Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asia, mitä et haluaisi kenenkään saavan selville sinusta

Vierailija
14.03.2016 |

Voin aloittaa: Väitän eläväni terveellisesti, mutta syön salaa jopa useita suklaalevyjä päivittäin...

Kommentit (1614)

Vierailija
741/1614 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän anaaliseksistä. Haluaisin olla monen miehen putkeen panettavana, mutta vain kakkoseen.

Vierailija
742/1614 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että moni läheinenkin ystävyyssuhteeni on päättynyt ikävällä tavalla. Ja etten ole mielestäni itse syyllinen näihin tilanteisiin, vaan ne ovat johtuneet toisen osapuolen omista ongelmista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
743/1614 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on tapana kaivella esim. somessa vastaan tulleista ihmisistä kaikenlaista tietoa. Monet näistä ovat jotain tutun tuttuja ja monen ihmisen elämästä saakin paljon kaikenlaista mielenkiintoista selville ihan googlettamalla, kun tietää mitä ja mistä etsiä. Mitään laitonta en siis tee, olen vain utelias. Moni ihminen varmaan yllättyisi jos tietäisi mitä kaikkea heistä löytyy netistä. Pääsisin kyllä myös työn puolesta käsiksi sellaisiin järjestelmiin, joista löytyisi kaikenlaista muutakin tietoa, mutta sitä en tietenkään tee. En ikinä tunnustaisi kellekään oikeasti että tämmöistä harrastelen tylsinä hetkinä.

Mulla on tullut vastaan tällainen ihminen. Kaverin kaveri, joka sanoi minulle jotain, mitä ei voisi tietää ilman nettistalkkausta. Enkä ole mielestäni mitenkään kiinnostava ihminen. No, ehkä sekin selvisi stalkkaamalla.

Olenko mä ainoa ihminen, jota ärsyttää ihan itsitevleh se, että stalkkaukseksi kutsutaan sellaista toimintaa, jossa täysin laillisesti etsitään tietoa toisesta ihmisestä julkisesti avoimista tietolähteistä. Joskus jotkut ihmiset julkaisevat sosiaalisessa mediassa tietoa omasta yksityisestä elämästään ja asettavat yksityisyysasetukset julkiseksi, kaikkien tällä maapallolla elävien ihmisten nähtäväksi, ja saattavat olla myöhemmin suuttuneita siitä, että joku on "stalkannut" heitä.

Et ole ainoa. Olen samaa mieltä, että se mikä nettiin, someen tai mihinkään julki päätyy on avointa riistaa. Ei ole kyseenalaista tsekata mitä jostain henkilöstä löytyy.

Stalkkaus on jotain muuta.

Vierailija
744/1614 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä ei ole kotona suihkua, ei ole ollut yli 10 vuoteen. Käyn suihkussa työpaikalla, kuntosalilla tai uimahallissa. Pesen hiukset kainalot ja varpaat usein vessan lavuaarissa, jos en jaksa lähteä muualle suihkuun. Meillä on monta pientä lasta jotka raahaan vähintään kerran viikossa uimahalliin pesulle.

Miksei suihkua ole ?

ei hesassa kellään ole

Vierailija
745/1614 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen rakastunut 62-vuotiaaseen varattuun mieheen. Olen 29-vuotias perheenäiti. En siis tee mitään asialle enkä ole yhteydessä häneen.

Vierailija
746/1614 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelin aivan kammottavan miehen kanssa nuoruudessa, joka aiheutti minulle erinäisiä vaikeuksia. Tämä suhde hävettää ja voisinpa sen kanseloida, nuorena sitä oli kyllä idiootti..

Vierailija
747/1614 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seurustelin aivan kammottavan miehen kanssa nuoruudessa, joka aiheutti minulle erinäisiä vaikeuksia. Tämä suhde hävettää ja voisinpa sen kanseloida, nuorena sitä oli kyllä idiootti..

Lisäyksenä siis, että palasin kertaalleen tämän kammotuksen kanssa yhteen, vaikka olin tietoinen jo osasta paskatekoja. Taustalla itselläni koulukiusaamista ja vaikeaa perhetaustaa, ja nuori olin, mutta hävettää. Mies pikkurikollisen tasoa vähintään, vaikka olikin ammatiltaan lääkäri, mutta käynyt maksullisissa, tehnyt yhden lehtolapsen ja narsistinen valehtelija. Olin nuori ja vietävissä, ja tuo hieno ammattikin vetosi,ja en nähnyt, että mikä paskakasa mies on. Lopullisesti katkaisin välit 24-vuotiaana, onneksi.

Tämä hävettää erityisesti siksi, että olen nykyisin, aikuisena naisena, ylempää keskiluokkaa, tasapainoisessa parisuhteessa ja vaativissa työtehtävissä.. Tämä suhde hävettää siksi, kun on niin ristiriidassa nykyisen elämäni kanssa ja hävettää melkein kertoa, että eka nuoruuden suhde oli tällainen. 

Vierailija
748/1614 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan se, että minulla on diagnosoitu skitsofrenia. Ei paranoidinen kuitenkaan, "erilaistumaton". En varsinaisesti tiedä, mitä eroa näillä on, muuta kuin että olen kai "lievemmin" skitsofreeninen kuin paranoidiset. Tästä tietää vain psykiatrian poli ja lähimmät sukulaiseni (käytännössä vanhempani ja sisarukseni ja siinä kaikki). Otan lääkkeeni ja käyn töissä ja toimintakykyni on kai pääosin suht normaali. Kaverini ja muut tuttavani "tietävät", että olen asperger. Enpä ole, kuumottelen vain sitä päivää että käyttäydyn jotenkin oudosti skitsofrenian vuoksi ja ajattelin, että autismi voisi selittää käytöstä sosiaalisesti hyväksyttävämmin 🤭 No, tähän mennessä mennyt läpi. Häpeän tätä sairautta enkä halua menettää ystäviäni tai työpaikkaani sen takia eikä se varsinaisesti kenellekään kuulu muutenkaan.

Vierailija
749/1614 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi hyvä kun ei tarvitsisi kertoa nimeä kellekkään mutta sit elämä menisi tosi vaikeaksi.

Vierailija
750/1614 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä, että itä Eurooppalainen mieheni on tappanut lähemmäs 20-25 ihmistä, osa Mafian hommissa, osan omaksi viihteeseen, koska on sosiopaatti ja nauttii suuresti tappamisesta. Minua hän ei tapa, en ainakaan usko, koska olen kaunis plus 30v nainen, jolla on hyvä työ ja joka hyväksyy hänet sellaisenaan. Joskus nauramme näille jutuille. Jotain vikaa se taitaa olla minussakin.

Olet tainnut katsoa liikaa 365:a netflixusta ja mielikuvitus on lähtenyt laukalle.

Vierailija
751/1614 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että joskus luen tätä palstaa!

Vierailija
752/1614 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että taidan olla hieman ihastunut ystävääni joka sattuu olemaan siskoni exä. Tuosta syystä en halua asiaa kenellekään kertoa. Yritän vain elää näiden tunteiden kanssa ja toivon, että ne joskus kuolevat pois.

Vierailija
753/1614 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myyn miehille likaisia alkkareita, pervoja videoita, kusta, paskaa.... en käy töissä.

Vierailija
754/1614 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut tuomion raiskauksesta.

Vierailija
755/1614 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että kaikesta tapahtuneesta huolimatta olen edelleen elossa.

Vierailija
756/1614 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä, että itä Eurooppalainen mieheni on tappanut lähemmäs 20-25 ihmistä, osa Mafian hommissa, osan omaksi viihteeseen, koska on sosiopaatti ja nauttii suuresti tappamisesta. Minua hän ei tapa, en ainakaan usko, koska olen kaunis plus 30v nainen, jolla on hyvä työ ja joka hyväksyy hänet sellaisenaan. Joskus nauramme näille jutuille. Jotain vikaa se taitaa olla minussakin.

Olet tainnut katsoa liikaa 365:a netflixusta ja mielikuvitus on lähtenyt laukalle.

m

Tarina on täysin totta. Ensimmäinen tappo 11 vuotiaana, jonka jälkeen vielä mutiloi ruumiin koska nautti siitä niin paljon. Vankilaan joutui pahasti kehitysvammainen serkku.

Vierailija
757/1614 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanon,että kasvatan chiliä ja terttutomaatteja, avomaankurkkuja yms. Totta, mutta oikeasti kasvatan kukkaa.

Vierailija
758/1614 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puutarhuri kirjoitti:

Sanon,että kasvatan chiliä ja terttutomaatteja, avomaankurkkuja yms. Totta, mutta oikeasti kasvatan kukkaa.

Voitko ruveta pitämään koulutuskeskusta missä opetetaan tätä jaloa työtäsi?

Tuolla ainakin on valoisa tulevaisuus kommari suomessa.

Vierailija
759/1614 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

räkä kirjoitti:

Pidän rään syömisestä. Illalla kun kukaan ei huomaa kaivan nenästä kuivunuta räkää ja syön sen.

Mä en syö sitä, mutta kaivan nenää lähes pakkomielteisesti.

Vierailija
760/1614 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajan autoa vaikka minulla ei ole koskaan ollut ajokorttia