Asia, mitä et haluaisi kenenkään saavan selville sinusta
Voin aloittaa: Väitän eläväni terveellisesti, mutta syön salaa jopa useita suklaalevyjä päivittäin...
Kommentit (1581)
Kyläilen usein salaa naapurin rouvan tykönä :(
Yritän saada kaikkea ilmaiseksi. Olen keski-ikäinen ja työssä käyvä. WC-paperirullan otan mukaani yleisistä vessoista, jos irtoaa, samoin käsipyyhkeitä runsaasti. Kaupoissa silloin tällöin sujautan jotain pientä kassiini. Olen tosi hyvä siinä. Teen tämän aina ruuhkaisessa kassajonossa, silloin kun ostokset ladotaan hihnalle. Koskaan en varasta mitään kallista ja isokokoista. Tyypillisiä tavaroita esim. valokynä, hiiva, patteripakkaus.
Kerään tyhjiä munakennoja ja teen niistä legoukkeleille veneitä. Iltaisin laitan armadani kylpyammeeseen ja sanomalehdestä taittelemani Napoleon-hatun päähäni ja komennan joukkoja ranskaksi valkoisen hevoseni eli wc-pöntön selästä.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on pakkomielle silmien etäisyyksiin. Tästä ei tiedä kukaan minua tunteva eikä saa tietääkään. Terapiassa minun olisi ehkä pitänyt puhua tästä mutta en vaan kehdannut. Liian arkaluontoinen aihe. Ainoastaan keskustelupalstoilla olen anonyymisti tästä pystynyt puhumaan.
Millä tavalla tämä pakkomielteesi näkyy, osaatko selittää tarkemmin? Alkoi kiinnostamaan koska tämä kuulostaa aika erikoiselta.
ex pajauttaja kirjoitti:
jos polttaa kerran viikossa ja joskus pitää muutamien päivien putkia, se ei todellakaan ole ''hardcore'' pilvenpolttoa. ei tuollaisista määristä ole vielä edes mitään pitkäaikaista vaikutusta, kuten väliaikaisesti huononevaa lähimuistia, sosiaalisuuden vähentymistä, sanavaraston supistumista jne mitä ns haittoja pilvenpoltosta voi aiheutuakaan jotka kaikki toki haihtuvat koska kannabis ei lopullista vauriota tee millekään kehon osalle. T: 5v smoke weed everyday vähintään puoli grammaa muttei onneksi enää.
nykyään paljolti täys absolutisti
ja vielä tähän lisäksi kaikille ihanille tukareille tiedoksi että olen elävä todiste siitä että kannabikseen ei jää koukkuun vaan siitä pääsee heti eroon kun aivosi saavat tarpeeksi hyvän syyn eli haluat todella sitä itse, plus porttiteoria ei toimi
Mulla menee hermot tällasiin paljon poltteleviin hatsipäihin. Laiskoja, eivät saa mitään aikaiseksi ja tapaamista mahdoton sopia.
Vierailija kirjoitti:
Syön jalkapohjiani iltaisin.
Mitä syötävää niissä on? Ei mulla ainakaan irtoa jaloista mitään syötäväksi.
Äänestän persuja ja haluaisin kaikki somalit ja irakilaiset ulos Suomesta.
Mä taas tykkään työntää juttuja anukseeni.
Janna93 kirjoitti:
Mä taas tykkään työntää juttuja anukseeni.
Säästyypä kaappitilaa sitten.
En halua ihmisten saavan selville minusta sitä, että miten tyytyväinen olen elämääni.
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä69 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En todellakaan kerro yksityisiä asioitani nettifoorumilla. Lähettäjien selville saaminen ei ole kummoisenkaan vaivan takana osaavalle ylläpidon henkilölle tai vaikka poliisin tietotekniselle osastolle.
Ketään ei kuule kiinnosta. Voin ihan vannoa sen.
Turvavöitäkin käytetään erään hyvin harvoin kohdalle sattuvan vahinkotilanteen vuoksi. Miksi ihmeessä kukaan kertoisi palstalla julkisesti sellaisia asioita itsestään, joiden haluaa ehdottomasti pysyvän salassa?
Jos jotakin menee pieleen niin sitten kerrottu tieto ei enää olisikaan salainen. Jos tietoa ei kerro niin se pysyy salassa. Todella vaikea ongelma, kertoisiko vai ei.
Luottamuksenne teknologian toimivuuteen ja omaan anonymiteettiinne ei ole perusteltua. Jos kerrotte jotakin niin muistakaa tehdä se käyttäen tietokoneessanne langatonta näppäimistöä, helposti murrettavaa WEP - salausta lähiverkossanne ja tietenkin käyttäen omaa nimeänne langattoman verkon tunnisteena. Muistakaa myös ottaa samalta koneelta yhteys johonkin sellaiseen palveluun, jossa täytätte lomakkeeseen oman nimenne ja osoitteenne. Ihan noin niinkuin varmuuden vuoksi.
Joo Suomessa tapahtuu vuositasolla 300-400 kuolemaan johtavaa autokolaria ja vammautumisia ties kuinka monta sataa lisää. Kannattaa siis todellakin aivan todistetusti käyttää sitä turvavyötä. Mutta nytpäs menikin kiinnostavaksi, koska on tapahtunut, että keskustelupalstan "tunnustus"viestiketjusta on ongittu selville jonkun kirjoittajan henkilöllisyys ja pistetty hänen viestinsä nimitiedoilla julkiseen jakoon?
Mikäs tää viimene on??? Onko noin täältä tehty? Ite vein just eilen koneen poliisille kun sakkaili! Katotaanpa.
Useempi mamu on pannu mua ilman kumia samaan aikaan
Isäpuoleni ahdisteli minua seksuaalisesti 13-16 vuotiaana. Sitten 16 vuotiaana yritin hukuttaa itseni kylpyammeeseen. Minulla on nykyisin kaksi eri syömishäiriötä. Päällepäin olen hymyileväinen ja kaikkien kaveri. Kukaan ei huomaa kuinka rikki olen, eikä ketään oikeasti kiinnosta minun ongelmani, kaikilla on omat ongelmat.
Esitän kaupungin kovinta panomiestä joka saa naisen kuin naisen. Jukisivun takana olen kuitenkin umpihinari.
Olen odottanut pian viisi vuotta, että yksi mies kertoo tunteistaan minulle ja sanoo, että kuulumme yhteen.
Olen pahoillani. Toivottavasti voit mahdollisimman hyvin.
Minullakin on syöpä, mutta olen köyhä. Matkustin jossain vaiheessa kaikki melko vähäiset rahani ja sairastuin nuorena syöpään. En tiedä vielä, pystynkö koskaan palaamaan töihin.
Toivottavasti olet testamentannut rahasi hyvään tarkoitukseen, etteivät ne päädy valtion kassaan.