Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hahaa, naisillakin on vaikeuksia löytää miehiä

Vierailija
04.03.2016 |

Olenkin aina sanonut, ettei se voi naisillekaan mitään läpihuutohommaa olla kun niin moni tuntemani mies painii ongelman kanssa. Väittävät jopa, että isommissa kaupungeissa on miesten markkinat :O

http://www.olivialehti.fi/jutut/9541-2/

Kommentit (438)

Vierailija
361/438 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua ei ole yksikään mies lähestynyt tai pyytänyt treffeille vaikka olen sitä toivonut ja edesauttanut 15 vuotta. Omat lukuisat treffipyyntöni on torjuttu. Ystäviä on ollut ja he ovat ihmetelleet miksi en seurustele kun olen niin kiva... No, tälläkin hetkellä minulla on yksi miespuolinen ystävä jonka olen omalla aloitteellani hankkinut - olisin halunnut enemmänkin mutta hän ei.

En ole ikinä yrittänyt narkkareita tai mielenterveysongelmaisia. Enkä muutenkaan mitään supertreenattuja pitkiä alfauroksia. Eihän sellainen edes katsoisi mua kun niin ei tee ne hintelät nörttipojatkaan.

Vain ne kauneimmat naiset saavat aina jonkun, kuten komeimmat miehetkin. Me perusnätit/komeat löydämme puolison jos olemme onnekkaita. Moni on, minä en ole ollut. Olen kai jotenkin vääränlainen mutta en tiedä miten... Vielä yritän miehille puhua koska ilman sitä koko loppuelämäni mennee täysin ilman kontaktia vastakkaiseen sukupuoleen.

No, itse olen treenattu, tumma, pitkä, komea mies, eikä kukaan ole silti ollut kiinnostunut. Kaikkia kiinnostaa vain narsistit, psykopaatit ja päihdeongelmaiset. Sunkin ongelma lienee siinä, että kiinnostut vain narsistisista paskoista, jotka saavuttavat kliimaksin, antamanlla pakit naiselle. Näitä on valitettavan paljon.

Jos olisit tehnyt minulle aloitteen, olisin ollut todella onnellinen...

Vierailija
362/438 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosiasiassa tavismiehillä on ne markkinat isoissa kaupungeissa.

Ehkä, jos pitää psykopaatteja ja huumehörhöjä tavismiehinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/438 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitkä muuten on sellaisen naisen motiivit, joka on ihastunut mieheen, mutta tahollaan naimisissa ja sitten suosittelee tätä miestä sinkulle ystävälleen?

Haluaa pitää miehen lähellä jos hänelle tuleekin ero.

Naiset ovat melkoisia juonittelijoita. 

Vierailija
364/438 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan realismiahan se on: me ollaan tavisnaisia ja täten ei haluttuja. Kauneimpia naisia tullaan iskemään, ei meitä. Vika ei ole miesten, tietysti minäkin menisin iskemään miehenä mielestäni paikan parhaimman näköisiä naisia.

Meidän oma syy se on ettei olla kauniimpia. Mutta minkäs vaan teet kun laihduttaa ei enempää voi ja meikillä ei saa kauheasti lopulta eroa.

Kun tämä jankutus täsä tavisnaisten kelpaamattomuudesta kerran jatkuu sivu tolkulla, niin jankutan tässä vielä vastaan, että miksi te tavisnaiset ette kelpuuta miehiä?

Jos teitä ei isketä, miksi ette iske miestä? Pitääkö miehen olla sellainen, joka tulee iskemään, eli suurella todennäköisyydellä psykopaattinen pelimies, vai mikä se ongelma tässä oikein on?

Itse olen tämän keskustelun perusteella jotakuinkin ihanteellinen mies, mutta eipä vaan tulla iskemään ja pakit saan joka kerta, aina...

Olen iskenyt tavisnaisia ja olen ollut suhteessa tavisnaisten kanssa... on ollut runsaasti ylipainoisia, naamaltaan tavallisen näköisiä naisia ja kaikki ovat löytäneet itselleen huumehörhön ja lähteneet sen matkaan...

Tavisnaiselle ei vain mies kelpaa, ellei tämä ole joku lapsentappajapaska.

Vierailija
365/438 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koittakaa nyt päättää! Haluaako naiset a)kouluttautuneita ja tasokkaita perusmiehiä, ja heidän tulisi laskea rimaa ja tapailla päihde- ja mielenterveysongelmaisia miehiä vai b)päihde- ja mielenterveysongelmaisia miehiä ja heidän tulisi laskea rimaa ja tapailla kouluttautuneita ja tasokkaita perusmiehiä.

Vierailija
366/438 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä1545 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua ei ole yksikään mies lähestynyt tai pyytänyt treffeille vaikka olen sitä toivonut ja edesauttanut 15 vuotta. Omat lukuisat treffipyyntöni on torjuttu. Ystäviä on ollut ja he ovat ihmetelleet miksi en seurustele kun olen niin kiva... No, tälläkin hetkellä minulla on yksi miespuolinen ystävä jonka olen omalla aloitteellani hankkinut - olisin halunnut enemmänkin mutta hän ei.

En ole ikinä yrittänyt narkkareita tai mielenterveysongelmaisia. Enkä muutenkaan mitään supertreenattuja pitkiä alfauroksia. Eihän sellainen edes katsoisi mua kun niin ei tee ne hintelät nörttipojatkaan.

Vain ne kauneimmat naiset saavat aina jonkun, kuten komeimmat miehetkin. Me perusnätit/komeat löydämme puolison jos olemme onnekkaita. Moni on, minä en ole ollut. Olen kai jotenkin vääränlainen mutta en tiedä miten... Vielä yritän miehille puhua koska ilman sitä koko loppuelämäni mennee täysin ilman kontaktia vastakkaiseen sukupuoleen.

No, itse olen treenattu, tumma, pitkä, komea mies, eikä kukaan ole silti ollut kiinnostunut. Kaikkia kiinnostaa vain narsistit, psykopaatit ja päihdeongelmaiset. Sunkin ongelma lienee siinä, että kiinnostut vain narsistisista paskoista, jotka saavuttavat kliimaksin, antamanlla pakit naiselle. Näitä on valitettavan paljon.

Jos olisit tehnyt minulle aloitteen, olisin ollut todella onnellinen...

No juu, onhan se mahdollista että JOKAIKINEN lähestymäni mies on ollut narsistipaska - mutta mistäs hitosta sen voisi ensivaikutelman tai lyhyen tuttavuuden jälkeen tietää? Nimittäin todella hyvin on ko. ominaisuudet olleet piilossa, koska tietentahtoen en moista miestä lähentelisi. Ammateista edustettuina mm. IT-nörtti, nuorisotyöntekijä, kaupan kassa, toimistotyöntekijä, työtön, opiskelija, kääntäjä... Kaikki narsisteja? Kun mielestäni nimenomaan vaikuttivat hiljaisilta, tasaisilta hieman ujoilta miehiltä, jollaisista juuri tykkään.

Todellakin harmi, etteivät tiemme ole kohdanneet.

Vierailija
367/438 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänään olis speed-datingiä tarjolla Tampereelle. Kuten arvattu naisten paikat on myyty aikaa sitten loppuun, mutta miehiä ei ole tarpeeksi. Tämä on totuus suomalaisen sinkkunaisen elämästä. Eikö tästäkin ketjusta jonkun miehen kannattaisi nyt lähteä paikan päälle. Saisi edes jotain kontakti vastakkaiseen sukupuoleen, vaikka se ei parisuhteeseen heti johtaisikaan. 

Itselläni ei ole ollut vuosiin mitään kontaktia naisiin, ei tule olemaan tämän speed-datingin avullakaan. Jos tuonne menisin, ei siellä yksikään rumakaan nainen edes suostuisi puhumaan minulle. Toisekseen speed-dating on enempi narsistien ja psykopaattien juttu, missä pärjää sellaisen patologiset manipuloijat, jotka menestyy noissa ja työhaastatteluissa, mutta kuristavat naisen, kun saavat sen kotiinsa.

Viestisi vaikutti lähinnä epätoivoisille miehille suunnatulta mainokselta.

Itse olen liian ujo speed-datingiin ja koen, ettei siellä oikeasti tutustuta naiseen, vaan annetaan itsestä mahdollisimman taitava valheellinen kuva oman egon korostamiseksi.

Vierailija
368/438 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koittakaa nyt päättää! Haluaako naiset a)kouluttautuneita ja tasokkaita perusmiehiä, ja heidän tulisi laskea rimaa ja tapailla päihde- ja mielenterveysongelmaisia miehiä vai b)päihde- ja mielenterveysongelmaisia miehiä ja heidän tulisi laskea rimaa ja tapailla kouluttautuneita ja tasokkaita perusmiehiä.

Aamen. Tämä keskustelu on aivan järjetöntä. Jos kerron olevani tavallinen kiva nainen, jolla on vaikeuksia löytää miestä, mulle huudetaan joko että

"Valehtelet! Olet oikeasti ruma läski paska ja lähestyt aivan liian korkeatasoisia, eli tavallisia mukavia normaaleja miehiä - kyllä sinäkin alkkiksen saisit koska vaan" tai että

"Valehtelet! Olet oikeasti ruma läski paska ja lähestyt vain narkkareita, vankilakundeja ja narsisteja - kyllä sinäkin saisit tavallisen mukavan normaalin miehen koska vaan".

o,O nyt oikeesti.

Vierailija
369/438 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No juu, onhan se mahdollista että JOKAIKINEN lähestymäni mies on ollut narsistipaska - mutta mistäs hitosta sen voisi ensivaikutelman tai lyhyen tuttavuuden jälkeen tietää? Nimittäin todella hyvin on ko. ominaisuudet olleet piilossa, koska tietentahtoen en moista miestä lähentelisi. Ammateista edustettuina mm. IT-nörtti, nuorisotyöntekijä, kaupan kassa, toimistotyöntekijä, työtön, opiskelija, kääntäjä... Kaikki narsisteja? Kun mielestäni nimenomaan vaikuttivat hiljaisilta, tasaisilta hieman ujoilta miehiltä, jollaisista juuri tykkään.

Todellakin harmi, etteivät tiemme ole kohdanneet.

Minä olen ujo ja tasainen mies, mutta voin sanoa kokemuksesta, etteivät naiset minusta ole kiinnostuneita. Sen sijaan naiset käyttävät noita termejä yleensä tuntemistani psykopaattisista pelimeihistä.

Olen joutunut kohtaamaan sen, että naiset näkevät nuo miehet aina sellaisena, mistä he pitävät... Minut he näkevät edustavan sellaisia ominaisuuksia, mistä he eivät pidä... Usein minua luullaan jopa peluriksi siinä, kun pelureita luullaan kilteiksi ja ujoiksi...

Vierailija
370/438 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän etteivät kaikki miehet ole yhtä kusipäitä kuin tässä ketjussa, mutta en enää ole valmis altistamaan itseäni kaikelle sille paskalle jota tämäkin ketju on täynnä löytääkseni jonkun ok miehen. Samat miehet jotka tässä ketjussa ruikuttavat omaa kelpaamattomuuttaan naisille sylkevät suustaan vihaa, halveksuntaa ja pilkkaa kaikkia muita kuin alle kolmekymppisiä, hoikkia kaunottaria kohtaan.

Tiedän että jossain varmasti olisi niitäkin miehiä jotka haluaisivat olla minun kanssani, mutta enää nyt kun lapset on tehty en ole riittävän motivoitunut että jaksaisin ehdoin tahdoin ottaa vastaan tuota teidän ivaanne ja inhoanne. Minulle on parempi olla ilman miestä tässä vaiheessa.

Vierailija
371/438 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän on aivan pakko vielä kommentoida sellainen asia, että minusta jo tämä asetelma, mistä tässä ketjussa puhutaan, että naiset eivät saa miestä, on bizarri.

Tunnen kuitenkin sukulaisuussuhteiden kautta naisia ja minulla joitain vanhoja tuttavanaisia ja heistä aika moni on sinkku omasta tahdostaan. Isoin osa heistä on sinkkuja, mutta he eivät myöskään kaipaa suhdetta.

Mitä olen heidän kanssaan jutellut, niin miehiä saa kuulemma mistä vain. Jos lähdet käymään ruokakaupassa, niin sieltäkin jo tarttuisi mies mukaan, jos haluaisi. Miestä ei kuitenkaan haluta, koska keskitytään joko uraan, tai halutaan elää vapaana. Seksiä huolitaan sitten miehiltä, jos mies oikein hottis. Usein nämä panevat juuri niiden pelureiden ja panomiesten kanssa, jotka ovat maanneet satojen muidenkin naisten kanssa... Tasokkaammat eivät edes pane, mutta haluavat näiltä pleijereiltä huomiota. Tavallisen naista saamattoman miehen huomio heille ei kelpaa, koska se ei ole yhtään mitään, kun muita naisia ei miehellä ole...

Sen sijaan sinkkumiehet minun kokemukseni mukaan haluavat aina vaimon itselleen. Jotkut nuoremmat, alle 22-vuotiaat miehet eivät välttämättä ole vielä valmiita sitoutumaan, mutta siinä 22-24-ikävuoden paikkeilla jokainen mies alkaa olemaan jo hieman epätoivoinen...

Naisille ei mitään epätoivoa synny, koska he saavat miehen koska vain, jos haluavat. Naisen osa on lähinnä tehdä sitä karsintaa.

Nämä jutut tässä ketjussa, että joku nainen ei saisi miestä, vaikka haluasi, ovat irrallaan todellisuudesta. Jokainen ruma ja lihavakin nainen saa miehen, kun lähtee viemään roskia ulos.

Vierailija
372/438 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän että jossain varmasti olisi niitäkin miehiä jotka haluaisivat olla minun kanssani, mutta enää nyt kun lapset on tehty en ole riittävän motivoitunut että jaksaisin ehdoin tahdoin ottaa vastaan tuota teidän ivaanne ja inhoanne. Minulle on parempi olla ilman miestä tässä vaiheessa.

Nyt sä käännät tämän asetelman väärin päin. Oikeassa elämässä yh-naiset ovat pelureita, jotka eivät piittaa miehen elämästä yhtään mitään. Kun omat lapset on jo tehty, eikä ole mitään tarvetta aviomiehen löytämiselle, niin on kiva pyörittää kahtakymmentä miestä samaan aikaan huomion- ja munan saamiseksi. Nämä yh:t eivät piittaa siitä mitään, että vuosia huijattavana olevan miehen elämä menee hukkaan tällaisessa pelleilyssä.

Vierailija
373/438 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ahhahhahhahhaa! Vai että kaikki suomalaiset naiset ovat kauniita ja panostavat itseensä? Vuoden vitsi. Jos yksi sadasta tekee niin, niin se ei silloin todellakaan tarkoita kaikkia naisia.

T: Suomalainen mies

Jees... Mietin tässä, että yksikään nainen ei ole vielä koskaan laittautunut minua varten. Treffeille tullaan ilman meikkiä ja jossain mahdollisimman epäseksikkäissä rääsyissä.

Itse olen ollut aina siistinä, hyvin pukeutuneena, vahat hiuksissa ja mitä tapahtuu... nainen haukkuu tyyliäni ja pukeutumistani... saan pakit.

Vierailija
374/438 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän liian paksua minunkin makuuni, vaikka olenkin sitä mieltä, että naisilla on helpompaa.

Mikään arkihavainto ei tue noita juttuja. Oletko oikeasti nähnyt, että naisten kimpussa oltaisiin ruokakaupassa? Itse en ikinä. Paitsi jotkut eläkeläispapat joskus, mutta se on huumoria - toivottavasti myös naisten mielestä - ei ne ole tosissaan. Sinänsä en pitäisi ruokakauppaa mahdottomana foorumina, mutta käsittääkseni edes "sinkkukorit" eivät sitten pitemmän päälle oikein toimineet.

Entä tuo roskapussin vieminen: oletko todistanut? Se saattaisi olla mahdollista jos kyseessä on samassa talossa/naapurissa asuva mies, jonka nainen tietää. Jos joku randomi mies menee roskakatoksella jutulle niin 90% naisista haluaa äkkiä takaisin sisälle. Yksin.

Vierailija
375/438 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuserimies kirjoitti:

Vähän liian paksua minunkin makuuni, vaikka olenkin sitä mieltä, että naisilla on helpompaa.

Mikään arkihavainto ei tue noita juttuja. Oletko oikeasti nähnyt, että naisten kimpussa oltaisiin ruokakaupassa? Itse en ikinä. Paitsi jotkut eläkeläispapat joskus, mutta se on huumoria - toivottavasti myös naisten mielestä - ei ne ole tosissaan. Sinänsä en pitäisi ruokakauppaa mahdottomana foorumina, mutta käsittääkseni edes "sinkkukorit" eivät sitten pitemmän päälle oikein toimineet.

Juuri tuossa, kun eräs nainen ja mies erosivat, niin tämä tavisnainen löysi uuden jostain kaupasta kaksi kuukautta eron jälkeen. Puoli vuotta myöhemmin löysi kaupasta taas uuden miehen.

Samoin yksi entinen naisystäväni löysi miehiä kauppareissuilta, joiden kanssa hän petti minua. Kyseessä oli 163cm/90kg mitoissa oleva tavallisen näköinen nainen.

Vierailija
376/438 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei jokaiselle voi painaa tinderissäkään sydäntä. Kun sieltä tulee vastaan tatuoitu rööki suussa oleva hevari, joka on aivan itsensä täysi vastakohta niin miksi ihmeessä pitäisi painaa sydäntä. Suurin osa naisista ei ole niin epätoivoisia että ottaisivat ihan kenet vaan. Saa vaatia ja saa olla kriteerejä. Itse en ottaisi tupakoivaa miestä, koska en vain arvosta tupakoitsijaa kovinkaan korkealla. Samoin hyvin ylipainonen kaljankittaaja tuskin pysyisi minun liikunnallisen absolutistin kyydissä. Tiedättekö miehet olleenkaan kuinka huono miesten 35+ taso on Tinderissä? Itse naisena sain tosi vähän mätsejä, vaikka loppua kohden painoin plussaa jokaiselle vähänkään selväpäiselle miehelle. Miehet hakevat Tinderistä sitä missiä, mitä oikeassa elämässä eivät kohtaa.  

Tässä on taas tosi todellisuudesta irrallaan olevaa juttua. Siis todellisuudessa jokainen nainen vaatii mieheltä, että miehen pitää olla päihderiippuvainen rokkari. Ei tavallinen mies kiinnosta tavallista naista. Tavalliset miehet on ulospelattu tindereistä ja muista tällaisista ohjelmista jo aika päiviä sitten. Sadan vuoden kuluttua näiden tindereiden ansiosta on luvassa tilanne, että kaikki eurooppalaiset ovat kolmen tindernarkkarirokkarin jälkeläisiä ja saavat stondiksen päälle vain sieppaamalla lapsia. Kiitos kuuluu naisille.

Itse olen menettänyt kaikki naiset tällaisille paskakasoille. Tinderin avulla tällaiset miehet siittävät koko Suomen... Kun joku nainen ei sitten kelpaakaan tällaiselle ukolle, kun on liian monta akkaa pantavana kerrallaan, niin nainen tulee vauva-palstalle itkemään, kuinka tavismiehet ei huoli.

Tiedän tällaisia naisia tosielämästä niin paljon, että tämä ketju ja sen jutut ei nyt oikein mene mulle läpi.

Vierailija
377/438 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[Silti minä en hauku sinua tai muitakaan miehiä netissä sisäisesti rumiksi vaan ihmettelen edelleen sitä mikä minussa on sellaista, etten ole teille miehille kelvannut :)

Kerroit aikaisemmin olevasi akateeminen. Eräs tietämäni lääkärinainen valitti minulle sitä, kuinka saa aina pakit miehiltä, eikä yksikään mies kiinnostu hänestä. Ongelmana hänen kohdallaan on ainakin se, että kyseinen nainen on lääkäri ja kuuluu kauneimpaan viiteen prosenttiin, minkä vuoksi miesten itsetunto ei riitä naisen iskemiseen, koska perusoletus on, ettei naiseen ole mitään jakoja.

Hän itse taas ihastuu aina renttumaisiin pelimiehiin, joilla on useita naisia samaan aikaan kierroksessa. Hän kutsuu näitä kuitenkin aina "kivoiksi tavismiehiksi" tms. Pleijeriäijät antavat tälle naiselle pakkeja, koska heillä on niin paljon naisia kierroksessa, että heillä on siihen varaa. Kaunis lääkärinainen vaikuttaa heistä myös liian vaativalta heidän pleijerimäiseen elämäntapaansa.

Vierailija
378/438 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten kirous on siinä, että ikävuosina 16-25 housuihin pyrkijöitä on niin tolkuton määrä. Syntyy illuusio, että naisen tasoinen mies on aikamoinen eliittisankari. Vähän vanhempana parisuhdetta etsiessä on sitten vaikea ymmärtää, että suhdehommissa yksi mies ei riitäkään sadoille naisille, jolloin omat osakkeet tippuvat paaaljon alemmaksi. Peruskiva ok-nätti on tietenkin haluttua panoseuraa teekkaribileissä ja kevytsuhteeseenkin ok, mutta sitä ei pidä käyttää indikaationa omasta parisuhdetasosta.

Erinomainen kuvaus siitä, miten psykopaattinen mies ajattelee.

Vierailija
379/438 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen vaan TODELLA, että miksi tavallinen mies kuvittelee olevansa jotain niin helvetin erityistä, että hän olisi oikeutettu saamaan muun kuin perusnätin ja mukavan naisen parisuhteeseen. Millaiset naiset teille sitten oikein kelpaa?

Jos haluat tutustua minuun, niin voin alkaa viestittelemään kanssasi sähköpostilla. Voisin samalla kertoa sulle miehestä, joka ei kelpaa naisille, eli itsestäni. Kuulisit hieman totuuksia miehen elämästä.

Vierailija
380/438 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herranjumala, että on jollain ollut täällä keskenään kivaa viime yönä!

Käyttäjä 1545, jos tuo mitä olet yön aikana suoltanut tänne palstalle on se, mitä pääsi sisällä oikeasti kihisee, on ihan todella hieno asia, että sinulla ei ole naista. :x

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi neljä