Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hahaa, naisillakin on vaikeuksia löytää miehiä

Vierailija
04.03.2016 |

Olenkin aina sanonut, ettei se voi naisillekaan mitään läpihuutohommaa olla kun niin moni tuntemani mies painii ongelman kanssa. Väittävät jopa, että isommissa kaupungeissa on miesten markkinat :O

http://www.olivialehti.fi/jutut/9541-2/

Kommentit (438)

Vierailija
381/438 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomimiehet eivät ainakaan osaa matikkaa tän ketjun perusteella. Miettikääs nyt hei siellä pienissä aivoissanne, että jos mielestänne 95% suomalaisnaisista saa miehen koska tahansa, ja näitä miehiä on kuitenkin vain 20% koko miessukupuolesta niin jopa lyhyen matikan pohjalta voin sanoa että ei tuu onnistumaan :) 

Niin tai ainahan on mahdollista että 20% miehistä on naimisissa parin kolmen naisen kanssa ja pyörittävät jotain polyamorista haaremia. Kas kun en tunne yhtään tämmöistä perhettä. 

Vierailija
382/438 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä1545 kirjoitti:

Tähän on aivan pakko vielä kommentoida sellainen asia, että minusta jo tämä asetelma, mistä tässä ketjussa puhutaan, että naiset eivät saa miestä, on bizarri.

Tunnen kuitenkin sukulaisuussuhteiden kautta naisia ja minulla joitain vanhoja tuttavanaisia ja heistä aika moni on sinkku omasta tahdostaan. Isoin osa heistä on sinkkuja, mutta he eivät myöskään kaipaa suhdetta.

Mitä olen heidän kanssaan jutellut, niin miehiä saa kuulemma mistä vain. Jos lähdet käymään ruokakaupassa, niin sieltäkin jo tarttuisi mies mukaan, jos haluaisi. Miestä ei kuitenkaan haluta, koska keskitytään joko uraan, tai halutaan elää vapaana. Seksiä huolitaan sitten miehiltä, jos mies oikein hottis. Usein nämä panevat juuri niiden pelureiden ja panomiesten kanssa, jotka ovat maanneet satojen muidenkin naisten kanssa... Tasokkaammat eivät edes pane, mutta haluavat näiltä pleijereiltä huomiota. Tavallisen naista saamattoman miehen huomio heille ei kelpaa, koska se ei ole yhtään mitään, kun muita naisia ei miehellä ole...

Sen sijaan sinkkumiehet minun kokemukseni mukaan haluavat aina vaimon itselleen. Jotkut nuoremmat, alle 22-vuotiaat miehet eivät välttämättä ole vielä valmiita sitoutumaan, mutta siinä 22-24-ikävuoden paikkeilla jokainen mies alkaa olemaan jo hieman epätoivoinen...

Naisille ei mitään epätoivoa synny, koska he saavat miehen koska vain, jos haluavat. Naisen osa on lähinnä tehdä sitä karsintaa.

Nämä jutut tässä ketjussa, että joku nainen ei saisi miestä, vaikka haluasi, ovat irrallaan todellisuudesta. Jokainen ruma ja lihavakin nainen saa miehen, kun lähtee viemään roskia ulos.

Ahaa, nyt noista toisista viesteistä ymmärrän, mistä tämä kumpuaa. Sua on petetty ja kohdeltu tosi paskasti - oon ihan aidosti pahoillani tästä. Kukaan ei ansaitse moista kohtelua.

Mainitsit, että ihan tavallinen ylipainoinenkin tyttöystävä löysi kauppareissulta petturikaverin. Kyllä, tuo on (ensinnäkin todella hirveää käytöstä ja) joidenkin naisten elämää. Mutta pyytäisin vain sen verran mielikuvitusta, että hetken ajateltaisiin, että meitä toisenlaisiakin naisia on olemassa?

Olen mennyt juttelemaan elämäni aikana miehille aiinakin niissä kaupoissa, ravintoloissa, baareissa, konserteissa, harrastuksissa, työpaikalla, hostelleissa, matkustaessa, kadullakin pari kertaa muistaakseni. Joskus olen tehny tikusta asiaa, joskus ollut hyvä syy. Tuloksena muutama hyvä ystävä, muutama hyvänpäiväntuttu, lukuisia torjuntoja. Kahville olen jokusen kerran päässyt, mutta mitään sen kummempaa niistä ei tullut. Ja 90% noista ystäviksi jääneistä seurustelee jonkun kauniimman kaverini kanssa. Parisuhde siis kelpasi, mutta en minä.

En ole tavannut yhtään alle 25-vuotiasta, joka olisi halunnut sitoutua avioliittoon. Edes omanikäiseni 3-kymppiset eivät oikein halua asiasta keskustella, kun näiden kaverieni kanssa olen jutellut. Kuitenkin parisuhteen ovat halunneet, eli jokin siihen suuntaan vetää. (Tarkoitan sitä että voisivathan vaan sinkkuilla ja deittailla, silloin ei ole "vaaraa" joutua vihille.) Kaipa joskus päätyvät naimisiinkin, mutta taas kerran - eivät minun kanssani.

En voi mitenkään todistaa sinulle, että olen nätti nainen, joka on elänyt koko elämänsä ilman kontaktia miehiin ja jolle alkaa olla ihan oikeasti liian myöhäistä asian suhteen. Jos et tätä usko, en voi sille mitään. Pyytäisin vain harkitsemaan sitä mahdollisuutta, että yhtä kipeitä ovat meidän molempien kokemukset, vaikkakin eri tavalla. Minä uskon kyllä täysin kuinka musertavaa tuo mistä kerroit on ollut - mikset siis voisi uskoa, että minäkin olen yli 15 vuoden systemaattisesta torjunnasta aika totaalisen rikki?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
383/438 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä1545 kirjoitti:

Siis todellisuudessa jokainen nainen vaatii mieheltä, että miehen pitää olla päihderiippuvainen rokkari.

:o

Joo varmaan näin - siellä sinun ikiomassa todellisuudessasi, jolla ei ole juurikaan tekemistä reaalimaailman kanssa.

Huhhuh, kaikea sitä irrallaan liikkuu.

Vierailija
384/438 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaltaisitani en tiedä, koska ystäväni ovat lähes kaikki kyllä parisuhteissa tai sitten tohtorikoulutettavina ja miehet ei voisi vähempää kiinnostaa. Minäkin asun Espoossa, arkisin teen töitä Helsingissä, 8-10 tuntia ja pyöräilen yleensä matkat, siihen menee puolisen tuntia/suunta. Sitten tulen kotiin ja teen ruokaa ja seuraavan päivän eväät ja väsymystilasta riippuen joko jatkan jotain harrasteprojektia, katson jotain war... laillisesesti ladattua telkkariohjelmaa, luen kirjoja tai pyörin netissä (myös kaikilla paskasivuilla niinkuin tämä AV), joskus oli treffipalstaprofiili, nyt ei enää. Viikonloppuisin tapaan tuttuja, joskus hoidan ystäväni lapsia, jotta pääsevät viettämään aikaa pariskuntana joskus taas menen syömään tai kahville tuttavien/tuttavapariskuntien kanssa. Käyn järjestään aina lauantaisin kirjastoissa, palauttamassa vanhoja tai lainaamassa uusia. Eli ainakaan baarista tai tinderistä ei löydä. Saanko sähköpostiosoitteen? Voin kirjoittaa sinulle jos haluat.

Konemiehen Espoosta tavoittaa osoitteella: konemies1981@gmail.com. Haluan tietysti, että kirjoitat. Voisi olla mielenkiintoista jutella eri asioista ja katsoa, kuinka käy.

Vierailija
385/438 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomimiehet eivät ainakaan osaa matikkaa tän ketjun perusteella. Miettikääs nyt hei siellä pienissä aivoissanne, että jos mielestänne 95% suomalaisnaisista saa miehen koska tahansa, ja näitä miehiä on kuitenkin vain 20% koko miessukupuolesta niin jopa lyhyen matikan pohjalta voin sanoa että ei tuu onnistumaan :) 

Niin tai ainahan on mahdollista että 20% miehistä on naimisissa parin kolmen naisen kanssa ja pyörittävät jotain polyamorista haaremia. Kas kun en tunne yhtään tämmöistä perhettä. 

Ei vaan seurauksena on paljon sinkkuja molemmissa sukupuolissa, kun kysyntä ja tarjonta ei kohtaa. Olkoon miehet A, B ja C ja naiset 1, 2 ja 3. Jokaiselle miehelle kelpaa kaikki naiset, mutta naiset haluavat vain miehen A. Tapahtuu jompikumpi seuraavista:

A) Mies A pyörittää kaikkia naisia, miehet B ja C jäävät ilman

B) Mies A valitsee naisista jonkun, muut jäävät sinkuiksi

Tämän voi liki jokainen huomata kaveriporukastaan, jos siellä on miehiä. Siellä on usein mies A, jonka lähes kaikki naiset haluavat ja sitten on miehet B ja C, joita kukaan ei halua

Vierailija
386/438 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tällä palstalla olijat voisi tutustua toisiinsa?! Monta kivan tuntuista miestä ja naista liikkeellä! Vaihtakaa yhteystietoja ja viestittelette, ties mitä siitä syntyy! Ihanaa kevättä kaikille!

Vierailija
387/438 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö tällä palstalla olijat voisi tutustua toisiinsa?! Monta kivan tuntuista miestä ja naista liikkeellä! Vaihtakaa yhteystietoja ja viestittelette, ties mitä siitä syntyy! Ihanaa kevättä kaikille!

Täältä ei kannata etsiä seuraa. Voi joutua pelkäksi panopuuksi. Olin sen verran humalassa että en tajunnut sanoa ei. En halunnut treffata seksin takia. Mies ei halunnut tavata uudestaan.

Vierailija
388/438 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En voi mitenkään todistaa sinulle, että olen nätti nainen, joka on elänyt koko elämänsä ilman kontaktia miehiin ja jolle alkaa olla ihan oikeasti liian myöhäistä asian suhteen. Jos et tätä usko, en voi sille mitään. Pyytäisin vain harkitsemaan sitä mahdollisuutta, että yhtä kipeitä ovat meidän molempien kokemukset, vaikkakin eri tavalla. Minä uskon kyllä täysin kuinka musertavaa tuo mistä kerroit on ollut - mikset siis voisi uskoa, että minäkin olen yli 15 vuoden systemaattisesta torjunnasta aika totaalisen rikki?

Veikkasit väärin siinä, että asenteeni johtuisi pelkistä pettämiskokemuksista. Kyse on suuremmasta kuvasta. Olen nähnyt, kuinka yksittäinen psyykkisesti sairas mies pyörittää kymmeniä naisia samaan aikaan, kun nämä naiset ovat sitoutuneita tähän mieheen, eivätkä kelpuuta muita. Vielä järkyttävemmän asiasta tekee se, kun tietää, että mies on päihderiippuvainen ja, että hänellä taustana lapsiin kohdistuneita henkirikoksen yrityksiä.

Samaan aikaan tiedän tapauksia... useisiin kännitappoihin syyllistynyt vanha ukko pyörittää nuoria, kauniita, korkeakouluopiskelijoita... Tapauksesta on materiaalia keskustelupalstalla, kun mimmit puolustelevat miestä eräässä keskustelussa.

Tapaus, jossa KRP:n pääepäilty sarjamurhatapauksessa, jossa uhreiksi on joutunut kolme teinityttöä... naisten mukaan tuo mies ei olisi voinut tappaa ketään.

Itseäni läheltä koskettanut tapaus, jossa sarjaraiskaajaksi osoittautunut mies pyöritti kymmeniä netin kautta tutustumiaan naisia yhtäaikaisesti ja leipätyönään matkusteli junalla ympäri Suomea panemassa naisia(toisinaan paksuksi) samalla, kun osa naisista joutui raiskatuksi.

Maailmalta lukuisat sarjamurhaajat, joilla on aina paljon naisia. Ted Bundy, jonka epäillään tappaneen kymmeniä yliopisto-opiskelijanaisia, oli todella suosittu vielä vankilassakin tuomion jälkeenkin. Useat naiset hankkiutuivat raskaaksi vankilassa istuneelle Bundylle ja puhuivat tämän puolesta.

Ja saihan Breivikkin kymmeniltä tuhansilta naisilta rakkauskirjeitä.

Tällaiset asiat pistävät mietittymään, kun itse joutuu verratuksi tällaisiin miehiin ja vieläpä sillä tuloksella, että en ansaitse naista, mutta nämä miehet ansaitsevat. Johan se tässäkin ketjussa tuli todettua jonkun naisen toimesta.

Se on turha toivo taistella naisen tahtoa vastaan.

Sinun ei tarvitse perustella minulle yhtään mitään. Sinun kokemuksesi ei vain millään tavalla sovi siihen maailmaan, minkä minä olen nähnyt. Nainen tekee luonnonvalintaa ja on päättänyt, että sarjamurhaajien geenit jatkuvat. Kokoomuksen virallisen kannan mukaan vahvimmat selviytyvät ja markkinatalouden lait pätevät luontoon, myös parinvalintaan.

Vierailija
389/438 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivät voi, koska näille kenellekään kelpaamattomille tavisnaisille ei kelpaa tumma, pitkä, älykäs, urheilullinen ja päihteetön mies. He tutustuvat täältä vain siihen paskaan, joka panee kerran ja jättää sitten.

Vierailija
390/438 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Konemies kirjoitti:

Kaltaisitani en tiedä, koska ystäväni ovat lähes kaikki kyllä parisuhteissa tai sitten tohtorikoulutettavina ja miehet ei voisi vähempää kiinnostaa. Minäkin asun Espoossa, arkisin teen töitä Helsingissä, 8-10 tuntia ja pyöräilen yleensä matkat, siihen menee puolisen tuntia/suunta. Sitten tulen kotiin ja teen ruokaa ja seuraavan päivän eväät ja väsymystilasta riippuen joko jatkan jotain harrasteprojektia, katson jotain war... laillisesesti ladattua telkkariohjelmaa, luen kirjoja tai pyörin netissä (myös kaikilla paskasivuilla niinkuin tämä AV), joskus oli treffipalstaprofiili, nyt ei enää. Viikonloppuisin tapaan tuttuja, joskus hoidan ystäväni lapsia, jotta pääsevät viettämään aikaa pariskuntana joskus taas menen syömään tai kahville tuttavien/tuttavapariskuntien kanssa. Käyn järjestään aina lauantaisin kirjastoissa, palauttamassa vanhoja tai lainaamassa uusia. Eli ainakaan baarista tai tinderistä ei löydä. Saanko sähköpostiosoitteen? Voin kirjoittaa sinulle jos haluat.

Konemiehen Espoosta tavoittaa osoitteella: konemies1981@gmail.com. Haluan tietysti, että kirjoitat. Voisi olla mielenkiintoista jutella eri asioista ja katsoa, kuinka käy.

Varoituksen sana, tyttöseni! Tää haiskahtaa kovasti "liian täydelliseltä mieheltä" eli mies1:ltä - käy kurkkaa KaksPlussan keskusteluja (löytyy haulla).

Vierailija
391/438 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä1545 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eivät voi, koska näille kenellekään kelpaamattomille tavisnaisille ei kelpaa tumma, pitkä, älykäs, urheilullinen ja päihteetön mies. He tutustuvat täältä vain siihen paskaan, joka panee kerran ja jättää sitten.

Hei, nyt tällä kertaa ihan rehellinen kommenttini ilman mitään v*ttuilua: Olet todellakin pelottava ja ahdistava jo näin virtuaalisesti. Saatan vain kuvitella, millainen efekti olisi livenä.

Vierailija
392/438 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei vaan seurauksena on paljon sinkkuja molemmissa sukupuolissa, kun kysyntä ja tarjonta ei kohtaa. Olkoon miehet A, B ja C ja naiset 1, 2 ja 3. Jokaiselle miehelle kelpaa kaikki naiset, mutta naiset haluavat vain miehen A. Tapahtuu jompikumpi seuraavista:

A) Mies A pyörittää kaikkia naisia, miehet B ja C jäävät ilman

B) Mies A valitsee naisista jonkun, muut jäävät sinkuiksi

Tämän voi liki jokainen huomata kaveriporukastaan, jos siellä on miehiä. Siellä on usein mies A, jonka lähes kaikki naiset haluavat ja sitten on miehet B ja C, joita kukaan ei halua

Surkuhupaisa ajatusrakennelma :D Ketju on täynnä näitä naisten vastauksia, joissa on että nainen ei ole miehille kelvannut. Minäkin olen ollut tuollaisissa kaveriporukoissa ja tuloksena on ollut, että:

* Valtaosa löytää kumppanin (vaatii siis, että kumpikin haluaa toisensa)

* Jäljelle jää pari sinkkumiestä, jotka olisivat halunneet kumpikin jonkun aiempien kanssa pariutuneen naisen (pitääkö mainita, että nuo naiset porukan kauneimpia?)

* Ja sitten jäljelle jää sinkuksi se yksi nainen, jolle olisi kelvannut noista sinkuiksi jääneistä miehistä vaikka molemmat

Vierailija
393/438 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mies lääkärille kelpaisi kassa kun naisia on paljon akateemisesti sivistyneitä. Itse tiedän että lääkäreillä on yleensä joko juristi, DI, KTM, Lääkäri , Opettaja ja sitä rataa. 

Vierailija
394/438 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä1545 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen tavisnainen ja mulle on kelvannut juuri tollainen mies. On vielä komea, hauska ja lempeäkin. On kelvannut jo kymmenen vuotta enkä ole pyörittänyt toisia miehiä rinnalla. Sinä sen sijaan vaikutat pelottavan katkeralta. Kannattaisi ehkä käydä puhumassa jonkun kanssa, että saat purettua tunteitasi.

Vierailija
395/438 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten ongelma on se, että kouluttaudutaan korkealle ja vaaditaan mieheltä vähintään samantasoista koulutusta. En ole ikinä ymmärtänyt, että mikä siinä koulutuksessa on niin hienoa? Kyllä minulle tärkeämpää on, että mies on luonteensa puolesta minulle sopiva. Ihan sama, mikä koulutus on takana. Ei se koulutus takaa sitä, että se mies olisi joku kultakimpale. Ihan samalla tavalla koulutettu mies voi olla tyhmä, välinpitämätön, työnarkomaani ja pettävä sika. Minulle henkilökohtaisesti on tärkeämpää, että mies viettää aikaansa kanssani paljon. Mitään työnarkomaania ja jatkuvasti työn perässä matkustelevaa en ottaisi. Ja nämähän yleensä ovat niitä koulutettuja.

Olen juurikin tälläinen mies. Duunari joka rakastastaa teatteria,matkailua, elokuvia ja omistaa sen naisten ihaileman lentolupakirjan.

Vuodesta 98 varattu

Vierailija
396/438 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei, nyt tällä kertaa ihan rehellinen kommenttini ilman mitään v*ttuilua: Olet todellakin pelottava ja ahdistava jo näin virtuaalisesti. Saatan vain kuvitella, millainen efekti olisi livenä.

Kyllä, mutta narkomaanimies, joka raiskasi tuntemani naisen, oli kymmenien naisten mielestä kaikkea muuta, kuin pelottava. Hän oli turvallinen jännäpoika, ei mikään minunkaltainen nörtti koluampujahullu.

Vierailija
397/438 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen tavisnainen ja mulle on kelvannut juuri tollainen mies. On vielä komea, hauska ja lempeäkin. On kelvannut jo kymmenen vuotta enkä ole pyörittänyt toisia miehiä rinnalla. Sinä sen sijaan vaikutat pelottavan katkeralta. Kannattaisi ehkä käydä puhumassa jonkun kanssa, että saat purettua tunteitasi.

Kyllä, minä olen pelottavan katkera, mutta mies, joka raiskaa naisia ja perustelee tekonsa siteeraamalla Nietzscheä, ei pelota ketään, vaan hänen kanssa tehdään lapsia. Pitäisikö teidän naisten tutkituttaa päänne?

Vierailija
398/438 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä1545 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, minä olen pelottavan katkera, mutta mies, joka raiskaa naisia ja perustelee tekonsa siteeraamalla Nietzscheä, ei pelota ketään, vaan hänen kanssa tehdään lapsia. Pitäisikö teidän naisten tutkituttaa päänne?

No en todellakaan menisi lähellekään mitään tollaista sekopäätä. Puhun nyt tosta Nietzsche raiskarisekopäästä enkä sinusta. Miksi haluaisin tehdä lapsen sellaisen miehen kanssa, joka on jatkuva uhka minulle tai lapselleni? En minäkään mikään tyhmä ole.

Vierailija
399/438 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä1545 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, mutta narkomaanimies, joka raiskasi tuntemani naisen, oli kymmenien naisten mielestä kaikkea muuta, kuin pelottava. Hän oli turvallinen jännäpoika, ei mikään minunkaltainen nörtti koluampujahullu.

Mun mies ei ole sen enempää narkomaani kuin nörtti kouluampujahullukaan. Hän on ihan tavallinen suomalainen mies, kuten lähes kaikki tuntemani perheenisät. Niitä alkoholisti-isiäkään ei tuttavapiiriini kuulu, vaikka tiedän heitä olevan varsin paljon kyllä.

Eli ihanko vähän polarisoit taas kerran? Naisia on vain yhdenlaisia, mutta miehiä (sentään) kahdenlaisia, niinkö?

Vierailija
400/438 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en todellakaan menisi lähellekään mitään tollaista sekopäätä. Puhun nyt tosta Nietzsche raiskarisekopäästä enkä sinusta. Miksi haluaisin tehdä lapsen sellaisen miehen kanssa, joka on jatkuva uhka minulle tai lapselleni? En minäkään mikään tyhmä ole.

Eräs lastensuojelun kanssa toimiva Vihreän Liiton femakko poliitikko, joka tämän äijän kanssa hengaili, totesi, että mies on aivan liian nössö, jos ei ole koskaan käyttänyt huumeita. Pelottavalla tavalla nössö.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän seitsemän