Xenian uusi koti on IHANA.
Ihanaa englantilaistyylistä sisustusta hyvällä maulla.
Kommentit (174)
Vierailija kirjoitti:
Koti on kyllä upea. X on aika etuoikeutettu kun miettii että saivat asua rakennusajan isin asunnossa ja mies rakensi täyspäiväisesti. Monella lapsiperheellä on erilainen tilanne kun pitää käydä päivätöissä ja rakentaa sen ohella iltaisin. Ja maksaa lainaa samaan aikaan.
Miksi alapeukku? Nuohan on faktoja. Etkö muka itse tunne yhtään perhettä jotka on rakentaneet päivätöidensä ohelle? Itse tunnen. Mutta liikunkin ihan duunaripiireissä joissa iseillä ei ole sijoitusasuntoja.
Näin lehdessä mainoksen tuollaisesta keittiön pöydästä ja ihmettelin, että kuka ihme maksaa tuollaisesta rimpulasta niin järkyttävää hintaa. Mutta nyt tiedän.
Kaunis koti on, omaa silmää häiritsi juuri sängynpääty/seinä sekä sohvan ja nojatuolien väriyhdistelmä. Mutta pääasiahan on, että he itse viihtyvät ja sisustus on varmasti heidän silmään juuri täydellinen.
Vierailija kirjoitti:
Näin lehdessä mainoksen tuollaisesta keittiön pöydästä ja ihmettelin, että kuka ihme maksaa tuollaisesta rimpulasta niin järkyttävää hintaa. Mutta nyt tiedän.
Eikös tuo pöytä ole Ikean pöytä, joten tuskin järkyttävän hintainen?
Kaunis sisustuskoti mutta todella persoonatonta!
Koko paikka huokuu sitä, että sisustuslehden kokoaukeaman olohuone on printattu muistiin ja kopioitu viimeistä piirtoa myöten. Boring!
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä Xenia se oman elämänsä ihailija, joka laittaa itsestään aina vähintään 10 kuvaa samasta tilanteesta?
Jep, aina niitä nukketyylisiä teinimäisiä suppusuukuvia, jotka otettu niin että silmät lävähtäneet ison näköisiksi ripsineen poikineen, ja leuka jää siroksi ja pieneksi.
Toi on kieltämättä sisustettu siihen tyyliin että pliis joku sisustuslehti huomatkaa tää ja tulkaa nyt äkkiä tekeen tästä talosta vähän juttuu hei :-D
Sängynpäätykuvassa käytetty filtteriä, joten sävyt voi olla oikeasti hyvinkin erilaiset. Vai oletteko kaikki nähneet ne livenä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ottaisin tummemmat tyynyt sekä vaaleammat tyynyt rinnakkain ja vain toiseen kuviointi, ja matto saisi olla arvokkaamman näköinen eikä tuollainen levoton joka aiheuttaa päänsärkyä.
Ottaisit? Tarkoitatko, ettei sinulla ole mainitsemiasi asioita? Miksi ei, jos kerran haluaisit ja siksikö Xenialla pitäisi olla ne, koska sinä et ole voinut itsellesi niitä hankkia?
Siis olisin ottanut blogikotiin tuommoisen mainitsemani setin, koska nuo lienee saatu ilmaiseksi?!
Minulla itsellä on aivan erilainen sisustusmaku eli enemmän art deco-tyylinen joka juontaa juurensa myös minun USAssa vietetyiltä vuosilta, mutta sisustelen tuttavien ja kavereiden asuntoja pyynnöstä välillä koska minulla on sisustussilmää, tai ainakin näin kehutaan. Teen sitä harrastuspohjalta lähinnä, sillä olen aivan eri alalla tänä päivänä.
Onko tuolla talossa olemassa mitään kunnon pukeutumishuonetta eli walk in closetia kaikkia niitä 1000-5000 euron "Käneleita ja Vyttöönejä" varten? :)
Vierailija kirjoitti:
Miksi nuori perhe haluaa asua tuollaisessa raskaan oloisen ja paljon huoltoa vaativassa talossa middle of nothing. En ymmärrä. Sisustus on jotenkin vanhanaikainen, hyvin runsas ja pölyä keräävä. Pienessä tilassa isoja kalusteita ja paljon tekstiilejä. Hankalan muotoiset huoneet. Ovatko ihmiset oikeasti kateellisia tuollaisesta?
Nähtävästi... :'D
Vierailija kirjoitti:
Kun on vielä noinkin nuori kuten tämä kyseinen Xenia, ei ihmiselle ole vielä ehtinyt kehittyä omaa makua ja kriittistä silmää. Tästä näkee miten helppoa on "ostaa sisustus", sen sijaan että aidosti tekee oman tyylin mukaisen sommitelman.
Ihan kivan näköinen, mutta kovin hengetön. Varmasti paranee kun vuosia tulee enemmän niin talolle kuin asukkaillekin.
Eikö omalla silmällä ostettu sisustus ole aitoa? Voi Jeesus teitä vanhempia ihmisiä, kun olette niin ehdottomia.
Terv. kolmekymppinen, joka valitsee sisustuksessa itse erilaisista paikoista
Minun maalaisserkut asuu ihan keskellä ei mitään ja jossa lähimpään ruokakauppaan on 10 km. Heillä on ihan saman näköinen sisustus siellä väreineen tekstiileineen kaikkineen, ja tuokin talo lienee Kannustalo, joita maaseuduilla suositaan?
Onko tuokin talo jossain maaseudulla peltojen ja metsien keskellä, Itä-Suomessa päin?
Ihan ok. Mutta nykyään sisustuslehdet tekee juttuja kodeista joissa on joku uusi juttu. Joku mikä kiinnostaa. Tyyliin vaarin vanhat kaapit sellaisenaan, tai kaikki hankittu kirpputorilta, tai kaikki kiveä tms. Tuo on ehkä vähän tunkkainen. Ihan kaunis kyllä. Sohvat 👎 En silti halua arvostella. Varmasti muuttuu enemmän persoonalliseksi kun he sinne asettuvat.
Palstapsyko voi pahoin kuvitellessaan asumista tuollaisessa, koska a) Liian väritön. b) Liian persoonaton. c) Liian tiukka/tarkka/saneltu tyyli, joka ei salli poikkeamia. d) Liian tosikko- ja aikuismainen.
Ihan nätskä joo, mut noita on 13 tusinassa.
Vierailija kirjoitti:
Toi on kieltämättä sisustettu siihen tyyliin että pliis joku sisustuslehti huomatkaa tää ja tulkaa nyt äkkiä tekeen tästä talosta vähän juttuu hei :-D
Meillä on melkein samanlainen sisustus, sohvat ja matto erilaiset mutta värit muuten samat - ajattelisitkohan samaa myös meidän kodistamme? Suomalainen voisi opetella sanomaan ihan suoraan, että on kateellinen kun itsellä ei ole muuta kuin se nuhjuinen vuokrakämppä ja sotkasta opiskelujen alkuaikoina ostetut kalusteet...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
OK. Muistutti vain kovasti tätä:
http://www.designpuoti.fi/product/119/sohvapoyta-delon---andrew-martin
Ja tuosa on olemassa versio lasikannella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
http://www.boknas.fi/?sivu=detail&id=OVE-15-SS-TA-004-GT
Ja tuossa on se pöytä mitä yritin etsiä. Aivan käsittämätön hinta tuollaisesta rimpulasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos oli kyse olohuoneen pöydästä niin kyllä ;) ap viestissä mainittiin keittiön pöytä, joka on ikeasta. Olohuoneen pöytä lienee sama kuin kuvassa.
Mäkin oon aikaisemmin kiinnittänyt huomiota tuohon, että Xenialla on aika huono värisilmä. Vaatteissaankin saa kokonaisuuden usein vaikuttamaan tunkkaiselta vaikka yksittäiset värit itsessään olisivatkin pirteitä.