Haaveilevatko naisetkin yleisesti nuorehkoista miehistä, kun miehethän ikään katsomatta monesti haaveilevat parikymppisistä naisista
Olen jostakin syystä ymmärtänyt että eivät haaveile, jos niin on niin miksihän ei?
Kommentit (125)
Haaveilen, ja samalla tietysti olevani itsekin nuori.
Tykkään 20-26v miehistä. Itse olen 25v.
Tottakai. Paljon mieluummin makaisin kiinteän, lihaksikkaan 2-kymppisen urheilijapojan kanssa kuin kaljamahaisen ja kaljuuntuvan papparaisen, joka jaksaa ehkä viisi minuuttia nussia. Sellainen kaksvitonen parhaassa iässä nussii vaikka läpi yön eikä väsy ;)
N41
Haaveilen. Kutumusiikkia kovalla ja jonkun vanhan suomalaisen korpun pillua haroessa, unelmoin olevani Gambiassa. Africa in my mind. My lucky bastards.
Noup. Ollaan mieheni kans molemmat nelissäkymmenissä eikä kummallakaan ole tuota vikaa. Ja kyse ei ole epärehellisyydestä, emme ole mustiksia ja voimme ihan avoimesti kyllä kertoa mikä viehättää.
Miehen markkina-arvon ratkaisee:
1) status
2) itsevarmuus
3) ulkonäkö
4) varallisuus
5) pituus
Naisen markkina-arvo:
1) ulkonäkö
2) nuoruus
3) ulkonäkö
4) seksikkyys
5) luonne
En todellakaan haaveile mistään teineistä tai aikuisikään juuri ehtineistä poikasista, nehän on ihan lapsia vielä kaikki! Minulla kiinnostuksen kohteet rajoittuvat ihan itsestään omaan ikäluokkaan, sillä tuntuisi oudolta olla kiinnostunut joskakusta joka voisi olla iän puolesta poikani tai isäni...
No en haaveile. Kaipaan kumppanilta elämänkokemuksen tuomaa kypsyyttä, voihan sitä nuorellakin jo olla, mutta harvemmin kuitenkaan. Ihan oman ikäinen paljon funtsinut ja ihmisenä kasvanut 4-kymppinen mies olisi kaikista kiinnostavin. Tai sais olla jo 35+ Moelellään silti viriili sängyssä. Nuorilla se varmaan olis, mutta kun mut sytyttää parhaiten ne ihmisen jutut yms, ei into.
N43
Vierailija kirjoitti:
1) status
2) itsevarmuus
3) ulkonäkö
4) varallisuus
5) pituus
Naisen markkina-arvo:
1) ulkonäkö
2) nuoruus
3) ulkonäkö
4) seksikkyys
5) luonne
Ehkä vähän asian vierestä, mutta niin totta!
Haaveilen munasta, joka seisois kunnolla.
Kovasta munasta siis.
Ei, en todellakaan haaveile. Mun on aivan ihana seksielämä mun oman körmy miehen kanssa, joka on mua sopivasti kolme vuotta vanhempi. En vaihtais tota omaa kaljamahamiestäni mihinkään. :)
Vierailija kirjoitti:
Kovasta munasta siis.
Eli siis pienestä. Pienet ja korkeintaan keskikokoiset seisovat aidosti pystyssä.
Vierailija kirjoitti:
1) status
2) itsevarmuus
3) ulkonäkö
4) varallisuus
5) pituus
Naisen markkina-arvo:
1) ulkonäkö
2) nuoruus
3) ulkonäkö
4) seksikkyys
5) luonne
Mulle tärkeintä miehessä on
1) luonne
2) nuoruus
3) ulkonäkö
4) hyvä perse
5) hyvä sängyssä
Kyllä minä ainakin haaveilen. Sellaisiin haaveisiin on ihan mukava illalla nukahtaa. Mutta siinä mielessä ei voi monikossa puhua nuorista miehistä, että kuka tahansa nätti yksilö ei innosta. Mutta oikea kaunissieluinen nuori mies saa aikaan hyviä unia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kovasta munasta siis.Eli siis pienestä. Pienet ja korkeintaan keskikokoiset seisovat aidosti pystyssä.
Sellasesta, joka tuntuis kunnolla.
Miehen täytettyä 38 v., noh tiedätte varmaan.
En haaveile. Unelmamies on samaa ikäluokkaa, älykäs kiltti ja miehekäs. Nuorilta miehiltä puuttuu elämän mukanaan tuoma syvyys.
En silti haaveile ikäisestäni lösähtäneestä ja paikalleen jämähtäneestä tyypistä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä ainakin haaveilen. Sellaisiin haaveisiin on ihan mukava illalla nukahtaa. Mutta siinä mielessä ei voi monikossa puhua nuorista miehistä, että kuka tahansa nätti yksilö ei innosta. Mutta oikea kaunissieluinen nuori mies saa aikaan hyviä unia.
Näin juuri. Se mielikuvitusmies on nuori ja kaunis, ei mikään vanha rutkale. Oikeastaan juuri tietynlainen. Ja henkisesti tietysti fiksu ja kypsä.
Eihän tässä kysytty sitä seurustelisitko oikeasti tai harrastaisitko seksiä, vain haaveilusta. Ja samalla voi toki haaveilla itselleenkin toivottuja ominaisuuksia ja ihan eri elämän.
Olen nyt 29, ja en kyllä tätä nuorempaa miestä haluaisi. Mutta veikkaan kyllä, että lähempänä neljääkymppiä saattaa taas viehättää juurikin kolmekymppinen mies silmää. Ei se siitä ole kiinni, onko toinen nuorempi vai vanhempi, vaan miehet ovat parikymppisinä epäkypsempiä kuin naiset. Ei sellainen viehätä. Kolmekymppinen taitanee olla paras, viehätti nuorena parikymppisenä ja viehättää varmaan tulevaisuudessakin. Uskon että monet miehetkin viehättyvät enemmän kolmikymppisistä naisista kuin parikymppisistä.
Kun ovat niin lapsia, ei voi miehiksi edes kutsua, kolmenkympin hujakoilla rupeaa jo olemaan ja näyttämään miehiltä.