Asia, mitä et haluaisi kenenkään saavan selville sinusta
Voin aloittaa: Väitän eläväni terveellisesti, mutta syön salaa jopa useita suklaalevyjä päivittäin...
Kommentit (1581)
Oon ihastunu 18 ja 20 vuotiaaseen samaan aikaan ja oon ite 14, vittu.
Että olen ollut seksityöläinen eli nussinut rahaa vastaan. Elätin itseni opiskelija-aikoina keikkailemalla pari kertaa kuussa. Silloin se tuntui ihan hyvältä järjestelyltä, monta turvallista vakituista asiakasta. Nykyisin se osa menneisyydestä vähän ällöttää ja välillä pelkään törmääväni entisiin asiakkaisiin. Onneksi ne ovat mua enemmän kusessa, kaikki olivat naimisissa ja suurimmalla osalla lapsiakin. Eli luultavasti niitäkään ei kiinnosta tehdä tuttavuutta vaikka jonnekin osuttaisiinkin samaan aikaan. Plus olen aika eri näköinen nykyisin kun tuosta on jo vuosia aikaa. Hyvä puoli on tutkinto ja hyvä duuni ja hyvä palkka. Lisäksi olen tosi hyvä suihinottaja kun on tullut treenattua niin paljon :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä että vaikka esitän herttaista ja mukavaa niin kärsin tunteesta, että olen kiroutunut paska. Olen nimittäin lapsena puhunut pahaa parhaasta ystävästäni niin että tämä kuuli enkä koskaan pyytänyt anteeksi, (hänkään ei pannut minua siitä tilille), lisäksi potkaisin kerran yhden itseäni pienemmän tytön nurin. Mutta kun en tunne minkäänlaista katumusta noista teoista. Se on se, mitä en käsitä itsekään.
Minua vaivaa tämän takia epämääräinen tunne siitä, että minuun ei voi kukaan luottaa. Siksi minun on vaikeaa tutustua kehenkään.Moraalini on muutenkin epämääräinen ja se siis vaivaa minua; minun on helppo samaistua Axlin ajatusmaailmaan miten hän tuli ulos videonsa kanssa, eli pitää iyseään syyttömänä. Uhreja en kyllä olisi syyllistänyt. Mutta en vain tajuaisi, mitä pahaa siinä nyt oli :( Haluaisin kyllä ymmärtää sen, mutta kun osaisin vain ajatella sen siltä kantilta, että kun mä itse oisin kuvitellut sen hyvänä ideana ja se olisi ollut täysin omaa salaista puuhaani (en siis olisi koskaan esitellyt noita videoita kavereilleni tai kellekään!) niin en tajuaisi miten se satutti jotakuta.
En esimerkiksi ymmärrä puheita vallasta tuossa yhteydessä tai että se valta olisi ainakaan kovin vakavaa.
Enkä nyt halunnut puolustella tuota salakuvausta millään lailla vaan lähinnä mietin tuota ulostuloa. Miksen mä pitäisi itseäni syyllisenä?? Mikä juttu minulta puuttuu? Ei sitä uskalla kehenkään tutustua näillä spekseillä. Yhtäkkiä saattaisi tulla paskaa niskaan ennen kuin hoksaankaan.
Sinulla voi kertomasi perusteella olla autistisia tai sosiopaattisia piirteitä. Jos kerran itsekin tiedostat, ettet välttämättä tunne/ajattele kuten ns. normaalit ihmiset ja asia vaivaa sinua, niin suosittelisin lämpimästi, että rohkaistuisit juttelemaan jonkun ammattilaisen kanssa asiasta. Se voisi oikeasti auttaa sinua.
Olen kohta 30 enkä edelleenkään tiedä kuinka pitkä kuukautiskiertoni on. Ensin se oli vuosia yhtä epäsäännöllinen kuin kalenteriinmerkkausrutiinini. Sitten aloitin ehkäisyn, joka vei mennessään koko raskautumishuolen.
Nykyään jos minun tarvitsee tietää milloin menkat tulevat kysyn miesystävältä. Hän tietää päivälleen.
En ole muilla elämän osa-alueilla näin leväperäinen. En ole vain jaksanut pitää kirjaa näihin 18 vuoteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä että vaikka esitän herttaista ja mukavaa niin kärsin tunteesta, että olen kiroutunut paska. Olen nimittäin lapsena puhunut pahaa parhaasta ystävästäni niin että tämä kuuli enkä koskaan pyytänyt anteeksi, (hänkään ei pannut minua siitä tilille), lisäksi potkaisin kerran yhden itseäni pienemmän tytön nurin. Mutta kun en tunne minkäänlaista katumusta noista teoista. Se on se, mitä en käsitä itsekään.
Minua vaivaa tämän takia epämääräinen tunne siitä, että minuun ei voi kukaan luottaa. Siksi minun on vaikeaa tutustua kehenkään.Moraalini on muutenkin epämääräinen ja se siis vaivaa minua; minun on helppo samaistua Axlin ajatusmaailmaan miten hän tuli ulos videonsa kanssa, eli pitää iyseään syyttömänä. Uhreja en kyllä olisi syyllistänyt. Mutta en vain tajuaisi, mitä pahaa siinä nyt oli :( Haluaisin kyllä ymmärtää sen, mutta kun osaisin vain ajatella sen siltä kantilta, että kun mä itse oisin kuvitellut sen hyvänä ideana ja se olisi ollut täysin omaa salaista puuhaani (en siis olisi koskaan esitellyt noita videoita kavereilleni tai kellekään!) niin en tajuaisi miten se satutti jotakuta.
En esimerkiksi ymmärrä puheita vallasta tuossa yhteydessä tai että se valta olisi ainakaan kovin vakavaa.
Enkä nyt halunnut puolustella tuota salakuvausta millään lailla vaan lähinnä mietin tuota ulostuloa. Miksen mä pitäisi itseäni syyllisenä?? Mikä juttu minulta puuttuu? Ei sitä uskalla kehenkään tutustua näillä spekseillä. Yhtäkkiä saattaisi tulla paskaa niskaan ennen kuin hoksaankaan.Sinulla voi kertomasi perusteella olla autistisia tai sosiopaattisia piirteitä. Jos kerran itsekin tiedostat, ettet välttämättä tunne/ajattele kuten ns. normaalit ihmiset ja asia vaivaa sinua, niin suosittelisin lämpimästi, että rohkaistuisit juttelemaan jonkun ammattilaisen kanssa asiasta. Se voisi oikeasti auttaa sinua.
Ei mun mielestä kuulosta siltä, että hänellä olisi sosiopaattisia piirteitä. Onhan hän tietoinen omien ajatustensa outoudesta. Luulen ennemmin, että kaveri ei ole aiemmin ollut tietoinen ajatuksistaan ennen axl-keissiä. Tosiasiassa noin syvällisesti ja pitkällisesti pohtiva ihminen, joka kykenee tuollaiseen rehellisyyteen ja itsensä tarkkailuun tekee kenellekään mitään. Tuollaisten järkyttävienkin asioiden pohdiskelu on harvinaisen tervettä. Sen avulla tulee pohtineeksi omien ja yhteisön välisten arvojen ristiriitoja. Huomaa, että voisi tehdä niin ja näin, mutta ei tee kun on tietoinen ajatuksistaan.
Suhde naapuriin... En halua jäädä kiinni, mutta en halua lopettaa.
Olen parikymppinen nainen ja kiihotun suunnattomasti vanhoista miehistä, siis ihan 60 kymppisistä
Että en jättänyt exääni, kun hän kävi käsiksi minuun. Tämä tapahtui vain kerran ja erottiin vasta n. vuoden päästä muista syistä. Luulin silti itseäni vahvemmaksi ja häpeän itseäni tämän johdosta suuresti.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on pakkomielle symmetriaan ja numeroon 3.
Tä! MULLA ON SAMAT! Tosin mulle kelpaa myös numero 9 (3 × 3)
Rakastan kulmakarvojen nyppimistä ja ällön hajusen lian kaivelua varpaankynsien alta. Myös napaan on kiva tökätä sormi ja sit toki haistaa ja ällötellä et olipas ällön hajunen.
Stressaantuneena ja ahdistuneena sulkeudun vessaan nyppimään sääri- ja bikinirajan karvoja. Samaan kuvioon kuuluu myös finnien puristelu naamasta.
Yksin ollessani makoilen tuntitolkulla sängyssä läppärini kanssa, lempiviihdettäni on kaikenlaiset skandaalijuorut ja vauva.fi. Lisäksi stalkkaan fb:ssä ääliöitä tuttaviani ja naureskelen heidän junttiudelle ja typeryydelle.
Olen pettänyt lähes jokaista poika/miesystävääni, alkaen teini-iästä. Harva seurustelukumppaneistani tietää näistä syrjähypyistä. Vieläkään.
- Minua on hyväksikäytetty lapsena. En ole käsitellyt asiaa, pelkään, että se vaikuttaa alitajuntaisesti elämääni.
- En näytä tunteitani tai puhu niistä.
- En osaa sanoa EI.
- Pelkään jollain tapaa ihmisiä tai sosiaalista kanssakäymistä.
- Olen neitsyt.
- Käyn AV:lla.
- Itken itseni usein uneen.
- Olen yksinäinen ja haluaisin kumppanin.
N21
Työskentelen Ylellä, ja nauroin juuri makeasti Hirvisaaren twiiteille. Osassa niistä on perää.
Olen töissä iloinen ja ihastuttava kiharainen pellavapää, josta ei ikinä kuvittelisi että sama ihminen viettää vapaa-aikansa yksin jokailtaisen viinipullon kanssa.
Vierailija kirjoitti:
- Minua on hyväksikäytetty lapsena. En ole käsitellyt asiaa, pelkään, että se vaikuttaa alitajuntaisesti elämääni.
- En osaa sanoa EI.
- Olen neitsyt.
- Olen yksinäinen ja haluaisin kumppanin.N21
En tiedä miten voisin auttaa tuossa kohdassa 1, mutta minusta tuntuu että olet ihana ihminen.
Narkkaan jatkuvasti ja opiskelen kaiken lisäksi sosiaalityötä. Olen ilmiantanut perusteetta sekä läheisiäni ( siis tehnyt rikosilmoituksia aiheetta heistä poliisille, mutta tosiaan oma isäni halasi erektio housuissa liian lujasti kun olin 5v.) että tuttaviani ja he ovat myös sepittämieni valheiden perusteella ( luojan kiitos!) joutuneet hankaluuksiin. Olen tehnyt useita perättömiä ilmoituksia niistä henkilöistä jotka ovat olleet joskus sietokykyni rajoilla. Olen tottunut olemaan alfa-naaras ja sellaisena pysyn vaikka hautaan asti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- En osaa sanoa EI.
- Olen neitsyt.
- Olen yksinäinen ja haluaisin kumppanin.N21
En tiedä miten voisin auttaa tuossa kohdassa 1, mutta minusta tuntuu että olet ihana ihminen.
Ei siinä kukaan voi auttaa.
Kiitos😶 En kyllä jotenkin usko tuota, mutta menköön nyt tämän kerran. :)
Mulla on nettikavereita joita kutsun ystäviksi, pidän niihin yhteyttä tyyliin koko sen ajan ku oon hereillä. Ne on tyyliin mun elämän valo. Ongelman tästä tekee sen, että en oo kertonu heistä mun oikeessa elämässä olleelle kaverille (joita on vaan yksi) ja mietin aina, että teenkö väärin kun en kerro, ja se luulee että se on mun ainut kaveri?