Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asia, mitä et haluaisi kenenkään saavan selville sinusta

Vierailija
14.03.2016 |

Voin aloittaa: Väitän eläväni terveellisesti, mutta syön salaa jopa useita suklaalevyjä päivittäin...

Kommentit (1581)

Vierailija
261/1581 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on kutitusfetissi. Hyvä on, tämä ei varsinaisesti ole niin paha, sillä voisin aivan hyvin kertoa tästä seurustelukumppanilleni, jos sellainen tällä hetkellä olisi. Mutta en todellakaan haluaisi tuttujeni tietävän, että saan suunnatonta mielihyvää kutittamisen kohteena olemisesta ja jopa itsetyydytän kutitusvideoille. Maailmassa on valtavasti samanlaisia kuin minä mutta silti jotenkin noloa...

N19

Et todellakaan ole ainoa, minulla ihan sama! Mutta en ikimaailmassa haluaisi kenenkään tietävän siitä, vähän nolottaa myöntää se jo täällä. En ole kertonut edes poikaystävälleni enkä usko, että ikinä kerronkaan. Tuntuu kyllä, että hän on jotenkin vaistonnut sen, vaikkei ole mitään sanonutkaan. -N23

Vierailija
262/1581 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan ihomatojen ja mustapäiden puristelua. Ilmeisesti saan jotain kicksejä siitä, että saan jotakin ällöttävää poistetuksi itsestäni.

Olen oppinut masturboimaan vasta viimeisen vuoden aikana - tai ainakin nauttimaan siitä. Kai minussa on ollut joku seksuaalinen lukko, jota en aiemmin saanut rikottua; itseni hiplaaminen tuntui typerältä ja hävettävältä, vaikka luonnollisesti olin aivan yksinäni eikä kukaan voinut nähdä tai kuulla. No, nyt olenkin sitten ihan koukussa siihen enkä pysty olemaan päivääkään ilman.

Vaikken muuten masokisti olekaan, nautin siitä, jos poikaystäväni läimii minua perseelle seksin aikana tai muutenkin (esim. kävellessäni ohi). Toivon, että hän tekisi niin useammin, mutten kehtaa pyytää. Suhteemme on vielä melko tuore.

N24

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/1581 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esitän  kaupungin kovinta panomiestä joka saa naisen kuin naisen. Jukisivun takana olen kuitenkin umpihinari.

Ettet olisi nikke turusta?

Tai Riku Porista?

Vierailija
264/1581 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

7 vuotta sitten rakastuin netissä erääseen japanilaiseen mieheen jonka kanssa puoli vuotta suunniteltiin tulevaisuutta ihan tosissaan ja että menisin japaniin häntä tapaamaan...olin vaan rahaton ja vasta 19 vuotias, en ikinä ollut käynyt ulkomailla ja englanti on niin haparaa että lopulta sydäntä särkien jänistin ja lopetin yhteydenpidon... vaikka sanoi että voisi vaikka itsekin tulla suomeen :/ Alotin sitten suhteen toisen kanssa.

Yhä edelleen 7 vuoden jälkeen tämä japsi kummittelee mielessä ja on ikuinen ikävä. Ressu opetteli suomeakin takiani ja lisäili youtubeen videoita joissa soittaa kitaraansa ja laulaa suomeksi lauluja joista sanoin silloin pitäväni...

En vaan taida päästä ikinä täysin yli.

Erittäin paha juttu. Mulle on tehty kerran noin, siis mies lopetti yhteydenpidon ja mitä pidempään taukoa kesti, sitä vaikeampaa hänen oli kirjoittaa. Lopulta laitoin hänelle kirjeen, joka palautui minulle ja lähetin sen jälkeen meilin. Asia tuli sitten kuitattua parilla viestillä. Jos en koskana olisi saanut vastausta, asia kummittelisi mielessäni varmaan vieläkin.

Vierailija
265/1581 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- Minua on hyväksikäytetty lapsena. En ole käsitellyt asiaa, pelkään, että se vaikuttaa alitajuntaisesti elämääni.

- En näytä tunteitani tai puhu niistä.

- En osaa sanoa EI.

- Pelkään jollain tapaa ihmisiä tai sosiaalista kanssakäymistä.

- Olen neitsyt.

- Käyn AV:lla.

- Itken itseni usein uneen.

- Olen yksinäinen ja haluaisin kumppanin.

N21

En tiedä miten voisin auttaa tuossa kohdassa 1, mutta minusta tuntuu että olet ihana ihminen.

Ennen kuin yrität hankkia kumppania (en tosin tiedä, yritätkö), olisi hyvä käsitellä trauma ja samalla oppisit tunnistamaan ja näyttämään tunteesi ja sanomaan myös ei. Nämä ovat tärkeitä juttuja myös parisuhteessa. Jos löytäisit kivan kumppanin, olisi ikävää jos suhde kaatuisi lähinnä siksi, että voit huonosti. 

T. nimim kokemusta on

Vierailija
266/1581 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä, kuinka "epäcoolia" arkeni toisinaan on. Muut hehkuttavat menoa ja meininkiä tihkuvaa elämäänsä somea myöten, kalenteri aina suunnitelmia täynnä. Itse olen useimmiten ihan täysin tyytyväinen, jos töideni ulkopuolella vapaa-ajalla makaan vain pieruverkkareissa sohvalla syöden suklaata. Ainiin ja sitten toki vielä se, että puhun itsekseni jatkuvasti.

Vierailija
267/1581 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä, että makuuhuoneessa harrastamme erilaisia roolileikkejä, joissa mieheni alistaa minua. Olen välillä sisäkkö, jota pitää rangaista huonosta työn laadusta, välillä tyhma koulutyttö, joka jää kiinni lunttaamisesta ja niin edelleen.

Vierailija
268/1581 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

raavin kantapäitäni ja ukkovarpaiden kuivaa ihoa ja napostelen saaliini. tosi kuvottava tapa, olen varmaan kohta 20v tehnyt tätä.

Sama täällä!

Vierailija
269/1581 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaivan munia ja persettäni ennen kättelyä tosin en kättele kuin poliitikkoja ja johtajia ja kas kummaa ne melko väittömästi  pyyhkii kädellään naamaansa ;D

Vierailija
270/1581 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä, että varasin kirkon ja juhlatilan ennen kuin mieheni oli edes kosinut...

Vierailija
271/1581 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuolisin jos joku saisi tietää, että oon AV-mamma.

Vierailija
272/1581 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jään todella helposti koukkuun alkoholiin. Varsinkin olueeseen. Sen takia en juurikaan juo alkoholipitoisia juomia. En vaan uskalla. Muille väitän etten pidä alkoholista tai ettei vaan tee mieli.

Se on "olueen".

Vierailija
273/1581 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
274/1581 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nuollut pillua.

Mitä erikoista tuossa on ?

Vierailija
275/1581 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kenenkään suklaasyöntisalaisuudet ketään kiinnosta.

Vierailija
276/1581 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla n syöpä ja parinkymmenen miljoonan omaisuus. Ei perillisiä.

Toivottavasti olet tehnyt testamentin vaikka jonkun hyväntekeväisyysjärjestön hyväksi, ettei mene valtiolle.

Vierailija
277/1581 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä nyt joillekin tutuille olen kertonut, mutta he ovat samanlaisia, joten ei lasketa. Enkä nyt niin suuria skitsoja asiasta saisi, jos laajemmalti asia tiedettäisiin, mutta silti. Olen käynyt huorissa. Jonkin verran. Kävisin varmaan vieläkin, mutta köyhyys ja keski-iän libido, niin en käy. Ehkäpä jonain päivänä vielä intoudun!

Eli kannatat siis ihmiskauppaa, lapsikauppaa ja tuet sutenöörejä. Aiheutat uhreille elinikäisiä psyyken häiriöitä ja levität tauteja suomalaisiin naisiin. Onnittelut, olet tyhmä sika. Karma kostaa.

Vierailija
278/1581 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ville kirjoitti:

Tapoin ihmisen

Älä tunnista!

Viivi.

Vierailija
279/1581 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon oikeasti rikas vaikka en vaikuta siltä elintapojeni puolesta. Mulla on kaveri, joka on koko ajan pummimassa velkoihinsa ja muutenkin jos tietää että jollakin on rahaa. Asun vuokrayksiössä ja mun kalusteet on kirppikseltä niin on vieläpä helppoa pitää tää kulissi yllä, kun en tarvi mitään uusia ja hienoja juttuja. Tiedän, että jos hän kuulisi mulla olevan rahaa hän olisi välittömästi käsi ojossa, että voisitko vähän auttaa. On kaikille muillekin.

Tämä olisi mun ihanne.  Haluaisin olla rikas, mutta niin ettei se näkyisi ulospäin ja että kukaan ei tietäisi.  Nyt olen päinvastoin köyhä ja yritän näyttää varakkaammalta.  Köyhyys oikeasti ei ole kivaa, mutta näyteltynä olisi.

Juuri tuo, että pitäisi sitten jakaa sitä rahaa muille, jotka olisi koko ajan valittamassa rahapulaansa, on kauhuskenaario.  Nyt kun kukaan ei multa mitään pyydä, niin on tietysti ihan hyvä.  Mutta olisi kiva elää niin, että tietäisi aina olevansa taloudellisesti turvassa.  Kitkuttelisin köyhänä ihan mielelläni, kun oikeasti en olisi köyhä.

Vierailija
280/1581 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön välillä silmärähmääni. Se on suolaista ja hyvää