Voi jestas!!! Huonoimmat selitykset kun on jäänyt pettämisestä kiinni?
Kuulin just yhden huonoimmista. Vaimo löysi kotoaan vieraat naisten alushousut ja vielä sängyn takaa. Niin mies siihen että on varmaan jäänyt kiinteistönvälittäjältä :D :D.
Kommentit (263)
Raskausaikana tykkäsin ottaa hyvin pitkiä suihkuja tai kylpeä illat läpeensä. Yhtenä iltana olin taas kylvyssä ja ystäväni tuli kylään, mutta mies ei tullut sanomaan asiasta. Kylvyn jälkeen löysin miehen yksin keittiöstä ja menin halaamaan, mutta halaus jäi kesken kun huomasin hänen käsiensä haisevan naisen alapäälle. Mies väitti käyneensä kädellä eikä ollut vielä ehtinyt pestä käsiä, oli kuulemman keittiössä etsimässä kynsiharjaa. Tässä vaiheessa en vielä tajunnut mitään, enhän tiennyt ystäväni käyneen meillä. Hän tuli seuravana päivänä uudelleen ja mainitsi piipahtaneensa eilenkin. Ilman tuota satunnaista kommenttia eivät olisi jääneet kiinni.
Tällä pettäjämiehellä on nyt lapsi sekä minun, että entisen ystäväni kanssa. Mies asuu kolmannen naisen kanssa, joka toivottavasti ei ole raskaana.
Kielsi pitkään kaiken, kunnes uhkasin häntä kaikenlaisilla kurjilla asioilla, jos hän ei tunnusta.
Mies rupesi itkemään ja sanoi, että olen tosi pelottava. Sanoin, että jos hän vaan kertoo totuuden lupaan etten suutu ja voidaan jatkaa yhdessäoloa. Lopulta hän tunnusti ja sanoi, että hänen kävi niin sääliksi naista (jota oli paneskellut), kun sen elämä on ollut niin kurjaa ja elämä on kohdellut naista kovin :D
Heittelin ukon tavarat pitkin pihaa ja sanoin, että hänellä on viisi sekuntia aikaa mennä tavaroiden kanssa pihalle tai sattuu jotakin aivan hirveää. Sinne meni onneton itkupilli. Myöhemmin hän on pyydellyt anteeksi ja koittanut saada meidän välejä kuntoon, mutta turhaan.
Vierailija kirjoitti:
Mun yksi tuttu pokkana selitti joskus laivalla, kun vehtaili vieraan kanssa ja kaverinsa koitti muistutella kotona olevasta avokista, että jos on eri maassa tai saman maan sisällä yli 100 kilsaa välissä, ei sitä lasketa pettämiseksi.
En toki tiedä jäikö joskus avokille kiinni ja jos jäi, niin kelpasiko selitys sinne.
Jep! Mä sain tietää että mies pettää, piti olla pelaamassa ystävien kanssa. Olin saanut selville tän tytön nimen ja soitin sille . Olivat juuri laivalla. Sanoin nopeesti et onks se pete siinä, ja pam! Urpo vastas puhelimeen kun uus nainen ojensi luurimen. .. Pettämistä ei tapahtunut kun oli PUOLUETTOMALLA MAANPERÄLLÄ??!
WTF?
Justiina kirjoitti:
Kielsi pitkään kaiken, kunnes uhkasin häntä kaikenlaisilla kurjilla asioilla, jos hän ei tunnusta.
Mies rupesi itkemään ja sanoi, että olen tosi pelottava. Sanoin, että jos hän vaan kertoo totuuden lupaan etten suutu ja voidaan jatkaa yhdessäoloa. Lopulta hän tunnusti ja sanoi, että hänen kävi niin sääliksi naista (jota oli paneskellut), kun sen elämä on ollut niin kurjaa ja elämä on kohdellut naista kovin :D
Heittelin ukon tavarat pitkin pihaa ja sanoin, että hänellä on viisi sekuntia aikaa mennä tavaroiden kanssa pihalle tai sattuu jotakin aivan hirveää. Sinne meni onneton itkupilli. Myöhemmin hän on pyydellyt anteeksi ja koittanut saada meidän välejä kuntoon, mutta turhaan.
Syyllistyt tässä kahteen rikokseen, omaisuuden vahingoittamiseen ja laittomaan uhkaukseen. Ihan vaan tiedoksi, olkoonkin että pettäjämies on aina mulkku.
Tuli mieleen nosta haamupikkareista, että voi tarina mennä toisinkin päin...
Vuosia sitten asuin miehen kanssa yhdessä, mutta hän opiskeli viikot toisella paikkakunnalla. Kerran löysin vaatekaapistani miehen alushousut, jotka eivät olleet mieheni. Kun mies tuli kotiin, kysyin häneltä, että onko joku hänen kavereistaan jättänyt ne meille käydessään meillä saunomassa, tms. ja minä sitten olisi vahingossa pyykin mukana kantanut ne kaappiini. Mies kyseli kavereiltaan, kukaan ei tunnistanut niitä omikseen. Siinä vaiheessa mies alkoi jo käymään kuumana, että kenen housuista mahtaa olla kyse. Minulla ei ihan aidosti ollut mitään hajua kenen alkkarit olivat ja onneksi mies lopulta uskoi, että minulla ei ole niiden kanssa mitään tekemistä. Miksi nimittäin olisin koko alkkareita häneltä alkanut kyselemään, jos minulla olisi ollut jotain salattavaa?
Mies on nykyään muista syistä ex, mutta haamualkkareiden arvoitus ei ole selvinnyt...
Vierailija kirjoitti:
Justiina kirjoitti:
Syyllistyt tässä kahteen rikokseen, omaisuuden vahingoittamiseen ja laittomaan uhkaukseen. Ihan vaan tiedoksi, olkoonkin että pettäjämies on aina mulkku.
Aivan sama tuollaiset pikkurikkeet! Pääasia ettei kukaan tuhlaa elämäänsä epäreilussa ja huonossa suhteessa. Hyvä, että asia selvisi ja syytön osapuoli pääsi jatkamaan elämäänsä yksin tai jonkun kunnollisen ihmisen kanssa.
"Mut säki oot pettäny, nii miks en mä muka vois? Smh...
Harmittaa sun puolesta, menetit luottamuksen molempiin. Viestin viejä 'ammuttiin'. Erityisesti se, et kerroit pitkän harkinnan jälkeen, ja kävi niin kuin ehkä pelkäsitkin. Ja äidin olisi ehdottomasti pitänyt uskoa sua. Teit mitä piti, toivottavasti et koskaan syyttänyt itseäsi, et puutuit asiaan, vaikka lopputulos oli huono.
Vierailija kirjoitti:
Miksi kellään jää alkkarit muuta kuin aivan tahallaan.
Tahallaan ne jääkin. Tarkoitus on, että mies jää kiinni. Vaimollekin hyvä kun saa miehen kiinni mahdollisimman varhaisessa vaiheessa.
Tälläinen kevennys tähän: kävin vara-avaimilla sovitusti hakemassa vanhemmilta pari juttua ja jostain syystä päätin pötkähtää hetkeksi heidän sänkyynsä viestittelemään ystäväni kanssa! Olin siis ihan päiväpeiton päällä, mutta jollain tavoin pudonnut korvikseni päätyi patjojen väliin!
Huomasin kotona korun puuttumisen ja uskoin sen tippuneen ulos , rihkamakorvis jota en sen kummemmin ikävöinyt... ja unohdinkin koko asian, kunnes pari päivää myöhemmin äiti soitti itkuisena "luulen että isäs pettää"
"Ei kai isä nyt.."
"Löysin kuule sängystä sellaisen korvarenkaan että ei varmasti ole minun!"
"Öhh.. äiti tuota, jos se on iso musta muovirengas niin se on miun! Istuin teidän sängyllä kun olin hakenut ne paidat..."
Isäparka :-D mutta en vieläkään keksi, miten se rengas päätyi peiton ALLE !
Pettämisen syy: MI-NÄ
Jeps jeps. Oli n. 15 vuotta sitten suhteessa täydellisen sekopää-hullu-narsistin kanssa.
Alkuseurustelu meni hyvin. Mies oli kohtelias, avulias ja huomaavainen. Kun muutettiin yhteen, kaikki muuttui. Minua alettiin epäilemään ihan kaikesta. Puhelimet ratsattiin, käsilaukut pengottiin, menemiset syynättiin. Missään en olisi saanut käydä ja korkeintaan kavereiden kanssa sain jutella puhelimen välityksellä. Jos jou ystävä joskus eksyi kahville, hän ei ystävää tervetinyt, vaan kiukutteli ja paiskoi ovia vierailun ajan. Jos en tullut töistä kotiin sillä kellonlyömällä, niin pomolle soitettiin. jne jne. En kelvannut mihinkään, mitään en osannut tehdä jne jne. Kaikki mitä tein, haukuttiiin ja lytättiin.
Mies ei sinällään ollut mikään palstalla kuvailtu "jännämies". Hän oli ja on vieläkin sosiaalisesti hyvin rajoittunut, en tavannut seurustelumme aikana yhtään hänen kaveriaan.. En tiedä miten ihmeessä haksahdin moiseen paskaan. Kaikki ystävät varoittelivat alussa, että miehessä on jotain kieron outoa, mutta enhän minä rakastuneena mitään vikaa nähnyt. Tyhmä minä!!
No, klassisestihan se meni sitten.. minua epäiltiin, jopa mies puoleinen serkkuani hänen mukaansa himoitsin...
mutta kuinkas kävikään, se olikin mies joka petti. Olin jo niin syvällä siinä paskassa, että mies sai tökeröllä ja töykeällä tavalla minut vakuuttumaan että syy oli minussa ja minä olin sitten se joka pyysi anteeksi, kuuna päivänä en saanut häneltä anteeksi pyyntöä tai edes pahoittelua tapahtuneesta. En tajua tänä päivänäkään miten hän sai minut vakuuttumaan tuosta. Sain vielä tuon episoidin aikana turpaani häneltä ensimmäisen kerran. Ja minä tyhmä olin sitä mieltä että sekin oli oma mokani, kun itkin ja syyttelin häntä. Voi jessus että olin TYH-MÄ!
Puoli vuotta tuon hirveän episoidin jälkeen mies koitti heittää minut riidan yhteydessä portaat alas, ja lähdin siitä paikasta menemään, takaisin en mennyt. Mies ensin pari viikkoa oli siinä uskossa että palaan ystävän luota häntä koipien välissä takaisin.. hän siis soitteli muutaman kerran perään, haukkui ja lyttäsi puhelimessa (kävi kyttäämässä myös työpaikallani) ...sitten kun vihdoin viimein hän tajusi, että nyt on tosi kyseessä, etten ole tulossa takaisin, hän muutti töykeän ja vihamielisen taktiikkansa toisenlaiseen, hänestä tulikin taas lempeä, ymmärtäväinen ja lupauksia kyllä riitti. Olin jo siinä vaiheessa saanut tarpeekseni, enkä edes harkinnut palaavani. Sitä ahdistelua kesti pari kuukautta, kunnes mies todella tajusi etten todellakaan ole menossa takaisin, niin taas alkoi perinteinen haukkumis ja syyttely vaihe + että lisänä tuli uhkailut oman hengen riistäminen ja että se olisi sitten minun vikani, kun olen hänet rikkonut... *huokaus* Siinä vaiheessa oli jo lopen kyllästynyt, ja kehoitin häntä jokusen otteeseen sitten vetämään itsensä kiikkuun, jos siltä tuntuu. En ota vastuuta, enkä enää syyllisyyttä aio kantaa, että herra saa tehdä omalla elämällään mitä haluaa, kunhan jättää minut rauhaan, ja saan rauhassa hakea tavarani.
Tänä päivänäkään en ymmärrä miten ihmeessä tuo mies onnistui lyömään minut niin polvilleni ja maanrakoon? Miten ihmeessä edes suostuin niin alaarvoiseen kohteluun? Meni muutama vuosi rakentaa lyttyyn lyöty itsetunto. Vaikkei se tänä päivänäkään mikään huippu hyvä ole.
Olen onnellisesti nykyään naimisissa, lapsia kaksi. Sen verran tiedän, että tuolla "miehellä" on muutama suhde ollut jälkeeni, mutta yllättäen ne eivät ole kestäneet. Voin vaan kuvitella että hän on samaa touhua jatkanut muiden naisten kanssa. Tuon ihme parisuhde mallin hän oli oppinut omilta vanhemmiltaan, miehen isä on ihan umpihullu, ja kohtelee vaimoaan kuin roskasäkkiä. Surullista! Onneksi en hankkinut lasta tuon hullun kanssa, vaikka kovasti hän sitä olisi halunnut. Jos niin olisin tehnyt, niin olisin varmaan lapsen kanssa lataamossa tänä päivänä.
En kyllä ilahtuis. Jos mies kertoisi olleensa sekasaunassa. Joo, ne rintsikat on varmaan "Elinan" ( 65DD), ja ite ois tyyliin 90B
ei pysty pettää eikä ees käy mielessäkään:)
Nuoruuden poikaystävä oli laittanut toiselle tytölle viestejä jotka tyttö näytti minulle eräissä bileissä. Yritti väittää että joku muu on ne hänen puhelimestaan laittanut. Kylkyl...
Vierailija kirjoitti:
Olin todella huonossa suhteessa ja ystävät yrittävät aina puhumalla auttaa minua pelastamaan itseni, mutta voimat eivät tuolloin riittäneet irtautumaan. Tilanne paheni vuosi vuodelta ja lopulta lähdin. Myöhemmin yksi kaveri kertoi, että oli jopa pahimpina hetkinä suunnitellut piilottavansa vieraan miehen lippiksen sänkymme alle, että mies löytäisi sen ja jättäisi minut. Onneksi ei kuitenkaan tehnyt tuota, mies olisi varmaan tappanut...
Vakava asia, mutta repesin tuolle lippikselle. :D Huvittaa niin mielikuva äijästä, joka riisuu viettelevästi lippalakkinsa vasta makuuhuoneen puolella. Petetty mies olisi voinut saada lippiksestä vieläpä hyviä johtolankoja. Jos se olisi ollut jonkun firman lippis, niin olisi tiennyt, mille työpaikalle lähteä kovistelemaan ja etsimään syyllistä. Tai jos se olisi ollut vaikkapa Karhu-lippis, olisi voinut alkaa pitää silmällä tuttavapiirin miesten juomatottumuksia. Joku Audi-lippis olisi ollut helppo vihje, olisi vaan muistellut tuttavapiirin miesten autot läpi.
Vierailija kirjoitti:
Meiltä löytyi myös taloon kuulumattomat naisten alushousut, pari minuuttia ehdin mieheltä asiasta kysellä joka vakuutti ettei asiasta mitään tiedä, ja sitten 17v nolona toteaa että ne taitavat kuulua hänen tyttöystävälleen :D
Oiii, söpöä :-)
Vierailija kirjoitti:
False alerttina: Meidän piti sekstailla kortsujen kera kun rouva ei ollut ehtinyt hakea kierukkaa pillereiden loputtua (gynet yms käymättä jne, työkiireiden vuoksi).
Siellä missä piti olla "hätävarapaketti" ei ollutkaan mitään, ha siitähän huuto alkoi: olin mukamas käyttänyt nuo kumit jonkun hupakon kanssa, työkaverin kanssa jne. Ilman seksiä seuraavat 4kk ja pakkotunnustustamista vaadittiin.
Sitten eräänä päivänä ko paketti löytyi - viereisestä kaapista. Mutta eipä pyytänyt anteeksi koskaan.
:D :D :D
Sain mieheltäni klamydian. Hän selitti sen saattaneen tulla uimahallin porealtaasta, johon joku pervojengi runkkailee.
Satuin varatun miehen sänkyyn ja sinne unohtui sen illan tamppooni. Mahtoi miehellä olla selitettävää
Minä olen sitten ymmärtänyt kaiken aivan määrin. Otan treenikassini mukaan vain ja ainoastaan salille :/