Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haaveilevatko naisetkin yleisesti nuorehkoista miehistä, kun miehethän ikään katsomatta monesti haaveilevat parikymppisistä naisista

Vierailija
18.03.2016 |

Olen jostakin syystä ymmärtänyt että eivät haaveile, jos niin on niin miksihän ei?

Kommentit (125)

Vierailija
81/125 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se nuorehko on aina ideaali sukupuolta katsomatta, mutta siinä missä miehet suosivat teinejä ja kaksikymppisiä, naisten suosima ikähaitari on edelleen ainakin nuorehko, mutta silti paljon laajempi, sanotaan 40 v, joskus jopa 50 v asti. Miehellä ihanteellisesti yhdistyy sekä nuorekkuus (=hyvä kunto) että kypsyys (=kokemus ja resurssit) eli sellainen noin 25-40 v on ehkä ihanne. Miehet taas suosivat naisia noin 18-25 v, max 30 v. 

Vierailija
82/125 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai. Paljon mieluummin makaisin kiinteän, lihaksikkaan 2-kymppisen urheilijapojan kanssa kuin kaljamahaisen ja kaljuuntuvan papparaisen, joka jaksaa ehkä viisi minuuttia nussia. Sellainen kaksvitonen parhaassa iässä nussii vaikka läpi yön eikä väsy ;)

N41

Mä taas olen ihmetellyt tätä "läpi yön nussimista".

Mua ei ainakaan kiinnosta eikä mielenkiinto riitä mihinkään 10 tuntiseen höyläämiseen.

Ennemmin sellainen 10-30min intensiivinen pano ja päälle hyvät yöunet.

N28

Joo en minäkään tuota ymmärrä. En itse ole koskaan sitä edes yrittänyt enkä usko että olisin pystynyt missä vaan iässä. Itselle useimmin on ollut illalla ennenkuin menee nukkumaan ja aamulla sekä iltapäivällä.

M49

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/125 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen markkina-arvon ratkaisee:

1) status

2) itsevarmuus

3) ulkonäkö

4) varallisuus

5) pituus

Naisen markkina-arvo:

1) ulkonäkö

2) nuoruus

3) ulkonäkö

4) seksikkyys

5) luonne

Minun kriteeristössäni miehen ujous on vetovoimatekijä. Kostun siitä välittömästi.

Vierailija
84/125 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haaveile. Suunnilleen oman ikäinen, eli 5 vuotta suuntaan tai toiseen ok.

Vierailija
85/125 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En haaveile buorista miehistä. Itse asiassa ne jopa ällöttää. Harmillisesti mä olen sinkku ja eniten vientiä tuntuisi olevan juuri 25-30 ikäisiltä, toki myös vanhemmilta ja oman ikäisiltä, mutta niitä on vähemmän. Miestä ei voi edes sanoa komeaksi, jos se on alle 30.v. sellaisia minun näkemyksestä ei ole juuri koskaan ollut. Ei edes silloin kun itse olin nuori. 

T: 41.v 

Tiedoksi palstan naisilta: yli 30 v miehellä ei tee mitään koska ei seiso ja sperma on vanhentunutta.

Vierailija
86/125 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai. Paljon mieluummin makaisin kiinteän, lihaksikkaan 2-kymppisen urheilijapojan kanssa kuin kaljamahaisen ja kaljuuntuvan papparaisen, joka jaksaa ehkä viisi minuuttia nussia. Sellainen kaksvitonen parhaassa iässä nussii vaikka läpi yön eikä väsy ;)

N41

Mä taas olen ihmetellyt tätä "läpi yön nussimista".

Mua ei ainakaan kiinnosta eikä mielenkiinto riitä mihinkään 10 tuntiseen höyläämiseen.

Ennemmin sellainen 10-30min intensiivinen pano ja päälle hyvät yöunet.

N28

Joo en minäkään tuota ymmärrä. En itse ole koskaan sitä edes yrittänyt enkä usko että olisin pystynyt missä vaan iässä. Itselle useimmin on ollut illalla ennenkuin menee nukkumaan ja aamulla sekä iltapäivällä.

M49

Mulle parasta seksiä on sellainen että vietetään koko iltapäivä makuuhuoneessa. Välillä jutellaan, pussaillaan, katsotaan sylikkäin leffaa, ja sitten taas harrastetaan seksiä. Harmillisen usein miehet eivät enää ikääntyessään pysty tuohon. 

Vierailija
87/125 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä haaveilen. Olen 51v. Minulla on muutama 20-25v. rakastaja. Ihanaa seksiä ilman sitoumuksia. Joskus joutuu poikia kouluttamaan, mutta sitten saa sellaisen kun haluaa.

Vierailija
88/125 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuori rakastaja olis kiva, mutta en ikinä sosiaalisista syistä kehtaisi julkisesti seurustella parikymppisen sällin kanssa. Naiset ovat sovinnollisempia kuin miehet, ja tavallaan yhteiskunnassa on enemmän edelleen tabu, että vanha nainen seurustelee nuoren miehen kanssa kuin toisin päin.

Sitten taas joku sellainen nainen, jolla on paljon valtaa, rahaa ja "sosiaalista pääomaa", voi aika vapaasti seurustella nuorten miesten kanssa ja kehtaakin. Kuten vaikkapa Madonna.

T.34-v

Vierailija
89/125 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ainakaan minä. Kypsä charmikas mies, jolla on hyvä kyvykkyys, on taitava monin eri tavoin ja saa asioita aikaan, on isällinen ja kohtelias, vie kyllä jalat alta, uuh🔥 Nuoret miehet voi olla hetken hupia, mutta ei niistä haaveilla tai oteta tosissaan. Nykyisin monilla nuorilla on myös niin paljon mt- ja rahavaikeuksia, joten nou nou, ei jatkoon😊  

Vierailija
90/125 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisilla ja miehillä on molemmilla samanlainen harha, että kun he katsovat peiliin, he näkevät siellä nuoremman ihmisen kuin mitä muut näkevät heitä katsoessaan.

Se johtaa ainakin minulla siihen, että vaikka en tietoisesti haaveile nuorista miehistä, niin erehdyn luulemaan 10 v nuorempia miehiä samanikäisiksi kuin mitä minä olen. Ja pidän samanikäisiä miehiä kuin minä ulkonäön perusteella 10 v vanhempina kuin minä.

Samalla lailla miehetkin luulevat näyttävänsä nuoremmilta kuin ovat, mutta kun he lisäävät haavenaiselleen vielä sen päälle vähän nuoruuslisää, niin lopputuloksena on poskettoman epärealistiset haaveet.

Harha tai ei mutta prismassa kysyttiin eilen paperit kun ostin lonkeroa,N38.

Kaupan alan ohjeistus on kysyä kaikilta alle 30v vaikuttavilta.

Vierailija
91/125 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina pitänyt ulkoisesti eniten noin 20-30 v. miehistä. Oma mieheni on 50 v. ja pidän häntä edelleen komeana, mutta siinä on paljon mukana myös sitä, että näen hänessä edelleen sen 30 v. miehen. Jos tapaisin hänet nyt, on tosi vaikea sanoa minkänäköisenä hänet näkisin. Tokikaan tässä kohtaa sillä ei ole myöskään mitään merkitystä.

Olen kuitenkin ajatellut, että jos meille tulisi ero, en enää etsisi suhdetta vaan keskityn kevyisiin suhteisiin nuorten miesten kanssa niin kauan kuin käy flaksi, ja sitten kun ei enää käy niin nautiskelen muistoista. Uusi suhde oman ikäisen tai vanhemman miehen kanssa ei viehätä ajatuksena.

Vierailija
92/125 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo. Kun olin nuori, tykkäsin nuorista miehistä. Kun vanhenin, niin aloin pikkuhiljaa tykätä myös vanhemmista miehistä mutta en lakannut tykkäämästä nuoristakin. Eli ikähaitari pikemminkin laajenee kuin siirtyy ylöspäin.

Tämä on se tutkitusti yleisin kehitys sekä miehillä että naisilla. Nuorena yleensä näkee itseään paljon vanhemmat tosi epäviehättävinä eikä usko koskaan voivansa olla sen ikäisen kanssa. Sitten kun itse on sen ikäinen, näkeekin yllättäen sen ikäiset viehättävinä, samalla kun pitää nuoria edelleen viehättävinä. Ikähaitari nimenomaan laajenee. Pitää miettiä myös, puhutaanko pelkästä ulkoisesta viehätyksestä, koska moni muukin asia merkitsee viehättymisessä.

Sitten on niitä tapauksia, jotka aina pitävät vain tietyn ikäisistä

Olen ehkä outo, mutta mulla seksuaalinen kiinnostus on aina osunut oman ikäisiin, ja se on kasvanut oman iän kasvaessa. Eli 15-vuotiaana pidin 15-vuotiaista (noin), parikymppisinä parikymppisistä ja kolmekymppisinä kolmekymppisinä. 

Luulin, että se menee useimmilla näin? Sukupuolesta riippumatta.

Vierailija
93/125 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ainakaan minä. Kypsä charmikas mies, jolla on hyvä kyvykkyys, on taitava monin eri tavoin ja saa asioita aikaan, on isällinen ja kohtelias, vie kyllä jalat alta, uuh🔥 Nuoret miehet voi olla hetken hupia, mutta ei niistä haaveilla tai oteta tosissaan. Nykyisin monilla nuorilla on myös niin paljon mt- ja rahavaikeuksia, joten nou nou, ei jatkoon😊  

Olet mies itse :)

Vierailija
94/125 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuori rakastaja olis kiva, mutta en ikinä sosiaalisista syistä kehtaisi julkisesti seurustella parikymppisen sällin kanssa. Naiset ovat sovinnollisempia kuin miehet, ja tavallaan yhteiskunnassa on enemmän edelleen tabu, että vanha nainen seurustelee nuoren miehen kanssa kuin toisin päin.

Sitten taas joku sellainen nainen, jolla on paljon valtaa, rahaa ja "sosiaalista pääomaa", voi aika vapaasti seurustella nuorten miesten kanssa ja kehtaakin. Kuten vaikkapa Madonna.

T.34-v

Ja en siis koe olevani vanha, mutta ihan olen päättänyt etten tapaile ketään 10 vuotta nuorempaa.

Vierailija
95/125 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän se nuorehko on aina ideaali sukupuolta katsomatta, mutta siinä missä miehet suosivat teinejä ja kaksikymppisiä, naisten suosima ikähaitari on edelleen ainakin nuorehko, mutta silti paljon laajempi, sanotaan 40 v, joskus jopa 50 v asti. Miehellä ihanteellisesti yhdistyy sekä nuorekkuus (=hyvä kunto) että kypsyys (=kokemus ja resurssit) eli sellainen noin 25-40 v on ehkä ihanne. Miehet taas suosivat naisia noin 18-25 v, max 30 v. 

Suosivat mihin? Jos ajatellaan parisuhdetta, niin oikeasti hyvin harva 40-50 vuotias mies alkaisi vakavaan parisuhteeseen 18-vuotiaan tytön kanssa.

Vierailija
96/125 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun ovat niin lapsia, ei voi miehiksi edes kutsua, kolmenkympin hujakoilla rupeaa jo olemaan ja näyttämään miehiltä.

Pötyä! Palstan naiset ihannoivat lukiopoikia. Se on täällä kerrottu lukemattomissa ketjuissa.

Mitä se ihannointi nyt sitten on? Omaan silmään nuoret miehet ovat ihan helvetin hyvännäköisiä, mutta olen sen verran käytännöllinen, että suhteen haluan aikuisen kanssa.

Ihannointi siten että mummotkin pitävät nuorten ulkonäöstä ja haluaisivat olla heidän pantavanaan vaikka eivät edes näytä miehiltä.

Vierailija
97/125 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suosivat mihin? Jos ajatellaan parisuhdetta, niin oikeasti hyvin harva 40-50 vuotias mies alkaisi vakavaan parisuhteeseen 18-vuotiaan tytön kanssa.

Sen takia koska aivopesu ja maskuliinisuuden poisto on onnistunut.

Vierailija
98/125 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun ei tarvitse haaveilla.

Sama juttu, itse 66v. mies 46 vuotias ja ihan parisuhteessa ollaan.

Vierailija
99/125 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun ovat niin lapsia, ei voi miehiksi edes kutsua, kolmenkympin hujakoilla rupeaa jo olemaan ja näyttämään miehiltä.

Pötyä! Palstan naiset ihannoivat lukiopoikia. Se on täällä kerrottu lukemattomissa ketjuissa.

Mitä se ihannointi nyt sitten on? Omaan silmään nuoret miehet ovat ihan helvetin hyvännäköisiä, mutta olen sen verran käytännöllinen, että suhteen haluan aikuisen kanssa.

Ihannointi siten että mummotkin pitävät nuorten ulkonäöstä ja haluaisivat olla heidän pantavanaan vaikka eivät edes näytä miehiltä.

Miksi mummot eivät saisi pitää nuorten ulkonäöstä? Ei se keltään ole pois, jos ei ahdistele nuoria vaan pitää ihailunsa ja haaveensa itsellään. Jos nuoret miehet eivät muka sinun mielestäsi näytä miehiltä, on vain oma mielipiteesi. Minusta mies on parhaimmillaan parikymppisenä, kun on vielä salskea ja jäntevä, tuuheat hiukset ja rypyttömät, selkeäpiirteiset kasvot.

Vierailija
100/125 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En haaveile buorista miehistä. Itse asiassa ne jopa ällöttää. Harmillisesti mä olen sinkku ja eniten vientiä tuntuisi olevan juuri 25-30 ikäisiltä, toki myös vanhemmilta ja oman ikäisiltä, mutta niitä on vähemmän. Miestä ei voi edes sanoa komeaksi, jos se on alle 30.v. sellaisia minun näkemyksestä ei ole juuri koskaan ollut. Ei edes silloin kun itse olin nuori. 

T: 41.v 

Tais olle ikäkriisiä potevan miehen kirjoittama teksti. Alle 30-vuotiasta ei voi sanoa komeaksi? Ja paskat.

Kuvittele mitä haluat, olen 41.v nainen. En ole koskaan viehättynyt nuorista. En edes nuorempana. Mitäs jos et kyseenalaistaisi minun mielipidettä. Ihmeellinen tapa. Kertoo kyllä sinusta, ettet pysty näkemään, että meitä on moneen junaan. 

Kyllä minäkin tiedän, että moni pitää komeana ja haluaa nuorempia miehiä. Itseäni ei ne viehättävä. Seurustelin 18.v jo 32.v kanssa, että niin...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi viisi