Asia, mitä et haluaisi kenenkään saavan selville sinusta
Voin aloittaa: Väitän eläväni terveellisesti, mutta syön salaa jopa useita suklaalevyjä päivittäin...
Kommentit (1614)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajatuksiani. En tiedä, onko yleistäkin, mutta kärsin kiltin tytön syndroomasta, en osaa koskaan sanoa kellekään mitään vastaan, paitsi miehelleni ja lapsilleni. Siksi varmaankin mun pään sisälle käy rumien sanojen kuhina. Olen asiakaspalvelutyössä ja todella hyvä työssäni, olenhan kova miellyttämään. Mutta mielessäni haukun asiakkaita huo*iksi ym, jos vähänkin ärsyttävät. Haukun myös työkavereitani päässäni sekä omia ystäviäni, ihmiset kun joskus ärsyttävät, mutta en ikinä halua kertoa sitä heille, että käyvät hermoilleni. Joten heidän haukkuminen todella rumasti ajatuksissani tuo lohtua ja jaksamista. Lapsiani ja miestäni taidan rakastaa niin paljon ja osaan olla heidän kanssa täysin oma itseni, joten ikinä heistä en ajattele mitään pahaa, onneksi.
Oletko ajatellut hankkia apua? Ei kuulosta ihan terveeltä.
Samaa ajattelin. Terapiaan.
Tämä kiinnostaa itseäni ihan tosissaan, ettekö te muut ajattele muista rumasti? Onko kaikilla ihan ruusuiset ajatukset muista ihmisistä?
-Se joka haukkuu muut ajatuksissaan
Ajattelen melko usein, mutta siihen se sitten jääkin. Terapian paikka olisi siinä vaiheessa, jos sitä alkaisi laukomaan ajatuksiaan ääneen. Kyllä ihminen saa ajatella mitä huvittaa, kunhan kaikki jää pelkälle ajatuksen tasolle. Pelkät ajatukset itsessään kun eivät voi aiheuttaa vahinkoa kenellekään.
Kyttään erästä miestä työpaikallamme. Toki joku on tämän asian saattanut huomata
Vierailija kirjoitti:
Olen epäonnistunut kaikissa merkittävissä asioissa elämässäni. Täällä sitä silti sitkeäsi roikutaan.
Vauva-palstalla roikkuminen on kyllä monen mielestä jopa tärkeä elämäntehtävä.
Vierailija kirjoitti:
Otan taas annoksen heroiinia kohta.
Vanhin lapseni lähti 2 tuntia sitten ruokailemasta ja selattuani tinderistä oli tullut uusia matcheja/viestejä. En lukenut.
Juuri nyt minua kiinnostaa taas piikki. Parin päivän putki edessä - etätyöt tehty , loput teen viikonloppuna./su -iltana.
Ma. taas skarppina toimistolle.
Idean sain Nick Caven Tren visiitistä.
Kuuntelen klassistakin ja rockia , juon hyvää punaviiniä ja uppoudun ajatuksiini, sytytän kynttilöitä klisesti - tämä on minun aikaani, tämä on minun turvallinen tila.
En tarvitse naista, en lasta, en yhteiskuntaa, en politiikkaa, en mitään pariin päivään ja nautin siitä.
Tarkoitatko, että kykenet itse päättämään ja säänöstelemään heroininkäyttöäsi?
Vierailija kirjoitti:
Että olen myynyt seksiä nuorena, vaikka olen akateeminen kunnollinen perheenäiti nykyisin.
Hassua tuo akateemisuuden vetäminen tuohon asiayhteyteen :D
Voisin kertoa tähän asiayhteyteen liittyen pari tosijuttua menneisyydestä, mutta en kerro netissä. Ei ole kyse minusta vaan eräästä toisesta akateemisesta. On nykyään niin 😇 Ihme näyttelemistä koko elämänsä.
Puhukaa minulle Minä olen yksinäinen Mitä teille kuuluu Minulle kuuluu hyvää Minä olen normaali
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä, että itä Eurooppalainen mieheni on tappanut lähemmäs 20-25 ihmistä, osa Mafian hommissa, osan omaksi viihteeseen, koska on sosiopaatti ja nauttii suuresti tappamisesta. Minua hän ei tapa, en ainakaan usko, koska olen kaunis plus 30v nainen, jolla on hyvä työ ja joka hyväksyy hänet sellaisenaan. Joskus nauramme näille jutuille. Jotain vikaa se taitaa olla minussakin.
Olet tainnut katsoa liikaa 365:a netflixusta ja mielikuvitus on lähtenyt laukalle.
m
Tarina on täysin totta. Ensimmäinen tappo 11 vuotiaana, jonka jälkeen vielä mutiloi ruumiin koska nautti siitä niin paljon. Vankilaan joutui pahasti kehitysvammainen serkku.
Onko miehesi se kuuluisa liettualaisrosvo Nettius Flixius? Se, joka omistaa järjettömän lauman niitä lentäviä lehmiä?
Arsakoitu3 kirjoitti:
Esitän vaatimatonta ja henkisesti erittäin tasapainoista; sellaiseksi minut varmasti melkeinpä kaikki luultavasti kuvittelevat, mutta todellisuudessa janoan ihailua ja elän siitä. Itsetuntoni on pohjamudissa pienenkin kritiikin jälkeen ja toisaalta taivaissa, kun saan kehuja. Yhtenä päivänä olen maailman rumin ja lähes kehitysvammainen, toisena saatan olla mielestäni kaikki naiset kaatava älykäs komistus. Käyn keski-ikää lähestyvänä perheellisenä miehenä toisinaan yökerhoissa vain saadakseni ihailevia katseita ja iskuyrityksiä naisilta, jotta itsetuntoni saisi taas tarvitsemaansa, säännöllistä ravintoaan. Kykenen lähinnä halveksimaan tai kadehtimaan työkavereitani ja vähiä kavereitani. Lämmin käytös ja kohteliaisuudet ovat täysin pelkkää sosiaalisuuskulissia. Lienen haavoittuvainen narsisti -tyyppi. Elämä tällaisena on todella raskasta, ja minulla on toisinaan itsetuhoisia ajatuksia.
Jäit kiinni. Kehitysvammainen sanasta.
Mulla on NSFW Reddit-tili, johon postaan enemmän tai vähemmän alastomia kuvia itsestäni. Oon tosi epävarma omasta kehostani ja koen, että parhain keino saada mun kehoni kauniiksi omissa silmissäni on antaa vieraiden miesten ja naisten arvostella mun kehoa. Harvemmin mä oon negatiivisia kommentteja saanut. Jos mun perhe saisi tän faktan musta selville, he varmasti sulkisivat minut kokonaan pois ja yrittäisivät alistaa mua tällä tiedolla.
Pelaan Eurojackpottia aina, kun potissa on yli 50 miljoonaa euroa.
Tämän tietää koko lähipiirini ja nyt tekin.
Jos voittan yksin Eurojackpotin päävoiton, en kerro sitä kenellekään.
Olen viime aikoin harkinnut Eurojackpottiin osallistumisrajani laskemista 25 miljoonaan euroon, sillä varasuunnitelmani palkkakulut (yleismies-autonkuljettaja, kokki-kodinhoitaja, sairaanhoitaja-rakastajatar) ovat laskeneet oleellisesti elinajanodotteeni lyhetessä.
Vierailija kirjoitti:
Olen kunnollisen näköinen 65v miesopettaja. Pyöritän 3 naisen seksirinkiä. Naiset eivät ilmeisti tiedä toisistaan. Kerrankin elämässäni saan riittävästi hyvää seksiä.
"Pyöritän 3 naisen seksirinkiä." 😂😂😂
Kyllä on Porvoon-mammalla taas välähtänyt! Opettajana tiedät varmaan sanomattakin, mikä tuossa virkkeessä niin naurattaa.
Vierailija kirjoitti:
18-vuotias serkkutyttöni antoi kerran laittaa pippelini jalkojen väliin. Tulin melkein heti. Olin 17. Vuoden päästä tyttö sai lapsen. Isä oli kuulemma koulukaveri. Iso skandaali perheessä. Luulen, että isä olen minä.
Tuskinpa olet, kun kerran serkkusi sai lapsensa vasta vuoden kuluttua tuosta.
Mä en kerro kellekään mitään asioita, niin eivät saa selville edes kengännumeroa.
Vierailija kirjoitti:
Pelaan Eurojackpottia aina, kun potissa on yli 50 miljoonaa euroa.
Tämän tietää koko lähipiirini ja nyt tekin.
Jos voittan yksin Eurojackpotin päävoiton, en kerro sitä kenellekään.
Olen viime aikoin harkinnut Eurojackpottiin osallistumisrajani laskemista 25 miljoonaan euroon, sillä varasuunnitelmani palkkakulut (yleismies-autonkuljettaja, kokki-kodinhoitaja, sairaanhoitaja-rakastajatar) ovat laskeneet oleellisesti elinajanodotteeni lyhetessä.
Vierailija kirjoitti:
Mä en kerro kellekään mitään asioita, niin eivät saa selville edes kengännumeroa.
Kiitos, että jaoit tämän asian kanssamme.
Vierailija kirjoitti:
Sain sukupuolitaudin omalta mieheltä pettämisen seurauksena. Tauti oli oireeton ja löytyi sattumalta muun hoidon yhteydessä. Jos miestä on uskominen pettämisen ajankohdasta, sairastin tietämättäni yli vuoden. Tästä jo vuosia aikaa, mutta edelleen yhtä vaikeaa puhua
Esim. klamydian oireettomuus on iso ongelma. Itse sain klamydian mieheltä, joka ei oireillut. Aluksi luulin, että olin itse tartuttanut hänet. Olen ajatellut, että klamydiallani oli iso tarkoitus. Suhde tuon oireettoman klamydiamiehen kanssa oli lyhyt, mutta oma oireiluni paljasti klamydian ja hänenkin klamydia saatiin hoidettua. Niinpä hän jatkoi terveenä eteenpäin, eikä enää tartuttanut seuraavaa kumppania. Olin ehkä pelastanut jonkun lapsettomuudelta.
Että olen "rakastunut" Hollywood tähteen. En ole saanut häntä mielestäni siitä asti kun alkukesästä näin Punaisen lohikäärmeen. Kuolisin häpeästä jos joku tietäisi että iltaisin googlettelen hänen kuviaan ja haastatteluja.
Olen kunnollisen näköinen 65v miesopettaja. Pyöritän 3 naisen seksirinkiä. Naiset eivät ilmeisti tiedä toisistaan. Kerrankin elämässäni saan riittävästi hyvää seksiä.