Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asia, mitä et haluaisi kenenkään saavan selville sinusta

Vierailija
14.03.2016 |

Voin aloittaa: Väitän eläväni terveellisesti, mutta syön salaa jopa useita suklaalevyjä päivittäin...

Kommentit (1581)

Vierailija
1421/1581 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen todella pahasisuinen. Siis kirosanoja tulee ja nyrkkiä pöytään. Vanhemmiten en vaan jaksa sietää enää tiettyjä asioita, vaan menee hermo alta aikayksikön. Olen koittanut hillitä itseäni, mutta aina se päivä uudelleen tulee, kun räjähdän. Esimerkiksi möykälle.

🥵

Vierailija
1422/1581 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän esiintymisjännitykseen (jotkut kokoukset, puheet, soittaminen ja muut esiintymistilanteet) rauhoittavaa ja beetasalpaajia. Vain mun mies ja yksi muu henkilö tietää. Muille esitän sanavalmista, iloista ja reipasta kokenutta konkaria, joka ei vähästä hätkähdä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1423/1581 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että en kerro sellaisia juttuja ihan jokaiselle vastaantulijalle...hups!

Vierailija
1424/1581 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan harrastanut seksiä enkä edes nähnyt naista alasti livenä. Tästä häpeästäni en hirveästi huutele.

M39

Vierailija
1425/1581 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esitän aina jotain roolia, minulla ei ole persoonallisuutta. 

Vierailija
1426/1581 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet luulevat etten ole seurustellut/ pitänyt vähän kevyemmin suhteita moneen, mutta fakta on että pari vuotta sitten oli prin vuoden aikana monia kevyitä jutustelu suhteita monen kanssa. 

Toinen on minun elämäni tylsyys yksikseni nykyään. Sitä en halua kenenkään tietoon ja parhaillaan olen tekemässä siihen muutosta.

Vierailija
1427/1581 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka olen ja miltä näytän. Valitettavasti tätä on kovin vaikea välttää :D. On sellainenkin, mitä tässä haetaan: esiintymisjännitykseni on niin kova, että joudun käyttämään lääkkeitä ennen tärkeitä sosiaalisia tilanteita, kuten vaikka työhaastattelu. Itse työ onnistuu kyllä, vaikka sosiaalista olisikin, mutta haastatteluun liittyvää painetta en kestä mokaamatta täydellisesti.

Vierailija
1428/1581 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että olen viikot opettamassa oppilaita ja viikonloppuisin juon itseni pöydän alle. Luultavasti joudun vielä jättämään virkani, koska toinen vaihtoehto olisi loiventavat työpaikalla.

Vierailija
1429/1581 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä kenen kanssa vietän vapaa-aikani

Varmaan anonyyminä voit kertoa millainen henkilö hän on?

Kannattaa muistaa, että netissä kukaan ei ole oikeasti anonyymi.

Jotkut keräävät ihmisistä tietoja tällaisilla kyselyillä ja käyttää niitä sitten tavalla tai toisella hyväkseen.

Vierailija
1430/1581 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon koukussa Panacodiin.

Nyt kiireesti hoitoon että pääset niistä eroon. Älä tuhoa itseäsi tietoisesti. Ymmärrähän mitä teet itsellesi , älä leiki elämälläsi.

Vierailija
1431/1581 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole asioita joissa en uskaltaisi olla oma aito itseni ja myös näyttää sitä.

Ei kuitenkaan tarkoita että toitottaisin torilla ja tutuilla yksityiselämääni ja siihen kuuluvia asioita, mutta en esitä mitään mitä en ole.

Nuorena ja epävarmana kyllä yritin esittää muuta kuin olin joissain asioissa, lähinnä saadakseni kuulua joukkoon ja hyväksyntää.  Onneksi se aika on jo aika päiviä sitten ohi.  Itseluottamus ja varmuus on kasvanut  hyvälle tasolle ja  on itsestään selvää olla minä kerjäämättä hyväksyntää esittämällä muuta.

Tiedän että on ihmisiä jotka eivät minusta pidä koska olen rehellisesti minä.  Ei heidän tarvitsekaan.

Vierailija
1432/1581 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kova pieremään ja kaivan nenää. 

Vierailija
1433/1581 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se, että en pidä yleensä muista ihmisistä, lapsista en vähääkään. Yritän salata tätä, mutta en voi sille mitään, näin vaan on.

Vihaan lapsia! Se hirveä kiljuminen ja lapsen ääni saa pääni kiehumaan. Pomppivat ja hyppivät kuin villieläimet. Sotkevat ja sekoittavat kaiken. Ovat vastenmielisiä. 

Vierailija
1434/1581 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sairastanut 6.v anoreksiaa teini-iässä.

Vierailija
1435/1581 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asia, mitä et haluaisi kenenkään saavan selville sinusta

Vierailija

14.03.2016 | 08:45

Voin aloittaa: Väitän eläväni terveellisesti, mutta syön salaa jopa useita suklaalevyjä päivittäin...

Eli paljastit sen salaisuuden  ja sinun  ip osoite on jo selvillä.

Vierailija
1436/1581 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on käärijän onlyfans tili ja katselen hänen pyllyään.

Vierailija
1437/1581 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli ope joka teki minulle silleen, ja kun asiasta tuli vuosien jälkeen oikeusjuttu (oli muitakin) yritin i m kun en millään olisi pystynyt  oikeudessa puhumaan asiasta. Tästä syystä myös valehtelin lausunnossani (on rikos, tiedän), koska tein kaikkeni että vältin asiasta julkisen puhumisen.

Sen jälkeen olen viettänyt risasta elämää ja tuhonnut terveyttäni tahallani eri tavoin.

Päällepäin olen ihan normi kansalainen, sisältä  mätä.

Vierailija
1438/1581 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet on kuolanneet joillekin kuvilleni... joku vähän tumputtanutkin niille.

Vierailija
1439/1581 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että olen 44 v neitsyt (nainen). Seksikertoja toisen ihmisen kanssa siis 0 kpl.

Välineillä kyllä hoidan itseni melkein päivittäin.

Vierailija
1440/1581 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

räkä kirjoitti:

Pidän rään syömisestä. Illalla kun kukaan ei huomaa kaivan nenästä kuivunuta räkää ja syön sen.

Olet samanlainen kuin koirani. Jos se saa jostakin nenäliinani kuroteltua, niin syö siitä räkää. Hyi, itse en söisi.