Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Xenian uusi koti on IHANA.

Vierailija
04.03.2016 |

Ihanaa englantilaistyylistä sisustusta hyvällä maulla.

Kommentit (174)

Vierailija
81/174 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollenkaan mun tyylistä, mutta kyllähän tuo ihan nätiltä näyttää!

Vierailija
82/174 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Xenian instassa on viime kuukaisien aikana ollut jäätävä määrä noita suppusuus/kehukaa minun ripsiä -kuvia. En muutenkaan ymmärrä niitä jotka kuvaavat omaa naamaansa harva se päivä, onko se nyt muka niin erilainen riippuen siitä onko ti vai ke.. Ripset eivät sitä paitsi ole olleet kovin siistin vaikka näyttävät ovat olleetkin.

Mutta silti sun on ihan pakko mennä niitä sinne ihan tieten tahtoen katsomaan? Joka päivä? Kun tätä mä en ymmärrä. Jos elämässä ei ole muuta sisältöä, kuin hakemalla hakea jotakin negatiivista ja paheksuttavaa (vaikka on vapaus valita ihan mitä tahansa muutakin ruudulta tuijotettavaa), kannattaisiko käydä juttelemassa siitä jollekin? Mä ainakin olisin huolissani tuollaisesta käytöksestä. Jos jonkun suppusuu-kuvat mua ärsyttää, en katso niitä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/174 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Talo on tosi kiva ja hienosti talon tyylillä sisustettu. Tykkään kovasti, vaikken itse vastaavaa perinnetaloa rakentaisikaan.

Omaan taloon en halua ruutuikkunoita ja haluan muutenkin modernimpaa ilmettä, mutta hieno talo kaikenkaikkiaan.

SITÄ LINKKIÄ TUSSUKKA?!

Ohis, mutta etkö itse osaa googlata jos kerran kiinnostaa?

Kuule yks juttu. Tapoihin kuuluu että kun keskustelupalstalla teet aloituksen jostain tietystä, liität linkin siihen. Mutta eihän nää naiset osaa tai ymmärrä.

Ei löydy kyllä av-palstan käyttäjäsäännöistä. Eikö se olisi parempikin, että aiheesta keskutelevat vain ne jotka ovat asiasta oikeasti kiinnostuneita ja ovat vaikka lukeneet saman jutun. Linkin voi helposti klikata auki, joten trollitkin tulevat sitten monesti kommentoimaan asioita joista eivät tiedä mitään.

Voi vittu hahah, luuletko oikeasti että Tollaset "säännöt" merkittäis käyttäjäsääntöihin 😂

Palstat ei oo sulle selkeästi tuttuja, paitsi tää retardien palsta toki.

Vierailija
84/174 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee noista hempeän pastellisista putiikkimaisista sisustusjutuista mieleen että X on päättänyt miltä hänen talo näyttää, että miehellä ei pahemmin ole ollut sananvaltaa sen suhteen :DDD Se vaan välittyy jollain tapaa noista kuvista.

Vierailija
85/174 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todella kaunis, harmoninen ja hurmaava koti!

Mutta, mutta. Silti minulla on nykyään ikävä sellaisia vanhoja kulttuurikoteja, joiden sisustus on muovautunut vuosikymmenten aikana... tai ainakin useiden vuosien. Kaikki ei ole ostettu yhdellä kertaa ja kaikki ei ole loppuun asti mietitty, mutta se ettei ammattisustajan otetta ole, tuo kotiin persoonallisuustta ja sitä särmää, henkeä, antaa kuvaa asujistaan, heidän elämästään, ehkä matkoistaan (en tarkoita kirjahyllyn matkamuistoja ;) jne. KODIN HENGESTÄ. Nykyään kuin kaikki on niin taitavaa ja tyylikästä, tuleekin mieleen pikemminkin kaunis ja virheetön kuori, jonka sisällä ei ole... mitään.

Tämäpä juuri. Ne "englantilaiset" kodit on täynnä koiran istumia nojatuoleja, vanhoja kirjoja, käsityömattoja, käsityösohvia yms. Xentun olkkari inasen kivempi kuin keskimääräinen bloggaajaolkkari, mutta kaikki uutena näyttää aina jotenkin ohuelle.

Vierailija
86/174 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulee noista hempeän pastellisista putiikkimaisista sisustusjutuista mieleen että X on päättänyt miltä hänen talo näyttää, että miehellä ei pahemmin ole ollut sananvaltaa sen suhteen :DDD Se vaan välittyy jollain tapaa noista kuvista.

Mites teillä, onko ukko päättänyt sisustuksesta kokonaan?

Vierailija
87/174 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Talo on tosi kiva ja hienosti talon tyylillä sisustettu. Tykkään kovasti, vaikken itse vastaavaa perinnetaloa rakentaisikaan.

Omaan taloon en halua ruutuikkunoita ja haluan muutenkin modernimpaa ilmettä, mutta hieno talo kaikenkaikkiaan.

SITÄ LINKKIÄ TUSSUKKA?!

Ohis, mutta etkö itse osaa googlata jos kerran kiinnostaa?

Kuule yks juttu. Tapoihin kuuluu että kun keskustelupalstalla teet aloituksen jostain tietystä, liität linkin siihen. Mutta eihän nää naiset osaa tai ymmärrä.

Ei löydy kyllä av-palstan käyttäjäsäännöistä. Eikö se olisi parempikin, että aiheesta keskutelevat vain ne jotka ovat asiasta oikeasti kiinnostuneita ja ovat vaikka lukeneet saman jutun. Linkin voi helposti klikata auki, joten trollitkin tulevat sitten monesti kommentoimaan asioita joista eivät tiedä mitään.

Voi vittu hahah, luuletko oikeasti että Tollaset "säännöt" merkittäis käyttäjäsääntöihin 😂

Palstat ei oo sulle selkeästi tuttuja, paitsi tää retardien palsta toki.

Eli kyseessä ei ole mikään sääntö, vaan yleinen käytäntö, johon vaikuttaa aika lailla se linkin kohde. On typerää linkittää blogeihin, koska minusta bloggaajien ei tarvitse tietää, että heistä jauhetaan kakkaa täällä. On kohteliaampaa olla linkittämättä.

Vierailija
88/174 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään yksittäisistä huonekaluista, mutta tuo kokonaisuus on hailakka. Alkuun koti näytti oikein kivalle, mutta pidemmän päälle onkin kovin tylsä... Pääasia että asukkaat tykkää ja toivotaan huonekalujen olevan kestäviä kun niihin on kiitettävästi uponnut rahaa!

Vierailija
89/174 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kyllä pääse yli tuosta, että nuo isot ikkunat on ruokailuryhmän kohdalla eikä olohuoneen :D

Vierailija
90/174 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän päätti puolet, minä puolet ja sovitettiin niitä yhteen ja parit kompromissit matkan varrella, mutta oikein hyvä tuli ja ihan meidän näköisemme kodikas koti, ei siis mikään esittely blogikoti :)

Vierailija
91/174 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä oli tosi upean näköinen koti! jos olisi rahaa niin jotain samantyylistä haluaisin itsekin, tuollaista perinteisempää kuin liian modernia.

Oma huusholli on koiran ja lapsen mellastuskenttä ja aina niinkuin pommin jäljeltä vaikka miten sisustelisi ja siivoisi.. Siitäkin respectit X:lle kun pitää siistinä vaikka hänelläkin on koira ja lapsi . Ihana miten jotkut jaksaa!

Vierailija
92/174 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun tuo näyttää valmiilta, niin lienee taas kyllästynyt ja suunnittelee jo seuraavaa blogitaloa? :D

Vierailija
93/174 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pidän kirkkaammista väreistä, boheemimmasta ilmeestä ja kevyemmistä huonekaluista, mutta omassa tyylissään kiva sisustus! Mielipideasioita.

Vierailija
94/174 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku olikin kommentoinut blogissa olkkarin mattoa. Itsekin kiinnitin huomiota että matto saisi olla isompi ja mennä sohvan ja nojatuolien alle. Siivotessa se ei ole niin käytännöllinen kuin nykyinen ratkaisu, mutta sitoisi mielestäni kokonaisuuden paljon paremmin.

Vierailija
95/174 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en kyllä pääse yli tuosta, että nuo isot ikkunat on ruokailuryhmän kohdalla eikä olohuoneen :D

Kun kyseessä ei selvästikään ole sinun kotisi, niin ehkä jopa sinä pääset jossain vaiheessa tuon(kin) asian yli. Jos alkaa yöunet menemään niin kannattaa etsiä ammattiapua.

Vierailija
96/174 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palstapsyko kirjoitti:

Palstapsyko voi pahoin kuvitellessaan asumista tuollaisessa, koska a) Liian väritön. b) Liian persoonaton. c) Liian tiukka/tarkka/saneltu tyyli, joka ei salli poikkeamia. d) Liian tosikko- ja aikuismainen.

Ihan nätskä joo, mut noita on 13 tusinassa.

Kutsuu taloa tosikoksi.. Juuh okei

Tiedätkö, mitä kirjoitettaessa sanan perässä oleva viiva tarkoittaa? Esimerkiksi ala- ja ylämäki? Tosikko- ja aikuismainen? Tarkoittaa sitä, että sanan päätettä eibtoisteta turhaan, vaan se korvataan viivalla. Kirjoittaessa tosikkomainen ja aikuismainen peräkkäin, tulee turhaa toistoa ja se on huonoa kieltä. Ei ole minun murheeni, jollet osaa lukea äidinkieltäsi oikein. Vai väitätkö, ettei sisustus voi olla tosikkomainen? Ei minunkaan mielestä 'tosikko', joka viittaa ihmisen tai muun tietoisen olion ominaisuuksiin, mutta tosikkomainen voi viitata vaikka seinään, jolloin adjektiivi kielii tekijästään. Vai?

Vierailija
97/174 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psyko unplugged kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palstapsyko kirjoitti:

Palstapsyko voi pahoin kuvitellessaan asumista tuollaisessa, koska a) Liian väritön. b) Liian persoonaton. c) Liian tiukka/tarkka/saneltu tyyli, joka ei salli poikkeamia. d) Liian tosikko- ja aikuismainen.

Tiedätkö, mitä kirjoitettaessa sanan perässä oleva viiva tarkoittaa? Esimerkiksi ala- ja ylämäki? Tosikko- ja aikuismainen? Tarkoittaa sitä, että sanan päätettä eibtoisteta turhaan, vaan se korvataan viivalla. Kirjoittaessa tosikkomainen ja aikuismainen peräkkäin, tulee turhaa toistoa ja se on huonoa kieltä. Ei ole minun murheeni, jollet osaa lukea äidinkieltäsi oikein. Vai väitätkö, ettei sisustus voi olla tosikkomainen? Ei minunkaan mielestä 'tosikko', joka viittaa ihmisen tai muun tietoisen olion ominaisuuksiin, mutta tosikkomainen voi viitata vaikka seinään, jolloin adjektiivi kielii tekijästään. Vai?

Jaaha, jo heti parista ekasta lauseesta huomaa että joku pätemisen maailmanmestari ja autistiNEN henkilö siellä kihisee. 😂😂

Vierailija
98/174 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän päätti puolet, minä puolet ja sovitettiin niitä yhteen ja parit kompromissit matkan varrella, mutta oikein hyvä tuli ja ihan meidän näköisemme kodikas koti, ei siis mikään esittely blogikoti :)

Mun mielestä Xenian koti on kodikas, se että sinä et tykkää tuosta tyylistä ei poista kodikkuutta automaattisesti :) sitä paitsi kyllä blogista saa sen käsityksen että mieskin on ollut päättämässä sisustuksesta, vaikka sinä et haluakaan niin uskoa.

Vierailija
99/174 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palstapsyko kirjoitti:

Kuka muutenkaan kutsuu taloa tai sisustusta tosikkomaiseksi? Taitaa Aspergerin syndrooma olla kaverisi. Lol

Vierailija
100/174 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palstapsyko kirjoitti:

Jaaha, jo heti parista ekasta lauseesta huomaa että joku pätemisen maailmanmestari ja autistiNEN henkilö siellä kihisee. 😂😂

Vai olitko se sinä, joka tarttui minun tekstiini, kun mielestäsi kirjoitin väärin? Mut siinä olet kyllä oikeassa, että olen aika pätevä :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yhdeksän