Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asia, mitä et haluaisi kenenkään saavan selville sinusta

Vierailija
14.03.2016 |

Voin aloittaa: Väitän eläväni terveellisesti, mutta syön salaa jopa useita suklaalevyjä päivittäin...

Kommentit (1581)

Vierailija
141/1581 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 16-17-vuotiaana "hardcore" pilvenpolttaja. Poltin pilveä vähintään kerran viikossa, joskus oli jopa 5 päivän putkia. Tämä ei kuitenkaan vaikuttanut koulunkäyntiini ollenkaan, mitä nyt joskus lintsasin mutta sain joka tapauksessa koulun ajoissa suoritettua ja vielä melko hyvin numeroin. En kuitenkaan kehtaa kertoa tätä kenellekkään, ainoastaan paras ystäväni. Nykyään olen kuitenkin normaalisti työssä käyvä ihminen, avopuolisokin on ja omassa kämpässä ollaan asuttu vajaa vuosi. Mitä nyt edelleen polttelen ehkä 1-2 kertaa vuodessa, en kuitenkaan enää pystyisi samaan mitä silloin 3-4 vuotta sitten.

N20

Vierailija
142/1581 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei ole yhtään ystävää.

Olen todella sosiaalinen ja tunnen "puoli kylää". Olen iloinen, nätti, kuulemma helposti lähestyttävä ja mukava. Kaikki tuntuvat luulevan että kaltaisellani ihmisellä on paljon ystäviä. Ei mulla ole. Ei sitten yhtään. Pelkkiä tuttuja vaan, hädin tuskin edes kavereiksi luokiteltavia ystävistä puhumattakaan. Tätä en uskaltaisi kertoa, pelkäisin saavani säälittävän leiman otsaani.

Täällä toinen samanlainen. Kirjoituksesi olisi voinut olla minun kirjoittamani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/1581 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin 16-17-vuotiaana "hardcore" pilvenpolttaja. Poltin pilveä vähintään kerran viikossa, joskus oli jopa 5 päivän putkia. Tämä ei kuitenkaan vaikuttanut koulunkäyntiini ollenkaan, mitä nyt joskus lintsasin mutta sain joka tapauksessa koulun ajoissa suoritettua ja vielä melko hyvin numeroin. En kuitenkaan kehtaa kertoa tätä kenellekkään, ainoastaan paras ystäväni. Nykyään olen kuitenkin normaalisti työssä käyvä ihminen, avopuolisokin on ja omassa kämpässä ollaan asuttu vajaa vuosi. Mitä nyt edelleen polttelen ehkä 1-2 kertaa vuodessa, en kuitenkaan enää pystyisi samaan mitä silloin 3-4 vuotta sitten.

N20

sorry mut "hardcore pilvenpolttaja" 😂 kyllä suurinosa pilvenpolttajista käy normisti töissä/koulussa jne... Ei ole kovin harvinaista. Kuten varmaan 'kovanluokan myssypäänä' tiedätkin.....

Vierailija
144/1581 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksiä harrastaessa kuvittelen olevani mies/tai ainakin itseni mutta peniksellä varustettuna. Mielikuvissani runttaan jotain nuorta naista ja lasken mällit päälle.

Mielikuvat, niistä kiihottuminen ja laukeaminen ovat niin voimakkaita että joskus mietin olenko oikeasti jotenkin "puoliksi mies" aivoiltani tai ollut mies entisessä elämässä johon en edes usko.

En kuitenkaan halua naisena harrstaa naisen kanssa seksiä. Ällö ajatus, mutta siis minä ja mielikuvituspenikseni ollaan semmonen lihamylly että ehkä elämä teki oikein tehdessään musta naisen.

Olet biseksuaali ja vielä trasnsfetisisti. Olet tv-tytön peilikuva.

Mikä on tv-tyttö?

Olen miettinyt tuota bi-juttua, mutta en kuitenkaan kiihotu tai kiinnostu naisista muuta kuin noissa mielikuvissa? Trans-homma on mielenkiintoinen...kiitos kommentista:)

TV-tytöt ovat bi- seksuaalisia miehiä jotka pukeutuvat naiseksi ja haluavat olla naisen roolissa sängyssä. Kyse ei kuitenkaan ole siitä että he kokosivat olevansa väärää sukupuolta ja haluaisivat sukupuolenvaihdosleikkauksen kuten transumiehet. Kun et halua harrastaa naisena naisen kanssa seksiä tulee mieleen että sussa on jotain samaa kuin noissa miehissä jotka haluavat olla naisena. Tai sitten haluaisit vain dominoida sängyssä.

Vierailija
145/1581 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N20

Kiitos tästä!! 😂😂 en meinaa pystyä lopettamaan nauramista!

Vierailija
146/1581 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen kuin tyttökissani oli leikattu, niin ärsyynnyin sen kiimailuun. Olin kuullut jostain että kiima menee ohi sillä että uroskissan penis menee sen sisälle, perustuu jonkin limakalvon rikkoutumiseen mikä aiheuttaa ovulaation. Kerran kun kissa huusi takapuoli pystyssä, niin kokeilin tökkiä sen alapäätä varovasti paperitupolla ja pumpulipuikolla. Ei mennyt kyllä ohi ja tunsin itseni pervoksi vaikka siinä ei todellakaan ollut mitään seksuaalista.

Vierailija
147/1581 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ahdistunut jatkuvasti ja haaveilen itsemurhasta. Ainoa syy etten tee sitä on etten halua jättää koiraani yksin.

Olen pitänyt itseäni lapsesta asti pahana ja ällöttävänä.

Valehtelen joskus pakonomaisesti turhistakin asioista vaikka minulle tulee siitä kauhea olo.

Oksennan ja paastoan pysyäkseni Hoikkana, yleensä sen jälkeen saatan ahmia kaikkea paskaa jonkun viikon.

Tuntuu että olen ihan yksin. Ahdistaa etten voi olla rehellinen kaikesta perheelleni.

Minulla on ollut yhdenillan juttuja.

Vierailija
148/1581 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lievästi masentunut, enkä tiedä mitä tekisin elämälläni.

Vierailija
150/1581 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Postaan facebookiin kuvia salaattiannoksista sekä päivityksiä tyyliin " huomenta! Kymmenen kilsan aamulenkki vedetty!"

Ja kyllä minä käynkin lenkillä ,sekä syön salaattia.

mutta syön myös kaksi suklaalevyä päivässä ja juon litratolkulla lightkolaa!

Joskus ne ovat päivän ruokani, maha täyttyy enkä tarvitse muuta.

Vierailija
151/1581 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut luottotiedoissa merkintöjä 6vuotta ja velkaa ulosottoon. Enää yksi merkintö, poistuu kesäkuussa, kaikki velat maksettu pari vuotta sitten pois.

Vierailija
152/1581 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että synnyin junttilaan nimeltä Suomi.

Vierailija
153/1581 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tätä koskaan sanonut ääneen tai edes kuvitellut sitä tähän kirjoittavani. Olen alkoholisti enkä myönnä sitä. Eilen äitini sanoi että on ylpeä minusta koska olen "rauhoittunut". Tuntuu ihan hirveältä.

Vierailija
154/1581 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen välillä todella ahdistunut. Väitän syöväni terveellisesti vaikka oikeasti mätän roskaa päivittäin.

Vierailija
155/1581 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin just väkevän ja nyt viininloput. Että uskallan mennä ulos.

Torikammo,sosiaalisten tilanteiden pelko. Masennus. Jännittäminen.

Kukaan ei usko päällepäin että kärsin tälläisistä.

Vierailija
156/1581 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että tiedän kaiken tietokoneella tehdyn olevan julkista, välittämättä siitä, millaiset yksityisyysasetukset tai salaukset koneelle on laitettu. Toisaalta mietityttää tuo poliisin ja Applen vääntö siitä terroristin iPhonen salauksen avaamisesta, että onko se teatteriesitys, vai eikö ne oikeasti ole saaneet niitä tiedostoja auki.

Vierailija
157/1581 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että tiedän kaiken tietokoneella tehdyn olevan julkista, välittämättä siitä, millaiset yksityisyysasetukset tai salaukset koneelle on laitettu. Toisaalta mietityttää tuo poliisin ja Applen vääntö siitä terroristin iPhonen salauksen avaamisesta, että onko se teatteriesitys, vai eikö ne oikeasti ole saaneet niitä tiedostoja auki.

Siis kääk! Onko mun nettipankkikin julkinen? Apuuuuva!!

Vierailija
158/1581 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis kääk! Onko mun nettipankkikin julkinen? Apuuuuva!!

Siis siinä mielessä julkinen, ettet koskaan voi kontrolloida, ketkä oikeasti tiedostojasi tutkivat. Nettipankin väärinkäytöksethän useimmiten huomataan, ellei kyse ole huomattavan pienistä summista per käyttäjä. Itse en ainakaa tajuaisi, jos tililtä katoaisi ilman merkintöjä 1-20e kuukaudessa.

Vierailija
159/1581 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei ole yhtään ystävää.

Olen todella sosiaalinen ja tunnen "puoli kylää". Olen iloinen, nätti, kuulemma helposti lähestyttävä ja mukava. Kaikki tuntuvat luulevan että kaltaisellani ihmisellä on paljon ystäviä. Ei mulla ole. Ei sitten yhtään. Pelkkiä tuttuja vaan, hädin tuskin edes kavereiksi luokiteltavia ystävistä puhumattakaan. Tätä en uskaltaisi kertoa, pelkäisin saavani säälittävän leiman otsaani.

Täällä toinen samanlainen. Kirjoituksesi olisi voinut olla minun kirjoittamani.

Moi, kaltaiseni! Mikähän meissä on vialla...? :D

T: tuon ekan viestin kirjoittaja

Vierailija
160/1581 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N20

sorry mut "hardcore pilvenpolttaja" 😂 kyllä suurinosa pilvenpolttajista käy normisti töissä/koulussa jne... Ei ole kovin harvinaista. Kuten varmaan 'kovanluokan myssypäänä' tiedätkin.....

No siksihän mä sanan "hardcore" laitoinkin lainausmerkkeihin. Enkä kyllä kutsuisi itseäni kovan luokan myssypääksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yksi