Asia, mitä et haluaisi kenenkään saavan selville sinusta
Voin aloittaa: Väitän eläväni terveellisesti, mutta syön salaa jopa useita suklaalevyjä päivittäin...
Kommentit (1627)
Vierailija kirjoitti:
Että esitän persua mutta äänestän aina vassareita.
No ainakin jankkaat täällä persua aamusta iltaan.
Kannatan ideologiaa, missä jokainen organisaatio ja yksilö vastaa omasta ICT-infrastaan. En etenkään tyrkytä osaamistani ja kysyttäessä ihmettelen silmät teevadin kokoisena tyyliin "ohhoh, no jopas sulle on päässyt käymään". Suoraan kysyttäessä en avusta ketään, keskityn täysin oman ICT-infrani ylläpitämiseen.
No okei, siis Se juttu josta kukaan ei ole vielä kuullut. Tapoin yhden... se oli vahinko. Niin siinä kävi, kesken palaverin nousin seisomaan ja sanoin: jos tuo ininä jatkuu minulta menee hermot. Sitten en enää muistanut sitä, mitä minun piti sanoa, ja kävelin ulos firmasta. Istuin terassilla ja koetin muistella. Ei mitään mieleen noussut. Olin tappanut Sen kuolemattoman ideani. Astelin takaisin firmaan. Toimitusjohtaja minun on näytettävä mihin minä pystyn. Joka hetki on oltava esikuvana ja ideariihen paras tyyppi. Näin se vaan on. Kyllä, jees. No moi!
Saunassa aina tyydytän itseni kun olen sielä yksin. (Ite joutuu tuonkin tekemään kun miehestä ei mihinkään ole.) Saapa mitä itse haluaa koska itse tekee.
Vierailija kirjoitti:
Et esitä. Persuus vaatii jonkinlaista älyllistä viitseliäisyyttä, vassarius ei vaadi.
Että skippasin kaikki määrätyt mielialalääkkeet ja syön niiden tilalla vitamiineja ja hivenaineita, jotka ovatkin lisänneet mielenrauhaa.