Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Asia, mitä et haluaisi kenenkään saavan selville sinusta

Vierailija
14.03.2016 |

Voin aloittaa: Väitän eläväni terveellisesti, mutta syön salaa jopa useita suklaalevyjä päivittäin...

Kommentit (1581)

Vierailija
301/1581 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ajoittain (en joka hetki) kateellinen kaikille naispuolisille tutuille, joilla on mies ja lapsia. Niin kateellinen, että haluaisin satuttaa näitä naisia jotenkin ja pilata heidän onnensa. Joko fyysisesti satuttaa tai viedä heidän miehensä. Tietenkään en sitä tee mutta ajatuksissani kyllä. Myös erästä inhottavaa ex "ystävääni" kohtaan minulla on välillä väkivaltafantasioita.

Vierailija
302/1581 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain aikoinaan tuomion lievästä petoksesta. Olin oikeastaan vain sijaiskärsijänä siinä touhussa; yhdistyksen puheenjohtaja kavalsi rahaa. No minulla olisi ollut velvollisuus puuttua asiaan, mutta en puuttunut, koska olin lähinnä vain sen takia hallituksessa, kun ketään muuta ei kiinnostanut (ei minuakaan).

Eli toisin sanoen älkää menkö mihinkään vastuutehtävään mukaan, jota ette halua suorittaa kunnolla. En kyllä tiedä, vaikuttaako tuo tuomio mihinkään. Ei ainakaan toistaiseksi ole vaikuttanut, ja ihan korkeahkon tason asiantuntijahommissa olen, vieläpä valtiolla. Tai tulihan siitä pienet sakot, asianajajan kulut ja oikeudenkäynnin sekä kuulustelut joutui käymään istumassa piinapenkissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/1581 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on tapana kaivella esim. somessa vastaan tulleista ihmisistä kaikenlaista tietoa. Monet näistä ovat jotain tutun tuttuja ja monen ihmisen elämästä saakin paljon kaikenlaista mielenkiintoista selville ihan googlettamalla, kun tietää mitä ja mistä etsiä. Mitään laitonta en siis tee, olen vain utelias. Moni ihminen varmaan yllättyisi jos tietäisi mitä kaikkea heistä löytyy netistä. Pääsisin kyllä myös työn puolesta käsiksi sellaisiin järjestelmiin, joista löytyisi kaikenlaista muutakin tietoa, mutta sitä en tietenkään tee. En ikinä tunnustaisi kellekään oikeasti että tämmöistä harrastelen tylsinä hetkinä.

Vierailija
304/1581 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sairaanhoitaja ja tienaan hyvin.

Vierailija
305/1581 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

aidosti ja oikeasti tahtoisin olla juoponsorttinen erakoitunut vanha pieru- tai no nuori olisin kyllä mieluummin, mutta minkäs teet. Ja eräälle kiusaajalössille tahtoisin tarjota hammurabit eli nirrit veks.

Vierailija
306/1581 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että roikun täällä av palstalla

Vierailija
307/1581 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestin viime vaaleissa SDP:tä. Hävettää.

Olen hoitaja

Vierailija
308/1581 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kai minä sentään niin hölmö ole, että kertoisin täällä kaikille juovani pullon kirjasta viinaa joka päivä!

Vierailija
309/1581 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihasntunut vaimoni äitiin, hän on niin rehevä, seksikäs mature. Herra varjele niitä turpeita rintoja jotka tursuavat liian pienen kesäpaidan alta.

Vierailija
310/1581 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vähän ihastunut miesystäväni (huom. aikuiseen) poikaan.

Vierailija
311/1581 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään omia tekosia. Toivoisin sen sijaan että muiden aiheuttamat tekoset saisi moni selville

Vierailija
312/1581 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jotenkin tule mieleen mitään Vauva-palstalle kirjoittelua kummempaa. Siitäkin tosin pari ihmistä tietävät. Ehkä jotkut kommenttini täällä olisi noloa paljastaa olevan minun käsialaani.

Vierailija
313/1581 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että oikeasti pidän pahoista pojista ja terroristin näköisistä miehistä.

Vierailija
314/1581 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään kaikista kehon eritteistä.

Jalkapohjista tuleva valkoinen kuiva iho kun niitä rassaa, hiestä. Ihania tuoksuja.

Vierailija
315/1581 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ajoittain (en joka hetki) kateellinen kaikille naispuolisille tutuille, joilla on mies ja lapsia. Niin kateellinen, että haluaisin satuttaa näitä naisia jotenkin ja pilata heidän onnensa. Joko fyysisesti satuttaa tai viedä heidän miehensä. Tietenkään en sitä tee mutta ajatuksissani kyllä. Myös erästä inhottavaa ex "ystävääni" kohtaan minulla on välillä väkivaltafantasioita.

Minulla on myös ajoittain saman kaltaisia ajatuksia (joita en tule koskaan toteuttamaan). Hetkittäin tunnen suurta raivoa ja vihaa, sillä koen elämän epäreiluksi. Tämä juontuu siitä, että olen epäonnistunut ihmissuhteissa. En ole ollut kumppaneille riittävä, vaan ovat jättäneet minut jonkun paremman naisen takia. Nyt sitten yksinäisenä, perheettömänä, keski-ikäisenä naisena tässä elellään.

Vierailija
316/1581 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen täysi juoppo.

Vierailija
317/1581 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan olla tekemässä Ei Mitään. Parasta elämässä on maata, syödä herkkuja, juoda kaljaa samalla ja katsoa jotain sarjaa. Tätä tekisin jatkuvasti ja pelkästään, jos elämä antaisi myöden.

Tällaista kun halveksutaan ja kutsutaan elämän tuhlaamiseksi. Pitäisi matkustaa ja tehdä nähdä kokea kokeilla, buukkailla kalenteri täyteen. Mä en halua kun maata ja syödä, en saa mistään sellaista mielihyvää :D

Vierailija
318/1581 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuntoutustuella ja totta puhuakseni en haluaisi edes enää työelämään. En jaksaisi millään. Minulla on oikeasti ongelmia muistin ja havainnoinnin kanssa, joten sikäli asia ei ole ajankohtainen, mutta harvallepa kehtaan tunnustaa, että olen ihan tyytyväinen elämääni näinkin.

Vierailija
319/1581 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiettyjä preferenssejä seksin suhteen.

Tänne kirjoittelua.

Toisen vanhempani ongelmia.

Vierailija
320/1581 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tutkinut UFO ilmiötä ties kuinka kauan