Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voi jestas!!! Huonoimmat selitykset kun on jäänyt pettämisestä kiinni?

Vierailija
21.03.2016 |

Kuulin just yhden huonoimmista. Vaimo löysi kotoaan vieraat naisten alushousut ja vielä sängyn takaa. Niin mies siihen että on varmaan jäänyt kiinteistönvälittäjältä :D :D.

Kommentit (269)

Vierailija
261/269 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä pikkarihomma ei toimis mun luona kun talosta löytyy useiden naisten pikkareita kun täällä on naisystäväksi halunneita käynyt niin paljon vuosien mittaan. Jos joku nyt alkaisi seurustella pysyvästi mun kanssa ja löytäisi pikkarit niin voin suoraan sanoa että joo nuo on varmaan Marjatan 6 vuotta sitten unohtamat tai Liisan 2 vuotta sitten jättämät. En ala pois heittämään jos joskus taas piipahtavat käymään niin ottavat pikkarinsa ja tavaransa samalla.



Ei uskoisi, että niinkin varttunut nainen, jonka nimi on Marjatta, unohtaisi *pikkarinsa*.

Minä tunnen monta Marjattaa ja nuorin on 1v

Vierailija
262/269 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/269 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi vitttulle haisevat 

Vierailija
264/269 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
265/269 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Justiina kirjoitti:

Kielsi pitkään kaiken, kunnes uhkasin häntä kaikenlaisilla kurjilla asioilla, jos hän ei tunnusta.

Mies rupesi itkemään ja sanoi, että olen tosi pelottava. Sanoin, että jos hän vaan kertoo totuuden lupaan etten suutu ja voidaan jatkaa yhdessäoloa. Lopulta hän tunnusti ja sanoi, että hänen kävi niin sääliksi naista (jota oli paneskellut), kun sen elämä on ollut niin kurjaa ja elämä on kohdellut naista kovin :D

Heittelin ukon tavarat pitkin pihaa ja sanoin, että hänellä on viisi sekuntia aikaa mennä tavaroiden kanssa pihalle tai sattuu jotakin aivan hirveää. Sinne meni onneton itkupilli. Myöhemmin hän on pyydellyt anteeksi ja koittanut saada meidän välejä kuntoon, mutta turhaan.

Syyllistyt tässä kahteen rikokseen, omaisuuden vahingoittamiseen ja laittomaan uhkaukseen. Ihan vaan tiedoksi, olkoonkin että pettäjämies on aina mulkku.

Tälle repesin:D Haluaisinpa olla kärpäsenä katossa, kun joku pettäjä oikeasti vetoaa tälläiseen tekonsa jälkeen. Aika tissiposki:)

Ikivanha viesti oli tuo, mutta edelleen toisen tavaroiden rikkominen on rikos, kuten esim. lukkojen vaihto asuntoon, missä mieskin on kirjoilla. Uhkaus on kahden kesken aina "sana sanaa vastaan", mutta jos sen vaikka saa kännykkään tallenteelle, niin perästä kuuluu. Pettäminen ei ole rikos. 

Kannattaa siis miettiä, makseleeko tuollaisille sioille korvauksia, jos ne oikeuteen haastavat. Joku kallis läppäri tai luuri on ikävä korvata.

Vierailija
266/269 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

voihan tuon aloituksen esimerkki  olla 100% tottakin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
267/269 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

voihan tuon aloituksen esimerkki  olla 100% tottakin. 

siis jos miehen hoito on ammatiltaan kiinteistövälittäjä. Ei silloin mitään valetta mies ole sanonut. 

Vierailija
268/269 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Justiina kirjoitti:

Kielsi pitkään kaiken, kunnes uhkasin häntä kaikenlaisilla kurjilla asioilla, jos hän ei tunnusta.

Mies rupesi itkemään ja sanoi, että olen tosi pelottava. Sanoin, että jos hän vaan kertoo totuuden lupaan etten suutu ja voidaan jatkaa yhdessäoloa. Lopulta hän tunnusti ja sanoi, että hänen kävi niin sääliksi naista (jota oli paneskellut), kun sen elämä on ollut niin kurjaa ja elämä on kohdellut naista kovin :D

Heittelin ukon tavarat pitkin pihaa ja sanoin, että hänellä on viisi sekuntia aikaa mennä tavaroiden kanssa pihalle tai sattuu jotakin aivan hirveää. Sinne meni onneton itkupilli. Myöhemmin hän on pyydellyt anteeksi ja koittanut saada meidän välejä kuntoon, mutta turhaan.

Syyllistyt tässä kahteen rikokseen, omaisuuden vahingoittamiseen ja laittomaan uhkaukseen. Ihan vaan tiedoksi, olkoonkin että pettäjämies on aina mulkku.

Tälle repesin:D Haluaisinpa olla kärpäsenä katossa, kun joku pettäjä oikeasti vetoaa tälläiseen tekonsa jälkeen. Aika tissiposki:)

Ikivanha viesti oli tuo, mutta edelleen toisen tavaroiden rikkominen on rikos, kuten esim. lukkojen vaihto asuntoon, missä mieskin on kirjoilla. Uhkaus on kahden kesken aina "sana sanaa vastaan", mutta jos sen vaikka saa kännykkään tallenteelle, niin perästä kuuluu. Pettäminen ei ole rikos. 

Kannattaa siis miettiä, makseleeko tuollaisille sioille korvauksia, jos ne oikeuteen haastavat. Joku kallis läppäri tai luuri on ikävä korvata.

Suomessa lakia tulisikin kehittää monessa suhteessa vielä ihan helvetisti, ei ihmisiä saisi kohdella todella kusipäisesti tai loukkaavasti ilman rangaistusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
269/269 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Justiina kirjoitti:

Kielsi pitkään kaiken, kunnes uhkasin häntä kaikenlaisilla kurjilla asioilla, jos hän ei tunnusta.

Mies rupesi itkemään ja sanoi, että olen tosi pelottava. Sanoin, että jos hän vaan kertoo totuuden lupaan etten suutu ja voidaan jatkaa yhdessäoloa. Lopulta hän tunnusti ja sanoi, että hänen kävi niin sääliksi naista (jota oli paneskellut), kun sen elämä on ollut niin kurjaa ja elämä on kohdellut naista kovin :D

Heittelin ukon tavarat pitkin pihaa ja sanoin, että hänellä on viisi sekuntia aikaa mennä tavaroiden kanssa pihalle tai sattuu jotakin aivan hirveää. Sinne meni onneton itkupilli. Myöhemmin hän on pyydellyt anteeksi ja koittanut saada meidän välejä kuntoon, mutta turhaan.

Syyllistyt tässä kahteen rikokseen, omaisuuden vahingoittamiseen ja laittomaan uhkaukseen. Ihan vaan tiedoksi, olkoonkin että pettäjämies on aina mulkku.

Tälle repesin:D Haluaisinpa olla kärpäsenä katossa, kun joku pettäjä oikeasti vetoaa tälläiseen tekonsa jälkeen. Aika tissiposki:)

Ikivanha viesti oli tuo, mutta edelleen toisen tavaroiden rikkominen on rikos, kuten esim. lukkojen vaihto asuntoon, missä mieskin on kirjoilla. Uhkaus on kahden kesken aina "sana sanaa vastaan", mutta jos sen vaikka saa kännykkään tallenteelle, niin perästä kuuluu. Pettäminen ei ole rikos. 

Kannattaa siis miettiä, makseleeko tuollaisille sioille korvauksia, jos ne oikeuteen haastavat. Joku kallis läppäri tai luuri on ikävä korvata.

Suomessa lakia tulisikin kehittää monessa suhteessa vielä ihan helvetisti, ei ihmisiä saisi kohdella todella kusipäisesti tai loukkaavasti ilman rangaistusta.

Muinoin oli laki "aviorikoksesta" ja se poistui muistaakseni v 1948, jos oikein olen lukenut asiasta. Ehkä pitäisi palata vanhaan hyvään aikaan asian suhteen.

Oman käden oikeudella ei kannata lähteä väkivallan tekoihin minkään suhteen. Siitä joutuu aina makselemaan.