Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Asia, mitä et haluaisi kenenkään saavan selville sinusta

Vierailija
14.03.2016 |

Voin aloittaa: Väitän eläväni terveellisesti, mutta syön salaa jopa useita suklaalevyjä päivittäin...

Kommentit (1581)

Vierailija
181/1581 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei tiedä että on ulosottossa 20 tuhatta ja luottotiedot menneet heti avioeron jälkeen,

Postinkantaja(t) ja ulosottoviranomaiset tietää.

182/1581 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

mul ei oo enää yht kehenkään.heippalappu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/1581 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä, että pyörin vauva-palstalla. Voiko tuohon muuta vastata?

Terveisin Naispelko22

Vierailija
184/1581 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aviossa olevan perheenisän toinen nainen.

Vierailija
185/1581 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on äärettömän tylsä elämä. Niinpä elän elämääni pääni sisällä, kuvittelen olevani Justin Bieber ja elän supersiistiä elämää.. Luultavasti olen trans-gender sillä olen aina haaveillut olevani mies.

Vierailija
186/1581 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen todella kateellinen luonne ja perso rahalle. Varastelen. 

Vierailija
187/1581 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Serkkuni käytti minua hyväksi 16-vuotiaana ja pahoinpiteli rajusti josta sain vamman loppuelämäkseni. Olen kaikille läheisille sanonut että en tiedä syytä kipuihini. Tapahtumasta on kulunut lähes 10 vuotta, olen masentunut ja olen jättänyt kaikki miehet. Löysin upean miehen, jonka sydän on uskomattoman iso ja hän haluaa kanssani naimisiin. Luultavasti jätän hänetkin koska en pysty ottamaan apua vastaan keneltäkään ja olen tottunut käsittelemään yksin viallisuuteni.

Vierailija
188/1581 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi kuluneiden noin parinkymmenen  vuoden aikana suvussa on jatkuvasti ollut apua tarvitsevia ikäihmisiä (ei kuitenkaan isovanhempia), joita kasvatukseni mukaan pitäisi olla jatkuvasti auttamassa milloin missäkin asioissa. Kuitenkin minua tympii jopa enemmän kuin lääkäri määrää. Raivostuttaa välillä, kun jopa ulkopuoliset olettavat, että olen vastuussa milloin kenestäkin, ja tämä vain, koska "ehdin ihan hyvin", sillä minulla ei ole omaa perhettä. Ja eihän vanhallapiialla tietenkään ole omaa elämää! Jos todella paljastaisin, mitä mieltä asioista olen, saisin todellisen itsekkään paskiaisen leiman.

Vierailija
189/1581 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että olen menettänyt luottotiedot ja minulla on uo-velkaa.

Samoin. Ja myyn seksi rahasta, että selviäisin veloistani.

Vierailija
190/1581 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin 16-17-vuotiaana "hardcore" pilvenpolttaja. Poltin pilveä vähintään kerran viikossa, joskus oli jopa 5 päivän putkia. Tämä ei kuitenkaan vaikuttanut koulunkäyntiini ollenkaan, mitä nyt joskus lintsasin mutta sain joka tapauksessa koulun ajoissa suoritettua ja vielä melko hyvin numeroin. En kuitenkaan kehtaa kertoa tätä kenellekkään, ainoastaan paras ystäväni. Nykyään olen kuitenkin normaalisti työssä käyvä ihminen, avopuolisokin on ja omassa kämpässä ollaan asuttu vajaa vuosi. Mitä nyt edelleen polttelen ehkä 1-2 kertaa vuodessa, en kuitenkaan enää pystyisi samaan mitä silloin 3-4 vuotta sitten.

N20

sorry mut "hardcore pilvenpolttaja" 😂 kyllä suurinosa pilvenpolttajista käy normisti töissä/koulussa jne... Ei ole kovin harvinaista. Kuten varmaan 'kovanluokan myssypäänä' tiedätkin.....

No siksihän mä sanan "hardcore" laitoinkin lainausmerkkeihin. Enkä kyllä kutsuisi itseäni kovan luokan myssypääksi.

en mäkää kutsuis sua kovanluokan myssypääksi, mitä nyt tarkoittaakaan, se oli läppä. Mut tiiät varmaa mitä hardcore tarkoittaa suomeksi.

Vierailija
191/1581 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos polttaa kerran viikossa ja joskus pitää muutamien päivien putkia, se ei todellakaan ole ''hardcore'' pilvenpolttoa. ei tuollaisista määristä ole vielä edes mitään pitkäaikaista vaikutusta, kuten väliaikaisesti huononevaa lähimuistia, sosiaalisuuden vähentymistä, sanavaraston supistumista jne mitä ns haittoja pilvenpoltosta voi aiheutuakaan jotka kaikki toki haihtuvat koska kannabis ei lopullista vauriota tee millekään kehon osalle. T: 5v smoke weed everyday vähintään puoli grammaa muttei onneksi enää. 

nykyään paljolti täys absolutisti

ja vielä tähän lisäksi kaikille ihanille tukareille tiedoksi että olen elävä todiste siitä että kannabikseen ei jää koukkuun vaan siitä pääsee heti eroon kun aivosi saavat tarpeeksi hyvän syyn eli haluat todella sitä itse, plus porttiteoria ei toimi

Vierailija
192/1581 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on pakkomielle silmien etäisyyksiin. Tästä ei tiedä kukaan minua tunteva eikä saa tietääkään. Terapiassa minun olisi ehkä pitänyt puhua tästä mutta en vaan kehdannut. Liian arkaluontoinen aihe. Ainoastaan keskustelupalstoilla olen anonyymisti tästä pystynyt puhumaan.

Vierailija
193/1581 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ex pajauttaja kirjoitti:

jos polttaa kerran viikossa ja joskus pitää muutamien päivien putkia, se ei todellakaan ole ''hardcore'' pilvenpolttoa. ei tuollaisista määristä ole vielä edes mitään pitkäaikaista vaikutusta, kuten väliaikaisesti huononevaa lähimuistia, sosiaalisuuden vähentymistä, sanavaraston supistumista jne mitä ns haittoja pilvenpoltosta voi aiheutuakaan jotka kaikki toki haihtuvat koska kannabis ei lopullista vauriota tee millekään kehon osalle. T: 5v smoke weed everyday vähintään puoli grammaa muttei onneksi enää. 

ja vielä tähän lisäksi kaikille ihanille tukareille tiedoksi että olen elävä todiste siitä että kannabikseen ei jää koukkuun vaan siitä pääsee heti eroon kun aivosi saavat tarpeeksi hyvän syyn eli haluat todella sitä itse, plus porttiteoria ei toimi

Unohdit vakavimmat haittavaikutukset pilvenpoltosta. Sinulla on iso riski keuhkosyöpään, kurkunpäänsyöpään ja keuhkoahtaumaan kuten tupakoisijoillakin. Olisi turvallisempaa nauttia höpötupakki muulla tavalla.

Vierailija
194/1581 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pureskelen varpaideni kynsiä....

Vierailija
195/1581 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ex pajauttaja kirjoitti:

Eiköhän haittavaikutukset ole aika yksilöllisiä, miten sinulla on vaikuttanut ei ole kaikkien vaikutukset. Joillekin myös henkinen riippuvuus voi olla kovempi kuin toisille.

Allekirjoitan haittavaikutukset itselläni vähäisen polttamisen seurauksena, valitettavasti. Esim muistini ei ole täysin edes palautunut ja pelkään että ei palaudukkaan, mutta odottelen.

Vierailija
196/1581 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harrastin ensimmäisen kerran seksiä vasta 25-vuotiaana. En tiedä onko tämä pahempi vai se, että minut tuntevat luulevat varmaan, että en ole ikinä harrastanut seksiä, kun en ole ikinä seurustellut kenenkään kanssa tai juurikaan kaveerannut vastakkaisen sukupuolen kanssa. Ehkä luulevat homoksi vaikka aivan hetero olen.

Minä olin 24-vuotias.

Olen sosiaalinen, avoin, vilkas ja kuulemma kaunis. Pidän seksistä. Kukaan ei ikinä uskoisi, että olen elänyt jo todella pitkään selibaatissa.

Ensimmäinen suhde oli kurja ja seurustelin ikävän miehen kanssa. 

Vierailija
197/1581 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä että olin ennen harras uskovainen. En tiedä johtuuko mielialalääkityksestä vai mistä, mutta nykyään hävettää että uskoin sellaiseen :/

Vierailija
198/1581 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

viallinen kirjoitti:

Serkkuni käytti minua hyväksi 16-vuotiaana ja pahoinpiteli rajusti josta sain vamman loppuelämäkseni. Olen kaikille läheisille sanonut että en tiedä syytä kipuihini. Tapahtumasta on kulunut lähes 10 vuotta, olen masentunut ja olen jättänyt kaikki miehet. Löysin upean miehen, jonka sydän on uskomattoman iso ja hän haluaa kanssani naimisiin. Luultavasti jätän hänetkin koska en pysty ottamaan apua vastaan keneltäkään ja olen tottunut käsittelemään yksin viallisuuteni.

Ole kiltti ja hae apua. Olen todella pahoillani siitä, mitä sinulle tapahtui. Syy ei todellakaan ollut sinun.

Älä hylkää nykyistä miestäsi, koska hän rakastaa ja tukee sinua. Toivotan parempaa jatkoa. 

Vierailija
199/1581 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelaan muka lapseni kanssa yhdessä yhtä nettipeliä..joskus kuitenkin jatkan illalla pelaamista yksinäni, kyse on ihan höpöstä lapsellisesta pelistä.  Lisäksi olen mokaillut aikaisemmassa työpaikassani, ihan tyhmyyttäni ja häpeän paljon edelleen niitä mokia

Vierailija
200/1581 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piirrän sieniä.