Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asia, mitä et haluaisi kenenkään saavan selville sinusta

Vierailija
14.03.2016 |

Voin aloittaa: Väitän eläväni terveellisesti, mutta syön salaa jopa useita suklaalevyjä päivittäin...

Kommentit (1581)

Vierailija
321/1581 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on aivan älytön määrä luurankoja kaapissa. Toivon, ettei kukaan avaa kaapin ovea. T. Perheen äiti ja firman johtaja

Sama täällä.

T.Perheen äiti ja opettaja

Vierailija
322/1581 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kyllä kannattaisi hakea asuntoon jossa voi hygieeniaansa hoitaa,ihan lastenkin takia

En ole kyseinen kirjoittaja, mutta kaikilla ei ole varaa parempaan asuntoon :/

Kaikilla on varaa asuntoon, missä on suihku.

Toi olisi jo lastensuojeluilmoituksen paikka, jos tulisi ilmi, että kuka tuo henkilö on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/1581 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla n syöpä ja parinkymmenen miljoonan omaisuus. Ei perillisiä.

Toivottavasti olet tehnyt testamentin vaikka jonkun hyväntekeväisyysjärjestön hyväksi, ettei mene valtiolle.

Minä en tekisi testamenttia millekään hyväntekeväisyysjärjestölle.  Niistä ei tiedä kuitenkaan, miten ne rahat menisi.  Aina ne on käsi ojossa, mutta koskaan ei näe mitään konkreettista isoa juttua, minkä ne olisi tehnyt saatuaan suuren lahjoituksen tai perinnön.  Joku "nuorison hyväksi"  tehty lahjoituskin ei tunnu näkyvän missään.  Sitä jaetaan niin pieninä panoksina sinne ja tänne, että kukaan ei loppujen lopuksi oikeasti hyödy mitään.

Minä lahjoittaisin yksityisille ihmisille, sellaisille joiden elämänlaadun tietäisin heti paranevan ja rahojen tulevan varmasti tarpeeseen.  

Kyllä ainakin isoilla järjestöillä on paljonkin näyttöä siitä mitä ne ovat tehneet. Ja jos vaivaudut niiden nettisivuille, niin huomaat että niillä on tarkka kirjanpito, tilintarkastus ja tilastot sisääntulevista ja ulos lähtevistä rahoista. Mutta ymmärrän että haluat leikkiä vähän jumalaa: rahoitat yksittäistä kohdetta joka voi sitten olla kiitollinen. Toivottavasti et pety.

Olisi kiva tietää, että mikähän tuollainen iso hyväntekeväisyysjärjestö on tämän kommentoijan mielestä tehnyt paljon hyvää.

Kaikki nää Punaiset ristit, WWF:t ja muut vastaavat on ainakin aivan täyttä kusetusta.

Jos kohteeseen menee 2% lahjoituksista, niin ei se paljoa lämmitä.

Vierailija
324/1581 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avaa ketju asioista, jota et halua kenenkään saavan selville sinusta.

Kirjoita oma vastaus, jossa kerrot pari sellaista asiaa.

Palstamammat: KAMALAA, SENSUURIIN!! 🤮🤮🤮

Viesti poistuu.

Mikä pointti?

Vierailija
325/1581 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätin mieheltä salaa ehkäisyn pois. Onneksi en tästä kerennyt tulla raskaaksi ja kuukauden päästä oli jo niin huono omatunto että puhuin miehelle ja sain hänet suostumaan vauvan tekoon. En siis voisi ikinä paljastaa miehellekään että olen toiminut näin selän takana. Jos mies ei olisi suostunut vauvaan niin olisin aloittanut pillerit uudestaan. Tunnen itseni hyvin alhaiseksi tämän tempun takia.

ON niitä salaisuuksia muillakin: https://www.iltalehti.fi/talous/a/6d36c55d-c522-4249-b39b-0c0ca4bf8be8

Vierailija
326/1581 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en kai minä sitä täällä kerro. Senhän tietää sitten käytännössä koko maailma. Tämä on internet.

Koko maailma ei kuitenkaan tiedä, onko juttu totta vai ei.

Vierailija
327/1581 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon joiden ihmisten kuolemaa oikeasti. Hulluinta tässä on, että elämästäni on poistunut henkilöitä, joiden kuolemaa olen toivonut. Hyvin yllättäviä poistumisia nuorena esim. alle 30v äkilliseen sairaskohtaukseen ja toinen haimasyöpään pian toteamisen jälkeen jne. 

Vierailija
328/1581 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti olet tehnyt testamentin vaikka jonkun hyväntekeväisyysjärjestön hyväksi, ettei mene valtiolle.

Minä en tekisi testamenttia millekään hyväntekeväisyysjärjestölle.  Niistä ei tiedä kuitenkaan, miten ne rahat menisi.  Aina ne on käsi ojossa, mutta koskaan ei näe mitään konkreettista isoa juttua, minkä ne olisi tehnyt saatuaan suuren lahjoituksen tai perinnön.  Joku "nuorison hyväksi"  tehty lahjoituskin ei tunnu näkyvän missään.  Sitä jaetaan niin pieninä panoksina sinne ja tänne, että kukaan ei loppujen lopuksi oikeasti hyödy mitään.

Minä lahjoittaisin yksityisille ihmisille, sellaisille joiden elämänlaadun tietäisin heti paranevan ja rahojen tulevan varmasti tarpeeseen.  

Kyllä ainakin isoilla järjestöillä on paljonkin näyttöä siitä mitä ne ovat tehneet. Ja jos vaivaudut niiden nettisivuille, niin huomaat että niillä on tarkka kirjanpito, tilintarkastus ja tilastot sisääntulevista ja ulos lähtevistä rahoista. Mutta ymmärrän että haluat leikkiä vähän jumalaa: rahoitat yksittäistä kohdetta joka voi sitten olla kiitollinen. Toivottavasti et pety.

Olisi kiva tietää, että mikähän tuollainen iso hyväntekeväisyysjärjestö on tämän kommentoijan mielestä tehnyt paljon hyvää.

Kaikki nää Punaiset ristit, WWF:t ja muut vastaavat on ainakin aivan täyttä kusetusta.

Mikä järjestö on saanut kohteeseen 2% ? WWF:stä on vaikea sanoa kun suoranaista apua eivät anna, mutta esimerkiksi Unicef ja Punainen Risti ja muut vastaavat saavat järjestään noin 70-80% perille. Kuulostaako se vähältä? No, jo pelkkään rahan keräämiseen ja jakamiseen menee muutama prossa ja ennenkuin se on muutettu ruoaksi ja vilteiksi ja rokotteiksi ja kuljetettu paikalle, on menyt paljon työtä. Mikä sinusta olisi kohtuulilnen prosentti?

Vierailija
329/1581 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pudotin kerran kämppiksen hammasharjan vahingossa vessanpönttöön. Nostin pois, huuhtaisin vesihanassa ja laitoin takaisin peilipöydälle.

Ei siinä mitään vahinkoa tapahtunut. 

Vierailija
330/1581 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että olen oikeasti homo.

Vierailija
331/1581 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

7 vuotta sitten rakastuin netissä erääseen japanilaiseen mieheen jonka kanssa puoli vuotta suunniteltiin tulevaisuutta ihan tosissaan ja että menisin japaniin häntä tapaamaan...olin vaan rahaton ja vasta 19 vuotias, en ikinä ollut käynyt ulkomailla ja englanti on niin haparaa että lopulta sydäntä särkien jänistin ja lopetin yhteydenpidon... vaikka sanoi että voisi vaikka itsekin tulla suomeen :/ Alotin sitten suhteen toisen kanssa.

Yhä edelleen 7 vuoden jälkeen tämä japsi kummittelee mielessä ja on ikuinen ikävä. Ressu opetteli suomeakin takiani ja lisäili youtubeen videoita joissa soittaa kitaraansa ja laulaa suomeksi lauluja joista sanoin silloin pitäväni...

En vaan taida päästä ikinä täysin yli.

Tämä on iso, kesken jätetty asia vain, jos et kertonut ukkelille, miksi lopetit yhteydenpidon. Jos hän jäi vain hölmistyneenä odottelemaan viestejäsi, asialle pitäisi tehdä jotain viimeistää nyt eli anteeksipyyntöä ja selitystä eetteriin. 

Vierailija
332/1581 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä järjestö on saanut kohteeseen 2% ? WWF:stä on vaikea sanoa kun suoranaista apua eivät anna, mutta esimerkiksi Unicef ja Punainen Risti ja muut vastaavat saavat järjestään noin 70-80% perille. Kuulostaako se vähältä? No, jo pelkkään rahan keräämiseen ja jakamiseen menee muutama prossa ja ennenkuin se on muutettu ruoaksi ja vilteiksi ja rokotteiksi ja kuljetettu paikalle, on menyt paljon työtä. Mikä sinusta olisi kohtuulilnen prosentti?

Kyse ei varsinaisesti taida olla tuosta kahdesta prosentista. Ei vaan huvita maksaa toisille. Oma suu on lähempänä kuin pussin suu, ja sitten keksitään kaikenlaisia perusteita tyyliin "apu ei mene perille" ja "ne ostaa vain aseita" jne. En usko että tuon kahden prosentin kirjoittaja edes itse uskoo siihen.

Vierailija
333/1581 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa rakastaa parisuhderakkautta, tämä selvisi minulle nyt keski-iässä, kun kaikenlainen kiinnostus miesten kanssa säätämiseen loppui kokonaan. Olen ollut elämässäni ihastunut, innoissani, epätoivoinen, takertunut, hullaantunut ja kaikkea vastaavaa, mutten koskaan rakastunut. Alan vähitellen myös hyväksyä, ettei siihen asiaan ehkä tule koskaan muutosta, mikä on tietysti vähän sääli kun rakkaus kuulemma pyörittää maailmaa.

Vierailija
334/1581 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyse ei varsinaisesti taida olla tuosta kahdesta prosentista. Ei vaan huvita maksaa toisille. Oma suu on lähempänä kuin pussin suu, ja sitten keksitään kaikenlaisia perusteita tyyliin "apu ei mene perille" ja "ne ostaa vain aseita" jne. En usko että tuon kahden prosentin kirjoittaja edes itse uskoo siihen.

No näinhän se on, niillä on esim. kaikenlaiset hallintokulut ihan poskettomat.

Vierailija
335/1581 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin oikeasti huonosti.. Lähin ystäväni ehkä tietääkin tämän, vaikka yritän tätä peitellä. Sanon että voin nykyään paljon paremmin jo, että en enää vaivu epätoivoon. Oikeasti tiedän että keikun edelleen veitsenterällä jaksamiseni kanssa ja en edes tiedä haluanko yrittää enää jaksaa selvitä. En vain halua satuttaa ystäviäni ja perhettäni, heidän takiaan puren hammasta ja esitän että pärjään.

Vierailija
336/1581 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on pakkomielle symmetriaan ja numeroon 3.

3433333 333 3 373 3333333

Vierailija
337/1581 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ajoittain (en joka hetki) kateellinen kaikille naispuolisille tutuille, joilla on mies ja lapsia. Niin kateellinen, että haluaisin satuttaa näitä naisia jotenkin ja pilata heidän onnensa. Joko fyysisesti satuttaa tai viedä heidän miehensä. Tietenkään en sitä tee mutta ajatuksissani kyllä. Myös erästä inhottavaa ex "ystävääni" kohtaan minulla on välillä väkivaltafantasioita.

Minulla on myös ajoittain saman kaltaisia ajatuksia (joita en tule koskaan toteuttamaan). Hetkittäin tunnen suurta raivoa ja vihaa, sillä koen elämän epäreiluksi. Tämä juontuu siitä, että olen epäonnistunut ihmissuhteissa. En ole ollut kumppaneille riittävä, vaan ovat jättäneet minut jonkun paremman naisen takia. Nyt sitten yksinäisenä, perheettömänä, keski-ikäisenä naisena tässä elellään.

Täällä kolmas samanlainen, jolla vastaavia ajatuksia. Tosin minä en ole ikinä seurustellut, harrastanut seksiä ja muutenkin kokemus vastakkaisesta sukupuolesta (miehistä) on vähäinen. Itsetunto tuhottu aikanaan kiusaamisella. Joskus huomaan ajattelevani jostain random perheestä, että miten saisin tuhottua heidän ainakin näennäisen onnensa lopullisesti. Tai miettiväni jonkun onnellisen pariskunnan nähdessäni, millä kaikilla julmilla tavoilla voisin heitä kiduttaa.. Ja tiedän varsin hyvin, että sairastahan tuo on, mutta minkäs teet kun sydän itkee verta. Ikinä en mitään edellämainittua toteuttaisi tosielämässä ja muutenkin inhoan väkivallan käyttöä ongelmien ratkaisuun. Eli oman sairaan pääni sisällä ne pysyvät.

Vierailija
338/1581 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaivelen nenääni ja korviani, syön löydökset.  Kynsiäkin pureskelen.

Vierailija
339/1581 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ile52 kirjoitti:

Olen haaskannut elämästäni liian monta vuotta ihmiskunnan historian tyhmimpään pirihuoraan.

Oletko sä oikeasti ollut Jessikka Aron kanssa? 

En,vaan "Napanuora" Mustosen

Vierailija
340/1581 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vetänyt suonensisäisiä aineita 15vuotiaana ja tätä kesti vuoden. Eikä kukaan uskoisi minusta. Olen raitis ja hyväpalkkaisessa asiantuntija töissä. Häpeän kokemaani ja se oksettaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yksi