Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Asia, mitä et haluaisi kenenkään saavan selville sinusta

Vierailija
14.03.2016 |

Voin aloittaa: Väitän eläväni terveellisesti, mutta syön salaa jopa useita suklaalevyjä päivittäin...

Kommentit (1581)

Vierailija
161/1581 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutan vahvalta ja itsenäiseltä naiselta.. ehkä vähän kylmähköltäkin. Sisälläni olen kuitenkin rikki, mutta tunnekylmyys on keinoni selvitä. Vähättelen masentuneita ja väitän elämän olevan ainoastaan omasta tekemisestä kiinni. Me itse päätämme, mitä saavutamme jne. Paras asia elämässäni on nukkuminen.

Vierailija
162/1581 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin nuoria ja juuri aloittanut opiskelut yliopistossa. Tein abortin koska en ollut varma kenen lapsi oli (kaksi vaihtoehtoa, joidta toinen nykyinen mieheni) ja tulevaisuus pelotti. Jos olisin ollut varma, että lapsi olisi ollut nykyisen mieheni, niin olisin varmaan luottanut tulevaisuuteen. Kyllä kadun asiaa ja paljon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/1581 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisia asioita on aika paljon. En haluaisi ihmisten tietävän, että minulla on ollut psykoosin ensioireita tai että luen fanfictionia (käytännössä eroottisia novelleja). Sitä miten sosiaalisesti syrjäytynyt olen, mutta se taitaa olla aika helposti pääteltävissä.

Vierailija
164/1581 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on salaisuus jota en paljasta edes nyt, vaikka olen suojautunut sekä anonyymin, toisen ostaman käteisellä maksetun mokkulan että proxyjen taakse.

Vierailija
165/1581 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen varsin pervo mieleltäni. Kaikki lapsiin sekaantumista tai väkivaltaseksiä lukuun ottamatta varmaan kävisi. Panisin varmaan vähän kaikkien kanssa, jos kukaan ei saisi tietää. Ei väliä onko nainen, mies vai vaikka poro helvetti. Juon ihan liikaa. Ajattelen vihamielisesti monia kohtaan - inhoan vähän kaikkea. En jaksaisi elää terveellisesti, vaan pakotan itseni siihen - ainakin jos muut ovat näkemässä.

Vierailija
166/1581 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että olen ollut nuorempana (alle 20 v) kihloissa erittäin huonossa suhteessa. Moni kakku päältä kaunis. 

Vierailija
167/1581 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä, että entinen isäpuoleni hyväksikäytti minua seksuaalisesti monia vuosia. Tapahtumista seurannutta persoonallisuushäiriötäkään en koskaan tahtoisi tuoda julki.

Vierailija
168/1581 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön raakaa pastaa. En tiedä miksi se hävettää niin paljon. 

Vierailija
169/1581 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön räkää.

Vierailija
170/1581 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söin muutama vuosi sitten masennuslääkkeitä sosiaalisten tilanteiden ahdistukseen ja minusta tuntuu, että lääkkeet muuttivat persoonaani pysyvästi. Söin niitä vain noin vuoden, lopetin koska huomasin muuttuvani robotiksi. Mikään tunne ei tunnu kovin vahvalta, kaikki on melko tasapaksua paskaa. Iloisimmatkaan uutiset eivät saa minua sisäisesti hyppimään riemusta ja surullisimmatkin asiat aiheuttavat vain pientä ohimenevää harmitusta. Tekonauran silloin kun pitää nauraa ja eläydyn muiden tarinoihin kuten kuuluukin vaikkeivat ne liikuta minua mitenkään.

Ulospäin näyttelen tunteita sopeutuakseni ympäristöön, mutta sisältä olen aika turta.

Vierailija
171/1581 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärsin karvojen liikakasvusta (olen nainen). Minulla kasvaa mustia miesmäisiä karvoja leuan alla, nänneissä ja navan alapuolella. Myös jalka- ja käsikarvani ovat paksuja ja pikimustia. Mitään hormonaalista häiriötä tai PCOS:ta ei ole löytynyt ja lapsenkin sain normaalisti, vaiva on siis hyvänlaatuinen. Huvittavaa on, että kukaan ei tiedä tästä, ei edes mieheni. Vietän joka ainoa aamu kylppärissä sellaisen hetken että nypin kaikki uudet karvantyngät pois. Häpeän ongelmaani ja aion seuraavaksi hakeutua laserhoitoihin.

Vierailija
172/1581 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä, että entinen isäpuoleni hyväksikäytti minua seksuaalisesti monia vuosia. Tapahtumista seurannutta persoonallisuushäiriötäkään en koskaan tahtoisi tuoda julki.

Hae nyt ihmeessä apua terveydenhuollon ammattilaisilta, eihän tuo tapahtunut sinun vikasi tai häpeäsi ole vaan tekijän!

Vierailija
173/1581 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelen kokiksi ja syön yksin kotona lähinnä pussinuudelia. Lempiherkkuani on suolavedessä ryöpätty parsakaali.

Vierailija
174/1581 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymykseen "Miksi olet sinkku?" vastaan "Ei ole se oikea tullut vastaan" vaikka itse kysyjä saattaisi olla se.

Todellisuudessa olen työtön ja luottotiedoton. Enkä todennäköisesti tule koskaan omistamaan asuntoa. En halua parisuhdetta kyseisten vikojen vuoksi vaikka todellisuudessa sitä kaipaisinkin, mutta en usko kenenkään haluavan minua. Lyön liinat kiinni ennenkuin jutustelusta kehkeytyisi jotain muuta.

Vierailija
175/1581 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaan vammasia, läskejä, laihoja, kauniita, rumia, ulkomaalaisa, suomalaisia. Petän, salaan, huijaan.

T. Av-mamma

Vierailija
176/1581 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ketju muistuttaa muinaista Tunnustuksien luolaa :D

Vierailija
177/1581 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on liian pienet kumisaappaat.

Vierailija
178/1581 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vau, en olisi uskonut näin monen kommentoivan tähän! T.Aloittaja

Vierailija
179/1581 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo ja ex-vaimo tietavat tyttoystavastani, mutta eivat kahdesta raskaana olevasta rakastajattarestani.

Vierailija
180/1581 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen korvia myöten veloissa.