Asia, mitä et haluaisi kenenkään saavan selville sinusta
Voin aloittaa: Väitän eläväni terveellisesti, mutta syön salaa jopa useita suklaalevyjä päivittäin...
Kommentit (1581)
Taisitte parantaa minut vauvapalstalaisuudesta pois tykkänään. Tähänhän ovat kai kirjoitelleet palstalle muutenkin kirjoittavat. Öh. Öh.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka monen miehen kanssa olenkaan pelehtinyt. Olin hyvin viriili nuorena ja elin nuoruudenrakkauteni kanssa 2,5v hyvin heikkoseksisessä suhteessa missä minun tarpeeni eivät oikeastaan millään sektorilla täyttyneet lähimainkaan.
Kun hän jätti minut niin alkoi sellainen miestenmetsästysaika että moni kalpenisi. Se oli oikein harrastus pokata joka vk loppu joku ja paneskella koko tuon 2.5v aikainen vaje täyteen. Huh, vieläki hengästyttää kun muistelen niitä huikeita vuosia.
Tulipahan elettyä, nyt ei enää jaksais eikä huvita yhtään.
No, itse olen mies, mutta nuorenaha p*llua tuli metsästettyä ihan jatkuvasti ja aina eri tyttöjen kanssa muhinoitua. Sitä hupia sitten riittikin, paras putki oli 7 viikonloppua sekä pe että la seksiä eri naisen kanssa. Yleensä aina myös ke ja joskus muinakin iltoina liikkeellä ja tietty p*llunkiilto silmissä.
Siihen se sitten loppui, kun yksi nuori neitokainen sai minut lopullisesti kiikkiin. Tuosta on jo kymmeniä vuosia ja edelleen pannaan 3-4 kertaa viikko. Itselleni maistuisi paljon useamminkin...
Asun planeetalla, joka muuttuu pian elinkelvottomaksi sen älykkäimpien eliöiden takia. En halua ulkoavaruuden olioiden tietävän tätä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka monen miehen kanssa olenkaan pelehtinyt. Olin hyvin viriili nuorena ja elin nuoruudenrakkauteni kanssa 2,5v hyvin heikkoseksisessä suhteessa missä minun tarpeeni eivät oikeastaan millään sektorilla täyttyneet lähimainkaan.
Kun hän jätti minut niin alkoi sellainen miestenmetsästysaika että moni kalpenisi. Se oli oikein harrastus pokata joka vk loppu joku ja paneskella koko tuon 2.5v aikainen vaje täyteen. Huh, vieläki hengästyttää kun muistelen niitä huikeita vuosia.
Tulipahan elettyä, nyt ei enää jaksais eikä huvita yhtään.No, itse olen mies, mutta nuorenaha p*llua tuli metsästettyä ihan jatkuvasti ja aina eri tyttöjen kanssa muhinoitua. Sitä hupia sitten riittikin, paras putki oli 7 viikonloppua sekä pe että la seksiä eri naisen kanssa. Yleensä aina myös ke ja joskus muinakin iltoina liikkeellä ja tietty p*llunkiilto silmissä.
Siihen se sitt
Mullakin oli villi kausi ekan pitkän parisuhteen päätyttyä. Oli se hauskaa. Nykyään jos jäisin sinkuksi en varmaan edes jaksaisi yrittää. Ei kiinnosta, kun tullut koettua.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on käärijän onlyfans tili ja katselen hänen pyllyään.
Tämä tieto voimaannutti minua, vaikka minulla ei edes ole of tiliä.
Vierailija kirjoitti:
Että kun matkustan yksin, kuvittelen että rakastamani ihminen on kanssani kokoajan. Näin helpotan yksinäisyyttäni ja matkailusta tulee nautittavampaa.
Sama täällä. Joskus pitkän yksinolojakson (esim juhlapyhät) aikana teen tätä kotonakin. Puhun jopa hänelle. Lievitän näin tuskaani ja huijaan aivojani, etten muka olisi yksin. Tosin en kyllä tiedä onko tuokaan kovin terveellistä että ei pysty päästämään irti elämänsä rakkaasta miehestä henkisesti vaikka erosta on jo vuosikymmeniä. Hän rakasti minua, min häntä. En ole ihan oikeasti rakastanut ketään muuta vaikka olen pitkissäkin suhteissa ollut. Olen jäänyt tuohon mieheen henkisesti jotenkin kiinni ja lievitän joskus ykinäisyyttäni kuvittelemalla että hän on läsnä (siis ihan arkiaskareissakin).
Kun kuulen radiosta vanhan kappaleen: "vasten auringon siltaa, säteet myöhäiseen iltaan, sinut vierelleni luon ja sulle hellyyteni suon..... kanssas tuhannet kerrat ollut oon yksin, näin kun haaveissani kuljen silmät tyhjyydeltä suljen...... " silmäni kostuvat.
Tämpä oli mielenkiintoinen ketju.
Mulla on paljon asioita joita kukaan ei tiedä. Olen jostain syystä aina ollut ihminen jolla on voimaks yksityisyyden tarve ja ehkä jopa nautin siitä... tai saan jotain tyydytystä kun kanssaihmiseni eivät tiedä minusta juuri mitään. Myhäilen jotenkin sisäisesti kun olen tehnyt jotain mutta edes lähimmät ystävät eivät tiedä sitä.
Salaisuuksia on sellaisia jota en kehtaa edes sanoa ääneen ja ihan arkisia juttujakin joissa ei sinällään ole mitään salattavaa, mutta en vaan kerro niitä kellekään. Tällainen yksi asia on palkka. Kukaan muu kuin työnantajani ei tiedä ja uskon että moni tuttuni joka sitä arvailee, arvaa alakanttiin. En koskaan puhu myöskään odottavasta perinnöstäni. Kaikki jotka tuntee perhetaustani eivät varmaankaan osaa edes kuvitella mitä on tulossa. Toisaalta mitäpä se kellekään kuuluukaan.
Sitä miten paljon olen käyttänyt rahaa ja aikaa, mitä kaikkea älytöntä olenkaan tehnyt useiden vuosien ajan löytääkseni ja päästäkseni lähelle sitä henkilöä jota kaipaan ja jonka haluaisin vielä joskus.
Olen päässyt jo aika lähelle.... nyt tarvittaisi vaan joku iso onnenpotku jotta este poistuisi ja seuraava askel olisi otettavissa.
Vierailija kirjoitti:
Asun planeetalla, joka muuttuu pian elinkelvottomaksi sen älykkäimpien eliöiden takia. En halua ulkoavaruuden olioiden tietävän tätä.
No jo taas! Kaikki uskoo sun jutut.
Vierailija kirjoitti:
Olen todella pahasisuinen. Siis kirosanoja tulee ja nyrkkiä pöytään. Vanhemmiten en vaan jaksa sietää enää tiettyjä asioita, vaan menee hermo alta aikayksikön. Olen koittanut hillitä itseäni, mutta aina se päivä uudelleen tulee, kun räjähdän. Esimerkiksi möykälle.
🥵
Kuka on Myökkä? Joku sun mielikuvitusystävä?
Olen saanut sakot kun jäin kiinni myymälästä näpistelystä.
Paljosta oot jääny paitsi,yhdyntä ja orgasmit,on hyväksi koko keholle,voi harmi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulipahan elettyä, nyt ei enää jaksais eikä huvita yhtään.No, itse olen mies, mutta nuorenaha p*llua tuli metsästettyä ihan jatkuvasti ja aina eri tyttöjen kanssa muhinoitua. Sitä hupia sitten riittikin, paras putki oli 7 viikonloppua sekä pe että la seksiä eri naisen kanssa. Yleensä aina myös ke ja joskus muinakin iltoina liikkeellä ja tietty p*llunkiilto silmissä.
Siihen se sitt
Tässäkin on selvä ero miesten ja naisten välillä, että kun nainen puhuu seksielämästään, hänen ei tarvitse koko ajan hokea "KuLLia tuli metsästettyä/kuLLin kiitto silmissä /kuLLi /kul**li...."
Miehen on näköjään pakko hokea sitä pil*lua joka välissä.
Vierailija kirjoitti:
Olen nainut lukion Ranskan opettajaa.
En kouluaikana, vaan vuosien jälkeen.
Oli nuori nainen silloin, pillua sain keski-ikäiseltä akalta.
Miehillä on outo tapa kertoa seksikokemuksistaan aina tuolla "sain pil*lua" hokemisella. Nainen ei ikinä jankuta "sain kul'lia , sain kullia, sain kul*lia vanhata ukolta"....
Ei ihme, että suurin osa miehistä on todella huonoja sängyssä, kun seksissä tarkeintä on tuo "pil*lun saaminen" ja muusta sitten viis. Taitaa se lesboseksi olla naiselle paljon parempaa(näinhän sitä väitetään), kun ei vastapuolen kaikki huomio mene siihen, että "saa pil*lua".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulipahan elettyä, nyt ei enää jaksais eikä huvita yhtään.No, itse olen mies, mutta nuorenaha p*llua tuli metsästettyä ihan jatkuvasti ja aina eri tyttöjen kanssa muhinoitua. Sitä hupia sitten riittikin, paras putki oli 7 viikonloppua sekä pe että la seksiä eri naisen kanssa. Yleensä aina myös ke ja joskus muinakin iltoina liikkeellä ja tie
"Minullakin oli villikausi ekan pitkän"....
Miksi miehet vinkuu, etteivät saa naista, ja että se pitää mennä hakemaan Thaimaasta, tai, että "suominainen ei kelpaa mihinkään ja ovat kamalia" jne jne, kun täällä kuitenkin kehutaan joka toisessa kommentissa miten on pantu viikkoja / vuosia lähes joka ilta eri naista . Eli miehillä näyttää vientiä riittävän jopa niin, että viikossa on kaadettu 5 eri naista. Näyttää siis suominaiset kelpaavan hyvinkin, eikä naisista ole puutetta.
olen aika yksinäinen ja kaipaan parisuhdetta, vaikka teeskentelen viihtyväni sinkkuna ja että en tahdo parisuhdetta sen vuoksi. Oikeasti en etsi parisuhdetta, koska pelkään niin monia asioita - pelkään torjuntaa, hylkäämistä, seksiä (koska olen ollut vuosia ilman), rakastumista, sitä että joutuisin parisuhteeseen, jossa en viihdy mutta en pystyisi lopettamaan sitä vaan sinnittelisin huonossa suhteessa (näin olen toiminut joskus aiemmin).
En oikeastaan häpeä noita pelkojani, mutta jostain syystä häpeän sitä, että olen yksinäinen, ääneen olen myöntänyt vain ohimennen olevani "joskus vähän yksinäinen". Johtuu ehkä siitä, että minut on kasvatettu tai olen vaan kasvanut sellaiseksi, jonka täytyy aina selvitä kaikesta yksin, muuten elämä tuntuu kai liian epävarmalta ja pelottavalta. Tai jotain.
Mitä ihmettä! Jos joku tonkii toisen yksityiselämään kuuluvia asioita ja rupeaa niitä selvittämään pitkin ja poikin kyliä, niin sehän on tietyn sorttinen rikos.
Ei niin saa tehdä. Juu, juu, yksityiselämää loukkaavan tiedon levittäminen... NO, siinä on tietty eräitä pointteja. Mutta siis niin, että ihan siis tahallisesti ja tarkoituksellisesti lähtee tonkimaan ja etsimään jotain, ja vieläpä niin, että kohteen kanssa ei tonkijalla ole todellista kontaktipintaa niin mitään.
Ja nykyäänhän toki on aika helppoakin tonkia, kun ihmiset kertoilevat somessa koululuokkansa, koulukaverinsa, kaikki kerrotaan ja ollaan vaikkapa vielä ystäviä siinä somella... Niin, juu katkera tonkija tekeytyy sen ystävän ystäväksi ja siitä se...
MUTTA TUOLLAINEN KÄYTÖS ON SAIRASTA!
Vihaan ihmisiä ja olen asiakaspalvelutyössä. Vaatii kaiken voiman hymyillä ja teeskennellä. Kotonani raivoan sit ja kiljun kurkku suorana, asun yksin onneksi!;D
Sotkuinen koriander. Liikala tavaroja!