Hahaa, naisillakin on vaikeuksia löytää miehiä
Olenkin aina sanonut, ettei se voi naisillekaan mitään läpihuutohommaa olla kun niin moni tuntemani mies painii ongelman kanssa. Väittävät jopa, että isommissa kaupungeissa on miesten markkinat :O
Kommentit (438)
Vierailija kirjoitti:
Missä harhoissa te miehet oikein elätte?
Esim. kun lukee edellisen kommentin ja nytkin äsken toiselta foorumilta kommentin: "yhtä naista kohti on 10 miestä kilpailemassa, niin Tinderissä kuin baarissakin".
Naurettavaa normaalina naisena lukea tällaista. Miehet näytätte kuvittelevan, että jokaisen naisen elämä on sama mitä kaikista kauneimmilla naisilla.
Ei kukaan sitä luule. Kyse on siitä, että tavallinen nainen saa paljon helpommin seuraa kuin tavallinen mies. Vai tunnetko montakin naista, jotka käyvät maksullisissa, koska eivät muuten saa seksiä miehiltä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esim. kun lukee edellisen kommentin ja nytkin äsken toiselta foorumilta kommentin: "yhtä naista kohti on 10 miestä kilpailemassa, niin Tinderissä kuin baarissakin".
Naurettavaa normaalina naisena lukea tällaista. Miehet näytätte kuvittelevan, että jokaisen naisen elämä on sama mitä kaikista kauneimmilla naisilla.
Ei se niin olekaan. Nainen voi kumminkin olla millainen ihravuori tahansa ja silti on jotain kysyntää.
Minä en tiedä yhtäkään rumaa naista, jolla olisi kysyntää.
Pari viikkoa sitten oltiin yhen kaverin kanssa baarissa. Kaverini on parikymppinen nainen, painoa noin 120kg (160cm pituutta) ja ei erityisen hymyilevää sorttia. Joka kerta kun kävin hakemassa juotavaa/vessassa, oli joku iskemässä kaveriani :D että joo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se niin olekaan. Nainen voi kumminkin olla millainen ihravuori tahansa ja silti on jotain kysyntää.
erilaisissa piireissä eletään.mun piireissä niillä pulleilla ja rumilla juuri on kysyntää,eivät ole niin vaativia kuin kauniit :)
Olen sinkku vapaaehtoisesti,ja parhaimpia ystäviäni on edelleen 15 vuotta sitten Netissä tavattu mies,joka koki kompleksia ulkonäöstään jne,mutta voin sanoa,että hän on kultaa sisältä ja myöhemmin tullut status on muuttanut täysin hänen menestyksensä naismaailmassa.
Älykkäillä miehillä on ottajia,oli tausta,mikä hyvänsä.
Eli Tinder ei ole koko maailma,ja 25 vuotias on vielä nuori.
164: Siis juuri tuota harha on se, missä te miehet elätte! :D Menepä kysymään tuntemiltasi tavallisilta naisilta, että kenet miettisit valitsevasi seksisuhteeseen niistä 10 sinulle tarjolla olevasta miehestä niin voin taata, että tuloksena saat naurunpyrskähdyksiä ja outoja katseita. Tai kysy sitäkin, että hei Pirkko, kenet miehen ajattelit valita parisuhteeseen niistä sinulle 3 olevasta tarjokkaasta! Tuloksena samat reaktiot mitä edellä.
Ainoa nainen kellä tiedän olleen samanaikaisesti useita vaihtoehtoja (seksi ja parisuhde) on työskennellyt mallina. Meille lopuille on työn ja tuskan takana saada edes yksi mies parisuhteeseen.
Jos ei miettisi asiaa heti ulkokohtaisesti, että kenelle kelpaa mikäkin, vaan katsoisi onko toinen miellyttävä ja ihmismäinen eikä iljettävä lortti. Harvan perään kannattaa oikeasti itkeskellä.
Kaltaiselleni alle 40wee opettajamiehelle on kaupungissa todella paljon naisia tarjolla, vakavaan suhteeseen.
Useimmilla naislla on elämä mennyt työn, opintojen, koiran ja äitin kanssa ja ovat aikalailla tylsää seuraa. Kunnon uurastajia.
Vaan suuressa joukossa on iloisia ja vähemmän totisia naisia jota kyllä napataan ihan iloisuutensa perusteella yhden kesän aikana :)
Voipi alkaa iloisuutta ja rentoutta opettelemaan vaikka retkeilemällä ja makkaraa paistamalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pari viikkoa sitten oltiin yhen kaverin kanssa baarissa. Kaverini on parikymppinen nainen, painoa noin 120kg (160cm pituutta) ja ei erityisen hymyilevää sorttia. Joka kerta kun kävin hakemassa juotavaa/vessassa, oli joku iskemässä kaveriani :D että joo
Ehkäpä kyseessä oli naurava lihapulla? Kilot yksin ei tee kenestäkään rumaa.
Vierailija kirjoitti:
164: Siis juuri tuota harha on se, missä te miehet elätte! :D Menepä kysymään tuntemiltasi tavallisilta naisilta, että kenet miettisit valitsevasi seksisuhteeseen niistä 10 sinulle tarjolla olevasta miehestä niin voin taata, että tuloksena saat naurunpyrskähdyksiä ja outoja katseita. Tai kysy sitäkin, että hei Pirkko, kenet miehen ajattelit valita parisuhteeseen niistä sinulle 3 olevasta tarjokkaasta! Tuloksena samat reaktiot mitä edellä.
Ainoa nainen kellä tiedän olleen samanaikaisesti useita vaihtoehtoja (seksi ja parisuhde) on työskennellyt mallina. Meille lopuille on työn ja tuskan takana saada edes yksi mies parisuhteeseen.
ihmettelen...minun piireissäni rumimmat naiset ovat saaneet eniten miehiä.minulle on usein sanottu että kroppani on kuin jlo:n ,että se on uskomaton ja muutenkin ulkonäköä kehuttu, hiuksetkin ovat nätit mutta luonteeni on luultavasti se mikä karkottaa etenkin heikot miehet..olen nimittäin todella kärkäs ja vähän vakavan oloinen..minua on kuvailtu myös, että olen aluksi vähän ujon oloinen.en tiedä oikein mikä on totta ja mikä ei, kun ihmiset kuvailevat minua niin eri tavoin..johtuu tulkinnasta, mutta helpolta en varmaan ainakaan vaikuta...
Huoh. Luovutan jo miesten suhteen. Takana 2 avoliittoa ja muutama puolen vuoden suhde. Ikää 25 v. Ei vaan löydy sopivaa miestä.
Tätä ketjua lukiessa musta tuntuu että mä olen ihan supermalli, kun kelvollisia miehiä on riittänyt valinnanvaraan asti (en siis todellakaan ole)! Minä nimittäin olen se nirso, luonteelta vähän outo, kasvissyöjäkin. Päädyin rengastamaan sen urheilullisen, pitkän, tumman, komean, lapsirakkaan, empaattisen, fiksun, pro-feministisen, hyvässä ammatissa hyvin toimeentulevan miehen.
Vierailija kirjoitti:
Missä nämä kaikki palstalla pahaa oloaan purkavat miehet oikein ovat? Yhdelläkään työpaikallani ei ole ollut sinkkumiehiä (it-ala), kavereiden miehillä ei ole oikestaan sinkkukavereita vaan kaikki naimisissa. Kavereiden veljiä taas on sinkkuina, mutta alkoholiongelmaa, kotitilalle äidin nurkkiin jumittumista sekä syrjäytymistä taustalla. Viina vie suomalaista miestä, on vienyt aina. Mä muistan jo ala-asteella kun meidän luokalla oli 5 yksinhuoltajaäidin lasta. Kaikki tiesi että näiden lapsien isät ovat juoppoja. Siis 25% luokkatoverieni (meitä oli reilu 20 luokalla) isistä oli alkoholisteja.
Mun tuttuvapiirissä on useampi noin nelikymppinen, korkeakoulutettu, työssäkäyvä ja kunnostaan huolehtiva nainen. Kukaan ei ole seurustellut kymmeneen vuoteen kun omassa ikäluokassa ei miehiä vapaina ole. Ja jos jostain mies vapautuu, ei se sinkkuna ole kauaa.
Koetanpa vastata tähän jotain vaikka en tällä palstalla varsinaisesti pahaa oloa purakaan. Tässä asiassa on kysymys vain ja ainoastaan tuosta jo mainitusta kohtaamisongelmasta. Minä en ole koko nykyisen työni aikana, kahdeksassatoista vuodessa tavannut työpaikallani yhtään sinkkunaista. Työkavereistani karkeasti 4/5 on poikamiehiä, tietenkin lapsettomia. Muista tuttavistani samoin kuin miespuolisista sukulaisistani reilusti yli puolet on sinkkumiehiä/vanhojapoikia.
Ja niin: asun pohjoissavolaisessa pikkukaupungissa.
tortta på torttan!
However, on huomattu, että on vaikeeta, mut kumminki aika helppo löytää tinderistä seuraa. Oon ite työtön ollu all of the my life ja mulle käy vain lääkäri tai maisteritason mies, että on niillä työttömillä naisillakin taso korkeella. Oon sentäs perus koulun käynyt ja osaan ihan perus juttui.
Vierailija kirjoitti:
Minä en ainakaan ole löytänyt itselleni kelpaavaa miestä, kun kriteerini ovat näin kovat: haluan älykkään kiltin miehen. Eipä ole löytynyt, vaikka olen koulutettu ja ihan kivan näköinen, vaikka pienikokoinen (lue: ei isoja rintoja) olenkin.
t. Nainen 27v.
Mistä päättelen että kouluttautuminen on valttikortti naisella.
FYI se ei ole (tilastojen valossa). Kouluttautuneet naiset (yliopisto) eivät pariudu yhtä hyvin kuin vähemmän koulutetut sama tilanne jos nainen tienaa paljon.
Moni mies tulee rengastetuksi jo opiskeluaikana. Niistä parhaista suuri osa, jos kriteerinä on tavallinen työnsä ja kotinsa hoitava perheenisä-tyyppi. Muilla elämä alkaa viimeistään kolmenkympin kieppeillä painottua työuraan ja harrastuksiin. Kapakkaillat harvenevat ja jäävät väkisinkin kaveripiirin perheennyttyä. Moni kuitenkin vielä toivoo löytävänsä elämänkumppanin vielä keski-iässäkin. Harrastusporukoissa ja -seuroissa on mahdollisuus tavata hyviä miehiä niiden, jotka ovat liikkeellä rehellisin ja avoimin mielin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älkääpä naiset nyt. Kokeilkaa tehdä tinder-profiili ja esittelette itsenne parhain päin. Älkää valikoiko ketään jolle näppäätte sydämen ja olen täysin varma, että saatte matcheja.
Vitsi on siinä, että minä, 39v töissä käyvä ja liikunnallinen mies saan täyden nollan, siis nolla vastausta teiltä naisilta. Yhä edelleenkin totuus on se, että te naiset suljette pois suuremman osan vastakkaisesta sukupuolesta kuin me miehet, kun haemme parisuhdetta tai 'seikkailua'.
Onko sun oma profiili tehty niin että esittelet itsesi parhain päin? Itse Tinderissä seikkailleena n. 90% miesten profiileista oli aivan kamalia; kuvat vuosia vanhoja, ei esittelytekstiä tai mitään muutakaan. Hyvässä lykyssä joku muikkeli kainalossa tai vähintää kaljatölkki joka toisessa kuvassa kädessä.
Ei ollut 'muikkelia' kainalossa eikä kaljatökkiä joka toisessa eikä edes joka kolmannella kuvalla, kun ei se kalja muutenkaan maistu.
tässäpä yksi verrokkikuva sellaisesta profiilista johon ei tule yhtään vastausta http://aijaa.com/dUy2sG (kasvot nyt mustasin). Varmaan huonoin kuva mitä profiilissa muuten oli, kun tuo oli naaman näyttämista varten räpsäisty. Muuten kuvat oli ulkona otettuja. Ei yhtään sali tai autokuvaa. Tunnistakaa vaan tunnistajat, mutta vähän ärsyttää tämä naisten valitus, kun oikeasti asia vain on niin, että miehillä on paljon suurempia vaikeuksia löytää kumppania tai edes saada huomiota vastakkaiselta sukupuolelta kuin naisilla.
Oikeastiko annoit kaikille naisille sydämen?
Vaikea uskoa kertomaasi kuvasi perusteella sillä jo tuon perusteella pitäisi saada edes niiltä ns. rumimmilta naisilta vastauksia.
Ethän ole tosissasi? Kuvan postannut on siloposki ehkä hiukan nörtähtävä "nättipoika", sinänsä täysin ok ja varmasti löytäisi jonkun naisen irl esim opintojen parista, muttei mitään mahdollisuuksia tinderissä. Ei valehdella itsellemme. Tinder sopii erittäin harvojen, poikkeuksellisen komeiden ja/tai tunnettujen miesten seuranhakuun. Ei perusjäbän.
Karua mutta faktaa. Tinderissä on tällaisia... että mitkähän on perusmiehen tsäänssit??
http://i.imgur.com/K6Ps8WT.jpg
Käyttäisin senkin efortin jotenkin fiksummin. Tavallinenkin mies voi saada naisen tai jopa pari kiinnostumaan itsestään reaalimaailmassa jollakin nokkelalla randomiin tilanteeseen sopivalla teolla, eleellä tai läpällä. Tai perinteisesti hitaasti kypsymällä samasta opiskelu- tai työpaikasta.
Nuo nettijutut on ajanhukkaa 90%:lle miehistä. Siinä kukaan nainen ei näe sinusta kuin sen kuvan. Ja tiedämme, että naiset pitävät useimpia miehiä keskimääräistä rumempina (!) joten onkohan se lärvillään hurmaaminen kuinka todennäköistä... jokainen tietysti etenee oman streategiansa mukaan. Onhan se tietysti mukavampaa ja helpompaa kun ei tarvitse pistää itseään peliin kasvotusten. Saalis voi vaan jäädä vielä laihemmaksi kuin perinteisin menetelmin jos ei ole sillä apinan leualla siunattu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HAhahaha :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älkääpä naiset nyt. Kokeilkaa tehdä tinder-profiili ja esittelette itsenne parhain päin. Älkää valikoiko ketään jolle näppäätte sydämen ja olen täysin varma, että saatte matcheja.
Vitsi on siinä, että minä, 39v töissä käyvä ja liikunnallinen mies saan täyden nollan, siis nolla vastausta teiltä naisilta. Yhä edelleenkin totuus on se, että te naiset suljette pois suuremman osan vastakkaisesta sukupuolesta kuin me miehet, kun haemme parisuhdetta tai 'seikkailua'.
Onko sun oma profiili tehty niin että esittelet itsesi parhain päin? Itse Tinderissä seikkailleena n. 90% miesten profiileista oli aivan kamalia; kuvat vuosia vanhoja, ei esittelytekstiä tai mitään muutakaan. Hyvässä lykyssä joku muikkeli kainalossa tai vähintää kaljatölkki joka toisessa kuvassa kädessä.
Ei ollut 'muikkelia' kainalossa eikä kaljatökkiä joka toisessa eikä edes joka kolmannella kuvalla, kun ei se kalja muutenkaan maistu.
tässäpä yksi verrokkikuva sellaisesta profiilista johon ei tule yhtään vastausta http://aijaa.com/dUy2sG (kasvot nyt mustasin). Varmaan huonoin kuva mitä profiilissa muuten oli, kun tuo oli naaman näyttämista varten räpsäisty. Muuten kuvat oli ulkona otettuja. Ei yhtään sali tai autokuvaa. Tunnistakaa vaan tunnistajat, mutta vähän ärsyttää tämä naisten valitus, kun oikeasti asia vain on niin, että miehillä on paljon suurempia vaikeuksia löytää kumppania tai edes saada huomiota vastakkaiselta sukupuolelta kuin naisilla.
Oikeastiko annoit kaikille naisille sydämen?
Vaikea uskoa kertomaasi kuvasi perusteella sillä jo tuon perusteella pitäisi saada edes niiltä ns. rumimmilta naisilta vastauksia.
Ethän ole tosissasi? Kuvan postannut on siloposki ehkä hiukan nörtähtävä "nättipoika", sinänsä täysin ok ja varmasti löytäisi jonkun naisen irl esim opintojen parista, muttei mitään mahdollisuuksia tinderissä. Ei valehdella itsellemme. Tinder sopii erittäin harvojen, poikkeuksellisen komeiden ja/tai tunnettujen miesten seuranhakuun. Ei perusjäbän.
Karua mutta faktaa. Tinderissä on tällaisia... että mitkähän on perusmiehen tsäänssit??
http://i.imgur.com/K6Ps8WT.jpg
Käyttäisin senkin efortin jotenkin fiksummin. Tavallinenkin mies voi saada naisen tai jopa pari kiinnostumaan itsestään reaalimaailmassa jollakin nokkelalla randomiin tilanteeseen sopivalla teolla, eleellä tai läpällä. Tai perinteisesti hitaasti kypsymällä samasta opiskelu- tai työpaikasta.
Nuo nettijutut on ajanhukkaa 90%:lle miehistä. Siinä kukaan nainen ei näe sinusta kuin sen kuvan. Ja tiedämme, että naiset pitävät useimpia miehiä keskimääräistä rumempina (!) joten onkohan se lärvillään hurmaaminen kuinka todennäköistä... jokainen tietysti etenee oman streategiansa mukaan. Onhan se tietysti mukavampaa ja helpompaa kun ei tarvitse pistää itseään peliin kasvotusten. Saalis voi vaan jäädä vielä laihemmaksi kuin perinteisin menetelmin jos ei ole sillä apinan leualla siunattu.
Haha, no eipä ole minua vastaan tullut yhtään tuollaista...missään :D
http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-2000001132090.html
rikollisilla on vientiä.ottakaa mallia mammanpojat!
Koitapa käyttää sitä lainaustomintoa, niin ei tarvitse arvata mitä edellisistä kommenteista tarkoitat, eli mikä oli edellinen sillä hetkellä kun tekstiäsi ryhdyit kirjoittamaan.
Yhtä naista kohti on 10 miestä kilpailemassa vai jos on sekä kyse kertaseksisuhteista että muutaman ikäluokan naisista. Parisuhteissa 3 on paljon lähempänä totuutta Suomessa ja alueellista vaihtelua esiintyy luvussa molempiin suuntiin.
Kohtaanto-ongelma on aivan yhtä todellinen sukupuolesta riippumatta. Muu ei ole edes loogisesti mahdollista.
Jokaisen naisen elämä ei siis tietenkään ole sama kuin kaikista kauneimmilla naisilla, ongelmia on molemmilla, mutta ne ovat erilaisia ja johtuvat eri syistä, kun kyse on pariutumisesta.