Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haaveilevatko naisetkin yleisesti nuorehkoista miehistä, kun miehethän ikään katsomatta monesti haaveilevat parikymppisistä naisista

Vierailija
18.03.2016 |

Olen jostakin syystä ymmärtänyt että eivät haaveile, jos niin on niin miksihän ei?

Kommentit (125)

Vierailija
41/125 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehen markkina-arvon ratkaisee:

1) status

2) itsevarmuus

3) ulkonäkö

4) varallisuus

5) pituus

Naisen markkina-arvo:

1) ulkonäkö

2) nuoruus

3) ulkonäkö

4) seksikkyys

5) luonne

Miesten osalta meni vähän pieleen. Sanoisin itsevarmuus, luonne, koulutus, älykkyys,  pituus/ulkonäkö, varakkuus. 

Mikä tuossa meni pieleen?

Koulutus ja varakkuus ovat osa statusta. Itsevarmuus on luonteenpiirre.

Vierailija
42/125 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaat miehet alkaa kukoistaa 30-vuotiaina, mutta läheskään kaikki miehet ei. 50-vuotiaana moni mies jopa taantuu, ovat sietämätöntä seuraa. Eli olen aina tuntenut eniten vetoa 25-45-vuotiaisiin miehiin. En usko että tuo muuttuu ikääntyessä. Kyllä mä silti nuorempana halusin olla vain suunnilleen omanikäisten kanssa, koska arvot oli ja elämäntilanne samankaltaiset, plus kiva kasvaa yhdessä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/125 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaanko taas tällä markkinoilla kuin sikaa ostamassa torilta?

Voihan sitä kertaluonteiseksi  ottaa jonku tyhmän blondin seuraksi. Lopulta ihmisessä ratkaisee kokonaisuus. Ja luonne sekä itsevarmuus. Se on seksikästä että hyväksyy itsensä. Ja huumorintajua pitää olla. Sekä hyvät käytöstavat. Myöz muita kohtaan.

Kyl sen yleensä huomaa kenen kans juttu luistaa ilman että asiaa pitää rautalangasta vääntää. Eikä tämä tarkoita mitään että jonkun ulkonäön mukaan mennään. Vaan sielu tasolla. 

Ette kyl Arvaa oonko mies vai naine. No sama tuo vaik olisin humanoidi. 🤣

Vierailija
44/125 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai. Paljon mieluummin makaisin kiinteän, lihaksikkaan 2-kymppisen urheilijapojan kanssa kuin kaljamahaisen ja kaljuuntuvan papparaisen, joka jaksaa ehkä viisi minuuttia nussia. Sellainen kaksvitonen parhaassa iässä nussii vaikka läpi yön eikä väsy ;)

N41

Paitsi oma 25 v mies tulee jo housuihinsa eikä siitä ole iloa kellekään. Olen itse 10v vanhempi. 

Vierailija
45/125 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo. Kun olin nuori, tykkäsin nuorista miehistä. Kun vanhenin, niin aloin pikkuhiljaa tykätä myös vanhemmista miehistä mutta en lakannut tykkäämästä nuoristakin. Eli ikähaitari pikemminkin laajenee kuin siirtyy ylöspäin.

Tämä on se tutkitusti yleisin kehitys sekä miehillä että naisilla. Nuorena yleensä näkee itseään paljon vanhemmat tosi epäviehättävinä eikä usko koskaan voivansa olla sen ikäisen kanssa. Sitten kun itse on sen ikäinen, näkeekin yllättäen sen ikäiset viehättävinä, samalla kun pitää nuoria edelleen viehättävinä. Ikähaitari nimenomaan laajenee. Pitää miettiä myös, puhutaanko pelkästä ulkoisesta viehätyksestä, koska moni muukin asia merkitsee viehättymisessä.

Sitten on niitä tapauksia, jotka aina pitävät vain tietyn ikäisistä miehistä tai naisista, oli oma ikä mikä tahansa. Se tekee elämästä todennäköisesti lopulta aika yksinäistä.

Vierailija
46/125 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, niin no olet tavallaan oikeassakin.

Ikääntyvtkin, itsensä hyvin hoitaneet, työssäkäyvät naiset, säilyttävät vahvan seksuaalisiuden nykyisin pitempään, kuin koskaan ennen.

Sen heidän ikäisillään miehillä testosteroiini alkaa laskea 45 ikävuoden jälkeen.

Kaikilla miehillä, eii ikävä kyllä, heidän kiinnostuksestaan riippumatta  pelitä seksi yhtä vanhana  kuin naiisilla.

Siksi nelikymppiset ja sitä nuoremmat miehet, ovat suuressa suosiossa rakastajina viis-kuus- seitsemänkymppisillä. aktiivisilla naisilla.

Vierailija
47/125 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä, mistä haaveilee. Jos mä haluaisin katsoa komeita miehiä, niin myönnän että en etsisi ensisijaisesti keski-ikäisiä saati vanhempia miehiä haaveilevien katseideni kohteeksi. Tämä on varmasti itsestäänselvää kaikille.

Mutta jos haaveilen suhteesta tai loppuelämästä miehen kanssa, niin siinä merkkaa niin moni muukin asia, että nuoruuden komeus on loppujen lopuksi aika pieni asia. Suhteesta en siis haaveile itseäni merkittävästi nuoremman kanssa. Muutama vuosi nuorempi vielä ok.

Vierailija
48/125 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo. Kun olin nuori, tykkäsin nuorista miehistä. Kun vanhenin, niin aloin pikkuhiljaa tykätä myös vanhemmista miehistä mutta en lakannut tykkäämästä nuoristakin. Eli ikähaitari pikemminkin laajenee kuin siirtyy ylöspäin.

Tämä on se tutkitusti yleisin kehitys sekä miehillä että naisilla. Nuorena yleensä näkee itseään paljon vanhemmat tosi epäviehättävinä eikä usko koskaan voivansa olla sen ikäisen kanssa. Sitten kun itse on sen ikäinen, näkeekin yllättäen sen ikäiset viehättävinä, samalla kun pitää nuoria edelleen viehättävinä. Ikähaitari nimenomaan laajenee. Pitää miettiä myös, puhutaanko pelkästä ulkoisesta viehätyksestä, koska moni muukin asia merkitsee viehättymisessä.

Sitten on niitä tapauksia, jotka aina pitävät vain tietyn ikäisistä miehistä tai naisista, oli oma ikä mikä tahansa. Se tekee elämästä todennäköisesti lopulta aika

Se on hassua, kuinka naiset yrittävät puhua tämän siten, että se on sama molemmilla sukupuolilla.

"Te tykkäätte eniten nuorista naisista, niin mekin nuorista miehistä, läl läl lää"

Mutta kyllä tuossa on ero. Tutkitusti miehet ikäluokassa 19-60v pitävät eniten 19-21v naisista. Ikähaitari laajenee ylöspäin, mutta se osuus naisista jota pidetään viehättävinä, vähenee todella voimakkaasti. Yksi erikoisuus on puumailmiö. Se voi olla marginaalia, mutta ei harvinaista kuitenkaan.

Naiset pitävät eniten omanikäisistään miehistä (nuorena hieman vanhemmista, ikäeroa 1-5v), mutta osa pitää myös nuoremmista miehistä ja vähemmistö ensisijaisesti nuoremmista miehistä.

Vierailija
49/125 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En haaveile. Unelmamies on samaa ikäluokkaa, älykäs kiltti ja miehekäs. Nuorilta miehiltä puuttuu elämän mukanaan tuoma syvyys.

En silti haaveile ikäisestäni lösähtäneestä ja paikalleen jämähtäneestä tyypistä.

Miksi kaipaat syvyyttä miehestä, jos se on jo sinussa itsessäsi? Eikö kypsyys tarkoita juuri sitä, että rakastaa ihmistä ehdoitta, jopa hänen näennäisestä epäkypsyydestään huolimatta? Mehän olemme kaikki täydellisiä tällaisenaan, mitään korjattavaa ei ole.

Omia lapsiaan rakastetaan ehdoitta, ei muita aikuisia ihmisiä. Parisuhderakkaus on nimenomaan ehdollista. Miksi tällainenkin pitää selittää aikuiselle ihmiselle? Puoliso ei ole kasvattajasi, mahdollistajasi eikä vanhempasi. Joskus tuntuu sille, että pojat on kasvatettu tynnyrissä kun näitä aikuisia äidin etsijä miehiä on ihan loputtomasti.

Vierailija
50/125 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä mitään haaveile, mut nyt sinkkuna 43v kelpaa vain 30-40v miehet. 

Vierailija
51/125 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haaveilen ehdottomasti alle 30-vuotiaista miehistä. N65

Jaa, itse en ihan pentuja, lapsimiehiä sänkykaveriksi huolisi.

Nehän ovat puhtaasti opettavia alokkaita.

Kyllä nuoremmallakin rakastaja miehellä, täytyy olla perusasiat halussa sänkyjutuissa

Itse suosin 37- 49 miehiä.

N. 65 v., usein työmatkoilla edelleen,  ulkomaillakin

Vierailija
52/125 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lisää  että seksifantasioita kyllä on tosi nuorista, 18-22v kundeista. Itse koen edelleen olevani parikymppinen mieleltäni...en tajua miten vuodet katosi??

Vierailija
53/125 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos ihan seksimielessä vain ajatellaan, niin mieluiten 25-30(35) -vuotias mies, ja tuo yläpää ikähaarukasta koskee vain hyvin itsestään huolta pitäneitä yksilöitä. Parisuhteessa en usko ison ikäeron toimivan, vaan paras on jokusen vuoden  itseäni nuorempi tai oman ikäinen mies. Olenkin naimisissa itseäni kolme vuotta nuoremman miehen kanssa ja toimii hyvin. 

Vierailija
54/125 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehen markkina-arvon ratkaisee:

1) status

2) itsevarmuus

3) ulkonäkö

4) varallisuus

5) pituus

Naisen markkina-arvo:

1) ulkonäkö

2) nuoruus

3) ulkonäkö

4) seksikkyys

5) luonne

Väärin.

Miehen markkina-arvon sänkyasiossa, ratkaisee miehen seksikyys.

Ja se taas merkitsee naisille, monia eri asioita.  Sitä, millainen mies herättää naisessa vahvan seksuaslisen kiinnostuksen ja halun.

Toinen asia on tietenkin rakastuminen, syvä tunne, joka johtaa pysyvään suhteeseen / liittoon.

Kokonaan alempiarvoiset asiat, ovat joku miehen status,  varakkuus, jopa koulutus.  Mikäli vain nuo ja muut noita vastasvat merkitsevät naidikke A-l

Tää on niin totta, kuin vain olla voi.

Vierailija
55/125 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen lähivuosina tapaillut miehiä ikähaarukassa 28-32. Olen varmaan itse henkisesti samalla tasolla ja ulkonäön perusteella luullaankin tuon ikäiseksi.

N43

Vierailija
56/125 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haaveilen munasta, joka seisois kunnolla.

Kovasta munasta siis.

Eli siis pienestä. Pienet ja korkeintaan keskikokoiset seisovat aidosti pystyssä.

Sellasesta, joka tuntuis kunnolla.

Miehen täytettyä 38 v., noh tiedätte varmaan.

Höpö höpö. 45 ikää ja seisoo raivokkaammin kuin ikinä, kun on itsensäkin kanssa sinut. Joka aamu stondis kun herää Terveellä ja halukkaalla miehellä seisoo vielä vanhuksenakin.

Vierailija
57/125 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haaveile. Olen 32v ja miehet olleet aina 10-15v itseä vanhempia.  Varmuus, kypsyys, karisma.

Vierailija
58/125 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka nuori mies olisi jo aikuinen, hän olisi minun silmissäni lapsen ikäinen, koska omat lapseni ovat nuoria aikuisia. En haluaisi maata omien lasteni ikäisen ihmisen kanssa. Ajatus on erittäin vastenmielinen.

Vierailija
59/125 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En haaveile. Unelmamies on samaa ikäluokkaa, älykäs kiltti ja miehekäs. Nuorilta miehiltä puuttuu elämän mukanaan tuoma syvyys.

En silti haaveile ikäisestäni lösähtäneestä ja paikalleen jämähtäneestä tyypistä.

Miksi kaipaat syvyyttä miehestä, jos se on jo sinussa itsessäsi? Eikö kypsyys tarkoita juuri sitä, että rakastaa ihmistä ehdoitta, jopa hänen näennäisestä epäkypsyydestään huolimatta? Mehän olemme kaikki täydellisiä tällaisenaan, mitään korjattavaa ei ole.

Omia lapsiaan rakastetaan ehdoitta, ei muita aikuisia ihmisiä. Parisuhderakkaus on nimenomaan ehdollista. Miksi tällainenkin pitää selittää aikuiselle ihmiselle? Puoliso ei ole kasvattajasi, mahdollistajasi eikä vanhempasi. Joskus tuntuu sille, että pojat on kasvatettu tynnyrissä kun näitä aikuisia äidin etsijä mi

Komps

Vierailija
60/125 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun ovat niin lapsia, ei voi miehiksi edes kutsua, kolmenkympin hujakoilla rupeaa jo olemaan ja näyttämään miehiltä.

Pötyä! Palstan naiset ihannoivat lukiopoikia. Se on täällä kerrottu lukemattomissa ketjuissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kolme