Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kertokaa tädille, millaista deittailu nykyisin on?

Vierailija
22.08.2023 |

Minun aikanani mies otti numeron selville tai pyysi sen, ja pyysi sitten illalliselle tai leffaan. Joskus toki tapahtui sellaista, että molemmat vain ajautuivat yksimielisesti toistensa luo jossain pirskeissä tms. Tai joku vieras tuli kadulla juttelemaan.

Tuli mieleen kysyä, koska toisessa ketjussa puhutaan "nykydeittailusta". Eli.millaista se on?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun aikana tuollaista miestä olisi sanottu stalkkeriksi.

Mahtaako täti olla tälläkin kertaa setä?

T. Aito täti

Vierailija
2/21 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos setä haluaa tehdä aloitteen, setä antaa puhelinnumeronsa naiselle. Ennenvanhaan se tapahtui ojentamalla käyntikortti.

T. Toinen oikea täti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen ei kuulu antaa numeroaan ja tajuat kyllä miksi. Mies antaa numeronsa naiselle, joka soittaa tai sitten ei.

Ihmisiin törmää harrastuksissa ja työssä. Baareista löytyy juoppoja, jos alkoholistit kiinnostavat. Onhan ryyppääminenkin monen pariskunnan yhteinen harrastus.

Vierailija
4/21 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Deittiseuraa haetaan tinderistä. Ainakin vielä muutama vuosi sitten. Matcheja keräillään ja joskus harvoin jollekin niistä sitten jutellaan, mutta treffeille pyytäminen voi olla hidasta. Samaan aikaan kierroksessa voi olla useampia. Yleensä treffit eivät johda uusiin treffeihin, mutta jos uudet tulevat, tapailua kestää korkeintaan 2 kk, jonka jälkeen toinen huomaa, että ei tästä mitään tule.

Vierailija
5/21 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sovitaan tinnerissä et missä pannaan, tosin ei sido kehopositiivisii tai rupsahtaneita, ja muutenkin oharit on tinderin arkipäivää, muut sovellukset sitoo paremmin, kuten kristittyjen treffipalvelussa missä lähinnä tytöt jakaa kaikille. 

Taso on kaikissa laskenut mutta ennemin parituspalveluja kuin seurustelua, itse oon huomannut että vanhanaikanen pikku silmänisku toimii ja saa vastauksen ja koekäytön samantien.

sähköiset palvelimet antaa mitä sattuu ja usein oharit.

Vierailija
6/21 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun aikana tuollaista miestä olisi sanottu stalkkeriksi.

Mahtaako täti olla tälläkin kertaa setä?

T. Aito täti

Olen reilu nelikymppinen täti. Siis mikä oli tuossa stalkkaamista? Ap

Vierailija
7/21 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

13v sitten kun olen viimeksi ollut sinkku homma meni niin, että puolitutun naisen kanssa juteltiin. Se saattoi tapahtua netissä tai kasvotusten esim työpaikalla tai jossain muualla luontevissa olosuhteissa. Siitä sitten kysyttiin treffeille jos siltä tuntui. Yleensä se olin minä miehenä mutta kyllä joskus naiset. Naiset enemmän keskittyivät näyttämään vihreää valoa ja merkit olivat niin ilmiselviä ettei niitä väärin voinut tulkita. Katsoivat pitkään silmiin ja sen sellaista. Muistan joskus myös baareissa tavanneeni naisia jotka ihan suoraan tulivat iskemään ja olen aina pitänyt naisilta sellaista suoraa rohkeaa toimintaa ihailtavana. Enimmän aikaa jutustelu vastakkaisen sukupuolen kanssa oli ihan vaan höpöttelyä ja hassuttelua, eikä ne useinkaan johtaneet mihinkään. Nykyään kaikki tuntuu vaikealta ja jäykältä, mutta en tosiaan tiedä onko niin. Ihmisten ei ehkä muutenkaan enää kaikki uskalla jutella kasvotusten ja kohdata ihmisiä. Ikävä juttu.

Vierailija
8/21 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos setä haluaa tehdä aloitteen, setä antaa puhelinnumeronsa naiselle. Ennenvanhaan se tapahtui ojentamalla käyntikortti.

T. Toinen oikea täti

Noin teki vain minua huomattavasti vanhempi mies. Ap

Vierailija
9/21 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisen ei kuulu antaa numeroaan ja tajuat kyllä miksi. Mies antaa numeronsa naiselle, joka soittaa tai sitten ei.

Ihmisiin törmää harrastuksissa ja työssä. Baareista löytyy juoppoja, jos alkoholistit kiinnostavat. Onhan ryyppääminenkin monen pariskunnan yhteinen harrastus.

Täällä oli juuri keskustelu jossa joku mies kysyi neuvoa mikä on korrekti tapa ilmaista kiinnostuksensa esimerkiksi vaelluksella tapaamalleen naiselle. Ja sai heti täystyrmäyksen. Naisten pitää saada olla rauhassa ilman minkäänlaisia lähestymisyrityksiä edes keskellä metsää ja muutenkin harrastustensa parissa. Työpaikalla kaiketi pätee edelleen sääntö että kuormasta ei syödä.

Vierailija
10/21 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos missään ei saa lähestyä naisia niin missä se sitten tapahtuu? Se on roskaa. Jos sen hoitaa fiksusti ja tiedustelen, se on tietenkin Ok. Pitää edetä hitaasti ja käyttäytyä fiksusti.

Vierailija
11/21 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma kokemus tavismiehenä nettideiteissä:

Pyydän naista ulos mahd nopeasti ja käydään kävelyllä. 1.-4. treffien jälkeen saan viestin, että vaikutat mukavalta mutta en tunne kipinää.

Toista tämä sama kymmeniä kertoja putkeen.

Vierailija
12/21 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laatikkoleukaiset kirurgikalsarimallit pyörittävät 50 naista yhtä aikaa ja muille miehille ei jää mitään. Sellaiset markkinat on nykyään.

Vierailija
13/21 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä oli juuri keskustelu jossa joku mies kysyi neuvoa mikä on korrekti tapa ilmaista kiinnostuksensa esimerkiksi vaelluksella tapaamalleen naiselle. Ja sai heti täystyrmäyksen. Naisten pitää saada olla rauhassa ilman minkäänlaisia lähestymisyrityksiä edes keskellä metsää ja muutenkin harrastustensa parissa. Työpaikalla kaiketi pätee edelleen sääntö että kuormasta ei syödä.[/quote

Nimenomaan keskellä metsää, piilossa katseilta on erittäin tärkeää olla ahdistelematta naista.

Vierailija
14/21 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos missään ei saa lähestyä naisia niin missä se sitten tapahtuu? Se on roskaa. Jos sen hoitaa fiksusti ja tiedustelen, se on tietenkin Ok. Pitää edetä hitaasti ja käyttäytyä fiksusti.

Saanko minä kuitenkin kulkea rauhassa kauppaan? Tai lenkkeillä?

N22

Vierailija
15/21 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten lähestymisissä pätee se sääntö, että jos on todella kiinnostava mies niin kaikki mahdolliset lähestymistavat ovat sallittuja ja ihania. Jos taas ei ole kiinnostava mies, niin ei ole yhtäkään sallittua tapaa lähestyä ja ne kaikki tulkitaan ällöiksi.

Vierailija
16/21 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderistä etsitään ensin mieleinen mies/miehiä. Sen jälkeen kirjoitellaan jonkin aikaa, että saa vähän käsitystä ihmisestä. Sitten aika pian treffit esim. Kävelylenkki. Jos eka kävely tuntui kivalle niin sitten voi sopia treffit vaikka kahville/syömään/omaan kotiin. Siitä se sitten ehkä lähtee. Ei kannata liikaa innostua kuitenkaan, koska usein miehellä on muitakin naisia, joita tapailee. Itse en jaksa kuin max. Kolmea miestä kerralla tapailla.

Vierailija
17/21 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laatikkoleukaiset kirurgikalsarimallit pyörittävät 50 naista yhtä aikaa ja muille miehille ei jää mitään. Sellaiset markkinat on nykyään.

Tältä se kyllä valitettavasti vaikuttaa.

Me muut miehet tehdään parhaamme, mutta tuloksena on vain kaverivyöhyke.

Parisuhdetta ei voi syntyä jos en ylitä naisten panorimaa.

18/21 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutustutaan treffailemalla, ihan yksinkertaisesti.

Vierailija
19/21 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tältä se kyllä valitettavasti vaikuttaa.

Me muut miehet tehdään parhaamme, mutta tuloksena on vain kaverivyöhyke.

Parisuhdetta ei voi syntyä jos en ylitä naisten panorimaa.

Myös jännillä miehillä on kova kysyntä markkinoilla. Kuten tämä joka heitti missin Tampereella partsilta. Jo aikaisemmin hän oli paiskonut naista asunnossa pitkin seiniä, mutta oli aina tervetullut käymään kun ei muualta saanut. Miehellä oli varmasti myös muita samanlaisia hoitoja.

Vierailija
20/21 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä oli juuri keskustelu jossa joku mies kysyi neuvoa mikä on korrekti tapa ilmaista kiinnostuksensa esimerkiksi vaelluksella tapaamalleen naiselle. Ja sai heti täystyrmäyksen. Naisten pitää saada olla rauhassa ilman minkäänlaisia lähestymisyrityksiä edes keskellä metsää ja muutenkin harrastustensa parissa. Työpaikalla kaiketi pätee edelleen sääntö että kuormasta ei syödä.

Nimenomaan keskellä metsää, piilossa katseilta on erittäin tärkeää olla ahdistelematta naista.

Ymmärtääkseni kysyjä tarkoitti tilannetta jossakin kansallispuiston teltta- tai laavupaikalla jossa oli paljon väkeä tai sitten järjestetyssä ryhmäretkeilyssä.