Asia, mitä et haluaisi kenenkään saavan selville sinusta
Voin aloittaa: Väitän eläväni terveellisesti, mutta syön salaa jopa useita suklaalevyjä päivittäin...
Kommentit (1581)
Vierailija kirjoitti:
Pudotin kerran kämppiksen hammasharjan vahingossa vessanpönttöön. Nostin pois, huuhtaisin vesihanassa ja laitoin takaisin peilipöydälle.
Ei haittaa.
En kerro, mitä kaikkea tein sinun harjallasi. Lattiasaumojen putsaaminen ei ollut yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Ensin ajattelin,että eihän minulla mitään tuollaista voisi olla, ettei kenenkään pitäisi sitä saada tietää.
Sitten keksin yhden asian: en oikeastaan ole kiinnostunut ihmisistä ollenkaan, siis niin kuin missään mielessä. Olette yksinkertaisesti tylsiä!
Tätä en tietenkään tunnettuna herrasmiehenä kerro kenellekään. Vedän vain roolini,kuten odotetaan.
Ihan ok. Tunne on molemminpuolinen.
Jo vuosikymmenen minulla on ollut astraalirakastaja. Lähipiiri pitäisi minua varmaan entistä erikoisempana, jos tietäisivät.
En oikeastaan mitään, koska pelkään että kaikki minussa on huonoa. Mutta jos jotain pitää sanoa, niin mielenterveysongelmia. Tämän takia pidän etäisyyttä ihmisiin.
Vierailija kirjoitti:
Syön raakaa naudanjauhelihaa.
Kaivan ulostetta sormilla ulos, koska en voi sietää sitä tunnetta, että uloste kertyy odottamaan tuohon peräsuolen ulostepussiin. Tämä tapa on jäänne kestävyysurheilukisoista. On mahdotonta juosta puolimaratonia, kun kakkapökäle kurkkii peräaukolla.
TPR, eli tuseeraus per rectum.
Se, että en pidä yleensä muista ihmisistä, lapsista en vähääkään. Yritän salata tätä, mutta en voi sille mitään, näin vaan on.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on kahden varpaan välissä toistuva jalkasieni jota olen hoitanut reseptilääkkeellä vuosia. Lääkkeen avulla pysyy kurissa eikä näy mutta ei myöskään hoidu pois.
Ukkovarpaiden?
Olen naimisissa ja minulla on seksisuhde toiseen mieheen, ollut jo vuosia. Puolisollani ei ole mitään käryä asiasta koska olen niin taitava keksimään "menoja" ja valheita. Olen joutunut myös tekemään raskauden keskeytyksen useasti (rakastajalle tullut raskaaksi, pillerien läpi) ja nämäkin hoitanut salassa puolisolta.
Myöskään mies, jonka kanssa minulla on suhde, ei tiedä että olen naimisissa ja usean lapsen äiti.
Olen keski-ikäinen töissä käyvä perheenäiti ja raitistunut alkoholisti. Alkoholismistani ei tiedä totuutta kukaan muu kuin minä, join vuosikausia salaa päivisin, nukuin humalani pois ja teeskentelin perheelleni. Kaksi vuotta sitten kohtasin pohjani pilaamalla perheen lomamatkan ja lopetin juomisen. Koskaan en enää aio juoda, koskaan en anna itselleni anteeksi tiettyjä asioita.
Kaverit luulee, että olen silleen hauskasti sober curious ja "alkoholi pilasi mun yöunet." Kukaan ei tiedä, että olin ihan full hd juoppo.
Vierailija kirjoitti:
Olen nainut lukion Ranskan opettajaa.
En kouluaikana, vaan vuosien jälkeen.
Oli nuori nainen silloin, pillua sain keski-ikäiseltä akalta.
Joo mutta, jos tarkoitat kieltä, ranska pienellä. Pölhökustaa.
Se miten älyttömän monta jälkiehkäisypilleriä olen syönyt elämäni aikana. Nolottaa ihan sikana.
Köyhyyteni. Kukaan ei tiedä, enkä tule koskaan kertomaan. Laskuni maksan ja syön mitä sattuu.
Toivon hyville hyvää, mutta pahoille pahaa. Siis ne jotka on vahingoittaneet minua, toivon että saisivat saman mitä on muille aiheuttaneet. Kostofantasiat raiskaajalle ym. Mielessäni olen myös paloitellut heidät. Kiroan heidät. Kiroan pahantekijöitä, tiedän että vaikka ihmisellä on vihaa, sitä ei tarvi kohdistaa muihin.
Käyttäjä31541 kirjoitti:
Mielenkiintoista olisi tietää, mikä taho tällaisia kyselee.
Aloittaja joka valehtelee ihmisille, ei sen kummempi taho. Söisi salaa suklaataan, mutta jättäis kertomatta (muka) terveelliset elämäntapansa.
Olen 21 vuotias poika ja myyn peppuani
Että olen syvällä kaapissa oleva homomies.
Vierailija kirjoitti:
Olen aikuinen homomies, joka on kuvitellut jo reilun vuoden ajan parisuhteessa oikeasti olemassa olevan heteromiehen kanssa vaikka hänellä on vaimo ja lapsi. Hän tietää olemassaolostani, mutta ei sitä, että olen kuvitellut näin. Aina kun runkkaan, niin ajattelen häntä.
Tuut maksamaan valheellisuudesta tavalla tai toisella. Niin se vain menee.
Voisit aloittaa rehellisen elämän.
En ole koskaan ollut yhdynnässä. Olen harrastanut kyllä suuseksiä kahden eri miehen kanssa, mutta sen pidemmälle ei menty. Olen nelikymppinen nainen.
Pahat tekosi.
Jo nuorena.