Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hahaa, naisillakin on vaikeuksia löytää miehiä

Vierailija
04.03.2016 |

Olenkin aina sanonut, ettei se voi naisillekaan mitään läpihuutohommaa olla kun niin moni tuntemani mies painii ongelman kanssa. Väittävät jopa, että isommissa kaupungeissa on miesten markkinat :O

http://www.olivialehti.fi/jutut/9541-2/

Kommentit (438)

Vierailija
341/438 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri tämän vuoksi kannustankin nuoria miehiä duunipaikallani pysymään poikamiehenä mahdollisimman pitkään. +30-vuotiaana jopa niille entisille nörteille aukeaa sellaiset kyntömaat etteivät ole voineet kuvitellakaan. Eikä tarvitse takertua ensimmäiseen kohdalle osuvaan, nurkan takana riittää ja todnäk parempaa...

No itse en välitä 30+ miehistä tippaakaan. Ja ne naiset jotka välittää, etenkin nuoret naiset jotka valitsee esim. yli 10 vuotta vanhemman miehen itselleen, saavat aikaan sen, että miehet ja naiset ovat parisuhdemarkkinoilla eriarvoisia. Naiset itse ovat antaneet miehille sen vallan, että miehet saavat ja voivat vaatia minkä ikäisinä vain vaikka parikymppistä misua, koska naiset lähtevät tähän leikkiin mukaan. Esim. ok nelikymppinen mies on haluttua kamaa kaikenikäisille naisille. Ok nelikymppinen nainen joutuu taas lähinnä tyytymään kuusikymppisiin miehiin, jos mielii parisuhteen saada. Että kiitos vaan naiset. :)

Nojaa... toisaalta, ihan sama mulle, koska oon jättäytynyt tästä naurettavasta leikistä jo vuosia sitten pois.

N29

Vierailija
342/438 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nämä ketjut on aina todella omituista luettavaa. En itse tunne ketään, en miestä enkä naista, joka olisi vastentahtoisesti pariton. Kuten täällä jo aiemmin jossain ketjussa puhuttiinkin, niin ihmiset nykyään tapaavat toisensa helpoiten netissä. Omassakin tuttavapiirissäni on pariskuntia, jotka ovat tavanneet nettitreffeillä. Jos joku eroaa, hetken humputtelun jälkeen se yleensä etsii uuden kumppanin nettipalstoilta, jos ei löydä sitä muuta kautta ihan normaaliarjesta. Harvemmat ovat tavanneet baarissa, taitavat nuo baarit olla Tinderin lailla vain satunnaisseuran etsimistä varten.

Itse taas olen vapaaehtoisesti sinkkuna pysyttelevä N36 ja maailman tavanomaisimman näköinen. Olen niin keskiarvo kuin ihminen voi ikinä olla: pituus, paino ja naama ovat kaikki täyttä keskiluokkaa. Meikkaan minimaalisesti, pukeudun tavanomaisesti. Luonteeltani olen introvertti, viihdyn enimmäkseen yksin ja uusia tuttavuuksia kohtaan suhtaudun pitkän aikaa isolla varauksella. Ja sitten kun puhun, tykkään puhua varsin pitkäveteisistä aiheista, kuten töistä tai politiikasta. Näistä tosiasioista huolimatta minulla ei KOSKAAN ole ollut ongelmana saada treffikutsuja miehiltä. Tiedän monta miestä omasta tuttavapiiristäni, jotka olisivat halunneet kanssani parisuhteeseen; mukavia, fiksuja, kivannäköisiä miehiä, joista en vain ole kiinnostunut kuin kaverina ja sille tasolle olemme onneksi jääneetkin. (Siksi "onneksi", että haluan pitää nämä ihmiset elämässäni, vaikka meillä ei rakkaussuhdetta olekaan.)

Joten JOS MINÄ, kaikkien seinäkukkasten esiäiti, tapaan potentiaalisia seurustelukumppaneita (ja vielä tämänkin ikäisenä) jatkuvasti, niin MITEN VOI MUKA OLLA, että miehen löytäminen olisi jotenkin VAIKEAA?? Niitähän tapaa kaikkialla: kirjastoissa, kahviloissa, junissa, bensa-asemilla, harrastuksissa ja erilaisissa tapahtumissa, taidenäyttelyissä, työpaikoilla... Ja vielä jos on itse haku päällä, niin ei muuta kuin laajentamaan valikoimaa internetiin asti.

En usko hetkeäkään, etteikö normaali-ihminen kykenisi halutessaan löytämään toista normaali-ihmistä ja pariutumaan sen kanssa. En hetkeäkään.

Jaah. Olen kivan näköinen 164/60 32v. toimistotyötä tekevä nainen. Tykkään koti-illoista, leipomisesta, elokuvista, konserteista, matkustamisesta, vaeltamisesta. Mulla on pitkät vaaleat hiukset ja naiselliset vaatteet. Oon vähän introvertti mutta kuitenkin sosiaalinen ja iloinen. Juttelen sujuvasti ihan kenen kanssa vaan ja tapaan uusia ihmisiä jokusen kerran kuussa. Olen mielestäni kaikin tavoin tavallinen, mukava nainen.

Ikinä ei ole ulos pyydetty ja jos olen itse kysynyt, vastaus on ollut ei. Sanomattakin selvää etten ole suhteessa ollut kun en ole poikaa edes pussaamaan päässyt.

Meitä on. Me emme ole taruolentoja. Kokemuksemme ja pettymyksemme ovat aitoja. Emme ehkä tiedä miksi elämä on mennyt näin mutta pliis älkää ainakaan haukkuko tai vähätelkö. Miesten lähestyminen on tarpeeksi jännittävää muutenkin kun ei ikinä tiedä sanooko tämäkin jotain ilkeää vai vaan ei kiitos... Parhaimmillaan mut on friend zonattu, pahimmillaan haukuttu rumaksi isotissiseksi lehmäksi.

Meitä todellakin on.

Hehee, voisin olla sun kaksoisolento. :) Olen jo hankkinut kissat. 

Terveisin, tulevaisuus yksinäisenä kissamummona

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/438 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä ketjussa on nimenomaan kerrottu, että yli kolmekymppinen nainen ei kelpaa kenellekään koska jokainen mies haluaa 18-28 vuotiaan naisen.

No kyllä minulle ainakin kelpaisi vanhempikin, olen itse yli 50:n ja olisi kelvannut kun olin 40:n tai vaikka kun olin 35, mutta ei tullut sellaista kohdalle johon olisin voinut luottaa lyhyen avioliiton kariuduttua. En minä enää oikeastaan haaveile perheen perustamisesta lapsineen, mutta kumppania elämään kuitenkin kaipaisin ja melko varmasti samalla tavalla myös tuntee hyvin moni muukin yksin elävä mies, jonka kanssa olen vuosien mittaan jutellut kun asia on kääntynyt perhe- ja suhdeasioihin.

Olen siis ollut kerran naimisissa kauan sitten nuoruudessa ja eronnutkin samoin kauan sitten vain muutaman vuoden päästä. Vaimo jätti minut ja lähti toisen tai oikeammin toisten miesten perään, ei ole tyytynyt yhteen eikä kahteen vuosien mittaan.  Lapsia liitosta ei tullut. Muutamia lyhyitä suhteita on ollut sen jälkeen, mutta ei niitäkään enää yli 15v:n aikana.

Vierailija
344/438 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te palstamiehet kertokaapa millainen mies mielestänne "kuuluisi" naiselle, joka on

- 37 v

- lapseton

- toimii yrittäjänä koulutustaan vastaavassa ammatissa, välillä pitkiä päiviä ja viikonloppuisinkin töitä

- koulutukseltaan KTM, lisäksi suorittanut mm. personal trainer- ja NLP-koulutuksia ja opiskelee aina mielellään uutta

- harrastaa juoksemista (myös maraton 1-2 x vuosi + puolimaratoneja), sisustamista ja matkailua

- asuu omistusasunnossa, jonka on kohta kokonaan maksanut

- on sosiaalinen, ystäväpiiri on laaja

- pitkät hiukset, kauniit kasvonpiirteet, aina huoliteltu olemus

Aika toivottomalta tuntuu.

Vaikealta vaikuttaa, näkisin lähinnä kaksi vaihtoehtoa

1) Panomies, mahdollisesti vähän viinaan menevä. Sellainen joka hyötyy susta rahallisesti, eli sinä vastaat "perheen" taloudesta.

2) Vanhempi eronnut mies (50-55v)  

Muille miehille on sinua parempia vaihtoehtoja, eli menestyneille 35-45v miehiellä löytyy nuorempia naisia 20-25v ikäryhmästä ja tavismiehet ei varmaan kelpaa sulle.  

Vierailija
345/438 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Konemies kirjoitti:

Minä olen ihan rehellisesti nirso akateeminen nainen. En kelpuuta kaikkia miehiä, ja vaikka yksinäisyys joskus ahdistaakin olen silti mieluummin yksin kun jonkun täysin itselleni sopimattoman kanssa. En vaadi mieheltä korkeakoulutusta, mutta matemaattista älyä kyllä. Se on ainut pitävä vaatimus, en kestä ajatusta tyhmästä lapsesta. Toki sellainen voi muutenkin syntyä, mutta en halua isävalinnalla ihan varmistaa, että tulevat kersat joutuvat matematiikan tukiopetukseen jo alakoulussa.

Olen 28v, olen koulutukseltani DI. Olin ikävuodet 19-26 avoliitossa ja kihloissa, suhde kaatui kun mies (silloin 29) petti, jätti ja vaihtoi 23-vuotiaaseen. Tämän jälkeen sinkkuna on ollut vaikeaa. Vaikka nuorena korkeakoulussa oli edukas sukupuolijaukauma ja näennäisesti matemaattisesti lahjakkaita ja mukavia miehiä oli vapaana ei heistä tietääkseni ole sinkkuna enää ketään (hyvä heille, en ole katkera).

Minulle miehen ulkonäkö on melkolailla ihan sama, en halua sairaalloisen lihavaa tai tatuoitua ja/tai lävistettyä miestä. Ottaisin myös työttömän miehen, jos se ei aiheuta hänelle itsetunto-ongelmia ja hänellä on realistinen itsensä elätyssuunnitelma. Tyhmää en vaan huoli, miehen täytyy olla sellainen, jonka kanssa voi keskustella oikeista ja tärkeistä asioista ja jonka geeniperimä on edes jokseenkin edullinen.

Kumppanin löytäminen on ollut aika hankalaa, olen jutellut nettitreffeillä useamman kivan oloisen miehen kanssa, mutta monen ihan lupaavan miehen kanssa ei ole vain synkannyt sitten livenä. Sitten on ollut ihan toivottomia tapauksia, esim. erittäin huonoa suomea kirjoittava 30-vuotias eronnut ja lapsellinen putkimies, joka väitti olevansa hyvä luonnontieteissä mutta putosi ihan perusjuttelusta kärryiltä. Sitten yritti paikata sitä ikävää tunnetta sovinistisella läpällä ja puhumalla ammattitermejä jotta osaisi jotain mitä minä en...

Olen siis ihan nirsouttani sinkku, tykkään silti valittaa asiasta. En ole aikuistunut "alfojen panoringistä" karannut yksilö tai haaveile julkkiksista. Mutta vaateina on älykkyys ja sinkkuna ei vaan ole paljoa älykkäitä miehiä, ihan ymmärrettävistä syistä. Osa sinkkuutta voi johtua myös omista piirteistäni. Saatan olla ujouden vuoksi vaikeasti lähestyttävän oloinen, olen kasvoiltani aika kovapiirteinen, haluan käyttää laseja enkä piilolinssejä, hiukseni ovat aika ohuet eikä minulta löydy kiinnostusta niiden laittamiseen päivittäin. Pukeudun rennosti, lähinnä hameisiin, mekkoihin ja neuleisiin. Vartaloltani olen normaali, pienet rinnat, päärynä, normaali painoindeksi.

Olen sinkku nirsouttani ja omaa epäviehättävyyttäni, tykkään silti purkaa ahdistustani asiasta mm. valittamalla miesten tasosta. En varsinaisesti ihmettele miten voin olla sinkku, mutta kyllä joskus tympii kun näen exän tyttöystävänsä kanssa ja mietin mikä hänessä on minua niin paljon parempaa.

Myöskään viestin kirjoittajan kaltaista älykästä mutta sinkkuna olevaa naista ei ole niin helppoa löytää. Ja kyllä niitä samanikäisiä DI-tutkinnon suorittaneita miehiäkin vielä on sinkkuina; viestin kirjoittaja on 34 täyttänyt jatko-opintojaan tekevä DI Espoosta. Miten sinun kaltaisen naisen tavoittaa?

Kaltaisitani en tiedä, koska ystäväni ovat lähes kaikki kyllä parisuhteissa tai sitten tohtorikoulutettavina ja miehet ei voisi vähempää kiinnostaa. Minäkin asun Espoossa, arkisin teen töitä Helsingissä, 8-10 tuntia ja pyöräilen yleensä matkat, siihen menee puolisen tuntia/suunta. Sitten tulen kotiin ja teen ruokaa ja seuraavan päivän eväät ja väsymystilasta riippuen joko jatkan jotain harrasteprojektia, katson jotain war... laillisesesti ladattua telkkariohjelmaa, luen kirjoja tai pyörin netissä (myös kaikilla paskasivuilla niinkuin tämä AV), joskus oli treffipalstaprofiili, nyt ei enää. Viikonloppuisin tapaan tuttuja, joskus hoidan ystäväni lapsia, jotta pääsevät viettämään aikaa pariskuntana joskus taas menen syömään tai kahville tuttavien/tuttavapariskuntien kanssa. Käyn järjestään aina lauantaisin kirjastoissa, palauttamassa vanhoja tai lainaamassa uusia. Eli ainakaan baarista tai tinderistä ei löydä. Saanko sähköpostiosoitteen? Voin kirjoittaa sinulle jos haluat.

Vierailija
346/438 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Te palstamiehet kertokaapa millainen mies mielestänne "kuuluisi" naiselle, joka on

- 37 v

- lapseton

- toimii yrittäjänä koulutustaan vastaavassa ammatissa, välillä pitkiä päiviä ja viikonloppuisinkin töitä

- koulutukseltaan KTM, lisäksi suorittanut mm. personal trainer- ja NLP-koulutuksia ja opiskelee aina mielellään uutta

- harrastaa juoksemista (myös maraton 1-2 x vuosi + puolimaratoneja), sisustamista ja matkailua

Hyvät naiset, tehkää itsellenne palvelus ja miettikää tätä muutama sekunti. Te naiset olette menettäneet totaalisesti sen pointin, monessakin asiassa, mutta erityisesti tässä että millä asioilla luotte tuota omaa kompetenssia! Kuinka monta kertaa teille pitää sanoa, että ei miestä kiiinnosta naisessa se, että hän 'kilpailee' tai tuo itseään esiin samoilla miehisillä aspekteilla. Tuosta listasta puuttui ainoastaan, että omistaa RS6 Audin. Eli kaikki tuollaiset omistus-asunnot ja KTM koulutukset, niillä te voitte heittää vesilintua!

Miksikö??? No siksi, että ei mies halua itselleen 'kopiota' itsestään, vaan hän haluaa Naisen! Kaikki nuo yrityskuvioissa mukana ja maratonpaskat...ei näin! Se asia, jolla te vakuutatte miehen, on huolehtiva, tykkää laittaa ruokaa ja kotia (mutta ei mitään sisustuspaskaa tai pientä pintaremonttia), pitää eläimistä ja kukista. Vielä jos osaa tehdä jotain klassista asiaa, jota naiset ennen osasivat niin aina parempi!

Naiset ymmärtäkää yksi asia, niin kauan kun te olette emansipoituneita ja koitatte 'pärjätä' miehisillä asioilla miesten maailmassa, tilanne menee huonompaan. Ja toinen on tuo ainainen matkustelu, arghhh!! Mikä **ttu siinä on, että jokainen nainen pyrkii kailottamaan ympärilleen kuinka paljon tykkää matkustella. Mitä luulette, kuinka montaa miestä kiinnostaa tuollainen tieto...

En sano, että miehet ymmärtäisivät naisista, mutta kyllä olen huolissani siitä miten paljon naiset ja miehet kilpailevat keskenään, kun heidän tulisi eroavaisuuksien kautta tukea toisiaan...

En toisaalta syytä naisia, he ovat tämän individualistisen uber-sosiaalisen kulutusyhteiskunnan uhreja, jotka kaikessa merkitys- ja identiteettikadossaan antavat anteeksi monia asioita ulkomaalaisen miehen kohdalla, joita eivät suomalaisen kohdalla hyväksyisi sekuntiakaan.

Taas sama virsi. Miksi ette miehet vain myönnä että haette vain äidinkorviketta? Nainen koetaan heti uhkana jos hänellä on muukin elämä kuin miehen paapominen. Miehen pitää kokea olevansa niiiiin tärkeä, ihailtu ja muiden yläpuolella. Miehen ego ei yksinkertaisesti kestä sitä että joku muu on häntä yhtään parempi missään, ja oma vaimohan se on helpointa polkea maahan. Sitten tätä yritetään selitellä jollain idioottimaisella evopsykalla ja redpillin lukemisella.

Sitten tunnutte elävän siinä uskossa että ''ennen vanhaan'' naiset olivat täysin tyytyväisiä nyrkin ja hellan välissä. Kyllä ennen 50-luvulla naiset vaan hymyilivät ja palvelivat ilolla miehiään päivästä toiseen. 

Vierailija
347/438 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämäkin keskustelu on ollut surullista luettevaa; miehet syyttävät naisia ja naiset syyttävät itseään kumppanin puutteesta. Naisten vika tämäkin. Suomimies osoittanut taas luonteensa. 

Missäs kohti täällä naiset itseään syyllistää...? Korkeintaan siitä, että ovat niin ylivertaisia suomalaiselle tavismiehelle.

Juurihan alkusivuilla lukee, että miestä ei saa vaikka kaikkensa olisi tehnyt omaa tasoaan parantaakseen. Jos mainitsee koulutuksen = ei väliä miehille, olet nätti = olet pinnallinen, nainen on sinkku = viallinen.

Minkäs teet kun et perusmiehelle suuressa kaupungissa kelvannut kun miehillä on mistä valita!

Kuten naisillakin, katso vaikka tästä linkistä: "Miehiä jonoksi asti"

http://www.helsinginuutiset.fi/artikkeli/293448-pikadeitit-testissa-%E2…

Vierailija
348/438 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies-44 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- 37 v

- lapseton

1) Panomies, mahdollisesti vähän viinaan menevä. Sellainen joka hyötyy susta rahallisesti, eli sinä vastaat "perheen" taloudesta.

Muille miehille on sinua parempia vaihtoehtoja, eli menestyneille 35-45v miehiellä löytyy nuorempia naisia 20-25v ikäryhmästä ja tavismiehet ei varmaan kelpaa sulle.  

Aika vähän on yli 40 ja alle 25 pariskuntia, varsinkaan jos vaimo ei ole postimyyntivaimo... Ja mitä sinun teoriassasi tekee miehet ikäluokkaa 45-50? Kun ei löydy nuoria naisia, mutta vajaa nelikymppinen nainen ei myöskään saa lähestyä.

Vierailija
349/438 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten täällä muka 37-vuotias nainen on liian vanha ja pt-koulutus miinusta kun kuulemma 90 % miehistä kelpaa kaikki naiset? Ja NAISET ovat kuulemma nirsoja.

Ei saatana teitä palstamiehiä. Onnistutte aina puhumaan itsenne pussiin.

Niin meillä miehillähän on kaikilla samat mielipiteet. Ei tullut sitten mieleen, että täällä on useampia keskustelijoita, jotka voivat olla eri mieltä. Huikeeta. 

Vierailija
350/438 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas meitä miehille kelpaamattomia naisia paljon. Olen ihan yllättynyt. Mun naispuolinen kaveri, jolla oli myös vaikeuksia herättää minkäänlaista kiinnostusta suomalaisissa miehissä, muutti Hollantiin pari vuotta sitten. Löysi heti jo muutaman viikon sisällä sieltä mukavan ja fiksun miehen itselleen. :D Eikä kuulemma koskaan elämässään ole saanut miehiltä niin paljon huomiota ja treffikutsuja kuin siellä. Että pisti kyllä kieltämättä miettimään, että pitäisköhän tästä itsekin lähteä merta edemmäs kalaan. 

Vierailija
351/438 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies-44 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- 37 v

- lapseton

:D Tuttavani, koulutettu 40v nainen meni epätoivoissaan suhteeseen 1:s tyypin miehen kanssa. Alkoholisoitunut pari vuotta nuorempi pahasti rahaongelmainen luuseri. Muuta ei saanut, vaikka ulkonäkö on kohdallaan, vartalo kaunis ja hoikka, sekä työpaikka hyvä. Nyt sitten pitää hyvänä tätä retkua, jolla on lokoiset päivät hyvätuloisen naisen hoivattavana.

Vierailija
352/438 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain 10 % suomalaisista miehistä huolehtii hygieniastaan? Onko oikeasti ylivoimainen tehtävä käydä päivittäin suihkussa (tarvittaessa kahdesti jos urheilee), vaihtaa puhtaat alusvaatteet ja sukat, hoitaa muukin vaatehuolto, ajaa parta ja käydä säännöllisesti parturissa?

? Mitä v*ttua. Suihkussa joka päivä, tai jopa 2 kertaa päivässä. Ajaa parta? No jos haluaa pitää partaa?  Miksi käydä parturissa jos ajelee vaikka itse koneella kerran kuussa millin siilin.

Mitä on vaatehuolto? 

Vierailija
353/438 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämäkin keskustelu on ollut surullista luettevaa; miehet syyttävät naisia ja naiset syyttävät itseään kumppanin puutteesta. Naisten vika tämäkin. Suomimies osoittanut taas luonteensa. 

Missäs kohti täällä naiset itseään syyllistää...? Korkeintaan siitä, että ovat niin ylivertaisia suomalaiselle tavismiehelle.

Juurihan alkusivuilla lukee, että miestä ei saa vaikka kaikkensa olisi tehnyt omaa tasoaan parantaakseen. Jos mainitsee koulutuksen = ei väliä miehille, olet nätti = olet pinnallinen, nainen on sinkku = viallinen.

Minkäs teet kun et perusmiehelle suuressa kaupungissa kelvannut kun miehillä on mistä valita!

Kuten naisillakin, katso vaikka tästä linkistä: "Miehiä jonoksi asti"

http://www.helsinginuutiset.fi/artikkeli/293448-pikadeitit-testissa-%E2…

Kamoon, se on otsikko! 

Tiedätkö miten tuo pikadeitti-homma toimii? Tietenkin siinä on oltava lukuisia miehiä ja naisia, että siinä olisi ideaa. Yhtä hyvin jutun olisi voinut tehdä miestoimittaja ja otsikko olisi "naisia jonoksi asti". Tosin tuo olisi suututtanut naislukijat, koska naiset tuntevat epävarmuutta tai ainakin suuttuvat jos joku mies "leveilee" naisillaan tuohon malliin - vaikka vitsikkäästikin, kuten naistoimittaja tässä. 

Vierailija
354/438 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja miehetkö ei valitse naisia ulkonäön perusteella? Give me a break! Totuus on se että niin miehet kuin naisetkin valitsevat kumppaninsa ulkoisen olemuksen perusteella, se on pitkälti evoluutiobiologisista sysitä ja se on asia joihin meillä itsellämme ei ole mitään kontrollia loppupeleissä. Deittailu on raakaa ja huonot karsiutuu pois, niin se vaan on. Vain parhaat saavat kaapia kermat päältä, loput joutuu tyytymään siihen mitä saa, karua mutta totta. Kaikki haluaa sen kauniin kumppanin, riippumatta heidän omasta ulkonäöstään, tämä on fakta. Panokset sen kuin kovenee ja kohta tilanne kehittyy siihen pisteeseen että syntyvyys alkaa laskea kun ihmiset eivät kelpuuta toisiaan vaan miehille pitää olla se muidenkin miesten tavoittelema hottisbeibe ja naiset halajaa sitä tummaa, pitkää ja korkeasti koulutettua adonista, jota ne muutkin naiset kuolaa suu vaahdossa.

Ei naisia kiinnosta korkeasti koulutettu, pitkä, tumma mies, vaan naiset haluavat päihdeongelmaisen ruman psykopaatin. Tämähän on myös tutkimuksilla todistettu, että miehen ulkonäöllä ei ole naiselle merkitystä, mutta naisen ulkonäöllä on miehelle merkitystä.

Tutkimukset osoittavat, että nainen valitsee kumppaninsa sen perusteella, kuinka paljon miehessä on psykopaattisia piirteitä. Päihdeongelmat ovat etusijalla, kuten myös rikostausta. Naisen luonne on sellainen, että kaikki naiset valuvat pikkuhiljaa psykopaattisten ja narsististen miesten pyöritettäviksi ja huijattavaksi ja loput 90% miehistä jäävät ilman.

Jossain vaiheessa koko populaatio psykopatisoituu, koska nämä häiriöt periytyvät.

Itse tunnen muutaman psykopaattimiehen ja kyllä se raaka totuus on se, että he pystyvät pyörittämään lähes kaikkia naisia keskenään. Psykopaattinen kaverini vei aikoinaan useampaa naista kerralla treffeille, koska kysyntää oli niin paljon, että tuli päällekkäisbuukkauksia. Pillua oli saanut reilu 20-vuotiaana jo sadoilta naisilta.

Tämä on sellainen kuvio, mikä meidän miesten pitää vain hyväksyä... Nainen on mieluummin naimisissa sen psykopaattiäijän kondylooman kanssa, kuin todellisen miehen kanssa. Se on naisen luonto. Piste.

Vierailija
355/438 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luoja, en tiennyt että miehissäkin on tällaisia jankuttajia ja asioiden mälvääjiä.

Vierailija
356/438 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuserimies kirjoitti:

Mutta miksi se pitäisi kertoa, ettei ole asunut naisen kanssa?

Naiset ovat itse mestareita esiintymään parhain päin ja värittämään sopivasti.

Eräs sosiopaattikaverini kertoili naisille olleensa vuosia naimisissa ja, että hänellä olisi ollut lapsi, vaikka tuo ei pitänyt ollenkaan paikkaansa. Hän uskoi hurmaavansa sillä naisia.

Aikaisemmin hän myös puhui feikkipuheluita. Aina, kun hän oli baarissa, tai bileissä, hän vetäytyi syrjemmälle, kun hänelle tuli muka puhelu. Puhelua ei todellisuudessa tullut, eikä puhelimen toisessa päässä ollut ketään, mutta hän näytteli riitelevänsä jonkun naisen kanssa puhelimessa jotain perheriitaa. Tuolla tavalla hän herätti naisten kiinnostuksen itseään kohtaan ja temppu oli toimiva.

Tuo vale tuosta avioliitosta ja lapsesta ei kuitenkaan toiminut pidemmän päälle, koska hän jäi siitä aina kiinni. Naiset myös ihmettelivät, missä lapsi on, kun lapsi ei ole miehen elämässä mukana...

Sittemmin mies sai kuitenkin hurmattua yhden naisen, pani sen paksuksi kaksi kertaa, jätti naisen ja valehteli sossuille naisen pahoinpitelevän lapsia, samalla uhaten naista ja naisen tuttavia perhesurmalla, mikäli ei saa saa lapsia kokonaan itselleen. Mies sai sossun vosut puolelleen ja kertoilee nyt surullista satua kamalasta exästään, jolla hurmaa pahaa aavistamattomia naisia...

Vierailija
357/438 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten täällä muka 37-vuotias nainen on liian vanha ja pt-koulutus miinusta kun kuulemma 90 % miehistä kelpaa kaikki naiset? Ja NAISET ovat kuulemma nirsoja.

Ei saatana teitä palstamiehiä. Onnistutte aina puhumaan itsenne pussiin.

90 prosentille miehistä kelpaa 80 prosenttia 18-28 vuotiaista naisista.

Millä matematiikalla 90 prosentille miehistä riittää 18-28-vuotiaita naisia?

No shit Sherlock! Ei niille riitäkään. Olet varmaan kuullut siitä, kuinka vaikea nuoren miehen on löytää naista. Nyt sinäkin taisit sen lopulta ymmärtää.

Miksi sitten hyväksytte sen että nelikymppiset miehet yrittävät omaisuudellaan viedä nuoret naiset? Yhdestä nuoresta naisesta ei riitä kolmelle miehelle, joten kenen kuuluisi saada parikymmpinen nainen:

- parikymppisen miehen

- kolmekymppisen miehen, joka voisi saada vielä lapsia ikäistensäkin kanssa

- nelikymppisen miehen, koska hän vasta nyt havahtuu haluamaan lapsia

???

No 40v miehen tietenkin. 20v ei ole valmis perhe-elämään, 30v ei välttämättä sekään ja silloin kannattaa tehdä uraa, joten 40v mies on kypsä perheen perustamishommiin ja kun ottaa 20v niin on aikaa vielä monta vuotta 

Vierailija
358/438 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnut olevan "hieman" ylimielinen? Olisiko siinä syytä yksinäisyyteen?

En ole ylimielinen, vaan katkera ja yksinäisyys on syynä katkeruuteen. Sinun mielesi onneksi käänsi homman päin vittua ja yksinäisyyteni on jälleen kerran oikeutettu sillä perusteella, että olen yksinäinen.

Vierailija
359/438 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyytäkää miehet että kavereidenne tyttöystävät etsisivät tuttavapiiristään sopivia naisia, joiden kanssa voisi lähteä treffeille.

Nyt sä unohdat tässä sen kilpailun. Ei tosielämässä kukaan halua toiselle kumppania. Jos joku on sinkkuna, niin toiset tekevät kaikkensa, että se myös pysyisi sinkkuna, jotta oltaisiin itse parempia varattuina.

Vierailija
360/438 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä muuten on sellaisen naisen motiivit, joka on ihastunut mieheen, mutta tahollaan naimisissa ja sitten suosittelee tätä miestä sinkulle ystävälleen?