Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haaveilevatko naisetkin yleisesti nuorehkoista miehistä, kun miehethän ikään katsomatta monesti haaveilevat parikymppisistä naisista

Vierailija
18.03.2016 |

Olen jostakin syystä ymmärtänyt että eivät haaveile, jos niin on niin miksihän ei?

Kommentit (125)

Vierailija
61/125 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla ja miehillä on molemmilla samanlainen harha, että kun he katsovat peiliin, he näkevät siellä nuoremman ihmisen kuin mitä muut näkevät heitä katsoessaan.

Se johtaa ainakin minulla siihen, että vaikka en tietoisesti haaveile nuorista miehistä, niin erehdyn luulemaan 10 v nuorempia miehiä samanikäisiksi kuin mitä minä olen. Ja pidän samanikäisiä miehiä kuin minä ulkonäön perusteella 10 v vanhempina kuin minä.

Samalla lailla miehetkin luulevat näyttävänsä nuoremmilta kuin ovat, mutta kun he lisäävät haavenaiselleen vielä sen päälle vähän nuoruuslisää, niin lopputuloksena on poskettoman epärealistiset haaveet.

Vierailija
62/125 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo. Kun olin nuori, tykkäsin nuorista miehistä. Kun vanhenin, niin aloin pikkuhiljaa tykätä myös vanhemmista miehistä mutta en lakannut tykkäämästä nuoristakin. Eli ikähaitari pikemminkin laajenee kuin siirtyy ylöspäin.

Tämä on se tutkitusti yleisin kehitys sekä miehillä että naisilla. Nuorena yleensä näkee itseään paljon vanhemmat tosi epäviehättävinä eikä usko koskaan voivansa olla sen ikäisen kanssa. Sitten kun itse on sen ikäinen, näkeekin yllättäen sen ikäiset viehättävinä, samalla kun pitää nuoria edelleen viehättävinä. Ikähaitari nimenomaan laajenee. Pitää miettiä myös, puhutaanko pelkästä ulkoisesta viehätyksestä, koska moni muukin asia merkitsee viehättymisessä.

Sitten on niitä tapauksia, jotka aina pitävät vain tietyn ikäisistä miehistä tai naisista, oli oma ikä mikä tahansa.

Se on hassua, kuinka naiset yrittävät puhua tämän siten, että se on sama molemmilla sukupuolilla.

"Te tykkäätte eniten nuorista naisista, niin mekin nuorista miehistä, läl läl lää"

Mutta kyllä tuossa on ero. Tutkitusti miehet ikäluokassa 19-60v pitävät eniten 19-21v naisista. Ikähaitari laajenee ylöspäin, mutta se osuus naisista jota pidetään viehättävinä, vähenee todella voimakkaasti. Yksi erikoisuus on puumailmiö. Se voi olla marginaalia, mutta ei harvinaista kuitenkaan.

Naiset pitävät eniten omanikäisistään miehistä (nuorena hieman vanhemmista, ikäeroa 1-5v), mutta osa pitää myös nuoremmista miehistä ja vähemmistö ensisijaisesti nuoremmista miehistä.

Tuo on ihan tutkittua tietoa, että molemmilla sukupuolilla haitari laajenee ylöspäin, mutta viehätys nuoriin pysyy. Olet selvästi mies, joten miksi yrität puhua niin etteivät naiset itse tietäisi mistä pitävät?

On totta, että usein kyselyissä miehet vastaavat kiinnostavimmaksi nuoremmat naiset ja naiset omanikäiset miehet. Mutta nämä ovat deittipalstojen kyselyitä, joita on myös tutkittu, ja huomattu että miehet ajattelevat vastauksessaan vain ulkoista viehättävyyttä. Kun naiset vastaavat pitävänsä eniten omanikäisistä miehistä, he vastaavat myös siihen kenen kanssa voisi kuvitella suhdetta. Tässä asiassa naiset ajattelevat pragmaattisemmin ja monipuolisemmin. Ihan oikeasti, jos naisille laitettaisiin 19-60 vuotiaiden miesten kuvia ja pyydettäisiin vastaamaan vain ja ainoastaan siihen kuka on ulkoisesti viehättävin, niin et edes sinä voi uskoa että edes kaikkein vanhimmat naiset pitäisivät vanhimpia miehiä ulkoisesti kaikkein viehättävimpinä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/125 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ollaanko taas tällä markkinoilla kuin sikaa ostamassa torilta?

Voihan sitä kertaluonteiseksi  ottaa jonku tyhmän blondin seuraksi. Lopulta ihmisessä ratkaisee kokonaisuus. Ja luonne sekä itsevarmuus. Se on seksikästä että hyväksyy itsensä. Ja huumorintajua pitää olla. Sekä hyvät käytöstavat. Myöz muita kohtaan.

Kyl sen yleensä huomaa kenen kans juttu luistaa ilman että asiaa pitää rautalangasta vääntää. Eikä tämä tarkoita mitään että jonkun ulkonäön mukaan mennään. Vaan sielu tasolla. 

Ette kyl Arvaa oonko mies vai naine. No sama tuo vaik olisin humanoidi. 🤣

Olet nainen koska mies ei tuollaista paskaa kirjoita.

Vierailija
64/125 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo. Kun olin nuori, tykkäsin nuorista miehistä. Kun vanhenin, niin aloin pikkuhiljaa tykätä myös vanhemmista miehistä mutta en lakannut tykkäämästä nuoristakin. Eli ikähaitari pikemminkin laajenee kuin siirtyy ylöspäin.

Tämä on se tutkitusti yleisin kehitys sekä miehillä että naisilla. Nuorena yleensä näkee itseään paljon vanhemmat tosi epäviehättävinä eikä usko koskaan voivansa olla sen ikäisen kanssa. Sitten kun itse on sen ikäinen, näkeekin yllättäen sen ikäiset viehättävinä, samalla kun pitää nuoria edelleen viehättävinä. Ikähaitari nimenomaan laajenee. Pitää miettiä myös, puhutaanko pelkästä ulkoisesta viehätyksestä, koska moni muukin asia merkitsee viehättymisessä.

Sitten on niitä tapauksia, jotka aina pitävät vain tietyn ikäisistä miehistä tai naisista, oli oma ikä mikä tahansa.

Noinhan se on.

Puumailmiö on hassu juttu. Siis se, että on enemmän <30v miehiä kuin 40+ miehiä jotka pitävät 40+ naisia viehättävimpinä (!). Näin ainakin tutkimusten mukaan.

Siinä on kylläkin pari muttaa sitten. Eli puumista pitävät miehet tyypillisesti viehättyvät ajatuksesta, että vanhempi nainen on sellainen joka vie kun mies vikisee. Itsevarma, osaava ja dominoiva. Seksualisesti alistuvia miehiä on paljon enemmän kuin dominoivia naisia, joten sitä viejänaista haetaan vanhemmista, joilla on enemmän auktoriteettia.

Eli nuorempi mies ei välttämättä ole ihan jokaiselle naiselle ratkaisu. Harva nainen kun tykkää olla dominoiva osapuoli.

Vierailija
65/125 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka nuori mies olisi jo aikuinen, hän olisi minun silmissäni lapsen ikäinen, koska omat lapseni ovat nuoria aikuisia. En haluaisi maata omien lasteni ikäisen ihmisen kanssa. Ajatus on erittäin vastenmielinen.

Entä omien sisarustesi ikäisen kanssa? Omat lapset ja makaaminen samassa lauseessa kuulostaa hieman kummalliselta yhdistelmältä. Miten tuollainen tulee edes mieleen..

Vierailija
66/125 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai. Paljon mieluummin makaisin kiinteän, lihaksikkaan 2-kymppisen urheilijapojan kanssa kuin kaljamahaisen ja kaljuuntuvan papparaisen, joka jaksaa ehkä viisi minuuttia nussia. Sellainen kaksvitonen parhaassa iässä nussii vaikka läpi yön eikä väsy ;)

N41

Mä taas olen ihmetellyt tätä "läpi yön nussimista".

Mua ei ainakaan kiinnosta eikä mielenkiinto riitä mihinkään 10 tuntiseen höyläämiseen.

Ennemmin sellainen 10-30min intensiivinen pano ja päälle hyvät yöunet.

N28

Vierailija
67/125 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haaveile buorista miehistä. Itse asiassa ne jopa ällöttää. Harmillisesti mä olen sinkku ja eniten vientiä tuntuisi olevan juuri 25-30 ikäisiltä, toki myös vanhemmilta ja oman ikäisiltä, mutta niitä on vähemmän. Miestä ei voi edes sanoa komeaksi, jos se on alle 30.v. sellaisia minun näkemyksestä ei ole juuri koskaan ollut. Ei edes silloin kun itse olin nuori. 

T: 41.v 

Vierailija
68/125 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisilla ja miehillä on molemmilla samanlainen harha, että kun he katsovat peiliin, he näkevät siellä nuoremman ihmisen kuin mitä muut näkevät heitä katsoessaan.

Se johtaa ainakin minulla siihen, että vaikka en tietoisesti haaveile nuorista miehistä, niin erehdyn luulemaan 10 v nuorempia miehiä samanikäisiksi kuin mitä minä olen. Ja pidän samanikäisiä miehiä kuin minä ulkonäön perusteella 10 v vanhempina kuin minä.

Samalla lailla miehetkin luulevat näyttävänsä nuoremmilta kuin ovat, mutta kun he lisäävät haavenaiselleen vielä sen päälle vähän nuoruuslisää, niin lopputuloksena on poskettoman epärealistiset haaveet.

Harha tai ei mutta prismassa kysyttiin eilen paperit kun ostin lonkeroa,N38.

Vierailija
69/125 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun ovat niin lapsia, ei voi miehiksi edes kutsua, kolmenkympin hujakoilla rupeaa jo olemaan ja näyttämään miehiltä.

Pötyä! Palstan naiset ihannoivat lukiopoikia. Se on täällä kerrottu lukemattomissa ketjuissa.

Mitä se ihannointi nyt sitten on? Omaan silmään nuoret miehet ovat ihan helvetin hyvännäköisiä, mutta olen sen verran käytännöllinen, että suhteen haluan aikuisen kanssa.

Vierailija
70/125 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten on niitä tapauksia, jotka aina pitävät vain tietyn ikäisistä

En usko myöskään siihen, että 60v naiset pitäisivät 19-21v miehiä ulkoisesti viehättävimpinä. Uskotko sinä?

Minä veikkaisin, että 60v naisten ykkösvalinta olisi 60v komea ja hyvin säilynyt mies. Koska sellaisia on vähän, luultavasti keskimäärin valinnat kohdistuisivat hieman nuorempiin, mutta ei parikymppisiin tai kolmekymppisiin todellakaan.

Vierailija
71/125 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka nuori mies olisi jo aikuinen, hän olisi minun silmissäni lapsen ikäinen, koska omat lapseni ovat nuoria aikuisia. En haluaisi maata omien lasteni ikäisen ihmisen kanssa. Ajatus on erittäin vastenmielinen.

Entä omien sisarustesi ikäisen kanssa? Omat lapset ja makaaminen samassa lauseessa kuulostaa hieman kummalliselta yhdistelmältä. Miten tuollainen tulee edes mieleen..

Sukupolvierosta se tulee mieleen. Ihan luonnollista, että omien vanhempien tai lasten ikäiset tuntuvat seksuaalisesti epämiellyttävältä ajatukselta, toisin kuin oma sukupolvi.

Vierailija
72/125 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, niin no olet tavallaan oikeassakin.

Ikääntyvtkin, itsensä hyvin hoitaneet, työssäkäyvät naiset, säilyttävät vahvan seksuaalisiuden nykyisin pitempään, kuin koskaan ennen.

Sen heidän ikäisillään miehillä testosteroiini alkaa laskea 45 ikävuoden jälkeen.

Kaikilla miehillä, eii ikävä kyllä, heidän kiinnostuksestaan riippumatta  pelitä seksi yhtä vanhana  kuin naiisilla.

Siksi nelikymppiset ja sitä nuoremmat miehet, ovat suuressa suosiossa rakastajina viis-kuus- seitsemänkymppisillä. aktiivisilla naisilla.

Seksi pelittää paremmin vanhoilla naisilla kuin miehillä? Tottakai kun naisilla ei edes ole mitään mikä pelittää.

Vierailija
73/125 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harha tai ei mutta prismassa kysyttiin eilen paperit kun ostin lonkeroa,N38.

No tämäpä on selkeä merkki siitä, että olet nuoremman näköinen... Anteeksi, mutta itseltänikin kysytään välillä paperit, vaikka olen tasan 40.v näköinen. Kyse voi olla vaatteista tai kulmasta yms. En siis kovin korkealle tätä laittaisi. 

Vierailija
74/125 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salaa välillä haaveilen. :)

Vierailija
75/125 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuollainen sairas ajattelutapa on naisille normaalia.

Vierailija
76/125 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli kun mä 13-vuotiaana pidin 30-vuotiaita miehiä viehättävinä, luulin näyttäväni 30-vuotiaalta? 

Vierailija
77/125 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleisesti ottaen miehet haluavat itseään nuorempaa ja naiset itseään vanhempaa ja se näkyy ihan tilastoissakin. Jotkut naiset siitä loukkaantuvat kun miehillä eri kriteerit kuin naisella parisuhteen haussa.

Vierailija
78/125 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten on niitä tapa

En usko että juuri kenenkään ykkösvalinta olisi 60-vuotias mies. 40-vuotias on lähempänä

Vierailija
79/125 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En haaveile buorista miehistä. Itse asiassa ne jopa ällöttää. Harmillisesti mä olen sinkku ja eniten vientiä tuntuisi olevan juuri 25-30 ikäisiltä, toki myös vanhemmilta ja oman ikäisiltä, mutta niitä on vähemmän. Miestä ei voi edes sanoa komeaksi, jos se on alle 30.v. sellaisia minun näkemyksestä ei ole juuri koskaan ollut. Ei edes silloin kun itse olin nuori. 

T: 41.v 

Tais olle ikäkriisiä potevan miehen kirjoittama teksti. Alle 30-vuotiasta ei voi sanoa komeaksi? Ja paskat.

Vierailija
80/125 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten on niitä tapa

En usko myöskään siihen, että 60v naiset pitäisivät 19-21v miehiä ulkoisesti viehättävimpinä. Uskotko sinä?

Minä veikkaisin, että 60v naisten ykkösvalinta olisi 60v komea ja hyvin säilynyt mies. Koska sellaisia on vähän, luultavasti keskimäärin valinnat kohdistuisivat hieman nuorempiin, mutta ei parikymppisiin tai kolmekymppisiin todellakaan.

Valinta mihin? Suhteeseen, kyllä, mutta jos minulla olisi edessä eri-ikäisten miesten kuvia joista valitsen ulkoisesti viehättävimmän, niin valinta ei ole missään iässä 60-vuotias mies, oli kuinka hyvin säilynyt tahansa. Mieti nyt itse. Mieti nuorta, lihaksikasta, tuuheahiuksista, ruskettunutta, 20-vuotiasta pyykkilautavatsaista adonista ja ketä tahansa kuusikymppistä miestä? Voitko tosissasi uskoa että edes 60 v. naisen ykkösvalinta olisi kuusikymppinen, kun tämä kerran on niin hyvin säilynyt :D 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kuusi