Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi jestas!!! Huonoimmat selitykset kun on jäänyt pettämisestä kiinni?

Vierailija
21.03.2016 |

Kuulin just yhden huonoimmista. Vaimo löysi kotoaan vieraat naisten alushousut ja vielä sängyn takaa. Niin mies siihen että on varmaan jäänyt kiinteistönvälittäjältä :D :D.

Kommentit (263)

1/263 |
21.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta selittely ja valehtelu kiinnijäädessä on kamalampaa kuin itse pettäminen...

Vierailija
2/263 |
21.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mut mä olin kännis, ja Muhis oli niin ihq

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/263 |
21.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko toi nyt sitä myyntiä varten stailausta, vai oliko kiinteistönvälittäjä halunnut "tuulettaa"?

Vierailija
4/263 |
21.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulin just yhden huonoimmista. Vaimo löysi kotoaan vieraat naisten alushousut ja vielä sängyn takaa. Niin mies siihen että on varmaan jäänyt kiinteistönvälittäjältä :D :D.

Tuohan oli vähän niin kuin tunnustus. Mies oli pannut kiinteistövälittäjää.

Meiltä on löytynyt yhdet naisten tuntemattomat alushousut. Sovittiin että ne ovat jääneet joltain tyttären kaverilta.

Vierailija
5/263 |
21.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin muutamaa päivää aikaisemmin siivonnut eteisen naulakon. Siihen ei jäänyt kuin muutama juttu, tumppuja ja kaulahuiveja ym. Olin viikonlopun pois kotoa ja kun palasin takaisin, naulakosta löytyi vieras kaulahuivi. Kysyin mieheltä, onko viikonloppuna käynyt vieraita eikä kuulemma ollut. Näytin huivia ja sanoin, että tämä ei ollut tässä kun siivosin. Silti mies jaksoi kivenkovaan väittää, että kyllä se on siinä ollut jo pitkään, joskus joltain kaverilta jäänyt. Sanoin jopa että voin harkita yhdessä jatkamista jos myöntää asian ja kertoo koko jutun, mutta eipä ollut munaa.

Vierailija
6/263 |
21.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"No en mä ole ton kanssa niin monta kertaa ollu sillai," sanoi poikaystäväni, kun palasin etuajassa opiskelupaikkakunnaltani. Olivat asuneet yhdessä jo monta viikkoa.

Vierailija
7/263 |
21.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meiltäkin on kerran löytynyt haamupikkarit. Vastausta en saanut, mutta äijä sai monon kuvan perseelleen. 

Vierailija
8/263 |
21.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassua miten naisten on pakko merkata paikat missä ovat käyneet varkaissa. Itse olen aina pitänyt huolen että mitään omaa ei jää vieraisiin nurkkiin löydettäväksi.

Vierailija
9/263 |
21.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en mä muistanut että seurustelen...

Vierailija
10/263 |
21.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverin poikaystävä oli juhlimassa ja löysi kotiin vasta seuraavana päivänä...oli kuulemma sammunut yökerhon vessaan.

Vierailija
11/263 |
21.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaverin poikaystävä oli juhlimassa ja löysi kotiin vasta seuraavana päivänä...oli kuulemma sammunut yökerhon vessaan.

Onko syytä epäillä? Tiedän parikin tapausta, jotka ovat oikeasti tehneet näin, toinen oli vielä nainen.

Mutta eikö jonkun pitäisi tarkistaa vessat ennen kuin paikka suljetaan.

Vierailija
12/263 |
21.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaverin poikaystävä petti tätä ja jäi kiinni. mies perusteli vain et se oli vahinko.

jäi kaivelee mielee et kaatuko hän vahingossa muna pystyssä naisen päälle jolla oli haarat auki

Vierailija
13/263 |
21.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meiltä löytyi myös taloon kuulumattomat naisten alushousut, pari minuuttia ehdin mieheltä asiasta kysellä joka vakuutti ettei asiasta mitään tiedä, ja sitten 17v nolona toteaa että ne taitavat kuulua hänen tyttöystävälleen :D

Vierailija
14/263 |
21.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vieraat pikkarit löytyi miehen treenikassista kun laitoin pyykkiä. Joo hehheh onpas ne kaverit hauskoja kun pelleilee tolleen, kuului selitys. Tai sitten joku opiskelukaverimuija on vaan kateellinen meidän onnesta ja yrittää erottaa. Kyllä niitä juttuja riitti...  

Vierailija
15/263 |
21.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä löysin meikkivoiteen kylppäristä ja asiasta kysyttäessä silloinen avomies väitti meikkivoidetta omakseen. Ei ollut edes hänelle sopivaa sävyä...

Vierailija
16/263 |
21.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies laittoi väsymyksen piikkiin, harkintakyky oli kuulemma heikko kun ex vikitteli häntä sohvalla.

Vierailija
17/263 |
21.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo löysi sängystämme punaiset A kupin rintsikat ja vaimolla C kupit.sanoin että tullut pesulasta pyykkien mukana.meni läpi.huh Huh ja vielä kerran huh Huh.

Vierailija
18/263 |
21.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän makkarista löytyneet haamupikkarit olivat kuulemman lahja! Herra oli ostanut ne minua ilahduttaakseen! Siihen, miksi ne tuoksuivat valmiiksi hajuvedeltä (ja miksen minä ole koskaan kaupoilla törmännyt valmiiksi hajustettuihin vaatteisiin) hän ei osannut vastata.

Vierailija
19/263 |
21.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hassua miten naisten on pakko merkata paikat missä ovat käyneet varkaissa. Itse olen aina pitänyt huolen että mitään omaa ei jää vieraisiin nurkkiin löydettäväksi.

Tää on on niin totta. Oon tapaillut yhtä miestä, jonka kanssa olin jo pistämässä poikki kun kuulin tämän säheltäneen eksänsä kanssa mun aikana. Ilmeisesti jotain on/offia ja selvittämättömiä asioita. Sanoi, että on kertonut minusta ja homma on slut ja finito. Minä sitten tästä rohkaistuneena miehen luona yöpyessäni olen jättänyt sinne jotain meikinpoistoaineita ymsyms lopussa olevaa pikkusälää, ettei joka kerta tarvitse viedä. 

Ilmeisesti tämä "eksä" on tulkinnut tämän sitten jonkinlaisena reviirinmerkintänä ja oli sitten jättänyt edellisellä visiitillään (ilmeisesti viime viikolla ollessani lomalla) mielenosoituksellisen näkyvästi hansikkaansa miehen eteisen hyllyyn. 

Pitäköön skunkkinsa.

Vierailija
20/263 |
21.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenkähän ne on niin usein alushousut jotka jää , tuntuu ihan tahalliselta jätöltä.Itselle olisi aika vaikeaa lähteä "yökylästäkään" ilman alkkareita,vaikka olisi vaihtaritkin laukussa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan viisi