Hahaa, naisillakin on vaikeuksia löytää miehiä
Olenkin aina sanonut, ettei se voi naisillekaan mitään läpihuutohommaa olla kun niin moni tuntemani mies painii ongelman kanssa. Väittävät jopa, että isommissa kaupungeissa on miesten markkinat :O
Kommentit (438)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koittakaa nyt päättää! Haluaako naiset a)kouluttautuneita ja tasokkaita perusmiehiä, ja heidän tulisi laskea rimaa ja tapailla päihde- ja mielenterveysongelmaisia miehiä vai b)päihde- ja mielenterveysongelmaisia miehiä ja heidän tulisi laskea rimaa ja tapailla kouluttautuneita ja tasokkaita perusmiehiä.
Aamen. Tämä keskustelu on aivan järjetöntä. Jos kerron olevani tavallinen kiva nainen, jolla on vaikeuksia löytää miestä, mulle huudetaan joko että
"Valehtelet! Olet oikeasti ruma läski paska ja lähestyt aivan liian korkeatasoisia, eli tavallisia mukavia normaaleja miehiä - kyllä sinäkin alkkiksen saisit koska vaan" tai että
"Valehtelet! Olet oikeasti ruma läski paska ja lähestyt vain narkkareita, vankilakundeja ja narsisteja - kyllä sinäkin saisit tavallisen mukavan normaalin miehen koska vaan".
o,O nyt oikeesti.
Niin no. Usein naisilla on nuorena vientiä pelimiesten ja muiden naistennaurattajien toimesta, miesten jotka halutessaan saa miltei naisen kuin naisen mutta haluaa naisen vain yhdeksi yöksi. Näiden miesten "ihailun" perusteella nainen luo päässään vääristyneen kuvan itsestään ja kuvittelee saavansa parisuhteeseen tällaisen miehen. Ja parisuhdetta nainen on hakemassa, ei yhden yön seuraa, mutta silti kerta toisensa jälkeen taluttaa baarista pelimiehen ja pettyy. Tässä kohtaa naiselle ei kelpaa luin nämä tietyt miehet.
Aikansa tätä jatkettuaan nainen hoksaa, ettei kuvio toimi. Yleensä noin +25-vuotiaana ja silloin nämä aiemmin kelpaamattomat miehet alkavat kiinnostaa. Nämä miehet taas ovat joko jo löytäneet itselleen kumppanin niistä naisista, jotka eivät näihin naistennaurattajiin ole langenneet tai sitten pyörineet samassa tuttava/kaveripiirissä ja pitävät naista korkeintaan kaverina. Kaverina siksi, että harvempi mies haluaa parisuhdetta naisen kanssa jolla on tuollainen menneisyys. Varsinkaan silloin, jos useampikin miehen tuttava/kaveripiiriin kuuluvista naistennaurattajista on naisen kellistänyt. Ei miehet halua toisten miesten jämää, eikä varsinkaan tällaisten pelimiesten joiden suhteen mies on aina tuntenut alemmuutta. Lisäksi naiselle on menneisyytensä ja kokemuksiensa perusteella usein muodostunut tietynlainen asenne miehiä kohtaan, luottamuspula, eikä tällaiselle pohjalle oikein voi rakentaa.
Jos nainen olisi alunperin ollut kiinnostunut ainoastaan näistä tavallisista miehistä, olisi valinnanvaraa ollut ja kenties se perhekin perustettuna 25-vuotiaana.
N38
ei pidä olla heti haarat ojollaan vaan tutustua ja jos huomaa ja sen kyllä pian huomaa onko pelimies vai erimies
Vierailija kirjoitti:
:o
Että tuo narkkarirokkari vaikuttaa siis aivoihini jotenkin telepaattisesti, vaikka en ole häntä koskaan nähnyt saati tunne.
Sinusta saamani kuva ei siis pienimmässäkään määrin pohjaa palstalle kirjoittamiisi viesteihin vaan sen on minulle splitannut tuo narkkarirokkari.
E-rit-täin kiintoisaa, olen vaikuttunut... Mutta ihan vain kaiken varalta, oletko koskaan harkinnut köyntiä ammattiauttajalla?
Etkö olisi voinut edes tutustua splittingiin ennen, kuin kirjoitat tänne tällaista paskaa? Selitin, että kyse on kollektiivisesta toiminnasta. Tämä ei suinkaan tarkoita sitä, että yksi henkilö vaikuttaisi muiden aivoihin omaamatta heihin kontaktia, vaan se tarkoittaa sitä, että kaikki splittingiä käyttävät henkilöt reagoivat samaan asiaan samalla tavalla. Reagointi on siksi saman kaavan mukainen, että reagoinnit tukisivat toisiaan ja, jotta kaikki splittingiä käyttävät henkilöt pääsisivät paremmin tavoitteeseensa, niin yhden henkilön osalta, kuin yleisestikin.
Tämä narkkarirokkari on käyttänyt LSD:ta ja oivaltanut sen avulla itsestään tuon ominaisuuden ja ymmärtää tämän kollektion ja sen hänelle tarjoaman voiman.
Splittingin periaate juontaa vauvaikään. Vauva on täydellisen riippuvainen äidistään ja rakastaa siksi äitiään yli kaiken. Jos vauva kokee joutuvansa kaltoinkohdelluksi äidin toimesta ja traumatisoituu tästä, hän joutuu kestämättömään tilanteeseen, koska se, josta hän on täydellisen riippuvainen, on tehnyt hänelle pahaa. Alle yksivuotiaan persoonallisuus ei ole vielä kehittynyt erilliseksi, itsenäiseksi, vaan äiti on osa minuutta. Tällaisessa persoonallisuudessa on olemassa sisäänrakennettuna vauvaminä ja äitiminä.
Äidistä johtuvaksi koetun trauman seurauksena vauva ikään, kuin uhrautuu ja syyttää itseään tästä teosta. Näin ollen tämä paha teko siirtyy äitiminästä vauvaminän vastuulle.
Trauma vaikuttaa lapseen siten, että persoonallisuuden kehitys häiriintyy, eikä persoonallisuus kehity koskaan itsenäiseksi, äitiminästä irralliseksi. Näin tällainen ihminen ei pysty erottamaan itseään myöskään muista ihmisistä. Hän ei ole koskaan irronnut persoonatasolla äidistään, eikä siten koe itseään erilliseksi myöskään muista.
Tällainen ihminen jakaa ihmiset äitiminuuksiin ja vauvaminuuksiin. Itse hän on aina äitiminä suhteessa vauvaminiin ja vauvaminä suhteessa äitiminiin. Tätä kutsutaan splittingiksi, eli lohkomiseksi.
Käytännössä tällainen henkilö siirtää itsestään piirteitä toisiin(projektio), toisista piirteitä itseensä(introjektio) ja sitten toisista ihmisistä piirteitä toisiin ihmisiin(ihan vain splitting).
Käytännössä tällaiset ihmiset jakavat kaikki hyvät ominaisuudet ja hyvät teot äitiminille, eli itselleen ja äitiminiksi koetuille henkilöille ja sitten taas vastaavasti negatiiviset ominaisuudet ja teot siirretään äitiministä vauvaminiin tätä vauva-aikana tapahtunutta traumaa seuranneen reagoinnin mukaisesti.
Tällaisia ihmisiä on noin 15% väestöstä. Heillä on kyky toimia kollektiivisesti ja tukea toistensa harjoittamaa piirteiden, ominaisuuksien ja tekojen siirtämistä ihmisistä toisiin.
Esimiesasemassa toimivista henkilöistä noin 25% on tällaisia ja poliitikoista jopa 60%. Huumeidenkäyttäjistä noin 90%.
Splittingin kollektiivisuus luo kaiken aikaa ja kaikkialla vaikuttavan kollektiivin, mikä heijastuu yhteiskunnan moraalisista arvoista, yhteiskuntajärjestyksestä ja jopa siitä, kuka saa pillua ja kuka ei. Kyse on sadomasokismin todellisesta kulminoitumasta.
Ihmisillä on luontainen taipumus kehitellä kaikenlaisia käsittämättömiä salaliittoja, nähdä niitä siellä, missä niitä ei ole. Tällaisen ajattelun taustalla on splittingin kollektiivisuus. Sitä ei haluta nähdä, koska sadomasokismia näkemästä suojaavat persoonallisuuden rakenteet estävät tämän tapahtumista. Näin ollen tämä on kutina, mitä ei voi raapia ja se heijastetaan kaikenlaisiin salaliittoteorioihin.
Splittingiä käyttävien keskinäisiin suhteisiin vaikuttaa kunkin henkilön psykopatologia. Jotkut splittingiä käyttävät henkilöt ovat äitiminiä suhteessa kaikkiin muihin splittingin käyttäjiin, eli osa näistä splittingin käyttäjistä on henkilöitä, johon suhteessa muut splittingin käyttäjät näkevät itsensä vauvamininä ja, jonka he kokevat äitiminänä.
Splittingiä käyttävillä on keskinäinen arvoasteikkonsa, minkä kautta he arvioivat toisia ihmisiä. Jos ihminen ei käytä splittingiä, splittingin käyttäjät näkevät tämän vauvaminänä suhteessa kaikkiin splittingin käyttäjiin ja mikäli ihmisellä on ylisuuri yliminä, splittingiä käyttävät henkilöt asettavat tällaiset henkilöt sosiaalisen hierargian pohjalle ja pyrkivät asettumaan yliminäksi näiden yliminän paikalle(perusteeton syyllistäminen, haukkuminen), tavoitellen tästä seksuaalista tyydytystä.
Splittingiä käyttävien keskinäisessä hierargiassa psykopaattiset ja narsistiset miehet ovat useimmiten huipulla. Psykopaatit yleensä kirkkaimmalla huipulla ja narsistit heti näiden alapuolella. Epävakaat ja huomionhakuiset naiset ovat näiden alapuolella.
Pariutumiseen tämä kuvio vaikuttaa siten, että epävakaat ja huomionhakuiset naiset näkevät ja kokevat psykopaattiset ja narsistiset miehet äidikseen siten, kuin he vauvana kokivat äitinsä ja kokevat näitä kohtaan automaattisesti samanlaista rakkautta, mitä he vauvana kokivat äitiään kohtaan. Tämä johtaa tilanteeseen, missä tietynlaiset miehet saavat todella helposti tietynlaisia naisia.
On arvioitu, että 60% naisista omaa epävakaata, tai huomionhakuista persoonallisuushäiriötä muistuttavan persoonallisuuden. Tämä johtaa tilanteeseen, missä psykopaattimiehet omistavat jo lähtökohtaisesti 60% kaikista naisista.
Splitting juontaakin todennäköisesti lisääntymisen tehostamiseen ja geneettinen alttius splittingin kehittymiselle on lisääntymiseen liittyvä ominaisuus. Henkilö, joka ei pysty kontrollimaan omia viettejään, vaan siirtää kaikki negatiiviset tekonsa ja negatiiviset piirteensä toisiin ihmisiin, hankkiutuu myös helpommin raskaaksi, tai siittää helpommin ja vastuuttomammin mahdollisimman monia naisia. Ominaisuuden merkitys nousee esiin katastrofitilanteissa, jossa populaatio on uhan alla, kuten keskiajan Yersinia pestis- epidemia.
Yhteiskuntaa eteenpäin tällaiset ominaisuudet eivät kehitä, mutta niistä seuraa yhteiskuntaan lähes saatananpalvontaa muistuttavia hierargioita ja rakenteita ja se, että tällaiset yksilöt lisääntyvät tehokkaammin.
Muuta: Splittingin kahtiajakoisuus näkyy mm. sarjamurhaajien toiminnassa. Sarjamurhaaja jakaa ihmiset splittingin pohjalta tappajiin ja tapettaviin ja tappaessaan toisia ihmisiä, hän kokee olevansa kaikkivoipainen, jollaiseksi hän äitinsä koki vauvana ja tämä kaikkivoipaisuudentunne tuottaa hänelle seksuaalisen tyydytyksen. Tällaisen henkilön seksuaalisuus on kiinnittynyt tappamiseen.
Natsismissa jaettiin yhteiskuntatasolla splittingin mukaisesti ihmiset äitiminiin ja vauvaminiin rotuoppien perusteella. Kapitalismissa taas yhteiskuntatasolla määritetään eniten rahaa ja naisia omaavat äitiminiksi ja heikommassa asemassa olevat vauvaminiksi. Yhdysvalloissa sarjamurhaajilmiö on jossain määrin sulautunut yhteen kapitalismin kanssa.
Tähänhän tää tässä ketjussa taas meni, että naisten mukaan naisissa ei ole mitään vikaa, mutta kaikki miehet on paskoja.
Kun minä koitin ottaa esiin tätä seikkaa, että naiset valitsevat vain niitä paskoja miehiä, eivätkä kelpuuta muita, niin alkoi naisten toimesta hirveä vastustus ja jopa minun haukkuminen mielisaraaksi. Naisten mukaan tämä ei pidä paikkaansa, vaan kyse on minun omista vääristyneistä käsityksistäni. Samaan aikaan kuitenkin kaikki miehet ovat heidän mielestään paskoja.
Minulle ehdotellaan, että avartaisin näkökenttääni ja selitellään, kuinka kaikki naiset eivät suinkaan ole sellaisia, kuin väitän. Samaan aikaan kuitenkin naiset väittävät, että tältä palstalta ei kannata tutustua yhteenkään mieheen, koska kaikki käyttävät humalaista naista seksuaalisesti hyväksi...
Jos naiset myös tällä palstalla valitsevat vain niitä paskoja, niin eivätkö he itse juuri silloin ole elävä todiste siitä, että näkemyksessäni on jotain perää? Eivät suinkaan, koska eihän naisissa ole mitään vikaa. Kaikki vika on miehissä.
Tämä on sellaista meidän ei paskojen miesten osalta, että meidän osamme on kantaa niiden paskojen miesten taakka siitä syyllisyydestä, mikä heille kuuluisi. Paskat saavat kuitenkin vain makoisan panon hieman vastahakoiselta naiselta.
Minä en suinkaan ole menettänyt toivoani naisten suhteen... mutta tämän palstan naiset eivät kyllä millään tavalla todista toivoani aiheelliseksi.
Jos joskus saan naisen, niin en halua sellaista naista, joka kantaa mukanaan taakkaa siitä, että hän on tullut sadan pelurin hyväksikäyttämäksi. En halua joutua kärsimään jonkun virheistä ja sellaisesta, mikä on ollut minulta pois. Minusta en ole ansainnut sellaista...
Haluan naisen, jolla ei ole minulle taakkaa kannettavaksi siitä, että hän on valinnut huonon miehen samalla ollen kelpuuttamatta miehiä, jotka olisivat kohdelleet häntä hyvin. Jos joskus saan naisen itselleni, mihin en kyllä usko, hän olisi minun oma prinsessani, jota palvoisin. Tekisin kaikkeni sen naisen puolesta.
Tuo splitting, johon olet perehtynyt jostain syystä hyvinkin tarkkaan, hmmm...
KAIKKI naiset ovat läpeensä pahoja. Myös osa miehistä on läpeensä pahoja. Naisesta tulee läpeensä paha, jos hän tekee yhdenkin virheliikkeen. Ehkä on olemassa yksi täydellisen hyvä nainen, prinsessa... Mutta hänestäkin tulee läpeensä paha, jos paljastuu, että hän on joskus ollut jonkun muunkin kanssa...
Kaikki, jotka ihmettelevät mustavalkoisuuttasi, ovat itse mustavalkoisia...
Mitähän ihmettä äitisi sinulle teki. :(
Onneksi etusivulla esittelemäni ongelma, eli kelpaamattomuuteni ratkesi av:n ketjun takia :)
Nyt kun tässä on lukenut miesten kommentteja reilut 20 sivua en enää näe mitään syytä, että edes yrittäisin päästä parisuhteeseen kun kaltaiseni naiset ovat miesten mukaan jämiä ja kelpaamattomia. Torjunpa tästä lähtien taas kaikki miesten treffikutsut, hyvää loppuelämää teille. Toivottavasti löydätte kaikki sen täydellisen naisen itsellenne.
Vierailija kirjoitti:
Näinhän se on. Olen itse akateemisesti koulutettu vasten tahtoaan paritta jäänyt, jo 41-vuotias suomalaisnainen.
Eikä ole ollut nirsouskaan vaivana, kuten usein väitetään, että ainoa syy naisen pariutumattomuuteen on kohtuuttomat odotukset miestä kohtaan. Mulla on aina ollut toiveena löytää vaan ihan tavallinen, mukava ja luonteeltaan kanssani yhteensopiva mies. Ei pituus-, koulutustaso- tai tulorajoja. Kovin pahoja henkilökohtaisia ongelmia en tosin ole hyväksynyt, esim. alkoholi- tai huumeongelmaa tai vakavaa mielisairautta (kerran yritin seurustella bipolaarihäiriöisen kanssa ja se oli yhtä helvettiä).
Olenko sitten ruma ja läski siiderivalas? No en. En nyt missikisoihin tai malliksi kelpaisi, mutta ihan tavallisen näköinen, meikattuna jopa kivan näköinen olen. 165 cm pitkä ja 53 kg painoa. Tyyliltäni semmoinen aika luonnollinen, eli ei mitään tekoripsiä, silikoneja tai platinablondia tukkaa eikä huipputreenattua fitnesskehoa.
Mutta niin vaan on ollut että minusta ei ole juuri kukaan mies joita olen deittaillut ollut kiinnostunut. Valinnanvaraa on miehille niin paljon, kauniimpia ja näyttävämpiäkin naisia. Samaa ongelmaa on useammalla tutullanikin, että ihan fiksut ok näköiset naiset ei vaan ole löytäneet miestä, vaikka yritystä on ollut.
Korostat tässä jutussa ulkonäköä. Et ole sitä ja tätä, mutta kuitenkin tuota.
Jos vika ei kerran ole ulkonäössä, niin sitten se on luonteessa. Kyllä kai sinun ikäisesi ihminen jo tietää, mitkä asiat ratkaisevat keski-ikäisten parisuhdemarkkinoilla.
You don't say?
Koin näitä vaikeuksia ihan omasta takaa 28 vuotta. Sitten löytyi eka kunnollinen.
Lopeta vauva/keskustelu sivustolla pyörimiset ja tee jotain
No ei luulisi että on vaikeuksia löytää miestä moni mies nimittäin hakee rauhallista ja hyväkäytöksistä naista, ja ovat itse naistakunnioittavia miehiä kuten minä. Nyt ei ole tissien koosta tai perseen kapeudesta tai leveydest kyse vaan mukava nainen jonka kanssa voi keskustella mistä tahansa toisen suuttumatta, jos siltä tuntuu niin voi myöskin aamulla tai päivällä jos sattuu kohdallen tai illalla otta kaulasta kiinni ja sanoa, sinusta mä pidän. Omalta kohdaltani olen aina pitänyt kiinni siitä että kun rakastellaan niin naiselle täytyy antaa nautintoa mutta se edellyttää myöskin että nainen sanoo mistä pitää. Pano ei ole mitään mutta rakastelu on aivan toista.
Käyttäjä1545 kirjoitti:
Tähän on aivan pakko vielä kommentoida sellainen asia, että minusta jo tämä asetelma, mistä tässä ketjussa puhutaan, että naiset eivät saa miestä, on bizarri.
Tunnen kuitenkin sukulaisuussuhteiden kautta naisia ja minulla joitain vanhoja tuttavanaisia ja heistä aika moni on sinkku omasta tahdostaan. Isoin osa heistä on sinkkuja, mutta he eivät myöskään kaipaa suhdetta.
Mitä olen heidän kanssaan jutellut, niin miehiä saa kuulemma mistä vain. Jos lähdet käymään ruokakaupassa, niin sieltäkin jo tarttuisi mies mukaan, jos haluaisi. Miestä ei kuitenkaan haluta, koska keskitytään joko uraan, tai halutaan elää vapaana. Seksiä huolitaan sitten miehiltä, jos mies oikein hottis. Usein nämä panevat juuri niiden pelureiden ja panomiesten kanssa, jotka ovat maanneet satojen muidenkin naisten kanssa... Tasokkaammat eivät edes pane, mutta haluavat näiltä pleijereiltä huomiota. Tavallisen naista saamattoman miehen huomio heille ei kelpaa, koska se ei ole yhtään mitään, kun muita naisia ei miehellä ole...
Sen sijaan sinkkumiehet minun kokemukseni mukaan haluavat aina vaimon itselleen. Jotkut nuoremmat, alle 22-vuotiaat miehet eivät välttämättä ole vielä valmiita sitoutumaan, mutta siinä 22-24-ikävuoden paikkeilla jokainen mies alkaa olemaan jo hieman epätoivoinen...
Naisille ei mitään epätoivoa synny, koska he saavat miehen koska vain, jos haluavat. Naisen osa on lähinnä tehdä sitä karsintaa.
Nämä jutut tässä ketjussa, että joku nainen ei saisi miestä, vaikka haluasi, ovat irrallaan todellisuudesta. Jokainen ruma ja lihavakin nainen saa miehen, kun lähtee viemään roskia ulos.
Tämä koko viesti on pelkkää epärealistista ja kummallista ripulipaskaa että ei herramunjee...ulostit sitten kaiken mitä mieleesi juolahti, sen enempää miettimättä että onko siinä edes logiikan hiventäkään. Väitteesi ovat aivan naurettavia, absurdeja ja niin irrallaan todellisuudesta, etten oikein tiedä mistä edes aloittaisin. Ensinnäkin, kuvailemasi kaltaista huomiota herättää osakseen se about 2% naisista, jotka ovat TODELLA kauniita, siis aivan huomiota herättävän hyvännäköisiä. Muut naiset saavat olla täysin rauhassa katseilta ihan missä tahansa ovatkin, ihan vaikka olisivat sellaisessa menomestassa, jossa on tusinoittain ihmisiä. Niin huomaamattomia tavalliset ja rumat naiset ovat miehille, joten väittämäsi että nainen kuin nainen suurinpiirtein nappaa miehen matkaansa jostain helvetin markettireissulta, on naurettavin väite minkä olen tässä ketjussa lukenut ja menee minun henkilökohtaiselle typerimmät väittämät top-5 listalle. Nyt olisi aika herätä jo todellisuuteen pikkuhiljaa.
kyllä suomessa rumilla naisilla on miehiä eniten :D kauniit naiset on niitä jotka kaikki jonottaa jonkun jääkiekkoilijan sänkyyn :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näinhän se on. Olen itse akateemisesti koulutettu vasten tahtoaan paritta jäänyt, jo 41-vuotias suomalaisnainen.
Eikä ole ollut nirsouskaan vaivana, kuten usein väitetään, että ainoa syy naisen pariutumattomuuteen on kohtuuttomat odotukset miestä kohtaan. Mulla on aina ollut toiveena löytää vaan ihan tavallinen, mukava ja luonteeltaan kanssani yhteensopiva mies. Ei pituus-, koulutustaso- tai tulorajoja. Kovin pahoja henkilökohtaisia ongelmia en tosin ole hyväksynyt, esim. alkoholi- tai huumeongelmaa tai vakavaa mielisairautta (kerran yritin seurustella bipolaarihäiriöisen kanssa ja se oli yhtä helvettiä).
Olenko sitten ruma ja läski siiderivalas? No en. En nyt missikisoihin tai malliksi kelpaisi, mutta ihan tavallisen näköinen, meikattuna jopa kivan näköinen olen. 165 cm pitkä ja 53 kg painoa. Tyyliltäni semmoinen aika luonnollinen, eli ei mitään tekoripsiä, silikoneja tai platinablondia tukkaa eikä huipputreenattua fitnesskehoa.
Mutta niin vaan on ollut että minusta ei ole juuri kukaan mies joita olen deittaillut ollut kiinnostunut. Valinnanvaraa on miehille niin paljon, kauniimpia ja näyttävämpiäkin naisia. Samaa ongelmaa on useammalla tutullanikin, että ihan fiksut ok näköiset naiset ei vaan ole löytäneet miestä, vaikka yritystä on ollut.
Korostat tässä jutussa ulkonäköä. Et ole sitä ja tätä, mutta kuitenkin tuota.
Jos vika ei kerran ole ulkonäössä, niin sitten se on luonteessa. Kyllä kai sinun ikäisesi ihminen jo tietää, mitkä asiat ratkaisevat keski-ikäisten parisuhdemarkkinoilla.
Enää en onneksi edes etsi paria. Päätin 38-vuotiaana, että ei, mun lapsentekoikä on nyt mennyt, ja sen jälkeen meni myös halu pariutua. Totesin viihtyväni erittäin hyvin yksin, kunhan vaan lopetan sen ajattelemisen että ihmisen "kuuluisi" pariutua ja perustaa perhe.
Ja oli mulla tietysti nuorempanakin sitä että en nyt kovin aktiivisesti halunnut miestä tai lapsia. Ajattelin kyllä, että jostain se mies löytyy etsimättäkin, esim. opiskelupiireistä tai töistä tms, ja koska viihdyin hyvin sinkkunakin niin en ennen jotain 35 vuoden ikää aktiivisesti etsinyt ketään. Siinä vaiheessa sitten tajusin että jos lapsia haluaa niin nyt ei ole aikaa enää haahuilla vaan pitäisi löytää joku. Enpä kuitenkaan nettideittimarkkinoilta löytynyt, ja lopulta luovutin. Oikeastaan hyväkin niin loppujen lopuksi, koska taidan pohjimmiltani olla liian erakko luonne vaimoksi tai äidiksi, päätellen siitä kuinka hyvin viihdyn nyt yksin ja täysin ilman seksiäkin, kun olen lopettanut parin etsimisen.
Vierailija kirjoitti:
Tuo splitting, johon olet perehtynyt jostain syystä hyvinkin tarkkaan, hmmm...
KAIKKI naiset ovat läpeensä pahoja. Myös osa miehistä on läpeensä pahoja. Naisesta tulee läpeensä paha, jos hän tekee yhdenkin virheliikkeen. Ehkä on olemassa yksi täydellisen hyvä nainen, prinsessa... Mutta hänestäkin tulee läpeensä paha, jos paljastuu, että hän on joskus ollut jonkun muunkin kanssa...
Kaikki, jotka ihmettelevät mustavalkoisuuttasi, ovat itse mustavalkoisia...
Mitähän ihmettä äitisi sinulle teki. :(
Sieltä löytyi näemmä toinenkin splittiin perehtynyt henkilö. Viestisi vain on tuon tyylistä vittuilua, missä yritetään väkisin ängetä kolmion muotoista palikkaa pyöreään reikään.
Kuten viesteistäni voi lukea, niin en pidä kaikkia naisia pahoina, vaan uskon, että minulla ei ole mahdollisuutta saada itselleni naista. Prinsessa olisi se nainen, joka minut kelpuuttaa. Täydellisyyttä en tuolta naiselta vaadi. Riittää se, että kelpaan hänelle itse. Minusta naiset ovat itsessään ihan täydellisiä.
Tiedän miehiä ja naisiakin, kuten tässä olen jo aiemmin tuonut ilmi, jotka käyttävät splittiä kuvaamallasi tavalla. Olen nähnyt vierestä näiden miesten ja naisten toimintaa, jotka ihastuessaan näkevät toisen täydellisenä hetken aikaa, kunnes toinen muuttuukin täysin paskaksi ja alkaa syyllistäminen, väkivalta, lasten vieminen toiselta, tappouhkaukset.
Sellaisilla miehillä ei ole jostain syystä mitään ongelmaa saada naista. Kun yksi nainen on muuttunut omissa silmissä täysin pahaksi, uusi hetken täydellinen nainen odottaa jo kulman takana. Näillä splittiä käyttävillä ihmisillä on yleensä tapana heijastaa oma toimintansa toisiin. Yleensä siihen splitattavaan. Myös kaikki muut splittiä käyttävät yhtyvät tähän toimintaan ja siirtävät yhdessä splittin tähän splitattavaan.
Minun mielestäni sinä olet itse vähän mustavalkoinen tässä. Kun haluan löytää naisen, joka kiinnostuisi minusta ja sanon, että en halua naista, joka on juossut psykopaattien perässä, niin se tarkoittaa sinulle automaattisesti sitä, että olen kontrollifriikki ja narsisti, joka vaatii täydellistä naista, eikä hyväksy, että naisella on ollut aiempia kumppaneita. Ei ihme, että sinulla on vaikeaa. Psykopaattiset miehet osaavat kuitenkin purkaa tuon sinun mustavalkoisesti vääristävän träppisi ja näyttäytyvät sinulle turvallisessa ja luotettavassa valossa. He osaavat sanoa oikeat sanat oikeilla hetkillä niin, että et näe heitä mustasukkaisina ja epäluotettavina ennen, kuin on liian myöhäistä... sitten onkin aika tulla palstalle valittamaan.
Voin kuvitella, millainen olisit livenä. Minihameessa ja korkosaappaissa aukoisit päätäsi samaan tapaan, kuin palstalla. Jos näin tekisit, niin meillä ei olisi mitään muita vaihtoehtoja, kuin että minun täytyisi kurkistaa sinun hameesi alle ja nuolla pilluasi niin pitkään, että vittuilu muuttuu ynähtelyksi.
Vierailija kirjoitti:
Ensinnäkin, kuvailemasi kaltaista huomiota herättää osakseen se about 2% naisista, jotka ovat TODELLA kauniita, siis aivan huomiota herättävän hyvännäköisiä. Muut naiset saavat olla täysin rauhassa katseilta ihan missä tahansa ovatkin, ihan vaikka olisivat sellaisessa menomestassa, jossa on tusinoittain ihmisiä.
Jaa, minun mielestäni yli puolet 20-30-vuotiaista naisista, ehkä 60%, ovat nättejä, tai kauniita. Ehkä 5% näistä olisi rumia. Ei se naisen tilanne siitä ulkonäöstä jää kiinni. Yleensä ne asiat menee enemmänkin siihen luonnepuoleen ja siihen, kuinka luonteet kohtaa.
Ulkonäkö, farkkujen väri, tai harrastukset eivät ole niin isossa osassa, kuin naisen luonne ja sielunelämä.
Käyttäjä1545 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensinnäkin, kuvailemasi kaltaista huomiota herättää osakseen se about 2% naisista, jotka ovat TODELLA kauniita, siis aivan huomiota herättävän hyvännäköisiä. Muut naiset saavat olla täysin rauhassa katseilta ihan missä tahansa ovatkin, ihan vaikka olisivat sellaisessa menomestassa, jossa on tusinoittain ihmisiä.
Jaa, minun mielestäni yli puolet 20-30-vuotiaista naisista, ehkä 60%, ovat nättejä, tai kauniita. Ehkä 5% näistä olisi rumia. Ei se naisen tilanne siitä ulkonäöstä jää kiinni. Yleensä ne asiat menee enemmänkin siihen luonnepuoleen ja siihen, kuinka luonteet kohtaa.
Ulkonäkö, farkkujen väri, tai harrastukset eivät ole niin isossa osassa, kuin naisen luonne ja sielunelämä.
Sinun kaunistelevasta näkökulmasta joo, mutta objektiivisesti ajateltuna läheskään noin iso osa naisista ei ole edes nättejä, vaan ei minkään-näköisiä ja pieni osa rumia. Oikeita kaunottaria on aniharvassa.
Vierailija kirjoitti:
Sinun kaunistelevasta näkökulmasta joo, mutta objektiivisesti ajateltuna läheskään noin iso osa naisista ei ole edes nättejä, vaan ei minkään-näköisiä ja pieni osa rumia. Oikeita kaunottaria on aniharvassa.
Tuo on minun heteromiehen subjektiivinen näkökulma asiaan. Katselin tuossa, että facebookissani on ehkä yksi nainen, jonka naamukuva ei kelpaisi runkkausmateriaaliksi ja tänään, kun olen ollut liikenteessä, niin arviolta 90% alle 50 vuotiaista vastaantulleista naisista on ulkonäkönsä puolesta pantavia.
Kuka nainen haluaa löytää miehen, joka kiillottaa vain itseään ja haluaa naisellisen naisen, joka siivoaa, laittaa ruokaa, hoitaa lapset ja samaan aikaan naisella pitäisi olla vielä hyvä koulutus. Ja vielä hyvää seksiä,??!!Mikäli miestä enää kiinnostaa monen yhteiselon jälkeen enää seksi tai pitää huolta vaimostaan tai kannustaa vaimoaan tai kehua? Te miehet olette haukkuneet naisia lähihistoriassa läpi elämän. Naisilla on aina ollut huonompi palkka.ym. Ainoastaan tenniksessä saa samaa palkkaa kuin muut, mutta muut naiset eivät saa urheilussa samaa palkkaa edellenkään??!! Tai muissa ammateissa?!! Miten nainen on mukamas huonompi kuin mies, tämä ristiriita on samanlainen kuin joku on rasisti. Tämä naisten vähättely on yhteydessä rasismiin. Jo mustia väheksyttiin aikoinaan ja vieläkin. Niin samat miehet väheksyvät mustia, eli värillisiä ja myös naisia. Se että joku vähättelee naisia, niin miehillä on aika suuri itsetunto ongelma eli aika heikko itsetunto. Hyvä itsetuntoinen ihminen osaa arvostaa itseään ja muita ihmisiä, rodusta, väristä, onko nainen tai mies tai muista asioista riippumatta? Vain heikot ihmiset haukkuvat täällä toisiaan.
Nainen ei aina ymmärrä, että pilaakin mahdollisuutensa omalla toiminnallaan ja ihan itse. Myöhemmin kun sen sitten tajuaa, ei yleensä suostuta sitä myöntämään oikein edes itselleen että just niin makaa kuin petaa vaan aletaan syyttelemään muita. Yleensä miehiä. Se on vähän sama näiden kumppanilta vaadittavien ominaisuuksien kanssa, niitä kyllä joo päivitetään ja jopa lasketaan kriteereitä, mutta jostain kumman syystä sitä rimaa onnistutaan pitämään liian korkealla. Esimerkiksi nainen ei tykkää lyhyestä, kaljuuntuvasta ja mahakkaasta miehestä sanotaan vaikka 35-vuotiaana ja sitten nelikymppisenä nainen suostuu hyväksymään miehen pituuden, mutta se kaljuuntuminen ja maha on totaali turn-off edelleen. Nelivitosena nainen laskee taas rimaa, mutta kaljuuntuminen ei käy vieläkään..