Haaveilevatko naisetkin yleisesti nuorehkoista miehistä, kun miehethän ikään katsomatta monesti haaveilevat parikymppisistä naisista
Olen jostakin syystä ymmärtänyt että eivät haaveile, jos niin on niin miksihän ei?
Kommentit (125)
Vierailija kirjoitti:
En haaveile. Unelmamies on samaa ikäluokkaa, älykäs kiltti ja miehekäs. Nuorilta miehiltä puuttuu elämän mukanaan tuoma syvyys.
En silti haaveile ikäisestäni lösähtäneestä ja paikalleen jämähtäneestä tyypistä.
Miksi kaipaat syvyyttä miehestä, jos se on jo sinussa itsessäsi? Eikö kypsyys tarkoita juuri sitä, että rakastaa ihmistä ehdoitta, jopa hänen näennäisestä epäkypsyydestään huolimatta? Mehän olemme kaikki täydellisiä tällaisenaan, mitään korjattavaa ei ole.
No en haaveile minkään ikäisistä naisista ( mulla elämässä muita itselleni tärkeämpiä mielenkiinnon kohteita) mutta aina olen pitänyt enemmän itseäni vanhemmista naisista.
Olen 54vee nainen, en haaveile alle 38vee miehiä, usko pois(moni on nuori ja itsehillintä on hukassa niillä)
No en haaveile poikasista, joilla parta ei vielä kasva kunnolla. Ne inttipojatkin on niiiin poikia, ei todellakaan miehiä vielä. Mies vankistuu vasta usein kolmekymppisenä. Sitä ennen ollaan rujoja poikasia, sellaisia heiveröisen oloisia. Varmaan ihan mukavia ja fiksuja ovat, mutta tuo ulkonäkö on liian pikkupoikamainen omaan makuun.
Vierailija kirjoitti:
Miehen markkina-arvon ratkaisee:
1) status
2) itsevarmuus
3) ulkonäkö
4) varallisuus
5) pituus
Naisen markkina-arvo:
1) ulkonäkö
2) nuoruus
3) ulkonäkö
4) seksikkyys
5) luonne
Miesten osalta meni vähän pieleen. Sanoisin itsevarmuus, luonne, koulutus, älykkyys, pituus/ulkonäkö, varakkuus.
Haaveilen ehdottomasti alle 30-vuotiaista miehistä. N65
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1) status
2) itsevarmuus
3) ulkonäkö
4) varallisuus
5) pituus
Naisen markkina-arvo:
1) ulkonäkö
2) nuoruus
3) ulkonäkö
4) seksikkyys
5) luonne
Miesten osalta meni vähän pieleen. Sanoisin itsevarmuus, luonne, koulutus, älykkyys, pituus/ulkonäkö, varakkuus.
No varmasti iällä on merkitystä. Onko mies 27 vai 72.
Vierailija kirjoitti:
Naiset hakee seksikumppanissakin niin erilaisia asioita kuin miehet...
Dorka! Ketju on vanha.
Monet eivät haaveile, mutta kyllä niitäkin löytyy. Itse veikkaan, että kyse on jostain perustavanlaatuisesta erosta seksuaalisuudessa. Toki välillä se voi olla myös opittua. Itse tykkään aina suunnilleen ikäisistäni miehistä ja koen, että tämä on jotenkin syvällä minussa. Kenties joku biologinen mekanismi joka on naisilla ja miehillä usein erilainen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En haaveile. Unelmamies on samaa ikäluokkaa, älykäs kiltti ja miehekäs. Nuorilta miehiltä puuttuu elämän mukanaan tuoma syvyys.
En silti haaveile ikäisestäni lösähtäneestä ja paikalleen jämähtäneestä tyypistä.
Miksi kaipaat syvyyttä miehestä, jos se on jo sinussa itsessäsi? Eikö kypsyys tarkoita juuri sitä, että rakastaa ihmistä ehdoitta, jopa hänen näennäisestä epäkypsyydestään huolimatta? Mehän olemme kaikki täydellisiä tällaisenaan, mitään korjattavaa ei ole.
Olen eri, mutta itse asiassa toisen aikuisen rakastaminen ehdoitta on nimenomaan epäkypsää. Ehdotonta rakkautta voi olla vain vanhemman rakkaus lasta kohtaan. Mutta kaikissa aikusten välisissä suhteissa ehdoton rakkaus on epätervettä, epäkypsää ja oire jostakin.
Itse koen, että seksi on kiinnostavampaa suunnilleen samanikäisen kanssa.
Kyllä mä katson komeita (ja kauniita!) nuoria miehiä, mutta en niistä sen erityisemmin haaveile. Miehillä varmaan useasti sama juttu nuorten naisten suhteen.
N43
Oli vanha ketju tai ei, näissä aina sekoittuu mistä haaveillaan. Totta kai nuoret on sekä miehissä että naisissa pääsääntöisesti paremman näköisiä kuin vanhat. Että siinä mielessä varmasti mieluiten kaikki ihan ilokseen katselevat nuoria miehiä ja naisia. Mutta jos haaveillaan parisuhteesta, niin harva vanha mieskään haaveilee parikymppisestä naisesta vaimoksi, jos ihan tosissaan on.
Joo. Kun olin nuori, tykkäsin nuorista miehistä. Kun vanhenin, niin aloin pikkuhiljaa tykätä myös vanhemmista miehistä mutta en lakannut tykkäämästä nuoristakin. Eli ikähaitari pikemminkin laajenee kuin siirtyy ylöspäin.
Tutkitusti ei.
Naiset pitävät eniten suurin piirtein omanikäisistään miehistä. Nuorina muutamaa vuotta vanhemmista (ikäero <5v).
Vanhempien naisten toivemies on samanikäinen, mutta kun naiset on laitettu katsomaan satunnaisesti valittujen miesten kuvia, tykkäykset menivät 2-3v nuorempien suuntaan. Oletettavasti koska toivemies on toivemies, mutta osa todellisista omaniköisistä oli pöllähtänessä kunnossa.
Seurustelen 8v nuoremman miehen kanssa, aluksi hänen ikänsä oli minulle järkytys. En usko että olisin yleisesti kiinnostunut nuoremmista miehistä, tämä vain kolahti ja kovaa. Nyt yhdessä 4 vuotta.
N33
Vierailija kirjoitti:
1) status
2) itsevarmuus
3) ulkonäkö
4) varallisuus
5) pituus
Naisen markkina-arvo:
1) ulkonäkö
2) nuoruus
3) ulkonäkö
4) seksikkyys
5) luonne
Väärin.
Miehen markkina-arvon sänkyasiossa, ratkaisee miehen seksikyys.
Ja se taas merkitsee naisille, monia eri asioita. Sitä, millainen mies herättää naisessa vahvan seksuaslisen kiinnostuksen ja halun.
Toinen asia on tietenkin rakastuminen, syvä tunne, joka johtaa pysyvään suhteeseen / liittoon.
Kokonaan alempiarvoiset asiat, ovat joku miehen status, varakkuus, jopa koulutus. Mikäli vain nuo ja muut noita vastasvat merkitsevät naidikke A-luokan asioita naisille, nainen ei milloinkaan saa tunteellisesti ja fyysisesti hyvää liittoa.
Nainen tyytyy vain ja ainostaan pelkkään taloudelliseen, omaan hyvinvointiin.
Naiset hakee seksikumppanissakin niin erilaisia asioita kuin miehet...