikki naiset tietää ettei kukaan nainen jätä mitään vahingossa. Jokainen pikkari, kaulahuivi ja hiuspompula on jätetty tarkoituksella. Jos ei pettäjän käräyttämiseksi niin siitä tavaran "unohtaja" saa syyn olla mieheen vielä yhteydessä ja palata hakemaan "unohduksensa".

Vierailija
144/263 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällä palstalla jonkun mamman mies jäi kiinni pettämisestä niin, että mammalla todettiin joku sukupuolitauti (en muista enää mikä). Mamman mies sitten oli yrittänyt selitellä, että hän ei ole pettänyt ja ei se tauti seksistä tullut vaan siitä, että hän törmäsi pippeli edellä jonkun toisen miehen pippeliin pisoaarilla. :D

Joskus telakoituessa tarttuu tahattomasti, mutta ei tule syyllistää miestä.

Vierailija
145/263 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran vaimo oli tankannut auton tankin täyteen, ajelin itse seuraavana päivänä vieraisiin useamman sata km. Udohdin tankata auton ja vaimo seuraavana päivänä motkotti missä olen ollut sillä eihän työpaikalleni ole kuin 5km. Epäilin tankin vuotaneen, varmaan siinä on reikä tai jotain... kaikki meni läpi:) Mies 31v

Vierailija
146/263 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina jaksan ihmetellä näitä kun on mimmin kalsarit jäänyt johonkin asunnolle. Ymmärrän toki jos tämä toinen neitokainen haluaa viestittää, että tiedoksi kävin sinun kepilläsi. Mut että vahingossa.. Aikamoinen tuulitunneli saa olla.

Vierailija
147/263 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kerran noin parikymppisenä unohtunut alushousut miehen asuntoon. Harrastin satunnaisia yhden illan juttuja n kymmenen vuoden ajan. Kerran sitten krapulassa tulin kämpille ja riisuin farkut tarkoituksena mennä suoraan suihkuun. Yllätyin kyllä kovasti kun hoksasin että jaa, alushousut puuttuu. Ne oli jotkut halvat teinistringit että niille ihan sama. Koskaan aiemmin eikä koskaan sen jälkeen ole noin käynyt. En tajunnut yhtään bussissa istuessa että ei ole alushousuja mulla.

Miehen numeroa ei ollut eikä sukunimi tiedossa. Eikä kyllä kiinnostanut paljon yksien pöksyjen perään kysellä. Mies oli tietääkseni sinkku. Tietääkseni en ole koskaan pannut varattua.

Vierailija
148/263 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran vaimo oli tankannut auton tankin täyteen, ajelin itse seuraavana päivänä vieraisiin useamman sata km. Udohdin tankata auton ja vaimo seuraavana päivänä motkotti missä olen ollut sillä eihän työpaikalleni ole kuin 5km. Epäilin tankin vuotaneen, varmaan siinä on reikä tai jotain... kaikki meni läpi:) Mies 31v

Miksi olet vaimosi kanssa? Halveksit ja halvennat häntä, ihmistä jonka kanssa sinun tulisi olla me ja parhaimmat ja luotetuimmat elämänkumppanit toisilleen.

Vierailija
149/263 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bautismo de Fuego kirjoitti:

night kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tällä palstalla jonkun mamman mies jäi kiinni pettämisestä niin, että mammalla todettiin joku sukupuolitauti (en muista enää mikä). Mamman mies sitten oli yrittänyt selitellä, että hän ei ole pettänyt ja ei se tauti seksistä tullut vaan siitä, että hän törmäsi pippeli edellä jonkun toisen miehen pippeliin pisoaarilla. :D

Ei helvetti! Tää selitys on jo niin jäätävää paskaa. Toisaalta naurattais mutta oikeasti tässä kyllä aliarvioidaan naisen älykkyyttä ja pahasti jos sekunninkaan kuvittelee, että menis läpi.

Tiedän useamman tapauksen jossa tuo on mennyt läpi, ei tarvi aliarvioida yhtään mitään.

Hehe, no niinhän sä tiedät 😉 äläpä nyt aliarvioi meitä muita palstalasia.

Vierailija
150/263 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi olet vaimosi kanssa? Halveksit ja halvennat häntä, ihmistä jonka kanssa sinun tulisi olla me ja parhaimmat ja luotetuimmat elämänkumppanit toisilleen.

En ole kyseinen kirjoittaja, mutta mistä ihmeen satukirjasta nuo luettelemasi läpät on?

Vierailija
151/263 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole kyseinen kirjoittaja, mutta mistä ihmeen satukirjasta nuo luettelemasi läpät on?

Pysy sinä sinkkuna.

Vierailija
152/263 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tänään kuultua kun ex-mies puoli vuotta eron jälkeen uudesta naisestaan "en muista alettiinko tapailla ennen kun erosimme"

Vierailija
153/263 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka jättää pikkarit ja pukee muut vaatteet? Miks juuri ne pikkarit? Ehkä ilman sukkia voisin lähteä, mutta ilman pikkareita. En ymmärrä. Kertokaa mulle?

Tupsua pitää tuulettaa tiukan jyystön jälkeen?

Vierailija
154/263 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

minttis kirjoitti:

Mies kirjoitteli tinderissä toisen kanssa ja oli sopinut treffitkin. Väitti, että kyseiset kirjoitukset oli tehnyt hänen ex:nsä.

Oliko kumpikaan todellinen?

Vierailija
155/263 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

köyhillä ei ole varaa käydä hotellissa pettämässä.

kesäisin voi käydä metsän kätköissä.

Vierailija
156/263 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelle voi olla vaikeampaa hylätä vastustamaton tarjous jos on ollut puutetta kunnon seksistä pitkään.

Miksi mies ei voisi suoraan myöntää että toinen naikkonen oli vaan sillä hetkellä niin panettava että ei osannut muuta. Eksotiikan nälkä?

Ihminen on vaihtelunhaluinen "eläin", ei vahva parisuhde välttämättä tuollaiseen välillä-vetäsin-väärään-viikseen-temppuun kaadu.

Mutta jos asioista ei ole keskusteltu etukäteen niin suhteen rajat kyllä venyvät ja paukkuvat.

Monet miehet ehkä haluaisivat elää kuin itämaiden sheikit, ainakin hetkittäin.

Tästä syystä varmaan mormonitkin sallivat moniavioisuuden.

Ja naisillakin on välillä haluja maistaa toisenlaista.

Täytyy vaan sopia rajat ja tekojensa seuraukset ja suojata itsensä taudeilta.

Eli jos panettaa niin ei sitä kyllä kannata liian kännissä tehdä ettei tolkku katoa.

Vierailija
157/263 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"ootko varma, ettet itse oo pettänyt?"

Öö...tässä ei nyt kuule oo musta kyse, vaan susta. :D

Eiks pettäjät yleensä syytäkin toista pettämisestä saadakseen oikeutuksen omille teoilleen?

Syyttävät. Ex-avovaimoni/kihlattuni kävi valehtelusta kiinni jäädessään aina vastahyökkäykseen (ei siis pelkästään pettämisasioissa). Kerran siivotessa löysin puoliksi popsitun Prozac -paketin vaatekaapista. Kysyin, että miksi hän ei ole kertonut minulle, että syö mielialalääkkeitä ja eihän siinä ole mitään pahaa, eikä niitä tartte vaatteiden seassa piilotella. Vastaus: "Itse syöt. Eivät ole mun lääkkeitäni! Ovat varmaan sun lääkkeitäsi!" Kun hän jäi kiinni pettämisestä ilman mitään selityksen sijaa, niin hän raivosi: "Itse petät, saatanan idiootti!". Tavarat lentelivät kiroilun ja meuhkaamisen ohessa.

Vierailija
158/263 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"No jos minä kerrankin kiihotun jostakin naisesta niin ei se voi olla väärin."

Joo, on saanut kenkää.

Vierailija
159/263 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bautismo de Fuego kirjoitti:

night kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei helvetti! Tää selitys on jo niin jäätävää paskaa. Toisaalta naurattais mutta oikeasti tässä kyllä aliarvioidaan naisen älykkyyttä ja pahasti jos sekunninkaan kuvittelee, että menis läpi.

Tiedän useamman tapauksen jossa tuo on mennyt läpi, ei tarvi aliarvioida yhtään mitään.

Hehe, no niinhän sä tiedät 😉 äläpä nyt aliarvioi meitä muita palstalasia.

Tää on mennyt kuulemma läpi mun äidille... Täti kertoi joskus kännissä, että ne ei tule iskän kanssa toimeen koska nuoruudessa iskä on tuonut äidille jonkun seksitaudin (parantumattoman) tuliaisina ulkomailta. Eikä edes kantanut vastuutaan niinkuin mies, vaan lahjoi tutun lääkärin vakuuttamaan äidin, että' kyllä totta tosiaan saastaisesta pöntön renkaasta voi saada seksitaudin. :))) näin meidän perheessä

Vierailija
160/263 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies sanoi, että se oli vitsi. Etkö leikkiä ymmärrä?