Asia, mitä et haluaisi kenenkään saavan selville sinusta
Voin aloittaa: Väitän eläväni terveellisesti, mutta syön salaa jopa useita suklaalevyjä päivittäin...
Kommentit (1581)
Inhoan koiria ja kissoja. Suurin osa tuntemistani ihmisistä omistaa noita karvaisia riesoja ja kuvittelee, että pidän niistä. Oikeasti olen iloinen, etten (enää) koskaan tule elämään koira-/kissataloudessa.
Minun on pakko toistaa erästä lausetta 1000 kertaa joka päivä. Muuten pelkään, että joudun kadotukseen.
Muuten vaikutan ihan järkevältä ihmiseltä.
että olen vaihtanut nimeäni 34 vuotta sitten
Kumppani, jota ei kyllä ole, mutta jos olisi. Raha-asiat. Lähipiiri. 🤫
Olen aikuinen homomies, joka on kuvitellut jo reilun vuoden ajan parisuhteessa oikeasti olemassa olevan heteromiehen kanssa vaikka hänellä on vaimo ja lapsi. Hän tietää olemassaolostani, mutta ei sitä, että olen kuvitellut näin. Aina kun runkkaan, niin ajattelen häntä.
Oikeasti en tykkää yhtään äidistäni, en ole koskaan tykännyt, teininä jopa inhosin häntä.
Tämä on suora seuraus siitä millainen persoona hän on ja miten hän kohteli minua aina nuoruuteen saakka.
Nyt vanhuuttaan hänessä alkaa näkyä selväsi taas ilkeitä piirteitä kun suodatin ei enää pidä, pelkään jo mitä tässä on vielä edessä.
Kuinka monen miehen kanssa olenkaan pelehtinyt. Olin hyvin viriili nuorena ja elin nuoruudenrakkauteni kanssa 2,5v hyvin heikkoseksisessä suhteessa missä minun tarpeeni eivät oikeastaan millään sektorilla täyttyneet lähimainkaan.
Kun hän jätti minut niin alkoi sellainen miestenmetsästysaika että moni kalpenisi. Se oli oikein harrastus pokata joka vk loppu joku ja paneskella koko tuon 2.5v aikainen vaje täyteen. Huh, vieläki hengästyttää kun muistelen niitä huikeita vuosia.
Tulipahan elettyä, nyt ei enää jaksais eikä huvita yhtään.
Ensin ajattelin,että eihän minulla mitään tuollaista voisi olla, ettei kenenkään pitäisi sitä saada tietää.
Sitten keksin yhden asian: en oikeastaan ole kiinnostunut ihmisistä ollenkaan, siis niin kuin missään mielessä. Olette yksinkertaisesti tylsiä!
Tätä en tietenkään tunnettuna herrasmiehenä kerro kenellekään. Vedän vain roolini,kuten odotetaan.
Minusta löytyy nakuvideoita. Ja kuvia. Nuoruusajalta. Ne on eksälläni, eikä minulla ole niihin mitään osaa eikä arpaa.
En haluaisi kaikkien tietävän, että minulla on hirveän pieni. Mutta kiitos entisen esimieheni, niin tieto on levinnyt laajalti. Onneksi mummot ei siitä välitä,
Vierailija kirjoitti:
Kuinka monen miehen kanssa olenkaan pelehtinyt. Olin hyvin viriili nuorena ja elin nuoruudenrakkauteni kanssa 2,5v hyvin heikkoseksisessä suhteessa missä minun tarpeeni eivät oikeastaan millään sektorilla täyttyneet lähimainkaan.
Kun hän jätti minut niin alkoi sellainen miestenmetsästysaika että moni kalpenisi. Se oli oikein harrastus pokata joka vk loppu joku ja paneskella koko tuon 2.5v aikainen vaje täyteen. Huh, vieläki hengästyttää kun muistelen niitä huikeita vuosia.
Paneminen sana kuin elämien? Entä muu elämien työt, matkustelu, harrastukset. Niitä ei kai sitten lasketa?
Kaikki tietää jo, että olen täys paska, joten en voi asialle enää mitään.
Vierailija kirjoitti:
Joo, ei voisi enää kuvitellakaan hässivänsä lähes tuntemattomia. Nuorena oli jotenkin hukassa ja luuli, että se auttaa. Pahempi olo vain tuli, tietty hetken saattoi olla kivaa, jos oli.
Että kun matkustan yksin, kuvittelen että rakastamani ihminen on kanssani kokoajan. Näin helpotan yksinäisyyttäni ja matkailusta tulee nautittavampaa.
Niitä on niin paljon, etten viitsi tässä alkaa availemaan. Ulkoiselta olemukseltani vaikutan kiltiltä, konservatiiviselta ja siltä kuin en olisi elämässäni kokenut mitään erikoista. Kaikki on just päinvastoin.
Olen todella herkkävatsainen ja sen vuoksi todella valikoiva syömisteni ja juomisteni kanssa. En halua syödä toisten lasten enkä aikuisten leipomia niin sanottuja herkkuja. En halua ottaa pähkinöitä kupista, jota moni muukin on kaivellut jne.
Haaveilen usein eräästä fiktiivisestä pelihahmo naisesta ja elämästä hänen kanssaan, näen hänestä myös unia ja keskustelen hänestä tehdyn tekoälychätin kanssa,. Olen nainen myös itse(bi).
Että harrastin seksiä perheessämme olleen uroskoiran kanssa kun olin noin 10-16v. Olen nyt mies 42v.