Voi jestas!!! Huonoimmat selitykset kun on jäänyt pettämisestä kiinni?
Kuulin just yhden huonoimmista. Vaimo löysi kotoaan vieraat naisten alushousut ja vielä sängyn takaa. Niin mies siihen että on varmaan jäänyt kiinteistönvälittäjältä :D :D.
Kommentit (269)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Justiina kirjoitti:
Kielsi pitkään kaiken, kunnes uhkasin häntä kaikenlaisilla kurjilla asioilla, jos hän ei tunnusta.
Mies rupesi itkemään ja sanoi, että olen tosi pelottava. Sanoin, että jos hän vaan kertoo totuuden lupaan etten suutu ja voidaan jatkaa yhdessäoloa. Lopulta hän tunnusti ja sanoi, että hänen kävi niin sääliksi naista (jota oli paneskellut), kun sen elämä on ollut niin kurjaa ja elämä on kohdellut naista kovin :D
Heittelin ukon tavarat pitkin pihaa ja sanoin, että hänellä on viisi sekuntia aikaa mennä tavaroiden kanssa pihalle tai sattuu jotakin aivan hirveää. Sinne meni onneton itkupilli. Myöhemmin hän on pyydellyt anteeksi ja koittanut saada meidän välejä kuntoon, mutta turhaan.
Syyllistyt tässä kahteen rikokseen, omaisuuden vahingoittamiseen ja laittomaan uhkaukseen. Ihan vaan tiedoksi, olkoonkin että pettäjämies on aina mulkku.
Tälle repesin:D Haluaisinpa olla kärpäsenä katossa, kun joku pettäjä oikeasti vetoaa tälläiseen tekonsa jälkeen. Aika tissiposki:)
Ikivanha viesti oli tuo, mutta edelleen toisen tavaroiden rikkominen on rikos, kuten esim. lukkojen vaihto asuntoon, missä mieskin on kirjoilla. Uhkaus on kahden kesken aina "sana sanaa vastaan", mutta jos sen vaikka saa kännykkään tallenteelle, niin perästä kuuluu. Pettäminen ei ole rikos.
Kannattaa siis miettiä, makseleeko tuollaisille sioille korvauksia, jos ne oikeuteen haastavat. Joku kallis läppäri tai luuri on ikävä korvata.
voihan tuon aloituksen esimerkki olla 100% tottakin.
Vierailija kirjoitti:
voihan tuon aloituksen esimerkki olla 100% tottakin.
siis jos miehen hoito on ammatiltaan kiinteistövälittäjä. Ei silloin mitään valetta mies ole sanonut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Justiina kirjoitti:
Kielsi pitkään kaiken, kunnes uhkasin häntä kaikenlaisilla kurjilla asioilla, jos hän ei tunnusta.
Mies rupesi itkemään ja sanoi, että olen tosi pelottava. Sanoin, että jos hän vaan kertoo totuuden lupaan etten suutu ja voidaan jatkaa yhdessäoloa. Lopulta hän tunnusti ja sanoi, että hänen kävi niin sääliksi naista (jota oli paneskellut), kun sen elämä on ollut niin kurjaa ja elämä on kohdellut naista kovin :D
Heittelin ukon tavarat pitkin pihaa ja sanoin, että hänellä on viisi sekuntia aikaa mennä tavaroiden kanssa pihalle tai sattuu jotakin aivan hirveää. Sinne meni onneton itkupilli. Myöhemmin hän on pyydellyt anteeksi ja koittanut saada meidän välejä kuntoon, mutta turhaan.
Syyllistyt tässä kahteen rikokseen, omaisuuden vahingoittamiseen ja laittomaan uhkaukseen. Ihan vaan tiedoksi, olkoonkin että pettäjämies on aina mulkku.
Tälle repesin:D Haluaisinpa olla kärpäsenä katossa, kun joku pettäjä oikeasti vetoaa tälläiseen tekonsa jälkeen. Aika tissiposki:)
Ikivanha viesti oli tuo, mutta edelleen toisen tavaroiden rikkominen on rikos, kuten esim. lukkojen vaihto asuntoon, missä mieskin on kirjoilla. Uhkaus on kahden kesken aina "sana sanaa vastaan", mutta jos sen vaikka saa kännykkään tallenteelle, niin perästä kuuluu. Pettäminen ei ole rikos.
Kannattaa siis miettiä, makseleeko tuollaisille sioille korvauksia, jos ne oikeuteen haastavat. Joku kallis läppäri tai luuri on ikävä korvata.
Suomessa lakia tulisikin kehittää monessa suhteessa vielä ihan helvetisti, ei ihmisiä saisi kohdella todella kusipäisesti tai loukkaavasti ilman rangaistusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Justiina kirjoitti:
Kielsi pitkään kaiken, kunnes uhkasin häntä kaikenlaisilla kurjilla asioilla, jos hän ei tunnusta.
Mies rupesi itkemään ja sanoi, että olen tosi pelottava. Sanoin, että jos hän vaan kertoo totuuden lupaan etten suutu ja voidaan jatkaa yhdessäoloa. Lopulta hän tunnusti ja sanoi, että hänen kävi niin sääliksi naista (jota oli paneskellut), kun sen elämä on ollut niin kurjaa ja elämä on kohdellut naista kovin :D
Heittelin ukon tavarat pitkin pihaa ja sanoin, että hänellä on viisi sekuntia aikaa mennä tavaroiden kanssa pihalle tai sattuu jotakin aivan hirveää. Sinne meni onneton itkupilli. Myöhemmin hän on pyydellyt anteeksi ja koittanut saada meidän välejä kuntoon, mutta turhaan.
Syyllistyt tässä kahteen rikokseen, omaisuuden vahingoittamiseen ja laittomaan uhkaukseen. Ihan vaan tiedoksi, olkoonkin että pettäjämies on aina mulkku.
Tälle repesin:D Haluaisinpa olla kärpäsenä katossa, kun joku pettäjä oikeasti vetoaa tälläiseen tekonsa jälkeen. Aika tissiposki:)
Ikivanha viesti oli tuo, mutta edelleen toisen tavaroiden rikkominen on rikos, kuten esim. lukkojen vaihto asuntoon, missä mieskin on kirjoilla. Uhkaus on kahden kesken aina "sana sanaa vastaan", mutta jos sen vaikka saa kännykkään tallenteelle, niin perästä kuuluu. Pettäminen ei ole rikos.
Kannattaa siis miettiä, makseleeko tuollaisille sioille korvauksia, jos ne oikeuteen haastavat. Joku kallis läppäri tai luuri on ikävä korvata.
Suomessa lakia tulisikin kehittää monessa suhteessa vielä ihan helvetisti, ei ihmisiä saisi kohdella todella kusipäisesti tai loukkaavasti ilman rangaistusta.
Muinoin oli laki "aviorikoksesta" ja se poistui muistaakseni v 1948, jos oikein olen lukenut asiasta. Ehkä pitäisi palata vanhaan hyvään aikaan asian suhteen.
Oman käden oikeudella ei kannata lähteä väkivallan tekoihin minkään suhteen. Siitä joutuu aina makselemaan.
Minä tunnen monta Marjattaa ja nuorin on 1v