Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voi jestas!!! Huonoimmat selitykset kun on jäänyt pettämisestä kiinni?

Vierailija
21.03.2016 |

Kuulin just yhden huonoimmista. Vaimo löysi kotoaan vieraat naisten alushousut ja vielä sängyn takaa. Niin mies siihen että on varmaan jäänyt kiinteistönvälittäjältä :D :D.

Kommentit (263)

Vierailija
201/263 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noku sä olit kuumeessa...

Vierailija
202/263 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä aika äkkiä tajusin, että ihan turha paljastaa pettäjälle, että tietää totuuden, Ne kun todella, todella harvoin myöntävät ja katuvat heti, viime tippaan pit.vät pintansa vaikka näyttäisivät kuinka idiooteilta. Mielummin seuraan vähän pidempään tilannetta, muuttuuko vai jatkuuko samana. Lopulta yleensä vain eroan, ilman selittelyjä puolin ja toisin..

Mutta mitä nyt tulee mieleen.. Kaukosuhteessa pettäminen oli ok, koska itse olin 10v nuorempi enkä vaan voinut nuorempana käsittää, että toinen "tarvtsee" seksiä säännöllisesti, kun on siihen tottunut, parisuhteesta viis.

Toinen koitti kieltää pettämistä "oletko nähnyt miltä se näyttää? jos näkisit, et ajattelisi noin!". Koska toinen nainen oli oikeastikin "rumempi" kukn minä. Mutta eipä sillä ulkonäöllä ole mitään väliä.

Välillä suhteessa näkee jotain erikoisia juttuja, mutta sysää ne pois mielestä, kun ei ole mitään kristallinkirkasta. Kaikelle on kuitenkin aina selitys, hmph.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/263 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kateelliset epätoivoiset hoidot jotka haluavat miehen omakseen jättävät alusvaatteitaan yms. metkkejä miehen kotiin tai tunkevat niitä miehen kassiin. sääliksi käy kaikkia.

Tämän kommentin saaneesta 30 alapeukkusta päätellen mahtanut täälläkin useampikin hajareisi lueskella katkerana menettyjä pöksyjään muistellen:D

Vierailija
204/263 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Justiina kirjoitti:

Kielsi pitkään kaiken, kunnes uhkasin häntä kaikenlaisilla kurjilla asioilla, jos hän ei tunnusta.

Mies rupesi itkemään ja sanoi, että olen tosi pelottava. Sanoin, että jos hän vaan kertoo totuuden lupaan etten suutu ja voidaan jatkaa yhdessäoloa. Lopulta hän tunnusti ja sanoi, että hänen kävi niin sääliksi naista (jota oli paneskellut), kun sen elämä on ollut niin kurjaa ja elämä on kohdellut naista kovin :D

Heittelin ukon tavarat pitkin pihaa ja sanoin, että hänellä on viisi sekuntia aikaa mennä tavaroiden kanssa pihalle tai sattuu jotakin aivan hirveää. Sinne meni onneton itkupilli. Myöhemmin hän on pyydellyt anteeksi ja koittanut saada meidän välejä kuntoon, mutta turhaan.

Syyllistyt tässä kahteen rikokseen, omaisuuden vahingoittamiseen ja laittomaan uhkaukseen. Ihan vaan tiedoksi, olkoonkin että pettäjämies on aina mulkku.

Tälle repesin:D Haluaisinpa olla kärpäsenä katossa, kun joku pettäjä oikeasti vetoaa tälläiseen tekonsa jälkeen. Aika tissiposki:)

Vierailija
205/263 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole joutunut (vielä) kuulemaan mitään huonoja selityksiä pettämiselle, mutta näitä "luulin että se olit sä", " joku hyökkäsi vaan kaulaan kiinni" on kaverit saanut kuulla. Joistain tässä ketjussa olleista selityksistä ei voi uskoa että ne on totta, ei voi olla niin typerää miestä/naista että luulee että ne menisi läpi :D

Vierailija
206/263 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä Muhis ei saa kotona?

Vierailija
207/263 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo mut mä olin kännis, ja Muhis oli niin ihq

Jos Muhis ei saa kotona?

Vierailija
208/263 |
03.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nää kertomukset voi loppua! Lisää! :D

Kamaliahan nää on, mutta haluan silti lukea ja sen myötä nauraa, järkyttyä ja ihmetellä suu auki!!!

Vierailija
209/263 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
210/263 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Vierailija
211/263 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset naiset merkkaa reviriään näillä pikkareilla, tietävät panneensa varattua hänen ja vaimon yhteisessä kodissa. Haluavat tuhota suhteen jotta saisivat miehen itselleen tai ihan katkeraa v-mäisyyttään parisuhteessa oleville, eivät auttaakseen toista naista hyvää hyvyyttään. Never.

Vierailija
212/263 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meiltä löytyi myös taloon kuulumattomat naisten alushousut, pari minuuttia ehdin mieheltä asiasta kysellä joka vakuutti ettei asiasta mitään tiedä, ja sitten 17v nolona toteaa että ne taitavat kuulua hänen tyttöystävälleen :D

Miten poikanne (oletan että poika?) on eron jälkeen suhtautunut isäänsä? Voi olla vaikea antaa anteeksi isälle tyttöystävänsä panemista!

Vierailija
213/263 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meiltä löytyi myös taloon kuulumattomat naisten alushousut, pari minuuttia ehdin mieheltä asiasta kysellä joka vakuutti ettei asiasta mitään tiedä, ja sitten 17v nolona toteaa että ne taitavat kuulua hänen tyttöystävälleen :D

Olikohan totta vai pelastiko isänsä pulasta...

Juurikin näin. Nopeaälyinen 17-vuotias. Kun seuraavana vuonna täyttää 18-v. ja saa ajokortin, tietää, että faija ei kieltäydy, kun pyytää ostamaan uuden Focus RS:n p----ralliautoksi :-D

Vierailija
214/263 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä, mut mehän ollaan vaan kavereita? Kai mä nyt saan harrastaa seksiä muidenkin kaa?

Vierailija
215/263 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää en ymmärrä tuota että joku jättää alushousunsa jonkun luo. Kun ajattelee omalle kohdalle; menisi jonkun ukon luo viettämään riehakasta yötä. Aamulla puen päälleni. Jätänkö alushousut pukematta? No en.

Vierailija
216/263 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppista

Vierailija
217/263 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin lakanosta palan maalattua varpaankynttä. Oli kuulema siskon.

Vierailija
218/263 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muija jäi kiinni ja selitys oli että se vaan tapahtui.

Vierailija
219/263 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo mut mä olin kännis, ja Muhis oli niin ihq

Jaha muhis abdin katkera tyttöystävä on löytänyt itsensä vauva fi palstalle. Olisiko aika hakea apua

Vierailija
220/263 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exä ei tullut kotiin illanvieton jälkeen eikä vastannut tekstariin kun vasta seuraavana aamuna, oli aika omituinen kun vihdoin tuli kotiin (ei katsonut silmiin, ei vastannu ku kyselin eilisestä jne.) Sain kun sainkin sen myöntämään että seksiä oli harrastettua yhteisen tutun kanssa, ja siitä alkoi itkut, väitti että oli raiskattu / pakotettu jne jne. Ei kuitenkaan halunnut tehdä rikosilmoitusta jostain syystä.

Kävin "morjenstamassa" miestä, mies väitti että naikkonen oli täysillä mukana jne. Kaveri oli sen ajan Axl Smith, eli oli kuvannut sessiota ja näytti videon mulle..

Videossa kävi ilmi että nainen oli kyllä täysillä mukana ja mies kyseli et mitä poikkis (eli minä) suhtautuis tähän? Nainen vastasi: Me erottiin pari viikkoa sitten, ei olla tekemisissä enää.....

Ei kiinnostanut katsoa loppuun, lumppu lensi niska-persotteella kämpästä kun pääsin himaan