Missä on kaikki ystävälliset, avuliaat ja kiltit ihmiset?
Missä on kaikki ystävälliset, avuliaat ja kiltit ihmiset?
Kommentit (20)
Täällä yksi, uupunut kiltteilyyn kylläkin. Harkitsen lakkoa ja pahaksi kääntymistä
Vierailija kirjoitti:
Käytetty loppuun.
Totta
Vierailija kirjoitti:
Terapiassa
Totta tämäkin. Terapiassa käyvät, joutuvat sinne.
Vierailija kirjoitti:
Täällä yksi, uupunut kiltteilyyn kylläkin. Harkitsen lakkoa ja pahaksi kääntymistä
Yhdelle kävi jo
Komeroitunut. En halua olla enää missään tekemisissä ihmisten kanssa. Tuhotkoot kuspiät koko maailman kun niitä niin palvotaan.
Vierailija kirjoitti:
Vähemmästäkin jos täällä roikut...
No esimerkiksi täällä mutta ei hyvyyttä koskaan nähdä. Turha sitten on ihmetellä koko asiaa.
Juuri niin, kiltteys, avuliaisuus ja ystävällisyys tulkitaan nykyään vähän tyhmäksi ja yksinkertaiseksi ihmiseksi, jota voi huoletta hyväksikäyttää. Tähän on tultu eli ei kannata.
Viettävät aikaa terapiassa sekä kotosalla yleensä yksin . Heidät on käytetty loppuun ja jäljellä vain ihmisraunio . Pahuus jyrää tässä maailmassa . Hyvyydelle ei ole sijaa.
Olin nuorempana tuollainen, mutta minua pilkattiin selän takana ja naurettiin että kyllä se on tyhmä kun tekee kaiken.
Jossain wokekommunistien yksisarvismaassa, ja hyvä niin!
Vierailija kirjoitti:
Viettävät aikaa terapiassa sekä kotosalla yleensä yksin . Heidät on käytetty loppuun ja jäljellä vain ihmisraunio . Pahuus jyrää tässä maailmassa . Hyvyydelle ei ole sijaa.
No niin. Niinhän se on, koska ihmisiin ja ihmisten hyvyyttä ei enää ole.
Näen heitä päivittäin joka puolella. Vajaaälyiset kusipäät eivät edes ole olemassa minulle.
Kilttimies ilmoittautuu. Ei ole kiltteys auttanut elämässä pääsemään naisten suosioon🥺
Vierailija kirjoitti:
Kilttimies ilmoittautuu. Ei ole kiltteys auttanut elämässä pääsemään naisten suosioon🥺
Tuskin kiltteys on este naisen saamiselle. Ne hankaluut tulee enimmäkseen työelämässä ja yleisesti ihmissuhteissa, koska jeesaat muita. Et saa koskaan mitään takaisin.
Kiltit joutuvat kuluttumaan aikaan ja pysymään pois työelämästä
Vierailija kirjoitti:
Kiltit joutuvat kuluttumaan aikaan ja pysymään pois työelämästä
Vain ahneet, narsistit ja työpaikkakiusaajat pärjäävät
Käytetty loppuun.