Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hahaa, naisillakin on vaikeuksia löytää miehiä

Vierailija
04.03.2016 |

Olenkin aina sanonut, ettei se voi naisillekaan mitään läpihuutohommaa olla kun niin moni tuntemani mies painii ongelman kanssa. Väittävät jopa, että isommissa kaupungeissa on miesten markkinat :O

http://www.olivialehti.fi/jutut/9541-2/

Kommentit (438)

Vierailija
201/438 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä1545 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri tämän vuoksi kannustankin nuoria miehiä duunipaikallani pysymään poikamiehenä mahdollisimman pitkään. +30-vuotiaana jopa niille entisille nörteille aukeaa sellaiset kyntömaat etteivät ole voineet kuvitellakaan. Eikä tarvitse takertua ensimmäiseen kohdalle osuvaan, nurkan takana riittää ja todnäk parempaa...

Tämäkin on ihan vitun mielisarasta paskaa. Totuus on se, että kun itselleni tuli 25-vuotta ikää lasiin, niin huomasin, että naisen saamisen perusedellytykseksi muuttui vähintään yksi takana oleva pitkä parisuhde. Eli olisi pitänyt asua saman katon alla jonkun naisen kanssa vähintään muutaman vuoden. Kun tällaista ei ole näyttää seurustelu-CV:ssa, niin naiset pitävät minua parisuhteeseen kelpaamattomana. Piste.

Mutta miksi se pitäisi kertoa, ettei ole asunut naisen kanssa?

Naiset ovat itse mestareita esiintymään parhain päin ja värittämään sopivasti.

Vierailija
202/438 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulkonäkö on naisilla ratkaiseva juttu, ei he halua tätä tosiasiaa kuulla mutta näin se menee. Naiset jauhaa koulutuksesta ja kaikesta epäolennaisesta jolla ei niin isoa merkitystä miehille ole, he luulee että kun heille nuo merkkaa niin paljon on se myös sama miehillä, ei ole.

Luonne on myös iso juttu, nämä jyrääjänaiset, kusipäisine luonteineen ei kovinkaan monia miehiä kiinnosta. Joten yhdistä nuo kaksi on se yhtäsuuri kuin ei kiinnosta juuri ketään, ehkä joku käy panemassa mutta kukaan ei jaksa sen pidempiä aikoja.

Ja miehetkö ei valitse naisia ulkonäön perusteella? Give me a break! Totuus on se että niin miehet kuin naisetkin valitsevat kumppaninsa ulkoisen olemuksen perusteella, se on pitkälti evoluutiobiologisista sysitä ja se on asia joihin meillä itsellämme ei ole mitään kontrollia loppupeleissä. Deittailu on raakaa ja huonot karsiutuu pois, niin se vaan on. Vain parhaat saavat kaapia kermat päältä, loput joutuu tyytymään siihen mitä saa, karua mutta totta. Kaikki haluaa sen kauniin kumppanin, riippumatta heidän omasta ulkonäöstään, tämä on fakta. Panokset sen kuin kovenee ja kohta tilanne kehittyy siihen pisteeseen että syntyvyys alkaa laskea kun ihmiset eivät kelpuuta toisiaan vaan miehille pitää olla se muidenkin miesten tavoittelema hottisbeibe ja naiset halajaa sitä tummaa, pitkää ja korkeasti koulutettua adonista, jota ne muutkin naiset kuolaa suu vaahdossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/438 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihan absurdia ja naiivia luulla ettei naisille olisi miehen ulkonäöllä väliä tai miehelle naisen koulutuksella väliä.

Jos naisena on deittaillut niitä yliopistossa opiskelevia (tai vaihtoehtoisesti muuten erittäin korkean tason omaavia) miehiä, useimmille on ollut tärkeää se, että naisella on hyvä tausta, koulutus ja hyvä kasvatus. Samalla tavalla kaikille tietämilleni naisille on ollut tärkeää, että mies näyttää hyvältä.

Vierailija
204/438 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
205/438 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä1545 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielenvikaista narkkaria tai kalsareitaan päivittäin vaihtamatonta iljetystä en enää ikinä aio ottaa (mielenvikainen tai narkkari ei ollut ex-aviomiehenikään, mutta hygieniasta se ihminen ei vaan niin mitenkään pystynyt kiinnostumaan), mutta muuten oma toivomuslistani on vuosien varrella alkanut luonnostaan lyhentyä. Mutta kun sekään ei riitä.

Miehen varallisuudella ei ole mitään merkitystä, koska en missään tapauksessa enää ota yhtään miestä elätettäväkseni kotiini. Seurusteluun ei pankkitilin saldo vaikuta. Koulutuksesta olen aina joutunut joustamaan, ja olen edelleen valmis joustamaan siitä kunhan mies olisi älykäs, sivistynyt ja hyväkäytöksinen.

Ulkonäöllä on merkitystä, mutta esim. kohtuullinen ylipaino ei vaivaa minua mitenkään, melkein päinvastoin. Tykkään kun miehellä on vähän lihaa luiden päällä - en nyt mitään 200-kiloista hae mutten todellakaan myöskään hoikkaa lihaskimppua. Ja vaikka tukka on plussaa niin kaljuuntuminen ei ole merkittävä ongelma ollenkaan. Miehellä saisi olla tai olla olematta lapsia, omat lapseni ovat jo iänkin puolesta ehdottomasti tässä. Mieheltä haluaisin enää vain hauskaa, kiinnostavaa seuraa.

Se ei kuitenkaan onnistu, koska en ole hoikka (170/85) tai nuori (42). Nämä tuntuvat olevan ne kaksi asiaa joista kukaan normaali, kiva ja fiksu mies ei ole valmis tinkimään.

Tuossa on oikeastaan sellaisen naisen kirjoittama viesti, mitä on 99,9% suomalaisista naisista. On eletty aikansa päihdeongelmaisen paskan kanssa ja sen jälkeen haetaan rikasta miestä maksamaan viulut ja kriteerit miehelle ovat täysin aivottomat. Lopulta kuitenkin joku nisti kerää tämän ämmän taas itselleen ja tervepäisten miesten peli on pelattu.

Tämä kommentoija ei selvästikään osaa lukea. Kokeilepa uudestaan.

Vierailija
206/438 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämäkin keskustelu on ollut surullista luettevaa; miehet syyttävät naisia ja naiset syyttävät itseään kumppanin puutteesta. Naisten vika tämäkin. Suomimies osoittanut taas luonteensa. 

Vierailija
207/438 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä1545 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älykkäillä miehillä on ottajia,oli tausta,mikä hyvänsä.

Vittu, mitä paskaa. Mun älykkyysosamäärä on korkeampi, kuin 99,2% ihmisistä ja ei ole koskaan vielä yksikään nainen kiinnostunut. Ikää on 31 vuotta. Pitkä mies, korkeasti koulutettu, komea, urheilullinen ja mukava, huomaavainen, ujo ja kiltti ihminen. Naisille olen pelkkää paskaa.

Keräsin liudan tosi huonoja kokemuksia naisista ennen, kuin lakkasin etsimästä naista vuonna 2011. Sen jälkeen ei ole yksikään nainen edes vilkaissut minuun päin.

Tunnut olevan "hieman" ylimielinen? Olisiko siinä syytä yksinäisyyteen?

Vierailija
208/438 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämäkin keskustelu on ollut surullista luettevaa; miehet syyttävät naisia ja naiset syyttävät itseään kumppanin puutteesta. Naisten vika tämäkin. Suomimies osoittanut taas luonteensa. 

Missäs kohti täällä naiset itseään syyllistää...? Korkeintaan siitä, että ovat niin ylivertaisia suomalaiselle tavismiehelle.

Vierailija
209/438 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinhän se juuri menee. Oikeassakin elämässä miehet ihmettelevät mikä vika sinkkuna olevassa naisessa on.

Vierailija
210/438 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyytäkää miehet että kavereidenne tyttöystävät etsisivät tuttavapiiristään sopivia naisia, joiden kanssa voisi lähteä treffeille. Siten ne parisuhteet parhaiten syntyvät kun on yhteisiä tuttuja ja tiedetään että nämä voisivat sopia yhteen. Mun kavereiden miehillä 35+ ei ole enää sinkkuystäviä. Ne on kaikki naimisissa. Naisille tämä pariutuminen tässä iässä on jo todella hankalaa, kuten tässäkin ketjussa moni on todennut, halusi lapsia tai ei tai oli niitä lapsia tai ei jo ennestään. 

Vierailija
211/438 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä1545 kirjoitti:

Paskapuhetta. Kyllä naisen on aina helppo saada jonkinlainen mies. Se on fakta. Naisen ei myöskään tarvitse tehdä juuri mitään saamiseksi. Hänen ei tarvitse etsiä, ei laittaa tikkua ristiin miehen saamiseksi, sillä miehiä kyllä tulee vastaan.

Miesten tilanne on erilainen. Etenkin nykyään. Olit sitten missä tahansa, niin kyllä jokapaikassa on aina naisten markkinat. Miehen tulee aina tehdä pirusti töitä naisen saamiseksi, eikä sekään välttämättä riitä. Vaatimukset ovat kovat ja nainen valitsee miehen aina pinnallisin kriteerein hetken mielijohteesta. Lopulta naisen saaminen on miehelle täysin lottovoitto. 

Landella puhutaan usein, että isommissa kaupungeissa on miesten markkinat. Se on täyttä legendaa. Itse väittäisin, että landella on miehillä parempi tilanne, kuin kaupungeissa. Joissain kaupungeissa voi olla enemmän nuoria naisia, kuin nuoria miehiä, mutta se ei takaa yhtään mitään. Eihän sen kumppanin tarvitse samasta kaupungista olla.

Isommassa kaupungissa asuvana voin kertoa, että miesryhmä,. jolla käy kova flaksi naisten kanssa, ovat narkomaanit ja alkoholistit, eli yleisesti ottaen päihdeongelmaiset... psykopaattiset ja sosiopaattiset usein saatanan rumat ja vajaaälyiset miehet. Nettikeskusteluissa nämä saavat sitten tokuttomat ulkonäköpisteet ja näin päin pois.

Kävin juuri tänään keskustelun erään naisen kanssa tästä kumppanin hakemisesta. Nainen sanoi mulle, että lopeta etsiminen, niin löydät. Kun hän lopetti etsimisen, niin heti kiinnostava mies teki aloitteen.

Sanoin hänelle, että lopetin etsimisen vuonna 2011, enkä ole sen jälkeen tutustunut yhteenkään naiseen. Tämä on se naisen ja miehen ero näissä asioissa.

Minua ei ole yksikään mies lähestynyt tai pyytänyt treffeille vaikka olen sitä toivonut ja edesauttanut 15 vuotta. Omat lukuisat treffipyyntöni on torjuttu. Ystäviä on ollut ja he ovat ihmetelleet miksi en seurustele kun olen niin kiva... No, tälläkin hetkellä minulla on yksi miespuolinen ystävä jonka olen omalla aloitteellani hankkinut - olisin halunnut enemmänkin mutta hän ei.

En ole ikinä yrittänyt narkkareita tai mielenterveysongelmaisia. Enkä muutenkaan mitään supertreenattuja pitkiä alfauroksia. Eihän sellainen edes katsoisi mua kun niin ei tee ne hintelät nörttipojatkaan.

Vain ne kauneimmat naiset saavat aina jonkun, kuten komeimmat miehetkin. Me perusnätit/komeat löydämme puolison jos olemme onnekkaita. Moni on, minä en ole ollut. Olen kai jotenkin vääränlainen mutta en tiedä miten... Vielä yritän miehille puhua koska ilman sitä koko loppuelämäni mennee täysin ilman kontaktia vastakkaiseen sukupuoleen.

Vierailija
212/438 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missäs kohti täällä naiset itseään syyllistää...? Korkeintaan siitä, että ovat niin ylivertaisia suomalaiselle tavismiehelle.

Juurihan alkusivuilla lukee, että miestä ei saa vaikka kaikkensa olisi tehnyt omaa tasoaan parantaakseen. Jos mainitsee koulutuksen = ei väliä miehille, olet nätti = olet pinnallinen, nainen on sinkku = viallinen.

Minkäs teet kun et perusmiehelle suuressa kaupungissa kelvannut kun miehillä on mistä valita!

Vierailija
213/438 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juurihan alkusivuilla lukee, että miestä ei saa vaikka kaikkensa olisi tehnyt omaa tasoaan parantaakseen. Jos mainitsee koulutuksen = ei väliä miehille, olet nätti = olet pinnallinen, nainen on sinkku = viallinen.

Minkäs teet kun et perusmiehelle suuressa kaupungissa kelvannut kun miehillä on mistä valita!

Se on sitten muutettava landelle, tai ainakin alettava etsimään miestä sieltä. Niinhän tuo aloitusjuttukin kehoittaa.

Vierailija
214/438 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on sitten muutettava landelle, tai ainakin alettava etsimään miestä sieltä. Niinhän tuo aloitusjuttukin kehoittaa.

Kommentoin tuohon aiempaan, että naiset muka itse kuvittelisivat olevansa ylivertaisia suomalaiselle tavismiehelle. Tosiasiassa tavismiehillä on ne markkinat isoissa kaupungeissa.

Vierailija
215/438 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kommentoin tuohon aiempaan, että naiset muka itse kuvittelisivat olevansa ylivertaisia suomalaiselle tavismiehelle. Tosiasiassa tavismiehillä on ne markkinat isoissa kaupungeissa.

Olisi kiva nähdä miten huonosti menisi pienemmissä paikoissa, kun Helsingissä tulee pakkeja pakkien perään

T. tavismies

Vierailija
216/438 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisi kiva nähdä miten huonosti menisi pienemmissä paikoissa, kun Helsingissä tulee pakkeja pakkien perään

T. tavismies

Voit vain kuvitella! t:40 v mies, joka ei asu kasvukeskuksessa.

Vierailija
217/438 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. tavismies

Varmaan aika huonosti, koska Helsingissä, Turussa ja muissa paikoissa on Suomessa eniten sinkkunaisia suhteessa sinkkumiehiin.

Ps. Yritäpä iskeä välillä niitä tavisnaisia, ei halutuimpia.

Vierailija
218/438 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

164: Siis juuri tuota harha on se, missä te miehet elätte! :D Menepä kysymään tuntemiltasi tavallisilta naisilta, että kenet miettisit valitsevasi seksisuhteeseen niistä 10 sinulle tarjolla olevasta miehestä niin voin taata, että tuloksena saat naurunpyrskähdyksiä ja outoja katseita. Tai kysy sitäkin, että hei Pirkko, kenet miehen ajattelit valita parisuhteeseen niistä sinulle 3 olevasta tarjokkaasta! Tuloksena samat reaktiot mitä edellä.

Ainoa nainen kellä tiedän olleen samanaikaisesti useita vaihtoehtoja (seksi ja parisuhde) on työskennellyt mallina. Meille lopuille on työn ja tuskan takana saada edes yksi mies parisuhteeseen.

No tässä sulle toinen. Olen ihan tavallinen akateeminen nelikymppinen nainen. Iloinen ja sosiaalinen tosin. Eron jälkeen olin hetken Tinderissä. Olisi ollut tarjolla seksiseuraa sekä parisuhdetta. Valitsin ikäiseni mukavan, eronneen akateemisen miehen, joka onneksi valitsi myös minut. Ei etsinyt nuorempaa, koska ei halua lisää lapsia.

Vierailija
219/438 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. tavismies

Varmaan aika huonosti, koska Helsingissä, Turussa ja muissa paikoissa on Suomessa eniten sinkkunaisia suhteessa sinkkumiehiin.

Missä hitossa ne "tavisnaiset" on? Kotonaan ilmeisesti? Tästäkin on tehty tutkimus. Suurin osa sinkuista ns. "tavisnaisista" on kotonaan ja ystävien seurassa. 0-ajalla, eli eivät ole "saatavilla" tai seuraa hakevien miesten tavoitettavissa. Baareissa pyörivät naiset on sitten ilmeisesti niitä haluttuja naisia. Tavisnaiset odottaa, että se mies tulee hakemaan kotoa.

Vierailija
220/438 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. tavismies

Missä hitossa ne "tavisnaiset" on? Kotonaan ilmeisesti? Tästäkin on tehty tutkimus. Suurin osa sinkuista ns. "tavisnaisista" on kotonaan ja ystävien seurassa. 0-ajalla, eli eivät ole "saatavilla" tai seuraa hakevien miesten tavoitettavissa. Baareissa pyörivät naiset on sitten ilmeisesti niitä haluttuja naisia. Tavisnaiset odottaa, että se mies tulee hakemaan kotoa.

Kirjoitin ensimmäisille sivuille tässä ketjussa ja minut löysi aiemmin opiskelijakuvioista, baareista ja hetken aikaa tinderistä. Nykyisin tuntemani tavisnaiset löytävät miehiä tapailuun baareista, tinderistä tai kavereidensa kautta.

Sinänsä hassua, että luulet tavisnaisten odottavan kotona. Minäkin pyörin kavereideni kanssa baareissa nuorempana ja oli monta iltaa ettei kukaan mies lähestynyt meitä koskaan. Siis ihan oikea 0. Sitten kun seurasi kauneimpia ystäviä heille oli illan aikana aivan älytön määrä iskijöitä.