Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asia, mitä et haluaisi kenenkään saavan selville sinusta

Vierailija
14.03.2016 |

Voin aloittaa: Väitän eläväni terveellisesti, mutta syön salaa jopa useita suklaalevyjä päivittäin...

Kommentit (1581)

Vierailija
1361/1581 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän suonensisäisesti h....iinia. 

Nyt on taas toukokuu ja perjantai. Aurinko paistaa. Nyt lähtee taas neljän vuorokauden putki.  Piikit kaunisti rivissä, punkkua ja hyvää musiikkia. 

Puoli vuotta raittina. Lähinnä juoksin, kävin töissä, luin paljon - nyt voi taas kesällä hemmotella itseään useammin, kun on hyvä kondis ja rahaa.

Vierailija
1362/1581 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että jäin menneisyyden vangiksi kiinni nuoruudenrakkauteeni (J..i) enkä ole koskaan päässyt yli siitä menetyksen-, hylätyksitulemisen-, häpeän-, surun ja ikävän traumasta.

Olen elänyt lähes koko ainuisikäni yksin, enkä ole koskaan rakastanut ketään muuta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1363/1581 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En todellakaan kerro yksityisiä asioitani nettifoorumilla. Lähettäjien selville saaminen ei ole kummoisenkaan vaivan takana osaavalle ylläpidon henkilölle tai vaikka poliisin tietotekniselle osastolle.

Pakko vastata tähän aivopieruun:

Eipä taida moderaattorit nähdä ip-osoitteita. Sitä paitsi 99.99999% maailman ihmisistä tietotaito ei riitä selvittämään ip:n perusteella, mistä kirjoitus on lähetetty. Ne jotka osaavat, eivät todellakaan työskentele moderaattoreina vauva.fi-palstalla.

Poliisilla on hyvät mahdollisuudet selvittää suoraan operaattorilta, kuka minkäkin ip-osoitteen takana mahdollisesti on, mutta operaattorit eivät saa luovuttaa tietoja poliisillekaan ilman perusteltua syytä.

Asiat vaikeutuvat vielä, jos käytetään vpn:ää tai tor-verkkoa.

Vierailija
1364/1581 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön raakaa naudanjauhelihaa.

Kaivan ulostetta sormilla ulos, koska en voi sietää sitä tunnetta, että uloste kertyy odottamaan tuohon peräsuolen ulostepussiin. Tämä tapa on jäänne kestävyysurheilukisoista. On mahdotonta juosta puolimaratonia, kun kakkapökäle kurkkii peräaukolla.

Vierailija
1365/1581 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä kaikkia ja kuinka paljon ja miten olen stalkannut miehiä joihin olen ollut ihastunut ja eteenkään sitä miten paljon olen näihin käyttänyt aikaa ja rahaa.

Mitä olen saanut - tähän asti en vielä yhtään mitään, vain päässyt lähemmäksi mutta kongretia puuttuu vieläkin.

Vierailija
1366/1581 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että rakastuin netissä mieheen jota en koskaan tavannut.

Minäkin sinua,mutta se on salaisuus..

Vierailija
1367/1581 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkuseikkailuja, kumppanien määrää. Turvallisuus tuli hoidettua, ei tauteja, ja hemmetin hauskaa oli. Ei tartte haikailla tai tule kriisejä kun jäänyt jotain kokematta. Mutta ihmiset tuomitsee, toisaalta mitäpä se kellekään kuuluu. :D

Vierailija
1368/1581 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaiken voi saada tietoonsa. Ei ole salattavaa, mutta enpä huutelisi turuilla ja toreilla kuinka kärsin yli 25 vuotta elämästäni vaihtelevasti vakavasta masennuksesta. Se saattaisi avata monelle käytöstäni. Hävettäisiköhän minua pilkanneita yhtään.

Vierailija
1369/1581 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastuin mykän filmin ihanaan naistähteen. Valitettavasti olemme 100 vuoden erossa.

Vierailija
1370/1581 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että ghostaan naisia siten,että yksinkertaisesti vain katoan ja jos satun kuukauden tai kahden päästä heitä tarvitsemaan,palaan takaisin niinkuin ei mitään olisi tapahtunutkaan. Yeensä olen siinä välissä treffaillut toisia naisia ja todennut tuon keinon olevan hyvä kierrättää heitä,niin en ehdi kyllästymään.

Syy miksi en halua tuota yleiseen tietoisuuteen on siinä, että se pilaisi koko järjestelmän.

Vierailija
1371/1581 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskeluaikoina asuin kaverini kanssa samassa asunnossa ja kerran hän toi erään naisen yöksi.

Nainen oli ehkä hieman tyhmä,eikä huomannut kun vaivihkaa kaverini sanoi hänelle,että odota hetki,käyn juomassa ja silloin vaihdoimme osia jolloin kävin vuorostani polkaisemassa neitiä pimeässä huoneessa.

Näin vaihtelimme yön mittaan pari kertaa ja myöhemmin nainen oli kehunut kavereilleni,miten kestävä ja hyvä mies hän oli sängyssä.

Vierailija
1372/1581 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eilen kävin panemassa 20 vuotiasta naista, jonka bongasin onlyfansista. Itse olen 55v ja avoliitossa..

Ei tuossa ole mitään hävettävää. Päinvastoin.

Respect 👍

Minusta tuo on veron kiertoa ja pimeän talouden tukemista! Muuten en tuomitse.

Vierailija
1373/1581 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin se on. Luulet vain, ettei kukaan tiedä. Minäkin tämän tosiasian tiedän. Miestä miehelle. Aineita. Kytkyt yhä. Et ole irti.

Hyvästi.

Vierailija
1374/1581 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin persujen vaaliteltalla. Yhä hävettää.

Vierailija
1375/1581 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainut lukion Ranskan opettajaa.

En kouluaikana, vaan vuosien jälkeen.

Oli nuori nainen silloin, pillua sain keski-ikäiseltä akalta.

Vierailija
1376/1581 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen puolustanut lasten fyysistä kuritusta, ja vielä lukiossa kirjoitin jopa äidinkielen aineen jossa olin tosi mustavalkoisesti sen puolella. Oli helppo päätyä pelaamaan se iänikuinen "minäkin sain remmiä enkä mennyt siitä pilalle" -kortti, koska omalla kohdallani se oli ihan täyttä totta.

Vasta kun varhaisaikuisuudessa tuli lyhyen ajan sisään kahdenkin eri kaverini kanssa puhetta aihepiiristä, ja he kertoivat miten kurjia, vielä aikuisenakin pahalta tuntuvia muistoja heillä oli omien vanhempiensa kurituksista, hyväksyin etten voi yleistää omasta kokemuksestani. Tämä onneksi tapahtui jo hyvissä ajoin ennen omien lasten saamista.

Vierailija
1377/1581 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluaisi että kukaan tietää, kuinka yksinäinen olen. :( tämä on asia, jota häpeän ja jonka kanssa usein teen henkistä kamppailua. Juuri tällä hetkellä olen pitkästä aikaa kunnolla surullinen tän takia.. some ei helpota, se kun tuntuu että kaikilla on ystäviä, kavereita, sukua ylenmääräinen ja menoa & meininkiä harva se päivä. Minä olen lähes aina yksin, vaikka en haluaisi.. Välillä pidän itseäni aivan kelvottomana tämän takia (ettei kukaan halua olla kanssani) ja toisaalta välillä taas pidän tätä enemmän omana valintanani, sillä en jaksa panostaa kavereiden saamiseen&pitämiseen ja mennä tilanteisiin joissa voisin tutustua vaikka mahdollisuuksia olisi.

Vierailija
1378/1581 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että minua on kiusattu aina.

Koulussa ja työpaikalla.

Tajuan, että vika ei ole minussa, vaan niissä kiusaajissa, kun en tee mitään mikä ansaitsisi sen, mutta silti tunnen häpeää. Kai en halua myöntää olevani ihminen, jota muut eivät pidä arvossa.

Ja kiusaaminen tarkoittaa siis ulkopuolelle jättämistä, mustamaalaamista ja kettuilua päin naamaa. Olen liiankin kiltti ihmiseksi, mikä on kai se suurin valuvika.

Vierailija
1379/1581 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehtailen palstalle pakkomielteisesti alatyylisiä aloituksia Sanna Marinista.

Vierailija
1380/1581 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin ehkä olen ajatellut kaikkien olevan tällaisia - enemmän tai vähemmän.

Itse olen muutenkin introvertti, joten en edes mene kahvihuoneeseen töissä, jos voin tehdä sen ajan töitä. Toki tämän kaikki töissä tietävät ja asiasta leikkiä laskevat. Mutta hyväntahtoisesti ainakin minun kuulteni...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kolme