Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maajussit hyökkäävät huomenna Helsinkiin traktoritankeilla. Miten kerrot lapsille?

Vierailija
10.03.2016 |

Kulkeeko metro? Entä sporat? Miten varautua?

Kommentit (99)

Vierailija
1/99 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän mennä töihin junalla. Ei kai raideliikenne ole poikki?

Vierailija
2/99 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaatko, että ajavat raiteita pitkin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/99 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän lapset kotona. Koska Soldiers of Juha.

Vierailija
4/99 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon että jättävät päättäjille oikein haisevan tervehdyksen....

Vierailija
5/99 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mennään lasten kans retkelle Isolle Kirkolle. Kai siel jotain söpöä rekvisiittaa kuten sikanautaa ja heinäpaaleja.

Vierailija
6/99 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trakotorit my... Kai löpöllä ajelevat?

Vierailija
7/99 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna tuoksuu Helsingissäkin makoisalle, kun paskasaappaat tulevat kaupungille tallustelemaan.

Vierailija
8/99 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäädään kotiin syömään tuontipossua niinkuin kunnon kultturellit.

Vierailija
9/99 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivottavasti tulisivat oikein paskasilla traktoreilla, ehkä lietekärry perässä.

Vierailija
10/99 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä14 kirjoitti:

Maanviljely on ainoa yritysmuoto johon ei sisälly riskiä. Valtio maksaa, meni kaupaksi tai ei.

Nyt viljelijäsedät on vihaisia kun ne ei enää saa niin paljon rahaa ilmaiseksi kuin ennen.

Onneksi isi ja äiti on yrittäjiä, ja tottuneet aina hankkimaan rahansa itse, ei tarvitse suuttua tuollaisesta.

Mennäänkö katsomaan trakstoreita ja eläviä maalaisia, lapseni?

Viljelijät on yrittäjiä. Viljelijät ei saa ilmaista rahaa, ja viljely ym maatalous on kenties riskialttein yritysmuoto ikinä. Oletpa sinä törppö, kaupunkilaistollo. t. toinen kaupunkilainen, mutta ei muiden samanmoisten aivopesemä

Vierailija
11/99 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä14 kirjoitti:

Maanviljely on ainoa yritysmuoto johon ei sisälly riskiä. Valtio maksaa, meni kaupaksi tai ei.

Nyt viljelijäsedät on vihaisia kun ne ei enää saa niin paljon rahaa ilmaiseksi kuin ennen.

Onneksi isi ja äiti on yrittäjiä, ja tottuneet aina hankkimaan rahansa itse, ei tarvitse suuttua tuollaisesta.

Mennäänkö katsomaan trakstoreita ja eläviä maalaisia, lapseni?

Onneksi ei tarvi olla noin tyhmien ihmisten seurassa kuten sinä. Oletko ottanut selvää miksi tukia maksetaan? Mitäs jos suomesta loppuu maatalous? Tuntuuko kivalta syödä ulkomailta tuota ruokaa josta ei tiedä miten se on kasvatettu ja millä aineilla lannoitettu? Miten eläimiä kohdeltu? Päästöt lisääntyy ku kaikki roudataan meri ja laivateitse suomeen. 

Vierailija
12/99 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nään yhdenkin traktorin, niin ajan autoni poikittain eteen. Ei kiitos!

Vierailija
13/99 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kerron? Täh?

Mä kerroin totuuden ja sit me mennään yhdessä katsomaan. Täähän on parempaa pienten poikien äidille kuin joulu ja Hopplop yhdessä. =)

Vierailija
14/99 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa uskotaan ihan yleisesti, että kotimainen elintarviketuotanto ja eläinten kohtelu on ihan eri sfääreissä kuin muualla. Kepumaa.

Vierailija
15/99 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kiinnostaisi todella tietää näiden maanviljelijöiden kritisöijien työtehtävistä. Ettei vaan valtion leivällä elettäisi?

Vierailija
16/99 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saapuvut niillä puksuttimilla Itäväylää ja Mannerheimintietä. Eli Itä-Uudenmaan ja EteläHämeen maajussit paikalla. Sinkkumarkkinat! Kallion ja Rööperin hipsterit deittaamaan!

Vierailija
17/99 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua kiinnostaisi todella tietää näiden maanviljelijöiden kritisöijien työtehtävistä. Ettei vaan valtion leivällä elettäisi?

Niinpä. Samaa suojatyötä sekin on.

Vierailija
18/99 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläinten olosuhteet ovat huononemassa, kiitos suurtilojen (kiitos EU!) ja muutenkin ahtaammalle ajettujen maanviljelijöiden olojen. Kyllä jokainen tiukan paikan tullen valitsee ruokkia perheensä, kuin suoda karjalleen erityisen hyvinvoinnin, ja tähän oikeasti ajetaan tilallisia, eikä tällaisella alalla pitäisi semmoiseen ajaa!

Mua ihan oikeasti itkettää millaisia ihmisiä tässä maassa on. Ei mitään kiinnostusta oman ruoan alkuperään, ei mitään kiinnostusta kotimaan omavaraisuuteen. Ja jos maanviljelijöiden elämä tuntuu niin hohdokkaalta ja helpolta rahalta, miksette ryhdy samaan? Minä olen nähnyt sen läheltä, enkä koskaan alkaisi siihen hommaan. Elämä on pelkkää työntekoa, 24/7, eikä käteen jää mitään kaiken sen fyysisen ja henkisen raskauden päälle.

Vierailija
19/99 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo! Samaa mieltä. Paljon tyylikkäämpää elää EU-tuilla kuin jollakin valtion virkamiespalkalla.

Vierailija
20/99 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Samaa suojatyötä sekin on.

Toinen on työtä, joka on oikeasti raskasta monella tapaa, ja jolla on merkitys, ehkä suurin merkitys mitä voi ihmiskunnalle ollakaan.

Toinen taas...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi seitsemän