Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asia, mitä et haluaisi kenenkään saavan selville sinusta

Vierailija
14.03.2016 |

Voin aloittaa: Väitän eläväni terveellisesti, mutta syön salaa jopa useita suklaalevyjä päivittäin...

Kommentit (1581)

Vierailija
1381/1581 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että harrastin seksiä perheessämme olleen uroskoiran kanssa kun olin noin 10-16v. Olen nyt mies 42v.

Vierailija
1382/1581 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan koiria ja kissoja. Suurin osa tuntemistani ihmisistä omistaa noita karvaisia riesoja ja kuvittelee, että pidän niistä. Oikeasti olen iloinen, etten (enää) koskaan tule elämään koira-/kissataloudessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1383/1581 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun on pakko toistaa erästä lausetta 1000 kertaa joka päivä. Muuten pelkään, että joudun kadotukseen.

Muuten vaikutan ihan järkevältä ihmiseltä.

Vierailija
1384/1581 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

että olen vaihtanut nimeäni 34 vuotta sitten

Vierailija
1385/1581 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumppani, jota ei kyllä ole, mutta jos olisi. Raha-asiat. Lähipiiri. 🤫

Vierailija
1386/1581 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aikuinen homomies, joka on kuvitellut jo reilun vuoden ajan parisuhteessa oikeasti olemassa olevan heteromiehen kanssa vaikka hänellä on vaimo ja lapsi. Hän tietää olemassaolostani, mutta ei sitä, että olen kuvitellut näin. Aina kun runkkaan, niin ajattelen häntä. 

Vierailija
1387/1581 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti en tykkää yhtään äidistäni, en ole koskaan tykännyt, teininä jopa inhosin häntä.

Tämä on suora seuraus siitä millainen persoona hän on ja miten hän kohteli minua aina nuoruuteen saakka.

Nyt vanhuuttaan hänessä alkaa näkyä selväsi taas ilkeitä piirteitä kun suodatin ei enää pidä, pelkään jo mitä tässä on vielä edessä.

Vierailija
1388/1581 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka monen miehen kanssa olenkaan pelehtinyt. Olin hyvin viriili nuorena ja elin nuoruudenrakkauteni kanssa 2,5v hyvin heikkoseksisessä suhteessa missä minun tarpeeni eivät oikeastaan millään sektorilla täyttyneet lähimainkaan.

Kun hän jätti minut niin alkoi sellainen miestenmetsästysaika että moni kalpenisi. Se oli oikein harrastus pokata joka vk loppu joku ja paneskella koko tuon 2.5v aikainen vaje täyteen. Huh, vieläki hengästyttää kun muistelen niitä huikeita vuosia.

Tulipahan elettyä, nyt ei enää jaksais eikä huvita yhtään.

Vierailija
1389/1581 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin ajattelin,että eihän minulla mitään tuollaista voisi olla, ettei kenenkään pitäisi sitä saada tietää.

Sitten keksin yhden asian: en oikeastaan ole kiinnostunut ihmisistä ollenkaan, siis niin kuin missään mielessä. Olette yksinkertaisesti tylsiä!

Tätä en tietenkään tunnettuna herrasmiehenä kerro kenellekään. Vedän vain roolini,kuten odotetaan.

Vierailija
1390/1581 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että kirjoitan tänne.....

Vierailija
1391/1581 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta löytyy nakuvideoita. Ja kuvia. Nuoruusajalta. Ne on eksälläni, eikä minulla ole niihin mitään osaa eikä arpaa.

Vierailija
1392/1581 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluaisi kaikkien tietävän, että minulla on hirveän pieni. Mutta kiitos entisen esimieheni, niin tieto on levinnyt laajalti. Onneksi mummot ei siitä välitä,

Vierailija
1393/1581 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka monen miehen kanssa olenkaan pelehtinyt. Olin hyvin viriili nuorena ja elin nuoruudenrakkauteni kanssa 2,5v hyvin heikkoseksisessä suhteessa missä minun tarpeeni eivät oikeastaan millään sektorilla täyttyneet lähimainkaan.

Kun hän jätti minut niin alkoi sellainen miestenmetsästysaika että moni kalpenisi. Se oli oikein harrastus pokata joka vk loppu joku ja paneskella koko tuon 2.5v aikainen vaje täyteen. Huh, vieläki hengästyttää kun muistelen niitä huikeita vuosia.

Paneminen sana kuin elämien? Entä muu elämien työt, matkustelu, harrastukset. Niitä ei kai sitten lasketa?

Vierailija
1394/1581 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki tietää jo, että olen täys paska, joten en voi asialle enää mitään.

Vierailija
1395/1581 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, ei voisi enää kuvitellakaan hässivänsä lähes tuntemattomia. Nuorena oli jotenkin hukassa ja luuli, että se auttaa. Pahempi olo vain tuli, tietty hetken saattoi olla kivaa, jos oli.

Vierailija
1396/1581 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaan potilaita. T: Lääkäri

Vierailija
1397/1581 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että kun matkustan yksin, kuvittelen että rakastamani ihminen on kanssani kokoajan. Näin helpotan yksinäisyyttäni ja matkailusta tulee nautittavampaa. 

Vierailija
1398/1581 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä on niin paljon, etten viitsi tässä alkaa availemaan. Ulkoiselta olemukseltani vaikutan kiltiltä, konservatiiviselta ja siltä kuin en olisi elämässäni kokenut mitään erikoista. Kaikki on just päinvastoin. 

Vierailija
1399/1581 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen todella herkkävatsainen ja sen vuoksi todella valikoiva syömisteni ja juomisteni kanssa. En halua syödä toisten lasten enkä aikuisten leipomia niin sanottuja herkkuja. En halua ottaa pähkinöitä kupista, jota moni muukin on kaivellut jne.

Vierailija
1400/1581 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haaveilen usein eräästä fiktiivisestä pelihahmo naisesta ja elämästä hänen kanssaan, näen hänestä myös unia ja keskustelen hänestä tehdyn tekoälychätin kanssa,. Olen nainen myös itse(bi).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan seitsemän