Asia, mitä et haluaisi kenenkään saavan selville sinusta
Voin aloittaa: Väitän eläväni terveellisesti, mutta syön salaa jopa useita suklaalevyjä päivittäin...
Kommentit (1581)
No en kai minä sitä täällä kerro. Senhän tietää sitten käytännössä koko maailma. Tämä on internet.
Elämässäni oli vaihe jossa lähdin kännissä baarista kenen tahansa matkaan.Kenen tahansa,joka keksi pyytää..Olin noin 30v,ja ne ukot oli 19-69 v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla n syöpä ja parinkymmenen miljoonan omaisuus. Ei perillisiä.
Toivottavasti olet tehnyt testamentin vaikka jonkun hyväntekeväisyysjärjestön hyväksi, ettei mene valtiolle.
Minä en tekisi testamenttia millekään hyväntekeväisyysjärjestölle. Niistä ei tiedä kuitenkaan, miten ne rahat menisi. Aina ne on käsi ojossa, mutta koskaan ei näe mitään konkreettista isoa juttua, minkä ne olisi tehnyt saatuaan suuren lahjoituksen tai perinnön. Joku "nuorison hyväksi" tehty lahjoituskin ei tunnu näkyvän missään. Sitä jaetaan niin pieninä panoksina sinne ja tänne, että kukaan ei loppujen lopuksi oikeasti hyödy mitään.
Minä lahjoittaisin yksityisille ihmisille, sellaisille joiden elämänlaadun tietäisin heti paranevan ja rahojen tulevan varmasti tarpeeseen.
Oon kirjoitti:
Elämässäni oli vaihe jossa lähdin kännissä baarista kenen tahansa matkaan.Kenen tahansa,joka keksi pyytää..Olin noin 30v,ja ne ukot oli 19-69 v.
Harmi kun en osunut kohdalle. Oliko hauskaa?
Pidän enemmän rahasta kuin ihmisistä.
Kun ajan yksin autolla, kuuntelen suomi-iskelmiä ja laulan täyttä kurkkua mukana.
Olen onnellisessa ja hellässä parisuhteessa ja sikäli aivan äärimmäisen onnekas nainen.
Muutenkin menee kivasti.
Mutta olen vasta keski-iässä tajunnut että haluaisin oikeasti tulla kunnolla piiskatuksi ja kiusatuksi ja mielellään myös jotenkin julkisesti nolatuksi, vaikka niin että iso joukko ihmisiä näkee kun olen piiskattavana ja alasti, olen tähän asti ollut seksuaalisesti aika pidättyväinen enkä saa helposti, ja kuvitelmat siitä että olisin sidottu ja piiskattu ja julkisesti nolattu ovat auttaneet kiihotuksessa. Muistelen myös yhtä ihmistä jonka kanssa minulla oli vain orastava suhde ja sekin parin kymmentä vuotta sitten, ennen avioliittoa.
puolisoni ei vaikuta ollenkaan kiinnostuvan mistään piiska-asioista joten molemmat asiat, sekä masokismifantasiat että tuo vanha suola pysyvät visusti minun takanani. En aio pilata meidän hyvää liittoamme ja perhe-elämäämme. Minusta jokaisella on toki oikeus yksityisiin fantasioihin ja ihastumisiin, puolisoni on samaa mieltä. Olisi kiva tietää mikä on hänen salaisuutensa :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla n syöpä ja parinkymmenen miljoonan omaisuus. Ei perillisiä.
Toivottavasti olet tehnyt testamentin vaikka jonkun hyväntekeväisyysjärjestön hyväksi, ettei mene valtiolle.
Minä en tekisi testamenttia millekään hyväntekeväisyysjärjestölle. Niistä ei tiedä kuitenkaan, miten ne rahat menisi. Aina ne on käsi ojossa, mutta koskaan ei näe mitään konkreettista isoa juttua, minkä ne olisi tehnyt saatuaan suuren lahjoituksen tai perinnön. Joku "nuorison hyväksi" tehty lahjoituskin ei tunnu näkyvän missään. Sitä jaetaan niin pieninä panoksina sinne ja tänne, että kukaan ei loppujen lopuksi oikeasti hyödy mitään.
Minä lahjoittaisin yksityisille ihmisille, sellaisille joiden elämänlaadun tietäisin heti paranevan ja rahojen tulevan varmasti tarpeeseen.
Kyllä ainakin isoilla järjestöillä on paljonkin näyttöä siitä mitä ne ovat tehneet. Ja jos vaivaudut niiden nettisivuille, niin huomaat että niillä on tarkka kirjanpito, tilintarkastus ja tilastot sisääntulevista ja ulos lähtevistä rahoista. Mutta ymmärrän että haluat leikkiä vähän jumalaa: rahoitat yksittäistä kohdetta joka voi sitten olla kiitollinen. Toivottavasti et pety.
Etten ymmärrä asoista mitään mutta huudan ja syytän mielelläni muita ja vitu--aa kun ei pääse bilettään jengin kaa vai kumman kaa
Yksin ollessani (varmistan ettei kukaan näe) kaivan nenääni ja löydökset pistän suuhuni.
Vierailija kirjoitti:
Kuolisin jos joku saisi tietää, että oon AV-mamma.
Ei se mikään häpeä ole :) Itse asiassa parikymmentä vuotta sitten tosi moni äitikavereista oli av-mammoja.
Tiedä vaikka osa pyörisi palstalla vieläkin.
Vierailija kirjoitti:
Olen koukussa rauhoittaviin.
Sama täällä
Inhoan yli kaiken siskoni miestä. En kerta kaikkiaan jaksa kuunnella sen besserwisserin juttuja. Joka asiassa pätemässä kovaan ääneen vaikka ei todellisuudessa tietäisi asiasta yhtään mitään faktoja. Ja kaiken kruunaa muka-hauskat vitsit joissa ilkeilee kaikille, jopa vanhoille ihmisille päin naamaa. Lisäksi jaksaa muistuttaa joka käänteessä kuinka hän on töissä vaativissa asiantuntijatehtävissä eikä suinkaan mikään tavallinen duunari. Jep, tekee tavallisia toimistotöitä kaupungilla...
Menetin neitsyyteni 22 vuotiaana. Silloin se tuntui vanhalta mutta ei enää näin kolmekymppisenä mutta en silti haluaisi sitä kenellekkään paljastaa. Lisäksi lopetin pillereiden syönnin viime keväänä ja siitä lähtien mieleni on tehnyt seksiä non stoppina. Lipidoni muuttui mummon libidosta teinipojan lipidoksi. Tämän vuoksi olen ollut ihastunut vähintään joka toiseen miespuoliseen työkaveriin viimeisen puolen vuoden aikana. Jopa sellaisiin joihin en ennen olisi kiinnittänyt huomiota.Tämä on siis iso firma ja hyvin miesvaltainen. Ainoastaan järki estää hyppäämästä kaikkien kanssa sänkyyn.
Mulla on pierufetissi ja olen nuori nainen. Häpeäisin jos ihmiset tietäisi, mutta toisaalta, minkäs mä sille mahdan :D
Että olen tällä hetkellä ehdonalaisessa, rikosta en kehtaa edes sanoa.
Olin vuosia ulosotossa ja perintätoimistojen asiakkaana. Joulukuussa on puhtaat luottotiedot, vihdoin.
Harrastin seksiä ns. loppuun saakka 21 v. Tuota ennen oli useita miehiä joiden kanssa ei paljon puuttunut neitsyyden menettämisestä.
Olin srk-nuori ja suutelin vasta eka kerran 20-vuotiaana kun menin opiskelemaan ja aloin käydä kavereiden kanssa kapakoissa, 1990-luvun alkua elettiin.
Olisin alkoholiriippuvainen tissuttelija ellei mieheni olisi lähes absolutisti ja lapsia ei olisi. Pelkään vähän lasten aikuistumista, minulta saattaa lähteä alkonkäyttö lapasesta. Mies tekee työmatkoja välillä ja se tarjoaa minulle mahdollisuuden juoda viiniä viikolla.
Ensimmäisessä avoliitossa petin miestäni monen kanssa. Suhde veteli viimeisiään, en halunnut jatkaa avoliittoa. Yhtä kiihkeimmistä suhteista kummittelee edelleen lähes päivittäin mielessäni. Olemme ko. miehen kanssa yhteydessä aika ajoin. Olen avioliitossa, hänen suhteensa eivät ole vuosien varrella kestäneet minun vuoksi. Olemme harrastaneet netin kautta seksiä, livenä emme. Kymmenisen vuotta sitten olin eroamassa juurikin tämän miehen vuoksi.
Elän siis melkoista kaksoiselämää, kukaan ei uskoisi esim töissä minusta. Varmaankin minun oletetaan elävän hyvin ankeaa elämää.
Osa näistä on aika yleisiä ja tavallisen inhimillisiä salaisuuksia, esimerkiksi taloudelliset vaikeudet, huono hygienia tai epäterveelliset tavat mihin laskisin myös esim. satunnaisen pössyttelyn, ei ole mun mielestä mikään big deal. Osalla taas ongelmat selkeästi kumpuaa silkasta itseinhosta ja sen aikaansaamasta häpeästä, toki ymmärrän että vaikkapa masennusta halutaan tietyiltä kanssaihmisiltä piilotella.
Minusta esimerkiksi taakse jätetty rankka huume- ja/tai väkivaltarikostausta on oikeasti sellainen asia jonka voisi kuvitellakin jonkun haluavan salata muilta.
En ole ollut koskaan vankilassa tai kokeillut huumeita.
En tätä tietenkään julkisesti huutelisi, joku voisi pahoittaa mielensä. Nainen olen.