Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asia, mitä et haluaisi kenenkään saavan selville sinusta

Vierailija
14.03.2016 |

Voin aloittaa: Väitän eläväni terveellisesti, mutta syön salaa jopa useita suklaalevyjä päivittäin...

Kommentit (1603)

Vierailija
1181/1603 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailin kerran miestä, jonka kiinnostus oli bdsm ja masterointi. Oli kuumaa.. mutta nyt siis normi vanilja-avioliitto ja lapsia. Mieheni ei tiedä eikä ymmärtäisi. Mutta salaa haaveissani palaan vielä tuohon aikaan, kun oli vain nautintoa..

Vierailija
1182/1603 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En haluaisi, että kukaan oikean elämän tuttu yhdistäisi minut tälle palstalle kirjoittamiini hulluihin vuodatuksiin. Lähinnä ketjuun, jossa jankutan epätoivoisesta ihastuksestani. Objektiivisesti varmaan olisi pahempia ja nolompiakin luurankoja kaapissani, mutta jostain syystä tämän paljastuminen pelottaa eniten.

Joo, olis kyllä noloa. T. Toinen kaipausketjukirjoittelija

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1183/1603 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakastimessani on yli kymmenen vuotta vanhoja ruoka-aineksia. Ovatko ne jo pilalla? En tiedä mitä niille tekisin koska ne eivät mahdu edes kompostoriin.

Vierailija
1184/1603 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen harrastanut seksiä pariin otteeseen kahden eri miehen kanssa vaikka rakastan miestäni. Meillä on lapsia ja hyvä suhde, ollaan oltu 2v yhdessä, mutta silti olen hairahtunut pari kertaa. En halua että hän saa tietää, eikä kukaan muukaan. Minusta ei siis tosiaankaan uskoisi tätä. Pelkään että joku tutun tuttu näki kun harrastin eräässä baarissa miestenvessassa seksiä erään suht tutun miehen kanssa, hänkin parisuhteessa tahollaan. En tiedä mikä meihin meni. Muu seurue ei huomannut, mutta luulen että joku saattoi havaita. Se huolettaa, mutta en sinänsä kadu, oli ihan hauskaa, vaikka parasta seksiä onkin oman miehen kanssa.

Joku on varmasti nähnyt.

Jos olette olleet porukalla jossain baarissa eikä vain kahden kesken metsän keskellä pimeässä mökissä, joku on varmasti nähnyt.

Niin kuollutta kylää ei Suomesta löydy, etteikö teidät nähnyt/nähneet henkilö(t) ole jo kertonut näkemästään eteenpäin. 

Sinä ja varattu mies voitte vain odottaa, kummasta teidän puolisoista välitetään kylillä niin paljon, että joku tuntee empatiaa ja kertoo petetylle.

Vierailija
1185/1603 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harrastin ensimmäisen kerran seksiä vasta 25-vuotiaana. En tiedä onko tämä pahempi vai se, että minut tuntevat luulevat varmaan, että en ole ikinä harrastanut seksiä, kun en ole ikinä seurustellut kenenkään kanssa tai juurikaan kaveerannut vastakkaisen sukupuolen kanssa. Ehkä luulevat homoksi vaikka aivan hetero olen.

Mitäs noloa tuossa? Mun mieheni menetti poikuutensa 27-vuotiaana minulle, ja näin se meillä uskiksilla kuuluukin mennä.

Vierailija
1186/1603 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastaan harvoin puhelimeen, varsinkin kun yksi siskoistani soittaa. On ehkä tahtomattaan monta kertaa pahoittanut mieleni neuvomalla tai arvostelemalla. Ja kun en vastaa, syyllistää siitäkin. Arrrggghhh.

Haluan kuitenkin olla suht väleissä, on paljon tapaamisia sisarusten kesken, meitä on monta.

Ota asia puheeksi siskosi kanssa. Siitä voi kehkeytyä tunteellinen keskustelu, mutta sitten asia on ainakin pois sydämeltäsi.

Tsemppiä 👍🌞😊

Vierailija
1187/1603 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen harrastanut seksiä pariin otteeseen kahden eri miehen kanssa vaikka rakastan miestäni. Meillä on lapsia ja hyvä suhde, ollaan oltu 2v yhdessä, mutta silti olen hairahtunut pari kertaa. En halua että hän saa tietää, eikä kukaan muukaan. Minusta ei siis tosiaankaan uskoisi tätä. Pelkään että joku tutun tuttu näki kun harrastin eräässä baarissa miestenvessassa seksiä erään suht tutun miehen kanssa, hänkin parisuhteessa tahollaan. En tiedä mikä meihin meni. Muu seurue ei huomannut, mutta luulen että joku saattoi havaita. Se huolettaa, mutta en sinänsä kadu, oli ihan hauskaa, vaikka parasta seksiä onkin oman miehen kanssa.

Hitto että alkoi himottamaan kun luin tämän tunnustuksen. Kumpa joku panisi minuakin baarin vessassa.

Vierailija
1188/1603 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Av-palstailu lienee ainut.

On toki monia asioita joita en halua kaikille tiedoksi, mutta esim. mielenterveysongelmat tai rahapula olisivat sellaisia, että haluaisin niistä jonkun kanssa puhua.

Vierailija
1189/1603 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totuus on aina hyvä asia kirjoitti:

Kannustan ihmisiä tappamaan itsensä.

Ja teen sitä jatkossakin.

Ps. Juna on paras tapa lähteä

Veturikuskille elinikäinen trauma. Ehkä jollekin matkustajallekin. Typerä suositus.

Vierailija
1190/1603 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ihan sopiva kommentti.Jokainen saa käyttää sellaisia sanontoja,kuin haluaa.Ei tämä mikään koulu ole joissa arvostellaan ihmisten kirjoitustaitoja ja sanankäyttöä.669

Vierailija
1191/1603 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En haluaisi, että kukaan oikean elämän tuttu yhdistäisi minut tälle palstalle kirjoittamiini hulluihin vuodatuksiin. Lähinnä ketjuun, jossa jankutan epätoivoisesta ihastuksestani. Objektiivisesti varmaan olisi pahempia ja nolompiakin luurankoja kaapissani, mutta jostain syystä tämän paljastuminen pelottaa eniten.

Joo, olis kyllä noloa. T. Toinen kaipausketjukirjoittelija

Juu täällä myös yksi. Välillä pelkään, että joku tunnistaa kenelle kirjoitan siellä.

Vierailija
1192/1603 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haist kukkanen...

Haggeroi oma munasi

;)

Vierailija
1193/1603 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että pidän rahasta enemmän kuin ihmisistä. Jos pitää valita tekeekö töitä vai tapaako kavereita niin valitsen ensimmäisen. Monia tapahtumia ja menoja jätän tai haluaisin jättää välistä koska niissä kuluu rahaa enkä viihdy muiden seurassa. Olen kaivannut elämäni aikana vain muutamaa ihmistä. Pankkitilin saldo tekee minut onnellisemmaksi kuin ihmissuhteet.

Vierailija
1194/1603 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin työni suuhygienistinä siksi, että minua kiihotti se "valta-asema". "Kiihotti" on ehkä väärä sana koska en tietoisesti ainakaan kokenut tässä mitään seksuaalista, mutten keksi parempaakaan. Toinen on aivan avuton, minun käsissäni, yksi millin liike väärään suuntaan terävällä välineellä hänen suussaan ja saan aikaan suurta kipua. Toinen on (yleensä) paniikissa ja tosi jännittynyt, kaikki ohjat on minun käsissäni. Teet mitä sanon. Vaihdoin täysin alaa, enkä koskaan "hyväksikäyttänyt" tätä tietoista valta-asemaani aiheuttamalla kellekään kipua tai kärsimystä, tietenkään.

Juu, sub/dom -hommissa olen ehdottomasti dom.

Vierailija
1195/1603 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kelpaa vain kolmen minan muna. Sillee se keltsukka on niinku iha parasta.

Vierailija
1196/1603 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopetin työni suuhygienistinä siksi, että minua kiihotti se "valta-asema". "Kiihotti" on ehkä väärä sana koska en tietoisesti ainakaan kokenut tässä mitään seksuaalista, mutten keksi parempaakaan. Toinen on aivan avuton, minun käsissäni, yksi millin liike väärään suuntaan terävällä välineellä hänen suussaan ja saan aikaan suurta kipua. Toinen on (yleensä) paniikissa ja tosi jännittynyt, kaikki ohjat on minun käsissäni. Teet mitä sanon. Vaihdoin täysin alaa, enkä koskaan "hyväksikäyttänyt" tätä tietoista valta-asemaani aiheuttamalla kellekään kipua tai kärsimystä, tietenkään.

Miten valta-asema tuollaisessa tilanteessa voi kiihottaa tai miten edes voi kokea olevansa valta-asemassa jos tuollaista työtä tekee? En ole koskaan ollut paniikissa suuhygienistillä tai sinne päinkään mutta kertomastasi tulee mieleen eräs hammaslääkäri joka ilmiselvästi nautti kivun aiheuttamisesta. Hyvä että vaihdoit alaa.

Vierailija
1197/1603 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yleensä paljasta juuri kenellekään enkä edes niin sanotuille ystäville paljon mitään yksityiselämästäni enkä myöskään sorru ruotimaan julkisesti kenenkään muunkaan yksityiselämää vaikka siitä jotain tietäisinkin.

Vierailija
1198/1603 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten valta-asema tuollaisessa tilanteessa voi kiihottaa tai miten edes voi kokea olevansa valta-asemassa jos tuollaista työtä tekee? En ole koskaan ollut paniikissa suuhygienistillä tai sinne päinkään mutta kertomastasi tulee mieleen eräs hammaslääkäri joka ilmiselvästi nautti kivun aiheuttamisesta. Hyvä että vaihdoit alaa.

En tiedä - sen ehkä voi ymmärtää edes jotenkin vain sillä satulatuolin puolella istumalla. Jotenkin se titteli tuo sen valta-aseman siinä tilanteessa, mä johdan sitä tapahtumaa, potilas ei. Tosi hyvä jos sulla ei ole pelkoa kun menet hammaslääkäriin (potilaille suuhygienisti=hammaslääkäri, samaa samaa), ehdottomasti helpottaa elämää. Mutta ehdottomasti suurimmalla osalla potilaista on pelko, he sanovat sen jo avoimesti paikalle tullessaan ja heidän eleistä ja olemuksesta näkee jo pienen pelon, tai epämukavuuden. Nuo hammaslääkärit jotka tahallaan aiheuttavat epämukavuutta ja kipua (eivät esim suostu puuduttamaan - itse tarjosin heti alkuun puudutusta, moni haluaa edes mahdollisuuden siihen) ovat kamalia, yleensä myös työkavereina. Käsittämätöntä

Vierailija
1199/1603 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä paljastaisi ihmisille että mielestäni kuolema voi myös olla alku. Asia ei ole niin mustavalkoinen

Yleensä kuolemaa konseptina karsastetaan niin vahvasti esimerkiksi eutanasia, abortti ja eettis/moraalisissa keskusteluissa. En pidä myöskään sotia minään pahan-muotona. Totuus on se että ihminen voi tappaa toisen hyvinkin helposti ilman mitään traumoja, esimerkiksi sota ja/tai itsepuolustustilanteessa.

Vierailija
1200/1603 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi asioita tunnustaa, kun mode tai sensuuri jatkuvasti estää asioiden julkaisun. Yritin vain kirjoittaa, että joudun työ- ja harrastepiireissä myötäilemään työ/harrastekavereiden ja esimiesten voimakkaasti vasempaan ja vihreään väriin kallistuvaa linjaa, erityisesti maailmanparannuksen ja kulttuurisen rikkauden suhteen. Mutta oikeasti olen konservatiivi ja ihan eri mieltä.

Mutta  "kommenttisi odottaa hyväksyntää"... tiedän, tiedän, en saa hyväksyntää ei-vasemmistolaisille mielipiteille edes moderoinnilta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kahdeksan